Προς το περιεχόμενο

Toyota C-HR II (2024)


Προτεινόμενες αναρτήσεις

Δημοσ.
1 ώρα πριν, Αλεξανδρος A.92 είπε

Κανεις δεν παρουσιαζει τα υβριδικα ως οικονομικα για εκτος πολης. Χωρις αυτο να σημαινει οτι καινε παραπανω απο ενα συμβατικο κινητηρα. 

ναι δεν αντιλεγω απλα στην ουσια για μεσα στην πολη ειναι οπλα αλλα εκτος πολης ειναι 1.8 βενζινη με 140 αλογα και 1.5 τονο αμαξωμα το chr, και λιγο καιει αν το σκεφτεις ετσι..

Μια χαρα, ελαφρως τσιμπημενα. Εγω συνηθως βλεπω 5,1-5,2.

εμενα παντως οσο και να προσπαθησα κατω απο 5.5 - 5.4 δεν πηγαινε με τιποτα..

 

Το 5.6/100 που σου εμφανίζει έχει υπολογίσει ήδη το ρευμα. Δηλαδη θεωριτικα θα έγραφες 6,3+ και στο πήγε στο 5.6 χάρη στο EV

καταλαβα, καιρο τοτε το μετεφραζα λαθος και ημουν τσαμπα χαρουμενος , χαχα

Το AC δεν εππηρεαζει καθόλου απο τι εχω καταλαβει. Εγω προσωπικα δεν βλέπω διαφορα που να μπορει να υπολογιστει, βεβαια το αμαξι το παρελαβα Σεπτεμβριο και αρα δεν εχω σωστα συμπερασματα. Τωρα θα δω πραγματικα πως επηρεαζει συνολικα γιατι σε μεμονωμενες διαδρομες δεν εβλεπα διαφορα.

μακαρι 

Το χειμώνα απο 4,6 που ειχα μέσο όρο Σεπτεμβριο Οκτωβριο κτλπ, έφτασα 5,0 Γεναρη Φλεβαρη με καθημερινη ζεστη και θερμαινομενα καθισματα αρκετες φορες (που δεν νομιζω οτι παιζουν ρολο βεβαια) και απο Μαρτιο επεσε 4,8, Απριλιο 4,7 και Μαιο επανηλθα στο 4.6. 

πολυ δυνατα νουμερα, δεν ξερω σε τι περιβαλλον το κινεις αλλα το 4.6 δεν το εχω δει ποτε μου στο καντραν..

 

48 λεπτά πριν, Shadowjump είπε

IMG_8912.jpeg

πολυ καλα νουμερα, ειδικα στο ανηφορικο κομματι σου..

κατι κανω λαθος ρε μαγκες δεν γινεται 

  • Απαντ. 542
  • Δημ.
  • Τελ. απάντηση

Συχνή συμμετοχή στο θέμα

Δημοσ.
10 ώρες πριν, MontzOlee είπε

 

πολυ καλα νουμερα, ειδικα στο ανηφορικο κομματι σου..

κατι κανω λαθος ρε μαγκες δεν γινεται 

Ποια εκδοση εχεις; Και 1.8 ή 2.0?

Δημοσ.
4 ώρες πριν, Shadowjump είπε

Ποια εκδοση εχεις; Και 1.8 ή 2.0?

Club Bitone 1.8, τώρα το πήρα αδερφέ πριν ούτε 3 μήνες 

1.800 χιλιόμετρα έχω 

Δημοσ. (επεξεργασμένο)

Χμ.... Εχουμε και ακριβως ιδιο αμαξι. Απλα εγω το εχω 1.5 χρονο. 

Τους πρωτους 6 μηνες ειχα (Ιανουαριο παρελαβα):

  • 5,77
  • 5,51
  • 4,85
  • 4,45 
  • 4,6
  • 5,15 (εδω αρχισα να δουλευω πολυ τον κλιματισμο εξ αποστασεως)

Αρα μαλλον ειναι θεμα να μαθεις πως να οδηγεις υβριδικο μαλλον. Γιατι βλεπω και εγω στην αρχη δεν ειχα και τοσο καλες καταναλωσεις.

Απο τοτε που εχω το αμαξι, μεχρι τωρα (15.500χλμ) η μεση καταναλωση μου ειναι 5,1 μετρημενο στην αντλια.

Επεξ/σία από Shadowjump
Δημοσ.
45 λεπτά πριν, Shadowjump είπε

Χμ.... Εχουμε και ακριβως ιδιο αμαξι. Απλα εγω το εχω 1.5 χρονο. 

