Προς το περιεχόμενο

Toyota C-HR II (2024)


Προτεινόμενες αναρτήσεις

Δημοσ.
4 ώρες πριν, andreas-d είπε

Και όχι μόνο αυτό ποιότητα κατασκευής εσωτερικά και εξωτερικά. Δεν πιστεύω να συγκρίνεις το πάτημα το στήσιμο και την ποιότητα του ενός με του άλλου..

Ναι, σίγουρα. Και από αξιοπιστία δεν μπορώ να πω. Δεν ειχα προβλήματα. Τουλάχιστον στα 100k χλμ που έκανα. Αλλά στην τελική, από την στιγμή που δεν μπορώ να έχω Μ3, προτιμώ την χαμηλή  κατανάλωση! Δεν είναι και τόσο άσχημο το chr. Τουλάχιστον είναι πολύ καλύτερο σε πάτημα και οδήγηση από το Yaris cross που σκεφτόμουν αρχικά. 

  • Like 2
  • Απαντ. 554
  • Δημ.
  • Τελ. απάντηση

Συχνή συμμετοχή στο θέμα

Δημοσ.
Στις 3/6/2025 στις 12:03 ΜΜ, MontzOlee είπε

Δεν ξέρω κάτι τέτοιο έχω αρχίζει να σκέφτομαι κι εγω.

Στην πόλη δεν το συζητάμε, είναι υπερόπλο κ σε κοντινές αποστάσεις σε επαρχιακούς δρόμους αλλά αν κάνεις συχνά , 1-2 φορές το μήνα ένα ταξίδι Αθήνα - περιφέρεια (200χλμ) δεν μιλάμε σε καμία περίπτωση γι αυτό που το παρουσιάζουν κ κάνει μέσα στην πόλη 

Βέβαια δεν ξέρω πως να υπολογίσω σωστά τα λίτρα.

εχω την υποψία ότι ισχύει αυτό που έγραψα πιο πάνω ότι το EV πρέπει να αφαιρείται από το σύνολο,

δηλαδή αν εγώ είχα 5.6/100 με 13% ηλεκτροκίνηση στην ουσία πρέπει να αφαιρεθεί 0.7 χοντρικά από την κατανάλωση οπότε είναι περίπου 4.9L/100 πράγμα αρκετά καλό.

Βεβαια τώρα έχει κ καλές θερμοκρασίες & γενικά οι συνιστώσες είναι θετικές, αργότερα θα παίζει air condition & το χειμώνα σίγουρα θα έχει διαφορά λόγω κρύου.

 

 

Γερμανία ελλαδα 2000χλμ 130€ τα συμπεράσματα δικά σας !! 

Στις 7/6/2025 στις 2:21 ΜΜ, tggr είπε

Πάντως τωρα 1.5 χρόνο με το CHR, το θεωρώ ενα πολύ βολικό και όμορφο/καλαίσθητο αμάξι. Δεν μπορεί να συγκριθεί με BMW κατά την άποψη μου, άλλο το ένα άλλο το άλλο, αλλά είναι ενα όμορφο, πρακτικό, οικονομικό και αξιόπιστο αυτοκίνητο.

Η αξιοπιστία είναι πολύ μεγάλο πράγμα, γιατί στο τέλος της καθημερινής σου ρουτίνας θέλεις να έχεις ενα εργαλείο μετακίνησης σωστό.
Τώρα, μακάρι να ήμουν πλούσιος και να είχα και ενα BMW Μ2 στο γκαράζ μου. Η οδηγική απόλαυση δε συγκρινεται.

Εγώ που είχα σκέτη bmw 2 με τα 200 θα σου πω ένα πήγα στο chr και βρήκα την ηρεμία μου . Ούτε στην ποιοτητα  βρίσκω διαφορά ούτε πουθενά ! Αντίθετα τέρμα οικονομικό! 

  • Like 3
Δημοσ.
7 ώρες πριν, Just_travel_everywhere είπε

Γερμανία ελλαδα 2000χλμ 130€ τα συμπεράσματα δικά σας !! 

