Προς το περιεχόμενο

Προτεινόμενες αναρτήσεις

Δημοσ.

Η επιβράδυνση των ηλεκτρικών στην Ευρώπη, φαίνεται να κρατά ακόμα στο παιχνίδι τις ευρωπαϊκές βιομηχανίες αυτοκινήτου.

  • 1 μήνα μετά...
  • Απαντ. 196
  • Δημ.
  • Τελ. απάντηση

Συχνή συμμετοχή στο θέμα

Συχνή συμμετοχή στο θέμα

Δημοσιευμένες Εικόνες

  • 3 εβδομάδες αργότερα...
Δημοσ.

Αυτή η ACEA τα έχει βρει σκούρα. Δεν είναι σε θέση να ακολουθήσει τις εξελίξεις και ζητά παραθυράκια….τους έχουν ξεπεράσει ακόμα και οι Αμερικανοί!

  • Like 2
Δημοσ.
1 λεπτό πριν, atheatos είπε

Αυτή η ACEA τα έχει βρει σκούρα. Δεν είναι σε θέση να ακολουθήσει τις εξελίξεις και ζητά παραθυράκια….τους έχουν ξεπεράσει ακόμα και οι Αμερικανοί!

Συμφωνώ 100%.

Δημοσ. (επεξεργασμένο)
37 λεπτά πριν, QuantumWanderer είπε

Ευρωπαίοι κατασκευαστές: Πιέζουν (ξανά) για χαλάρωση των κανόνων CO₂

https://www.drive.gr/news/kosmos/eyropaioi-kataskeyastes-piezoyn-xana-gia-halarosi-ton-kanonon-co2

καμία χαλάρωση στους γελοίους που πουλάνε τα σουπερμινι 25++ χιλιάρικα....

Επεξ/σία από dtk-386
  • Like 2
Δημοσ. (επεξεργασμένο)
1 ώρα πριν, dtk-386 είπε

καμία χαλάρωση στους γελοίους που πουλάνε τα σουπερμινι 25++ χιλιάρικα....

χωρις κερδος. και τωρα θα τα σταματησουν. βασικα οχι, μονο αυτοι εμειναν να σου δινουν αμαξια με 25κ γιατι οι αλλοι τα καταργουν επειδη δεν εχουν κερδος. μηπως δεν φταινε αυτοι?

https://www.gocar.gr/news/feed/50245,Telos_f8hnotero_SUV_Ellada_Katargh8hke_e.html

αυτο που ζητησαν και εχουν δικιο ειναι να τους δωσουν χωρο να φτιαξουν hev. με την οδηγια παμε σε ηλεκτρικα (που ο κοσμος ΔΕΝ ΘΕΛΕΙ) δεν μπορουν να δαπανησουν λεφτα για hev. ειναι αναγκασμενοι να φτιαχνουν ηλεκτρικα και τελικα εμεις να αγοράζουμε 3-4ο χερι τα μεταχειρισμένα γιατι θελουμε θερμικα. αυτο ειναι στρεβλωση, δεν βγαζει κανενα νοημα και χανουν ΟΛΟΙ.

 

επισης διαβαζα ενα αρθρο που δεν βρισκω πλεον και ελεγε περιπου το εξης

Αναφορά σε κείμενο

πως απετυχε η ευρωπη με τα ev 

οι επιδοτησεις σε ολες σχεδον τις χωρες ηταν καλες οταν η μεγαλυτερη μεριδα του κοσμου ακομα δεν ηξερε καν τι ειναι τα ev, δεν ηθελε να παρει λογω αγνοιας,φοβου η δικτυου φορτισης και τωρα που ο κοσμος ειδε, διαβασε, ετοιμαστηκε, ηρθαν φθηνοτερα αμαξια κτλ... δεν υπαρχουν επιδοτησεις.

την ιδια στιγμη ο κοσμος που θελει να αλλαξει το θερμικο euro4-5-6 και ενω θελει υβριδικο δεν μπορει να το παρει λογο κοστους -δεν εχουν πεσει ακομα στα προ κοβιντ επιπεδα- και προτιμα μεταχειρισμένο ξανα θερμικο αντι για ηλεκτρικο η οτιδηποτε αλλο νεο. 

