Προς το περιεχόμενο

Το ανανεωμένο Tesla Model 3 έρχεται με μεγαλύτερη αυτονομία και νέο εσωτερικό


Crash24

Προτεινόμενες αναρτήσεις

12 ώρες πριν, Stathis85 είπε

Πως φαίνεται οτι εισαι 18 χρονων πιτσιρικάς που δεν ειχες ποτέ αμάξι πόσω μάλλον αλφα ρομέο.

H μαλακία δεν ειναι το Τεσλα αλλα οτι εσυ έχεις δικαίωμα ψήφου...

Απο εναν πρωην κάτοχο 156 1.6, Mito 1.4 155hp και Brera v6 3.2.

Ειναι διαστημικά τα 34 χιλιαρικα για την βασική έκδοση του model 3??

Βασικός μισθός ιδιωτικού τομέα καθαρά γύρω στα 600-650/μήνα .ενοίκια κάνα 300 το μήνα επαρχία ,Αθήνα 500-600 τουλάχιστον. Δεη θες κατοσταρικά το μήνα πλέον , αν ζεις μόνος βέβαια . οπότε ναι αστρονομικό είναι το ποσό .

Ακόμα και αν έχεις ένα μέσο μισθό λίγο ποιο πάνω στα 100-1500 είναι αστρονομικό ποσό και εντελώς λάθος σαν επένδυση . 

To βασικό fiat Panda στα 12,5k αυτή τη στιγμή είναι η μόνη ορθή αγορά αυτοκινήτου , διότι κάνει ότι έκανε και παλιότερα σε σχεδόν ίδια τιμή . Ακόμα και τα κορεατικά έχουν ανέβει πολύ πλέον.

  • Confused 1
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

  • Απαντ. 61
  • Δημ.
  • Τελ. απάντηση

Συχνή συμμετοχή στο θέμα

12 ώρες πριν, kisan είπε

Ο Νορβηγός αγοράζει Tesla γιατί με τις επιδοτήσεις το παίρνει οσο εσυ παίρνεις στην Ελλάδα ένα πατίνι. 
Το παίζουν οικολόγοι από τα λιντλ με τα πετροδολάρια από τις εξαγωγές αργού. 
ο καθένας βλέπει αυτό που τον βολεύει 

Γιατι δεν το κανεις κι εσυ? 
oh wait, εσυ πουλας υπερκοστολογημενες σαλατες σε τουριστες η παλευεις να μπεις στο δημοσιο ενω ταυτοχρονα τοτο μονο ενδιαφερον σου ειναι να βλεπεις ολυμπιακο.

  • Like 2
  • Confused 2
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

19 hours ago, loulakion said:

παντού όλοι μιλάνε για φυσικά πλήκτρα και πόσο σημαντικά μοντέλα. Και πολλοί κατασκευαστές που πήγαιναν προς την αφή έχουν επιστρέψει στα κουμπιά και τις ροδέλες. Επίσης έχει πάει κανείς βουνό με αυτό το αμάξι και γενικά με ηλεκτρικό ;  Τέλος είναι κακό iteration της ηλεκτροκίνησης, δυστυχώς οι Κινέζοι μας έχουν προσπεράσει σε τεχνογνωσία και ποιότητα κατασκευής αλλά και κυρίως πρακτικό επίπεδο. Η μανία με τα Tesla είναι καθαρά λόγο social mind fuck από το marketing των προηγουμένων ετών... 

άποψη ανθρώπου που ψάχνει να αγοράσει οικονομικό αυτοκίνητο και μένει και σε νησί, όπου παίρνουμε επιπλέον έκπτωση για ηλεκτρικά...  

Φίλος με Tesla είχε επισκεφθεί το νησί. Στην ανηφόρα καις πολύ και στην κατηφόρα φορτίζεις (περίπου 2-4% κατεβαίνοντας σε παραλία) αν και προς το τέλος με πολύ ζέστη μπορεί να μειωθεί το recuperation. Σε σύνολο, η κατανάλωση είναι ελαχιυ αυξημένη από την κανονική. Πιστεύω για νησί είναι η τέλεια λύση: μικρές αποστάσεις και κερδίζεις πολλά στην κατηφόρα.