Εγώ που είχα σκέτη bmw 2 με τα 200 θα σου πω ένα πήγα στο chr και βρήκα την ηρεμία μου . Ούτε στην ποιοτητα  βρίσκω διαφορά ούτε πουθενά ! Αντίθετα τέρμα οικονομικό! 

πως το καταφερες αυτο ρε γιγαντα? βασικα τι μεση τιμη ειχες στο λιτρο?

δεν ξερω σε ποιες χωρες γεμιζες αλλα θεωρητικα, γεμισες 3 φορες? (700χλμ το ρεζερβουαρ?!)

Δημοσ.
1 ώρα πριν, MontzOlee είπε

πως το καταφερες αυτο ρε γιγαντα? βασικα τι μεση τιμη ειχες στο λιτρο?

δεν ξερω σε ποιες χωρες γεμιζες αλλα θεωρητικα, γεμισες 3 φορες? (700χλμ το ρεζερβουαρ?!)

Φίλε κατέβηκα από Αυστρία Ουγγαρία Σερβία Βουλγαρία , Έβαζα κάθε 550 km βενζίνη. Αλλά ήτανε και σχετικά φθηνή βενζίνη γι’ αυτό βγήκε και τόσο! 

Δημοσ.
42 λεπτά πριν, Just_travel_everywhere είπε

Φίλε κατέβηκα από Αυστρία Ουγγαρία Σερβία Βουλγαρία , Έβαζα κάθε 550 km βενζίνη. Αλλά ήτανε και σχετικά φθηνή βενζίνη γι’ αυτό βγήκε και τόσο! 

Ε αυτό εννοώ κι εγώ, με τα καρτέλ της Ελλάδας με 1.65-1.80€/λιτρο ανάλογα αν ζεις σε επαρχία ή την πρωτεύουσα το συνολικό ποσό σου θα ήταν αρκετά μεγαλύτερο.. 

όπως και να χει πάντως εσένα η τσέπη σου σε νοιάζει και αντικειμενικά για 2.000 χιλιόμετρα σου βγηκε τσάμπα.

μηπως μηδένισες κατανάλωση όταν ξεκίνησες και έχεις συνολική εικόνα πόσα λίτρα έκαιγες στα 100 χιλιομετρα ;

Δημοσ. (επεξεργασμένο)
1 ώρα πριν, MontzOlee είπε

Ε αυτό εννοώ κι εγώ, με τα καρτέλ της Ελλάδας με 1.65-1.80€/λιτρο ανάλογα αν ζεις σε επαρχία ή την πρωτεύουσα το συνολικό ποσό σου θα ήταν αρκετά μεγαλύτερο.. 

όπως και να χει πάντως εσένα η τσέπη σου σε νοιάζει και αντικειμενικά για 2.000 χιλιόμετρα σου βγηκε τσάμπα.

μηπως μηδένισες κατανάλωση όταν ξεκίνησες και έχεις συνολική εικόνα πόσα λίτρα έκαιγες στα 100 χιλιομετρα ;

Βλέπω στο ιστορικό ότι μου έγραψε 4,9 l 

Παρόλα αυτά επειδή τα υπολόγισα 5,3 l στα 2000 km. Τα υπολόγισα από τις στάσεις που έκανε με το αυτοκίνητο. Και της δείχνει στην εφαρμογή

 

 αυτό το ταξίδι το έκανα με 2.0l hybrid . Της γυναίκας . Τώρα πήρα το δικό μου Plugin έκανα ένα ταξίδι μικρό 500 χλμ 4l !!! 

Επεξ/σία από Just_travel_everywhere
Δημοσ.
Στις 14/6/2025 στις 1:34 ΜΜ, Just_travel_everywhere είπε

Βλέπω στο ιστορικό ότι μου έγραψε 4,9 l 

Παρόλα αυτά επειδή τα υπολόγισα 5,3 l στα 2000 km. Τα υπολόγισα από τις στάσεις που έκανε με το αυτοκίνητο. Και της δείχνει στην εφαρμογή

 

 αυτό το ταξίδι το έκανα με 2.0l hybrid . Της γυναίκας . Τώρα πήρα το δικό μου Plugin έκανα ένα ταξίδι μικρό 500 χλμ 4l !!! 