 

Επεξ/σία από basilis_k6
Δημοσ. (επεξεργασμένο)
30 λεπτά πριν, basilis_k6 είπε

χωρις κερδος. και τωρα θα τα σταματησουν. βασικα οχι, μονο αυτοι εμειναν να σου δινουν αμαξια με 25κ γιατι οι αλλοι τα καταργουν επειδη δεν εχουν κερδος. μηπως δεν φταινε αυτοι?

https://www.gocar.gr/news/feed/50245,Telos_f8hnotero_SUV_Ellada_Katargh8hke_e.html

αυτο που ζητησαν και εχουν δικιο ειναι να τους δωσουν χωρο να φτιαξουν hev. με την οδηγια παμε σε ηλεκτρικα (που ο κοσμος ΔΕΝ ΘΕΛΕΙ) δεν μπορουν να δαπανησουν λεφτα για hev. ειναι αναγκασμενοι να φτιαχνουν ηλεκτρικα και τελικα εμεις να αγοράζουμε 3-4ο χερι τα μεταχειρισμένα γιατι θελουμε θερμικα. αυτο ειναι στρεβλωση, δεν βγαζει κανενα νοημα και χανουν ΟΛΟΙ.

Μηπως τα καταργούν για να προωθήσουν κάτι άλλο ? Στο link που έβαλες δεν βγάζει το συμπέρασμα που γράφεις . Δείχνει μάλιστα ποιος θα είναι ο αντικαταστάτης. Η Suzuki μάλλον θα συνεργαστεί με την πλατφόρμα της Toyota και θα αφήσει της συνεργασίες με τους αποτυχημένους Ευρωπαίους. 
Δεν ζήτησαν να τους δώσουν χώρο για ηλεκτρικά. Αν δεις πιο πριν σε προηγούμενο μυνημα επανέρχονται στα θερμικά όπως όλος ο κόσμος, απλώς αποτυγχάνουν να πετύχουν τους στόχους εκπομπών καυσαερίων…..

Η στρέβλωση που περιγράφεις ισχύει , αλλά όχι παντού και σε όλους. Δεν γινεται να προωθείς ηλεκτρικά που μόνο η μισή Ευρώπη έχει τις υποδομές για αυτά και η άλλη μισή , να παίρνει τα μεταχειρισμένα λόγω έλλειψης υποδομών. Βασικα η Ευρωπαίοι κατασκευαστές ,άργησαν να ακολουθήσουν τις εξελίξεις που ξεκίνησαν από την Αμερική και τα Tesla , με κατάληξη όταν ήρθαν οι Κινέζοι και οι Ιάπωνες με τα ηλεκτρικά και hybrid , να μείνουν στα κρύα του λουτρού….Απροετοίμαστοι τελείως με λάθος προδιαγραφές και όπως πάντα (dieselgate vw, κτλ.)κοιτάνε να το μπαλώσουν 

Επεξ/σία από atheatos
Δημοσ.
9 λεπτά πριν, atheatos είπε

Μηπως τα καταργούν για να προωθήσουν κάτι άλλο ? Στο link που έβαλες δεν βγάζει το συμπέρασμα που γράφεις . Δείχνει μάλιστα ποιος θα είναι ο αντικαταστάτης. Η Suzuki μάλλον θα συνεργαστεί με την πλατφόρμα της Toyota και θα αφήσει της συνεργασίες με τους αποτυχημένους Ευρωπαίους. 
Δεν ζήτησαν να τους δώσουν χώρο για ηλεκτρικά. Αν δεις πιο πριν σε προηγούμενο μυνημα επανέρχονται στα θερμικά όπως όλος ο κόσμος, απλώς αποτυγχάνουν να πετύχουν τους στόχους εκπομπών καυσαερίων…..

