NT1G Δημοσ. 27 Ιουλίου Δημοσ. 27 Ιουλίου 2 λεπτά πριν, basilis_k6 είπε το δευτερο δεν το πολυκαταλαβαινω. εχουμε λινκ? https://www.eea.europa.eu/en/analysis/indicators/co2-performance-of-new-passenger/average-co2-performance-of-pools βάσει των πωλήσεων που κάνει κάθε εταιρία και του μ.ο. βάρους των οχημάτων της ή κάτι τέτοιο έχει έναν στόχο CO2 που πρέπει να πιάσει (πορτοκαλί τελεία). Για το 2023 αυτές οι εταιρίες είχαν πετύχει τον στόχο (όσο πιο χαμηλότερα η πράσινη μπάρα τόσο καλύτερα). 11 λεπτά πριν, basilis_k6 είπε ... wtf? Το ίδιο γίνεται και στην Αμερική, από ένα βάρος και μετά υπάρχουν πιο χαλαρά όρια, για αυτό όλοι πουλάνε τεράστια SUVs και "αγροτικά" που πουλιούνται και πιο ακριβά.
atheatos Δημοσ. 27 Ιουλίου Δημοσ. 27 Ιουλίου 1 ώρα πριν, NT1G είπε βάσει των πωλήσεων που κάνει κάθε εταιρία και του μ.ο. βάρους των οχημάτων της ή κάτι τέτοιο έχει έναν στόχο CO2 που πρέπει να πιάσει (πορτοκαλί τελεία). Για το 2023 αυτές οι εταιρίες είχαν πετύχει τον στόχο (όσο πιο χαμηλότερα η πράσινη μπάρα τόσο καλύτερα). Το ίδιο γίνεται και στην Αμερική, από ένα βάρος και μετά υπάρχουν πιο χαλαρά όρια, για αυτό όλοι πουλάνε τεράστια SUVs και "αγροτικά" που πουλιούνται και πιο ακριβά. Στην Ιαπωνία από την αλλη μεριά εχουν τα αυτοκίνητα μινιατούρες (Kei cars}. Εκει οι Ιάπωνες με 660 κ.εκ μηχανή μπορεί να μην έχουν επιδόσεις αλλά έχουν πετύχει χαμηλότερες εκπομπές ρύπων και από SMART. Έχουν τεράστια εμπειρία στα μικρά αυτοκίνητα και κινητήρες για αυτά. Αν και τα περισσότερα τώρα είναι με μπαταρίες , ακόμα βγάζουν η Honda και Suzuki υβριδικά μοντέλα. Δεν νομίζω να υπάρχει κανείς στον κόσμο που να μπορεί να ανταγωνιστεί τους Ιάπωνες σε αυτή την κατηγορία. 1
Προτεινόμενες αναρτήσεις
Δημιουργήστε ένα λογαριασμό ή συνδεθείτε για να σχολιάσετε
Πρέπει να είστε μέλος για να αφήσετε σχόλιο
Δημιουργία λογαριασμού
Εγγραφείτε με νέο λογαριασμό στην κοινότητα μας. Είναι πανεύκολο!
Δημιουργία νέου λογαριασμούΣύνδεση
Έχετε ήδη λογαριασμό; Συνδεθείτε εδώ.
Συνδεθείτε τώρα