πολυ καλα θεωρω πως εισαι ειδικα για τοσο μεγαλη αποσταση που θεωρητικα ο ηλεκτροκινητηρας δεν λειτουργει σχεδον καθολου +-10%

Το plug in σιγουρα αλλη φαση λογω και των περισσοτερων αλογων ετσι ?

εγω παντως ανεβηκα αθηνα παλι και συνεχιζω να κανω κατι λαθος ενω πιστευω οτι ειμαι οσο συνεπης γινεται.

οκ το ταξιδι αιγιο - αθηνα (170χιλιομετρα) το εκανα σε 1:51' με 5.4 λιτρα /100 και χρηση EV 13%, που το βρισκω οκ γιατι μεση ωριαια ειχα 100 χιλιομετρα με αρκετες φορες να ημουν στα 130-140 στο κοντερ.

ΛΟΙΠΟΝ , το μηδενισα χθες και μεσα στην πολη δεν πηγα καλα... 

 ας πουμε αποστασεις 10-15 χιλιομετρων μεσα στην αθηνα και εγραφα κατι καταλανωσεις 5-6+

 

Πρωτη διαδρομη κορυδαλλος - αμπελοκηποι, 11.2 χιλιομετρα 49% EV 6.8L/100!!!!!!

δηλαδη αν δεν ηταν υβριδικο ποση καταναλωση θα ειχα στο ιδιο ταξιδι ? 10 + λιτρα ? ε ειπαμε και στο peugeot 206 εικοσαετιας που ειχα για μεσα στην ολη 10 λιτρα στα 100 δεν ειχα!!

τι παιζει ρε μαγκες ? εσεις δξλαδη μεσα στην πολη γραφεται οντως 3-4-4.5λ/100 στο καντραν ? εγω ΔΕΝ ΜΠΟΡΩ ΜΕ ΤΙΠΟΤΑ!

βεβαια σημερα εκανα μια 10.4 χιλιομετρα με 70% μπαταρια EV και καταναλωση 4.1

ιδιος ανθρωπος , ιδιο ποδι , ιδια οδηγηση!

δεν ξερω αρχιζω και το σκεφτομαι πολυ και το χανω , θα το πουλησω οπως παει να γυρισω στο πετρελαιο!

Δημοσ.
30 λεπτά πριν, MontzOlee είπε

δεν ξερω αρχιζω και το σκεφτομαι πολυ και το χανω , θα το πουλησω οπως παει να γυρισω στο πετρελαιο!

Το πετρέλαιο εξακολουθεί να είναι το ποιο οικονομικό..

Το hybrid είναι οικονομικό μόνο σε αστικό κύκλο αλλά με αρκετά χιλιόμετρα, όχι του τύπου 5-10χλμ να πας και να έρθεις, εκεί τσιμπάει, για να σε παρηγορησω και εγώ με το προηγούμενο chr κάτω απο 6l/100χλμ σπάνια βλέπω, και σίγουρα απο χειμώνα πάει για πούλημα αν βρω θύμα να το πάρει..

Δημοσ. (επεξεργασμένο)
11 λεπτά πριν, andreas-d είπε

Το πετρέλαιο εξακολουθεί να είναι το ποιο οικονομικό..

Το hybrid είναι οικονομικό μόνο σε αστικό κύκλο αλλά με αρκετά χιλιόμετρα, όχι του τύπου 5-10χλμ να πας και να έρθεις, εκεί τσιμπάει, για να σε παρηγορησω και εγώ με το προηγούμενο chr κάτω απο 6l/100χλμ σπάνια βλέπω, και σίγουρα απο χειμώνα πάει για πούλημα αν βρω θύμα να το πάρει..

δεν ξερω σιγουρα κατι κανω λαθος , δεν γινεται ολοι να λενε το αντιθετο και εγω να τους ακυρωνω, απλα δεν κανω κατι καλα.

πετρελαιο θα επαιρνα αλλα στο οικονομικο ευρος 30-35Κ δεν υπηρχε κατι αξιολογο σε αυτο το καυσιμο.

