Προς το περιεχόμενο

Ξεκινάει πιλοτικά η δυνατότητα μετακινήσεων στις συγκοινωνίες της Αττικής με χρήση τραπεζικών καρτών


alion

Προτεινόμενες αναρτήσεις

7 λεπτά πριν, Abudi είπε

Νομίζω πως η δυνατότητα πληρωμής με τραπεζικές κάρτες, δεν υπήρχε διότι τα τερματικά δεν είναι on-line ώστε να μπορούν να υποστηρίξουν αυτές τις πληρωμές.

Δηλαδή όταν χτυπάω την κάρτα σε λεωφορείο το μηχάνημα γράφει τον χρόνο "ακύρωσης" του εισιτηρίου στην κάρτα, ε;

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

  • Απαντ. 116
  • Δημ.
  • Τελ. απάντηση

Συχνή συμμετοχή στο θέμα

19 minutes ago, SeaLion said:

Δηλαδή όταν χτυπάω την κάρτα σε λεωφορείο το μηχάνημα γράφει τον χρόνο "ακύρωσης" του εισιτηρίου στην κάρτα, ε;

Και πάλι, νομίζω, αλλά νομίζω πως ναι. Σαν να θυμάμαι κάτι τέτοιο, ότι τα μηχανήματα δεν είναι online. Και για να μου ζητάει να περάσω την κάρτα από το κινητό για να φορτίσει τα εισιτήρια, φαντάζομαι ότι όλα αυτά γράφονται στην κάρτα. Όχι σε κάποια βάση.

  • Like 1
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Δημοσ. (επεξεργασμένο)
11 hours ago, SeaLion said:

Αν κυκλοφορείτε με τραμ, λεωφορεία στο κέντρο της Αθήνας ξέρετε πως δεν είναι πάντα εύκολο αυτό. Άσε που δεν είναι αυτονόητο για τον επιβάτη και δεν επιβάλλεται με κάποιο τρόπο όπως στο μετρό. Με τα εισιτήρια να έχουν διάρκεια 90' και όχι κάποια αλλαγή να έρχεται μάλλον, δεν έχει νόημα βασικά το χτύπημα στην έξοδο.

Χωρίς κάποιο update για την κάρτα, αν θα γίνει πραγματικά ψηφιακό προϊόν κι όχι η παρωδία που είναι τώρα, δεν βλέπω μεγάλη αλλαγή για τους τακτικούς επιβάτες, τους μόνιμους κατοίκους της πόλης, γενικά αυτή η αναβάθμιση εξυπηρετεί κυρίως τουρίστες ή τους περιστασιακούς χρήστες των ΜΜΜ.

Η αλήθεια είναι πως δεν έχω ιδέα από Αθήνα, σε χωριό στην βόρεια Ελλάδα μένω.

Έχω πάει τασξιδάκια σε Αγγλίά, Γερμανία, Ιταλία, Σερβία, Βουλγαρία... ως και την Ινδία έχω φτάσει αλλά Αθήνα δεν έχω πάει να κάτσω (πέρασα απλώς όταν ήμουν φαντάρος από τον Σταθμό Λαρίσης προς κάπου αλλού ούτε θυμάμαι που).

...οπότε πάω πάσο.

Επεξ/σία από Diavolos666
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

20 ώρες πριν, Dead-Poet είπε

...Αυτό που αναρωτιέμαι εγώ, είναι γιατί δεν ξεκινάνε από κάτι πιο απλό: τη μετατροπή της κάρτας σε ψηφιακή και τη δυνατότητα online φόρτισής της και ένταξής της στα Apple και Google wallets. Γιατί δηλαδή "πρέπει" να πάμε σώνει και καλά από το ένα άκρο στο άλλο;

Και την σημερινη πλαστικη μπορεις να φορτισεις online. Το καλο ομως θα ηταν να γινει ψηφιακη για να μπορεις να την εχεις στο google wallet οπως λες. Αλλα φανταζομαι αυτο μπορει να ζηταει προμηθεια απο την google. 

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

1 λεπτό πριν, Kapoios allos είπε

φανταζομαι αυτο μπορει να ζηταει προμηθεια απο την google. 

Μην έχεις καμία αμφιβολία ότι ειδικά οι ελληνικές τράπεζες θα ζητήσουν μεγαλύτερη προμήθεια για χρήση των χρεωστικών καρτών ως εισιτηρίων από όση θα ζητούσαν οι Apple και Google για ένταξη των εισιτηρίων στα πορτοφόλια τους.