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

1 ώρα πριν, liberostelios είπε

Φίλος με Tesla είχε επισκεφθεί το νησί. Στην ανηφόρα καις πολύ και στην κατηφόρα φορτίζεις (περίπου 2-4% κατεβαίνοντας σε παραλία) αν και προς το τέλος με πολύ ζέστη μπορεί να μειωθεί το recuperation. Σε σύνολο, η κατανάλωση είναι ελαχιυ αυξημένη από την κανονική. Πιστεύω για νησί είναι η τέλεια λύση: μικρές αποστάσεις και κερδίζεις πολλά στην κατηφόρα.

Μακροχρόνια σε θερμά κλίματα φθείρονται πιο γρήγορα οι μπαταρίες, όπως και με το fast charging... Στην Κίνα που έχουν κατασκευάσει και χρησιμοποιούν τριπλάσια με τετραπλάσια ηλεκτρικά οχήματα (...) έχουν τεχνολογία αποσπόμενης μπαταρίας. Κάτι που δείχνει πιο σοβαρή/λειτουργική λύση σε σχέση με τα Τέσλα και τα υπόλοιπα δυτικής τεχνοτροπίας αυτοκίνητα. 

Όσο αφορά το νησί, το ρεύμα προέρχεται από καύση ορυκτών, μία η άλλη είναι, οπότε οικολογικά είναι πατάτα, μέχρι να ενωθούν με το δίκτυο τα νησιά όλα. Κοινωνικά είναι καυτή πατάτα, στην ουσία πληρώνουμε ακριβότερο ρεύμα για να έχει o προνομιούχος (αυτός που έχει την δυνατότητα να αγοράσει ηλεκτρικό αυτοκίνητο) να γεμίζει τη μπαταρία του με τρία ευρώ την ώρα... 

  • Thanks 1
  • Confused 1
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

2 ώρες πριν, Ntinaras είπε

Γιατι δεν το κανεις κι εσυ? 
oh wait, εσυ πουλας υπερκοστολογημενες σαλατες σε τουριστες η παλευεις να μπεις στο δημοσιο ενω ταυτοχρονα τοτο μονο ενδιαφερον σου ειναι να βλεπεις ολυμπιακο.

Εμείς πουλάμε καύσιμα σε Κύπρο που εκείνη τα δίνει στο 1.30€ και στην Ελλάδα τα πουλάμε λιανική 2.02€. Τα ίδια καύσιμα τα αγοράζουμε από Ρωσία και το παίζουμε και ταυτόχρονα ειρηνιστές. Άσε τους εθνικιστές να βλέπουν αυτό που τους .... βολεύει.

  • Like 1
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

22 minutes ago, loulakion said:

Μακροχρόνια σε θερμά κλίματα φθείρονται πιο γρήγορα οι μπαταρίες, όπως και με το fast charging... Στην Κίνα που έχουν κατασκευάσει και χρησιμοποιούν τριπλάσια με τετραπλάσια ηλεκτρικά οχήματα (...) έχουν τεχνολογία αποσπόμενης μπαταρίας. Κάτι που δείχνει πιο σοβαρή/λειτουργική λύση σε σχέση με τα Τέσλα και τα υπόλοιπα δυτικής τεχνοτροπίας αυτοκίνητα. 

Όσο αφορά το νησί, το ρεύμα προέρχεται από καύση ορυκτών, μία η άλλη είναι, οπότε οικολογικά είναι πατάτα, μέχρι να ενωθούν με το δίκτυο τα νησιά όλα. Κοινωνικά είναι καυτή πατάτα, στην ουσία πληρώνουμε ακριβότερο ρεύμα για να έχει o προνομιούχος (αυτός που έχει την δυνατότητα να αγοράσει ηλεκτρικό αυτοκίνητο) να γεμίζει τη μπαταρία του με τρία ευρώ την ώρα... 