επειδη ειχα ενα volvo xc60 2019 momentum  πετρελαιο για καποιες μερες (του κουμπαρου μου) πηγα και εκανα την ιδια διαδρομη αλλα μεχρι πατρα αντι για αιγιο, (200 χιλιομετρα αντι για 170) με καταλανωση στην εθνικη οδο κατω απο 5Λ/100 και μιλαμε για οχημα αρμα και πληρωτεο ποσο 30 ευρω και κατι ψηλα πηγαινε ελα...

Στην πολη μεσα ηταν κανα 10Λ/100 αλλα για ταξιδι δεν το συζηταμε καν.. 

 

Επισης σε αστικο κυκλο ποσα χιλιομετρα να κανεις δηλαδη ? χθες 45 λεπτα ημουν στον δρομο σε καθε πορεια που εκανα και ηταν 10-11-12 χιλιομετρα.

Μικρη δηλαδη ειναι και η αθηνα αν εισαι κεντρο με γυρω γυρω, δεν μαζευονται πολλα χιλιομετρα αν δεν ειναι η δουλεια σου να γυριζεις απο περιοχη σε περιοχη 

Επεξ/σία από MontzOlee
Δημοσ.
22 λεπτά πριν, MontzOlee είπε

δεν ξερω σιγουρα κατι κανω λαθος , δεν γινεται ολοι να λενε το αντιθετο και εγω να τους ακυρωνω, απλα δεν κανω κατι καλα.

πετρελαιο θα επαιρνα αλλα στο οικονομικο ευρος 30-35Κ δεν υπηρχε κατι αξιολογο σε αυτο το καυσιμο.

επειδη ειχα ενα volvo xc60 2019 momentum  πετρελαιο για καποιες μερες (του κουμπαρου μου) πηγα και εκανα την ιδια διαδρομη αλλα μεχρι πατρα αντι για αιγιο, (200 χιλιομετρα αντι για 170) με καταλανωση στην εθνικη οδο κατω απο 5Λ/100 και μιλαμε για οχημα αρμα και πληρωτεο ποσο 30 ευρω και κατι ψηλα πηγαινε ελα...

Στην πολη μεσα ηταν κανα 10Λ/100 αλλα για ταξιδι δεν το συζηταμε καν.. 

 

Επισης σε αστικο κυκλο ποσα χιλιομετρα να κανεις δηλαδη ? χθες 45 λεπτα ημουν στον δρομο σε καθε πορεια που εκανα και ηταν 10-11-12 χιλιομετρα.

Μικρη δηλαδη ειναι και η αθηνα αν εισαι κεντρο με γυρω γυρω, δεν μαζευονται πολλα χιλιομετρα αν δεν ειναι η δουλεια σου να γυριζεις απο περιοχη σε περιοχη 

Ο νέος ΚΟΚ θα δώσει ένα πλεονέκτημα στα hybrid, σε προ νέου ΚΟΚ καταστάσεις τα hybrid τα προσπερνούσαν και τα κτελ, τέλος πάντων σίγουρα δεν κάνεις κάτι λάθος απλά οδηγείς όπως πρέπει, και αυτό δεν αρέσει στα hybrid..

Δημοσ. (επεξεργασμένο)
5 λεπτά πριν, andreas-d είπε

Ο νέος ΚΟΚ θα δώσει ένα πλεονέκτημα στα hybrid, σε προ νέου ΚΟΚ καταστάσεις τα hybrid τα προσπερνούσαν και τα κτελ, τέλος πάντων σίγουρα δεν κάνεις κάτι λάθος απλά οδηγείς όπως πρέπει, και αυτό δεν αρέσει στα hybrid..

τι αλλαξε στον ΚΟΚ ακριβως ? σε τι αναφερεσαι ? επισης μηπως υπερβαλεις λιγο ?>

Επεξ/σία από MontzOlee
Δημοσ.
38 λεπτά πριν, MontzOlee είπε

δεν ξερω σιγουρα κατι κανω λαθος , δεν γινεται ολοι να λενε το αντιθετο και εγω να τους ακυρωνω, απλα δεν κανω κατι καλα.

πετρελαιο θα επαιρνα αλλα στο οικονομικο ευρος 30-35Κ δεν υπηρχε κατι αξιολογο σε αυτο το καυσιμο.