  • Like 1
  • Thanks 1
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Τα λεωφορεία θα περνούν;

και μήπως επι τη ευκαιρία να προμηθευτείτε καναδυό χιλιάδες καθαρά, οικολογικά, καλοφτιαγμένα, αθόρυβα ηλεκτρικά λεωφορεία του 21ου αιώνα ; Τύπου Evobus που χρησιμοποιούν Γαλλία, Ιταλία, Γερμανία και λοιπές δημοκρατικές δυνάμεις;;

πχι μόνο φρεγάτες, έτσι; ε;

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

2 λεπτά πριν, Dead-Poet είπε

Μην έχεις καμία αμφιβολία ότι ειδικά οι ελληνικές τράπεζες θα ζητήσουν μεγαλύτερη προμήθεια για χρήση των χρεωστικών καρτών ως εισιτηρίων από όση θα ζητούσαν οι Apple και Google για ένταξη των εισιτηρίων στα πορτοφόλια τους.

Ναι οντως. Η ψηφιακη μετατροπη τους θα εδειχνε μονοδρομος. Τωρα το τι φαγοποτι ετοιμαζουν και επιλεγουν αυτη τη μεθοδο, ειναι αλλο κεφαλαιο.

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

2 minutes ago, Kapoios allos said:

Και την σημερινη πλαστικη μπορεις να φορτισεις online. Το καλο ομως θα ηταν να γινει ψηφιακη για να μπορεις να την εχεις στο google wallet οπως λες. Αλλα φανταζομαι αυτο μπορει να ζηταει προμηθεια απο την google. 

Όπως γράφω πιο πάνω, βάσει πρόσφατης εμπειρίας μου, θεωρώ πως δεν είναι ακριβώς αυτό που λέμε ONLINE. Εισιτήριο αγοράζεις μεν online (και αποθηκεύεται στην εφαρμογή) αλλά η κάρτα δεν φορτίζεται αυτόματα μέσω αυτού. Χρειάζεται επαφή με το NFC του κινητού. Πχ. γιατί να φορτίζει μέσω App και όχι μέσω PC; Αν το κάνεις μέσω PC χρειάζεται να μεταβείς σε τερματικό για να "περάσουν" τα εισιτήρια στην κάρτα σου.

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Μόλις τώρα, Ghost.Dog είπε

Τα λεωφορεία θα περνούν;

και μήπως επι τη ευκαιρία να προμηθευτείτε καναδυό χιλιάδες καθαρά, οικολογικά, καλοφτιαγμένα, αθόρυβα ηλεκτρικά λεωφορεία του 21ου αιώνα ; Τύπου Evobus που χρησιμοποιούν Γαλλία, Ιταλία, Γερμανία και λοιπές δημοκρατικές δυνάμεις;;

πχι μόνο φρεγάτες, έτσι; ε;

Τα δύο χιλιάδες "καθαρά, οικολογικά, καλοφτιαγμένα, αθόρυβα ηλεκτρικά λεωφορεία του 21ου αιώνα" όμως, χρειάζονται και δυο πράγματα για να παραμείνουν σε τέτοια κατάσταση:

1) Οδοστρώματα κεντροευρωπαϊκών πόλεων και όχι Καμπούλ και Ισλαμαμπάντ.

2) Χρήματα για καθημερινή και σοβαρή συντήρηση και όχι "πασαλείμματα", που με 1,20 ευρώ τιμή εισιτηρίου δεν το λες κι εφικτό ώστε να είναι αυτοχρηματοδοτούμενη.

  • Like 1
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Δημοσ. (επεξεργασμένο)
3 λεπτά πριν, Abudi είπε

Όπως γράφω πιο πάνω, βάσει πρόσφατης εμπειρίας μου, θεωρώ πως δεν είναι ακριβώς αυτό που λέμε ONLINE. Εισιτήριο αγοράζεις μεν online (και αποθηκεύεται στην εφαρμογή) αλλά η κάρτα δεν φορτίζεται αυτόματα μέσω αυτού. Χρειάζεται επαφή με το NFC του κινητού. Πχ. γιατί να φορτίζει μέσω App και όχι μέσω PC; Αν το κάνεις μέσω PC χρειάζεται να μεταβείς σε τερματικό για να "περάσουν" τα εισιτήρια στην κάρτα σου.