Η στρέβλωση που περιγράφεις ισχύει , αλλά όχι παντού και σε όλους. Δεν γινεται να προωθείς ηλεκτρικά που μόνο η μισή Ευρώπη έχει τις υποδομές για αυτά και η άλλη μισή , να παίρνει τα μεταχειρισμένα λόγω έλλειψης υποδομών. Βασικα η Ευρωπαίοι κατασκευαστές ,άργησαν να ακολουθήσουν τις εξελίξεις που ξεκίνησαν από την Αμερική και τα Tesla , με κατάληξη όταν ήρθαν οι Κινέζοι και οι Ιάπωνες με τα ηλεκτρικά και hybrid , να μείνουν στα κρύα του λουτρού….Απροετοίμαστοι τελείως με λάθος προδιαγραφές και όπως πάντα (dieselgate vw, κτλ.)κοιτάνε να το μπαλώσουν 

αν ψαξεις στο νετ θα βρεις διαφορους λογους που το καταργουν. εγω διαβασα οτι ειναι πολυ δυσκολο με αυτο να πουλαει να πετυχει πλεον τους στοχους co2. επισης: https://www.theguardian.com/business/2025/may/06/renault-citroen-stellantis-eu-small-cars-europe

 

Δημοσ.
5 λεπτά πριν, basilis_k6 είπε

αν ψαξεις στο νετ θα βρεις διαφορους λογους που το καταργουν. εγω διαβασα οτι ειναι πολυ δυσκολο με αυτο να πουλαει να πετυχει πλεον τους στοχους co2. επισης: https://www.theguardian.com/business/2025/may/06/renault-citroen-stellantis-eu-small-cars-europe

 

Καλά τα διάβασες και ένας από τους λόγους είναι, ότι η Suzuki καθώς και άλλοι Γιαπωνέζοι κατασκευαστές αποφάσισαν να αποχωρήσουν από την συνεργασία με τους Ευρωπαίους, κάνοντας  συνασπισμό στην χώρα τους Ιαπωνία. 
Μια χαρά hybrid βγάζουν οι  Ιαπωνεζοι  , ακόμα και οι Κινέζοι , που πληρούν τις CO2 προδιαγραφές . Οι Ευρωπαίοι με την ACEA πάλι δεν μπορούν να ακολουθήσουν τις εξελίξεις.Οταν σου βγάζει μυνημα υπενθύμισης, στο ταμπλό το Ευρωπαϊκό SUV , να συμπληρώσεις λάδι λες και είναι δίχρονο , πως περιμένεις να πετύχεις τους στόχους CO2?

 

Δημοσ. (επεξεργασμένο)
15 λεπτά πριν, NT1G είπε

AverageCOemissionsfromnewpassengercarsandfuturetargets.png.1cd6723a6627512e91cb13611554aafc.png

AverageCOperformanceofpoolsofcarmanufacturersintheEUIcelandNorwayin2023.png.50af5653ab0fb2ec0578c0b238433a2a.png

το δευτερο δεν το πολυκαταλαβαινω. εχουμε λινκ?

 

https://www.eea.europa.eu/en/analysis/indicators/co2-performance-of-new-passenger/average-co2-performance-of-pools

 

Αναφορά σε κείμενο

Specific emission targets are set annually for each manufacturer or pool, i.e. a group of manufacturers acting together for the purpose of target compliance. These targets are based on the average mass of the manufacturer's or pool's new vehicle fleet in the given year. Until 2024, this means that manufacturers of heavier cars have higher emissions targets than manufacturers of lighter cars. 

wtf?

Επεξ/σία από basilis_k6

Δημιουργήστε ένα λογαριασμό ή συνδεθείτε για να σχολιάσετε

Πρέπει να είστε μέλος για να αφήσετε σχόλιο

Δημιουργία λογαριασμού

Εγγραφείτε με νέο λογαριασμό στην κοινότητα μας. Είναι πανεύκολο!

Δημιουργία νέου λογαριασμού

Σύνδεση

Έχετε ήδη λογαριασμό; Συνδεθείτε εδώ.

Συνδεθείτε τώρα

  • Δημιουργία νέου...