επειδη ειχα ενα volvo xc60 2019 momentum  πετρελαιο για καποιες μερες (του κουμπαρου μου) πηγα και εκανα την ιδια διαδρομη αλλα μεχρι πατρα αντι για αιγιο, (200 χιλιομετρα αντι για 170) με καταλανωση στην εθνικη οδο κατω απο 5Λ/100 και μιλαμε για οχημα αρμα και πληρωτεο ποσο 30 ευρω και κατι ψηλα πηγαινε ελα...

Στην πολη μεσα ηταν κανα 10Λ/100 αλλα για ταξιδι δεν το συζηταμε καν.. 

 

Επισης σε αστικο κυκλο ποσα χιλιομετρα να κανεις δηλαδη ? χθες 45 λεπτα ημουν στον δρομο σε καθε πορεια που εκανα και ηταν 10-11-12 χιλιομετρα.

Μικρη δηλαδη ειναι και η αθηνα αν εισαι κεντρο με γυρω γυρω, δεν μαζευονται πολλα χιλιομετρα αν δεν ειναι η δουλεια σου να γυριζεις απο περιοχη σε περιοχη 

Πόσα χλμ έχεις κάνει;

Την κατανάλωση την μετράς με το trip του αυτοκινήτου ή έχεις κάποια εφαρμογή;

Δημοσ.
5 λεπτά πριν, MontzOlee είπε

τι αλλαξε στον ΚΟΚ ακριβως ? σε τι αναφερεσαι ? επισης μηπως υπερβαλεις λιγο ?>

Το hybrid θέλει προνοητικη οδήγηση, γκάζι φρένο ρολαρισμα, άμα αντέχεις να οδηγείς έτσι τότε θα πιάσεις χαμηλές καταναλώσεις, επίσης έχει αλλεργία στις υψηλές ταχύτητες και εδώ έρχεται ο νέος ΚΟΚ με τα τσουχτερά πρόστιμα πού του δίνει ένα αβαντάζ..

Πάτρα Αθήνα υπό κανονικές συνθήκες είναι 1 ώρα και 20 λεπτά,  αν είναι να κάνεις 2 ώρες και πάνω τότε πας με το express κτελ..

Δημοσ.
2 λεπτά πριν, andreas-d είπε

Το hybrid θέλει προνοητικη οδήγηση, γκάζι φρένο ρολαρισμα, άμα αντέχεις να οδηγείς έτσι τότε θα πιάσεις χαμηλές καταναλώσεις, επίσης έχει αλλεργία στις υψηλές ταχύτητες και εδώ έρχεται ο νέος ΚΟΚ με τα τσουχτερά πρόστιμα πού του δίνει ένα αβαντάζ..

Πάτρα Αθήνα υπό κανονικές συνθήκες είναι 1 ώρα και 20 λεπτά,  αν είναι να κάνεις 2 ώρες και πάνω τότε πας με το express κτελ..

Σαφώς και ο κοκ δεν έχει να κάνει με την κατανάλωση.

Καταλαβαίνω το νόημα αυτών που γράφεις, αλλά η αυξημένη κατανάλωση έχει να κάνει κυρίως με το πόσο απότομος είσαι με το γκάζι.

Είναι αυτό που λες, γκάζι , ρολάρισμα, φρένο. Μέσα στην πόλη δεν έχουν αντίπαλο τα υβριδικά της toyota.

Εαν κάνεις μεγάλες αποστάσεις σε αυτοκινητόδρομο τότε δεν θα είναι το πιο οικονομικό εκεί έξω.

Εστω και τα μισά χλμ να κάνεις εντός πόλης πάλι κερδισμένος είσαι.

  • Like 1

Δημιουργήστε ένα λογαριασμό ή συνδεθείτε για να σχολιάσετε

Πρέπει να είστε μέλος για να αφήσετε σχόλιο

Δημιουργία λογαριασμού

Εγγραφείτε με νέο λογαριασμό στην κοινότητα μας. Είναι πανεύκολο!

Δημιουργία νέου λογαριασμού

Σύνδεση

Έχετε ήδη λογαριασμό; Συνδεθείτε εδώ.

Συνδεθείτε τώρα
  • Δημιουργία νέου...