Ναι δεν ειναι ακριβως online και αυτο δειχνει οτι η πλαστικη καρτα δεν βρισκεται καπου ψηφιακα στην οποια να εχουμε προσβαση για διαχειριση. Προτιμοτερο θα ηταν να κοιταξουν να βελτιωσουν αυτη τη μεθοδο και επειτα να ασχοληθουν και με τις τραπεζικες καρτες.

Επεξ/σία από Kapoios allos
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

3 minutes ago, Kapoios allos said:

Ναι δεν ειναι ακριβως online και αυτο δειχνει οτι η πλαστικη καρτα δεν βρισκεται καπου ψηφιακα στην οποια να εχουμε προσβαση για διαχειριση. Προτιμοτερο θα ηταν να κοιταξουν να βελτιωσουν αυτη τη μεθοδο και επειτα να ασχοληθουν και με τις τραπεζικες καρτες.

Γενικότερα καταλαβαίνω οτι η όλη υλοποίηση ήταν εξαρχής μια αρπα-κόλλα. Του λείπουν πάρα πολλά πράγματα. Και να πεις οτι είμαστε πρωτοπόροι και ξεκινήσαμε πρώτοι αυτόν τον τύπο εισιτηρίου; Σε άλλες χώρες υπάρχουν εδώ και 15-20 χρόνια. Δεν μπορώ να καταλάβω γιατί να μην πάρουμε το δικό τους παράδειγμα και να μην κάνουμε τη δική του υλοποίηση. Εξαρχής με όλες τις δυνατότητες, που τεχνικά υπήρχαν ήδη. Βασικά, έχω μια εκτίμηση γιατί, αλλά μπορεί και να είναι μηνύσιμο να το γράψω.

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

22 ώρες πριν, PLHROPPP είπε

Αυτό μας μάρανε πνιξανε την μισή Ελλάδα με τα POS στις συγκοινωνίες θα δείξουμε ότι έχουμε γίνει Ελλάδα 2.0.

Όχι ρε εγώ θελω downgrade να γυρίσω σε έκδοση που δεν έχει bugs 

Δεν υπήρχε ποτέ έκδοση χωρίς bugs.

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

14 minutes ago, vagstef said:

Όλοι οι ελεγκτές φέρουν ειδικό καρτελάκι. Μπορείτε να ελέγξετε τους ίδιους αν φοβάστε για απατεώνες και μετά να περάσετε την κάρτα σας.

Τί ακριβώς μπορούμε να ελέγξουμε;

  • Like 1
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

2 ώρες πριν, Dead-Poet είπε

Τα δύο χιλιάδες "καθαρά, οικολογικά, καλοφτιαγμένα, αθόρυβα ηλεκτρικά λεωφορεία του 21ου αιώνα" όμως, χρειάζονται και δυο πράγματα για να παραμείνουν σε τέτοια κατάσταση:

1) Οδοστρώματα κεντροευρωπαϊκών πόλεων και όχι Καμπούλ και Ισλαμαμπάντ.

2) Χρήματα για καθημερινή και σοβαρή συντήρηση και όχι "πασαλείμματα", που με 1,20 ευρώ τιμή εισιτηρίου δεν το λες κι εφικτό ώστε να είναι αυτοχρηματοδοτούμενη.

Καλά δεν διαφωνεί κανείς. Οντως αυτή ειναι η κατάσταση.  Εδώ δεν έχουμε πεζοδρόμια, κάτι σπασμένα περάσματα εκεί πέρα που θέλεις ικανότητες Μελισσανίδη στη δοκό για να περάσεις από το Α στο Β. Α! Και κράνος και επιγονατίδες.
Τύφλα να έχει το παρκουρ

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Δημιουργήστε ένα λογαριασμό ή συνδεθείτε για να σχολιάσετε

Πρέπει να είστε μέλος για να αφήσετε σχόλιο

Δημιουργία λογαριασμού

Εγγραφείτε με νέο λογαριασμό στην κοινότητα μας. Είναι πανεύκολο!

Δημιουργία νέου λογαριασμού

Σύνδεση

Έχετε ήδη λογαριασμό; Συνδεθείτε εδώ.

Συνδεθείτε τώρα

  • Δημιουργία νέου...