Νομίζω ότι η Ελλάδα, και ιδίως τα νησιά που έχουν ένα πιο ήπιο κλίμα, είναι πολύ καλύτερο μέρος για μπαταρίες από κρύα κλίματα, όπως των βόρειων χωρών. Το κρύο θεωρείται χειρότερο από τη ζέστη για την μπαταρία, άλλωστε. Μην ξεχνάμε ότι τα στατιστικά που έχουμε για τα παλιότερα Tesla και δείχνουν την μπαταρία να τείνει να κρατά στο 85-90% της χωρητικότητας της είναι από την Καλιφόρνια, που έχει επίσης πολύ ήλιο και ένα σχετικά θερμό κλίμα (ηπιότερο του ελληνικού, βέβαια). Τώρα, αν έχεις κάποια πηγή από κάποια έρευνα για τις μπαταρίες σε ζέστη, θα είχε μεγάλο ενδιαφέρον (δεν το λέω καθόλου ειρωνικά, ειλικρινά με ενδιαφέρει).

Για το μείγμα έχεις δίκιο, μεν, αλλά είναι αναλόγως το νησί. Στην Κύθνο, πχ, έχουμε ανεμογεννήτριες και το μείγμα δεν είναι τόσο κακό. Γενικά, τα ελληνικά νησιά με τόσο ήλιο και αέρα θέλω να πιστεύω ότι έχουν μεγάλες δυνατότητες να βελτιώσουν το περιβαλλοντικό αποτύπωμα του ρεύματος. Σε κάθε περίπτωση, πάντως, δεν ήταν το σχόλιο μου ως προς το οικολογικό σκέλος της χρήσης ενός ηλεκτρικού σε νησί στην Ελλάδα.

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

19 hours ago, Stathis85 said:

 

Ειναι διαστημικά τα 34 χιλιαρικα για την βασική έκδοση του model 3??

Ο Ελληνας σημερα δυσκολευεται να αγορασει, ακομη και μεταχειρισμενο fiat ceicento 30ετιας. Και πειτε μου αν κανω λαθος. (ηλικιες ανω των 30 ετων, οι μικροι νομιζουν οτι τα χρηματα ειναι στραγαλια και τα αμαξια ποδηλατα....)

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

16 ώρες πριν, kisan είπε

Ο Νορβηγός αγοράζει Tesla γιατί με τις επιδοτήσεις το παίρνει οσο εσυ παίρνεις στην Ελλάδα ένα πατίνι. 
Το παίζουν οικολόγοι από τα λιντλ με τα πετροδολάρια από τις εξαγωγές αργού. 
ο καθένας βλέπει αυτό που τον βολεύει 

Δεν ισχύει αυτό, η έκπτωση στη Νορβηγία μέχρι το τέλος του 2022 ήταν περίπου όσο είναι και στην Ελλάδα, δηλαδή απαλλαγή από τέλη εισαγωγής και απαλλαγή ΦΠΑ (25% στη Νορβηγία). Εδώ η έκπτωση στο πρόγραμμα "Κινούμαι ηλεκτρικά 2" είναι 30% αλλά με όριο τις 8000.

Πλέον η απαλλαγή ΦΠΑ στη Νορβηγία είναι μόνο για αυτοκίνητα αξίας ως 40000 ευρώ.

Επίσης υπήρχαν κάποια επιπλέον πλεονεκτήματα που πλέον έχουν καταργηθεί, πχ δωρεάν διόδια (ίσχυε μέχρι το 2017 - μετά ήταν 50% και τώρα 70%), δωρεάν ferry boat (ίσχυε μέχρι το 2017 - μετά ήταν 50% και τώρα δεν έχει έκπτωση), μηδενικά τέλη κυκλοφορίας (ίσχυε μέχρι το 2021), δωρεάν χρήση δημόσιων parking (ίσχυε μέχρι το 2017) κτλ.

15 ώρες πριν, dbrillis είπε

Ας τα πει καποιος γιατι βλεπω στο insomnia οι πιο πολλοι ειναι συγχρονοι "Λαλακης ο εισαγωμενος".
 

Να πει κάτι που δεν ισχύει;

  • Like 1
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Δημοσ. (επεξεργασμένο)

Ας πω κι εγώ μια άποψη:

Τα αυτοκίνητα στην Ελλάδα, αν και για αρκετούς είναι πλέον ακριβά, δεν είναι γενικά υπερτιμήμενα. Υπάρχει ικανή μάζα κόσμου που αγοράζει και αυτό το βλέπουμε στις πωλήσεις οι οποίες αντί να πέφτουν ανεβαίνουν (θα δούμε βέβαια πώς θα πάνε στο 24 και στο τέλος του 23 γιατί υπάρχει και ένα lag).

