Προς το περιεχόμενο

Φροντιστήριά / ιδιαίτερα Νέας Σμύρνης και γενικές ερωτήσεις β Λυκείου


GeorgeAvg

Προτεινόμενες αναρτήσεις

Καλησπέρα είμαι μαθητής της β Λυκείου στο θετικό προσανατολισμό με καλούς βαθμούς στην Α' Λυκείου. Όπως γράφει ο τίτλος ψάχνω για ένα καλώ φροντιστήριο ή έναν καλό καθηγητή για ιδιαίτερά στη Νέα Σμύρνη σε μαθηματικά και φυσική . Έπεισες θα ήθελα να ακούσω αν από τις εμπειρίες σας πιστεύετε ότι τα ιδιαίτερά είναι καλύτερα από τα φροντιστήριά ή το αντίθετο. Τέλος, πιστεύετε ότι χρειάζονται και φροντιστήριά για την έκθεσή ή τη χημεία;

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Ταπεινη μου γνωμη εχοντας δωσει πανελληνιες πριν 10 χρονια, ολα τα φροντιστηρια θα σου μαθουν πανω κατω τα ιδια πραγματα το θεμα ειναι εσυ ποσο προσπαθεις. Τωρα για ιδιαιτερα η φροντ επειδη εκανα και τα 2, στα ιδιαίτερα μπορεις να κατσεις 10 ωρες να δουλεψεις τις αδυναμιες σου κλπ που στο φροντ δεν υπαρχει περιπτωση γιατι θα ειστε 10 ατομα στην ταξη. Απο την αλλη στο φροντ μεσα απο συζητησεις και αποριες αλλων αποκτας μια καπως πιο σφαιρικη γνωση. Τελος στο φροντ εχεις παρεα περναει πιο ευχαριστα η ωρα και απομυθοποιεις το ποσο 'καλο' ειναι το μεσο επιπεδο ενος μαθητη. For the record εγραψα γυρω στα 18500 το 2014.

  • Like 2
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Στις 12/9/2023 στις 6:35 ΜΜ, GeorgeAvg είπε

Καλησπέρα είμαι μαθητής της β Λυκείου στο θετικό προσανατολισμό με καλούς βαθμούς στην Α' Λυκείου. Όπως γράφει ο τίτλος ψάχνω για ένα καλώ φροντιστήριο ή έναν καλό καθηγητή για ιδιαίτερά στη Νέα Σμύρνη σε μαθηματικά και φυσική . Έπεισες θα ήθελα να ακούσω αν από τις εμπειρίες σας πιστεύετε ότι τα ιδιαίτερά είναι καλύτερα από τα φροντιστήριά ή το αντίθετο. Τέλος, πιστεύετε ότι χρειάζονται και φροντιστήριά για την έκθεσή ή τη χημεία;

Η Ν.Σμύρνη είναι τεράστια, σε ποιά περιοχή μένεις;

  • Like 1
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

1 ώρα πριν, GeorgeAvg είπε

Μένω κοντά στο το στάδιο του Πανιωνίου.