Προς το περιεχόμενο

Δώρο κάρτα Edenred Ticket Restaurant απο 50€ με αγορα Samsung Smartphones [ΕΛΗΞΕ]


iosif1980

Προτεινόμενες αναρτήσεις

Δημοσ. (επεξεργασμένο)
8 λεπτά πριν, Kag1ante είπε

Αυτο που μπορω να καταλαβω ειναι επιστροφες που πηγαν στον εισαγωγεα και ξανασφραγιστηκαν (re-sealed)

Επιστροφές απο καταστήματα ή απο απλούς πελάτες; 

Και γιατί το κατάστημα να το έχει ανοίξει; εκτός και εάν ο εισαγωγέας (samsung) θέλει νσ ελέγξει οτι η συσκευασία είναι άρτια 

Επεξ/σία από Maktheo
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

  • Απαντ. 212
  • Δημ.
  • Τελ. απάντηση

Συχνή συμμετοχή στο θέμα

Συχνή συμμετοχή στο θέμα

Δημοσιευμένες Εικόνες

1 λεπτό πριν, Maktheo είπε

Επιστροφές απο καταστήματα ή απο απλούς πελάτες; 

Και γιατί το κατάστημα να το έχει ανοίξει; εκτός και εάν ι εισαγωγέας θέλει νσ ελέγξει οτι η συσκευασία είναι άρτια 

Για πελατες μιλαω παντα αλλα δεν αποκλειω και το καταστημα. Αν δεν εμπιστευεσαι το you ή δεν σου δωσει ξεκαθαρη απαντηση μπορεις να κανεις μια βολτα ή/και τηλεφωνο στη smartec

  • Like 1
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Οχι, μολις μου απάντησαν και μου ανέφεραν ρητά οτι σε καμια περίπτωση δρν επεμβενουν στις συσκευασίες και στις ταινίες ασφαλείας των προϊόντων και μου ειπαν αν θέλω να ανακαλεσω την παραγγελία. 

 

Προφανώς ειναι δουλειά της samsung.. 

Θα μιλησω και με αυτούς το απόγευμα 

  • Like 3
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Δημοσ. (επεξεργασμένο)
2 ώρες πριν, Maktheo είπε

Παρέλαβα χθες απο you.gr αλλα κατα το unboxing παρατήρησα ότι υπήρχαν 2 ταινίες ασφαλείας στην συσκευασία.. 

Ξεκολλοντας λοιπόν την ταινια (και οχι κοβοντας την) φανηκε απο κάτω μια ακομα ταινια. Υπάρχει βίντεο που τράβηξα κατα το unboxing και φαίνονται ολα. 

Η 1η κολλημένη κανονικά και από κατω υπήρχε 2η η οποία ηταν κομμενη. 

Η 1η ταινία μαλιστα ηταν απο 1mm μεγαλύτερη περιμετρικά προφανώς για να καλύψει την 2η απο κστω. 

Και οι 2 έγραφαν τα ίδια πράγματα (logo samsung κτλ) 

 

Καμια ιδεα τι παιζει; 

Η συσκευή μεσα κανονικά με όλες τις ζελατίνες μπρος/πισω/περιμετρικά 

Έστειλα στο you βέβαια και περιμένω μια σοβαρη δικαιολογία 

Screenshot_20230906_084852.jpg

Screenshot_20230906_084946.jpg

Screenshot_20230906_084907.jpg

Screenshot_20230906_084922.jpg

Καλημέρα, 

τα Samsung του You είναι της επίσημης ελληνικής αντιπροσωπείας, ξέρω οτι ανοίγουν μερικά από το εργοστάσιο για δειγματοληπτικό έλεγχο ή και η τοπική αντιπροσωπεία για localization πολλές φορές ( Manual Κλπ ), για αυτό και ξανακλείνει εργοστασιακά με το αυτοκόλλητο. 

Συνήθως είναι όλη η παρτίδα έτσι σε όλα τα καταστήματα... Κανονικά καινούριο είναι, μην το φοβάσαι...

Μπορείς να δώσεις το ΙΜΕΙ στην εξυπηρέτηση της Samsung, ναι, να σου επιβεβαιώσουν οτι είναι αντιπροσωπείας

Επεξ/σία από iosif1980
  • Like 2
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

4 minutes ago, CleanthisD said:

Μια από τα ίδια και εμένα το s23 ultra. Κομμένη ταινία και από πάνω αλλη

Πριν λιγο που ανοιξα το δικο μου S23 Ultra και οι δυο ταινιες αυτες ηταν αθικτες.