Το Tesla model 3 δεν είναι ακριβό για αυτά που δίνει, δεδομένης της επιδότησης πάντα. Το tesla με την επιδότηση έρχεται αρκετά φθηνότερα από αρκετά αυτοκίνητα με ΜΕΚ που έχουν χειρότερο εξοπλισμό/επιδόσεις/ασφάλεια. 

Ο μέσος Νορβηγός έχει πολύ υψηλότερο μισθό από τον μέσο έλληνα, γεγονός που έχει ως αποτέλεσμα να του δημιουργεί περιβαλλοντικές ανησυχίες αφού έχει λύσει το βιοποριστικό του και αγοράζει/αλλάζει εύκολα αυτοκίνητο. Για αυτό άλλωστε και η υψηλή διείσδυση των ηλεκτρικών αυτοκινήτων στη Νορβηγία.

Επεξ/σία από getty
  • Like 2
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Δημοσ. (επεξεργασμένο)
4 ώρες πριν, getty είπε

Ο μέσος Νορβηγός έχει πολύ υψηλότερο μισθό από τον μέσο έλληνα, γεγονός που έχει ως αποτέλεσμα να του δημιουργεί περιβαλλοντικές ανησυχίες αφού έχει λύσει το βιοποριστικό του και αγοράζει/αλλάζει εύκολα αυτοκίνητο. Για αυτό άλλωστε και η υψηλή διείσδυση των ηλεκτρικών αυτοκινήτων στη Νορβηγία.

Δεν μίλησε κανεις για τις περιβαλλοντικές ανησυχίες των Νορβηγών.

ΔΕΝ υπάρχει άνθρωπος στον πλανήτη που να ξοδεύει τα χρήματά του, τοσο μαζικα, έστω κ αν ειναι τριπλάσια απο του Ελληνα σε κάτι που δεν αξίζει. Επομένως τι σημασία έχει ο μισθός τους? Λες το 50% των Νορβηγών να ειναι στόκοι και να αγοράζουν τεσλα και ο ελληναράς ο έξυπνος?? Ο αλλος λεει τι να κλ@σει το νεο 3 μπροστά σε ΑΡ 20ετίας....

Ειπα οτι οι Νορβηγοί, σε μια χώρα με πολικά ψύχη, που το βιοτικο τους επίπεδο ειναι τρεις κλάσεις πάνω εχουν κάνει στροφη στην ηλεκτροκίνηση και εκει τα τεσλα έχουν τη μερίδα του λέοντος. Εδω ο μπατιρο-νεοελληνας με το σαξοραλλο τους βγάζει βλάκες και το model 3 σκάρτο... Δλδ χαίρε κόμπλεξ απύθμενο και άποψη για τα παντα με πολυ δόση αμορφωσιάς.

12 ώρες πριν, Choronzoon είπε

Βασικός μισθός ιδιωτικού τομέα καθαρά γύρω στα 600-650/μήνα .ενοίκια κάνα 300 το μήνα επαρχία ,Αθήνα 500-600 τουλάχιστον. Δεη θες κατοσταρικά το μήνα πλέον , αν ζεις μόνος βέβαια . οπότε ναι αστρονομικό είναι το ποσό .

Ακόμα και αν έχεις ένα μέσο μισθό λίγο ποιο πάνω στα 100-1500 είναι αστρονομικό ποσό και εντελώς λάθος σαν επένδυση . 

To βασικό fiat Panda στα 12,5k αυτή τη στιγμή είναι η μόνη ορθή αγορά αυτοκινήτου , διότι κάνει ότι έκανε και παλιότερα σε σχεδόν ίδια τιμή . Ακόμα και τα κορεατικά έχουν ανέβει πολύ πλέον.

 

6 ώρες πριν, mindreader είπε

Ο Ελληνας σημερα δυσκολευεται να αγορασει, ακομη και μεταχειρισμενο fiat ceicento 30ετιας. Και πειτε μου αν κανω λαθος. (ηλικιες ανω των 30 ετων, οι μικροι νομιζουν οτι τα χρηματα ειναι στραγαλια και τα αμαξια ποδηλατα....)

