Kotzales Δημοσ. 13 Σεπτεμβρίου 2023 Δημοσ. 13 Σεπτεμβρίου 2023 Χαίρεται. Θέλω να γράψω και εγώ με την σειρά μου για το πρόβλημα το οποίο υπάρχει εδώ και τρείς μήνες κοντά. Εργάζομαι σε ένα κατάστημα ( βενζινάδικο) συγκεκριμένα και τους τελευταίους μήνες έχουμε συνεχεια πρόβλημα με το ιντερνετ συνεχείς διακοπες ενω το ρουτερ κάποιες φορές ολα τα λαμπάκια του ειναι αναμμένα όπως όταν έχει ιντερνετ. Το μαγαζί εννοείται πως εχει σταθερή ip γενικα στο μαγαζι υπαρχουν πολλες συσκευές καμερες τερματικά pos εξτρα τερματικά απο αλλα προγράμματα και διάφορα. Εννοειται πως εχουμε απευθυνθεί αμέτρητες φορές στον πάροχο μας (Vodafone) και όντως έψαχναν το θέμα εξονυχιστικά. Μας εχουν αλλάξει ρουτερ, καλώδια Ethernet, μπριζα εσωτερική τηλεφώνου, κάφαο, και παλαιότερα μας έσκαψαν και περασαν καινουργια γραμμη τωρα δεν γνωρίζω αν οντως αλλαξαν καλωδιο οταν έσκαψαν η απλως μας συνέδεσαν στο ηδη υπάρχων. Στα πιο τεχνικά τωρα υπαρχουν φορες που οταν το ιντερνετ χάνεται απο τις συσκευές και απο το υπολογιστη και τα τερματικα pos που ειναι απευθείας με καλωδιο συνδεμένα στο switch τα φωτα στο ιντερνετ ειναι αναμμένα σαν να εχει. Ενω υπαρχουν αλλες φορες που το ρουτερ κανει reset μονο του. Το ιντερνετ χάνεται και απο τις συσκευές π ειναι συνδεδεμένες με καλωδιο και αυτες π ειναι ασύρματα μέσω Wi-Fi. Η ερωτηση μου ειναι αν η εξής αν το προβλημα ειναι του μαγαζιου η του παρόχου παντως σιγουρα υπρχει προβλημα εδω και μηνες
TheoAlex50 Δημοσ. 13 Σεπτεμβρίου 2023 Δημοσ. 13 Σεπτεμβρίου 2023 Με σιγουρια δεν μπορει να στο πει κανεις. Αν ειναι υποδομη ΟΤΕ καλυτερα να πας το σταθερο στην Cosmote. Θα εχεις καλυτερη τεχνικη υποστηριξη.
NikosKallithea Δημοσ. 13 Σεπτεμβρίου 2023 Δημοσ. 13 Σεπτεμβρίου 2023 Ετσι μονο μαγος πρέπει να ειναι κάποιος για να σου απαντήσει. Ανέβασε τα στατιστικά του ρούτερ αν θέλεις απάντηση
kokos23 Δημοσ. 13 Σεπτεμβρίου 2023 Δημοσ. 13 Σεπτεμβρίου 2023 εγώ είχα τέτοιο θέμα με κοσμοτέ, (η οποία καλώς ή κακώς έχει το καλύτερο σέρβις), σε επικοινωνία με το τεχνικό τμήμα μου είπαν για αρχή να βγάλω το ups και να το δω για 1 ημέρα, αν συνεχιστεί να τους ξαναπάρω τηλ... αυτό συνεχίστηκε και τότε παρατήρησα ότι το ρούτερ έχει αρκετή ζέστη σε σημείο να το πιάνω και να αρχίσουν να μην αντέχουν τα δάχτυλα... στην επόμενη επικοινωνία μου είπαν για αντικατάσταση ρούτερ η οποία έγινε άμεσα, εδώ να πω ότι το νέο ρούτερ είναι διαφορετικό από το παλιό δηλ νέο μοντέλο... έτσι λύθηκαν όλα τα προβλήματα διακοπών...
Προτεινόμενες αναρτήσεις
Δημιουργήστε ένα λογαριασμό ή συνδεθείτε για να σχολιάσετε
Πρέπει να είστε μέλος για να αφήσετε σχόλιο
Δημιουργία λογαριασμού
Εγγραφείτε με νέο λογαριασμό στην κοινότητα μας. Είναι πανεύκολο!
Δημιουργία νέου λογαριασμούΣύνδεση
Έχετε ήδη λογαριασμό; Συνδεθείτε εδώ.
Συνδεθείτε τώρα