Και τις παρατηρησα πολυ καλα πριν τις βγαλω (αγορα απο Cosmodata)

  • Like 1
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

3 ώρες πριν, Maktheo είπε

Επιστροφές απο καταστήματα ή απο απλούς πελάτες; 

Και γιατί το κατάστημα να το έχει ανοίξει; εκτός και εάν ο εισαγωγέας (samsung) θέλει νσ ελέγξει οτι η συσκευασία είναι άρτια 

Γιατι, ποιος σου ειπε οτι το καταστημα το ανοιξε, και διαθετει ταινιες ασφαλειας της samsung για να τις ξανα σφραγισει? Ειτε θα μπηκε κανα ελληνικο Manual, ειτε πηγε πισω (δεν εχει σημασια απο αλλο καταστημα ή απλους πελατες, εκτος αν θεωρεις οτι αν στειλεις εντος 14 ημερων το προιον πισω επειδη τελικα δεν το θελεις (ενω το εχεις ανοιξει), οι εταιρειες τα πετανε στα σκουπιδια), εγιναν οι ελεγχοι και ξανα σφραγιστηκε.

Μην ξεφευγετε με την φαντασια σας μερικοι...

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Δημοσ. (επεξεργασμένο)
8 λεπτά πριν, SabotazNic είπε

Γιατι, ποιος σου ειπε οτι το καταστημα το ανοιξε, και διαθετει ταινιες ασφαλειας της samsung για να τις ξανα σφραγισει? Ειτε θα μπηκε κανα ελληνικο Manual, ειτε πηγε πισω (δεν εχει σημασια απο αλλο καταστημα ή απλους πελατες, εκτος αν θεωρεις οτι αν στειλεις εντος 14 ημερων το προιον πισω επειδη τελικα δεν το θελεις (ενω το εχεις ανοιξει), οι εταιρειες τα πετανε στα σκουπιδια), εγιναν οι ελεγχοι και ξανα σφραγιστηκε.

Μην ξεφευγετε με την φαντασια σας μερικοι...

Το δεν το πετανε στα σκουπίδια ειναι το μόνο σίγουρο αλλα και το οτι το καθε κατάστημα μπορεί να λειτουργεί με τέτοιες πρακτικές και να χρησιμοποιει ταινίες ασφαλείας των εκάστοτε εταιριών δεν το λες και ορθη/νόμιμη κίνηση.. 

 

Επειδή το you όπως ειπα απάντησε, ακομα και απο επιστροφή να είναι όπως λες, ισως το στέλνουν πρώτα πίσω σε samsung για έλεγχο και ξανα σφραγισμα..

Επεξ/σία από Maktheo
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Μόλις τώρα, Maktheo είπε

Το δεν το πετανε στα σκουπίδια ειναι το μόνο σίγουρο αλλα και το οτι το καθε κατάστημα μπορεί να λειτουργεί με τέτοιες πρακτικές και να χρησιμοποιει ταινίες ασφαλείας των εκάστοτε εταιριών δεν το λες και ορθη/νόμιμη κίνηση.. 

Ξαναλεω, θεωρεις εσυ ο ιδιος οτι το you εχει ταινιες ασφαλειας και τις κολλαει οπου βρει. Το τι ισχυει απεχει πολυ απο αυτο.

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Δημοσ. (επεξεργασμένο)

Λάθος κατάλαβες ή δεν διαβασες τα πράγματα απο την αρχη, δεν θεωρώ αυτό που λες. 

Απλα έκανα μια 1η ερώτηση στο you γιατί βρηκα στην συσκευασία 2 ταινίες ασφαλείας. Τίποτα περισσότερο τίποτα λιγότερο, δεν εβγαλα κάποιο βιαστικο συμπερασμα πριν παρω απάντηση τους 

 

Επεξ/σία από Maktheo
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

  • Moderators
21 λεπτά πριν, Maktheo είπε

Λάθος κατάλαβες ή δεν διαβασες τα πράγματα απο την αρχη, δεν θεωρώ αυτό που λες. 