Το φιατ παντα ειναι η μόνη ορθη αγορά για εσένα με βάσει τα οικονομικά στοιχεία που παρουσιάζεις. Στο υπόγειο παρκινγκ στην πολυκατοικία μου σε επαρχιακή πόλη τα μισα μόνιμα ειναι Porsche, Mercedes & Audi με το φτηνότερο να κάνει 50.000. Αυτοι ειναι βλάκες που ξόδεψαν τόσα και εσύ ο έξυπνος που βρηκες την μονη ορθη λύση???

Δεν θέλω να σε πληγώσω αλλα δεν βγάζουν ολοι 800 και 1000 ευρώ. Ο καθένας πορεύεται ανάλογα με την τσέπη του

Επεξ/σία από Stathis85
  • Like 1
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Το Tesla στην Νορβηγία επιδοτούνταν τα προηγούμενα χρόνια σε πολύ μεγάλο ποσοστό για αυτό και όλοι το αγόρασαν. Αυτό σου λένε αλλά εσύ δεν το ακούς.

  • Like 1
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

1 minute ago, dtk-386 said:

Το Tesla στην Νορβηγία επιδοτούνταν τα προηγούμενα χρόνια σε πολύ μεγάλο ποσοστό για αυτό και όλοι το αγόρασαν. Αυτό σου λένε αλλά εσύ δεν το ακούς.

Επιδοτουσαν μια συγκεκριμένη μαρκα η ολα τα ηλεκτρικά; 

  • Like 1
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

3 λεπτά πριν, sndev είπε

Επιδοτουσαν μια συγκεκριμένη μαρκα η ολα τα ηλεκτρικά; 

Δεν το ξέρω αυτό σίγουρα αλλά επειδή έχω φίλοπου μένει Νορβηγία και τον είχα επισκεφτεί δεν χρειάζονταν πολύ ώρα να καταλάβεις πόσο πολλά κυκλοφορούσαν. Ισως επειδή τότε που ξεκίνησε η επιδότηση να μην υπήρχε σοβαρός αντίπαλος. Εχει αρκετά χρόνια που έπαιζε η κρατική βοήθεια.

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

9 λεπτά πριν, dtk-386 είπε

Το Tesla στην Νορβηγία επιδοτούνταν τα προηγούμενα χρόνια σε πολύ μεγάλο ποσοστό για αυτό και όλοι το αγόρασαν. Αυτό σου λένε αλλά εσύ δεν το ακούς.

Απάντησα παραπάνω πως αυτό δεν ισχύει, η επιδότηση ήταν αντίστοιχη της Ελλάδας.

  • Like 1
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

15 minutes ago, dtk-386 said:

Δεν το ξέρω αυτό σίγουρα αλλά επειδή έχω φίλοπου μένει Νορβηγία και τον είχα επισκεφτεί δεν χρειάζονταν πολύ ώρα να καταλάβεις πόσο πολλά κυκλοφορούσαν. Ισως επειδή τότε που ξεκίνησε η επιδότηση να μην υπήρχε σοβαρός αντίπαλος. Εχει αρκετά χρόνια που έπαιζε η κρατική βοήθεια.

Αρα τα ιδια λες κ μπλεκεσε στη σκεψη σου. Επιδοτούσαν τα ηλεκτριμα κ πηραν όλοι όπως λες. Το ότι τυχαίνει να ταν πρωτοπόρος τότε αυτη η εταιρια δεν αλαζει την ουσία οτι προτίμησαν ηλεκτρικό.

Btw παρομοια με την ευρωπη ηταν  η επιδότηση δε χαρίζανε αμαξια οπως κ οτι τοτε αυτο που κάνει σήμερα 34 τοτε εκανε 43.

 

  • Like 1
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Δημιουργήστε ένα λογαριασμό ή συνδεθείτε για να σχολιάσετε

Πρέπει να είστε μέλος για να αφήσετε σχόλιο

Δημιουργία λογαριασμού

Εγγραφείτε με νέο λογαριασμό στην κοινότητα μας. Είναι πανεύκολο!

Δημιουργία νέου λογαριασμού

Σύνδεση

Έχετε ήδη λογαριασμό; Συνδεθείτε εδώ.

Συνδεθείτε τώρα

  • Δημιουργία νέου...