Απλα έκανα μια 1η ερώτηση στο you γιατί βρηκα στην συσκευασία 2 ταινίες ασφαλείας. Τίποτα περισσότερο τίποτα λιγότερο, δεν εβγαλα κάποιο βιαστικο συμπερασμα πριν παρω απάντηση τους 

 

Μαλλον εσυ δεν διαβασες καλα τι σου ειπε και εχει παει αλλου η κουβεντα. Σου ειπε οτι το καταστημα ΔΕΝ εχει ταινιες. Σου ειπε οτι απο τα κεντρικα υποθετει πως εγινε ο,τι εγινε, απο περιπτωση επιστροφης ή εισαγωγη manual. Στην 2η προταση μιλα για την αντιπροσωπεια νομιζω:

35 λεπτά πριν, SabotazNic είπε

Γιατι, ποιος σου ειπε οτι το καταστημα το ανοιξε, και διαθετει ταινιες ασφαλειας της samsung για να τις ξανα σφραγισει? Ειτε θα μπηκε κανα ελληνικο Manual, ειτε πηγε πισω (δεν εχει σημασια απο αλλο καταστημα ή απλους πελατες, εκτος αν θεωρεις οτι αν στειλεις εντος 14 ημερων το προιον πισω επειδη τελικα δεν το θελεις (ενω το εχεις ανοιξει), οι εταιρειες τα πετανε στα σκουπιδια), εγιναν οι ελεγχοι και ξανα σφραγιστηκε.

 

1 ώρα πριν, KoGi είπε

Πριν λιγο που ανοιξα το δικο μου S23 Ultra και οι δυο ταινιες αυτες ηταν αθικτες.

Και τις παρατηρησα πολυ καλα πριν τις βγαλω (αγορα απο Cosmodata)

Εχει μεσα Ελληνικο manual το δικο σου; Αν εχει τοτε γιατι να το ανοιξουν καποιοι  αλλοι για να βαλουν manual;

Επισης σε οσους ηταν κομμενη, εχει μεσα Ελληνικο manual ή τσαμπα η κουβεντα; :) 

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Το ιδιο πραμα λέμε ολοι, ισως κσπου χαθηκαμε στο γραπτό λόγο 

Εννοείται οτι θεωρω αδιανόητο τέτοιες εταιρείες να λειτουργούν ετσι.. Κατανοώ οτι οτι έγινε, εγινε από την Samsung 

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

32 λεπτά πριν, Maktheo είπε

Λάθος κατάλαβες ή δεν διαβασες τα πράγματα απο την αρχη, δεν θεωρώ αυτό που λες. 

Δεν καταλαβα λαθος. 

3 ώρες πριν, Maktheo είπε

Και γιατί το κατάστημα να το έχει ανοίξει;

2 ώρες πριν, Maktheo είπε

Οχι, μολις μου απάντησαν και μου ανέφεραν ρητά οτι σε καμια περίπτωση δρν επεμβενουν στις συσκευασίες και στις ταινίες ασφαλείας των προϊόντων και μου ειπαν αν θέλω να ανακαλεσω την παραγγελία. 

Εσυ ο ιδιος εστειλες κιολας μαιλ στο you για να επιβεβαιωσεις οτι η θεωρια σου τελικα δεν ισχυει, αν και για καποιο λογο το ξανα αναφερεις μετα:

38 λεπτά πριν, Maktheo είπε

αλλα και το οτι το καθε κατάστημα μπορεί να λειτουργεί με τέτοιες πρακτικές και να χρησιμοποιει ταινίες ασφαλείας των εκάστοτε εταιριών δεν το λες και ορθη/νόμιμη κίνηση.. 

 

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Δημοσ. (επεξεργασμένο)
24 λεπτά πριν, SabotazNic είπε

Δεν καταλαβα λαθος. 

Εσυ ο ιδιος εστειλες κιολας μαιλ στο you για να επιβεβαιωσεις οτι η θεωρια σου τελικα δεν ισχυει, αν και για καποιο λογο το ξανα αναφερεις μετα:

 

Εσυ οταν εχεις πρόβλημα με μια συσκευή ή ενα προϊόν γενικότερα πρωτα μιλάς με το εργοστασιο πσραγωγης; τον εισαγωγεα; ή το κατάστημα αγοράς; 

Αν αγοράσεις πχ ενα παντελονι και εχει ατέλεια, επικοινωνεις πρωτα με το εργοστασιο της Levi's; 

Επεξ/σία από Maktheo
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Δημιουργήστε ένα λογαριασμό ή συνδεθείτε για να σχολιάσετε

Πρέπει να είστε μέλος για να αφήσετε σχόλιο

Δημιουργία λογαριασμού

Εγγραφείτε με νέο λογαριασμό στην κοινότητα μας. Είναι πανεύκολο!

Δημιουργία νέου λογαριασμού

Σύνδεση

Έχετε ήδη λογαριασμό; Συνδεθείτε εδώ.

Συνδεθείτε τώρα

  • Δημιουργία νέου...