Τους πρωτους 6 μηνες ειχα (Ιανουαριο παρελαβα):

  • 5,77
  • 5,51
  • 4,85
  • 4,45 
  • 4,6
  • 5,15 (εδω αρχισα να δουλευω πολυ τον κλιματισμο εξ αποστασεως)

Αρα μαλλον ειναι θεμα να μαθεις πως να οδηγεις υβριδικο μαλλον. Γιατι βλεπω και εγω στην αρχη δεν ειχα και τοσο καλες καταναλωσεις.

Απο τοτε που εχω το αμαξι, μεχρι τωρα (15.500χλμ) η μεση καταναλωση μου ειναι 5,1 μετρημενο στην αντλια.

ναι ισως δεν κανω κατι σωστα, στο φρεναρισμα ας πουμε και σιγουρα στην χρηση της μπαταριας. πολλες φορες πιανω τον εαυτο μου να εξαντλει την μπαταρια με αποτελεσμα να γινεται χρηση του θερμικου κινητηρα. στην ουσια αν δεν κανω λαθος δεν θα επρεπε να το κανω αυτο αλλα να το δουλευω παραλληλα οσο γινεται σωστα? 

Κοιταξε δεν εχω τραγικες τιμες η αληθεια ειναι απλα προερχομαι απο πετρελαια και φυσικο αεριο και το 2.05 της 100αρας μαλλον με ποναει πιο πολυ.

αμαξι με τα ανωτερω χαρακτηριστικα στο 5Λ/100 μεικτο το λες και παραδεισο στην ουσια, τωρα αν καψουμε και 1 λιτρο παραπανω σε ταξιδι δεν θα πεθανουμε και για 2ευρω στα 100 χιλιομετρα.

αν και καθε φορα μηδενιζα την καταναλωση στο αυτοκινητο και δεν εχω σφαιρικη αποψη η εφαρμογη μου βγαζει τα εξης δεδομενα: 

Μαρτιος 5.4

Απριλιος 5.1

Μαιος 5.5

Ιουνιος 5.1

αρα μια μεση καταναλωση στο 5.35 αν δεν εκανα καθε φορα reset στον υπολογιστη του αυτοκινητου, not great not terrible

Δημοσ.
28 λεπτά πριν, NT1G είπε

Για ποιον λόγο 100αρα στο υβριδικό;

λαθος ειναι και αυτο ? χαχαχα , δεν ξερω φιλε καινουργιο αμαξι ειπα να του βαζω ''την καλη''

Δημοσ.

Από τότε που το αγόρασα Φλεβάρη του 2024 μέχρι σήμερα μόνο 95 βάζω (2.0). Δεν έχει νόημα η 100άρα σε αυτό το κινητήριο σύνολο παιδιά, μη πληρώνετε τσαμπα.

  • Like 3
Δημοσ.

εγω το θεωρησα καλυτερη λυση ως πιο ''καθαρο καυσιμο'' χωρις να ειναι κατι σιγουρο βεβαια.

εφοσον ομως οι 100αρα δεν κανει κατι αν ειναι να βαζω κι εγω την φθηνη, η 98αρα δεν αξιζει ας πουμε στην shell που εχει ελαχιστη διαφορα καθε τριτη με την απλη 95αρα?

Στην τελική μπορουμε να προκαλεσουμε κατι ''κακο'' ή απλα δεν προσφερει κατι η των 98/100 οκτανιων ?

Δημοσ.

Δεν κάνει κακό περα της τσέπης σου. Δεν την χρειάζεται απλά. Βάζουμε μόνο ότι προτείνει ο κατασκευαστής. Τώρα για την ποιότητα σίγουρα είναι κάτι που κανείς δεν εγγυάται τίποτα. 

Προσωπικά προσπαθώ να βάζω σε συγκεκριμένα πρατήρια που "γνωρίζω" και δεν είχα ποτέ θέματα. Όταν οδηγούσα ενα Χ5 4.4 V8 έβαζα πάντα 100άρα, στο chr δεν χρειάζεται.

  • Like 1
Δημοσ.
4 ώρες πριν, tggr είπε

Δεν κάνει κακό περα της τσέπης σου. Δεν την χρειάζεται απλά. Βάζουμε μόνο ότι προτείνει ο κατασκευαστής. Τώρα για την ποιότητα σίγουρα είναι κάτι που κανείς δεν εγγυάται τίποτα. 

Προσωπικά προσπαθώ να βάζω σε συγκεκριμένα πρατήρια που "γνωρίζω" και δεν είχα ποτέ θέματα. Όταν οδηγούσα ενα Χ5 4.4 V8 έβαζα πάντα 100άρα, στο chr δεν χρειάζεται.

Ε τότε όλα καλά, ποτέ ξανά 100άρα , 98 σε προσφορά στην shell με ένα λεπτό του ευρώ διαφορά κ είμαστε κομπλέ

Δημοσ.
12 λεπτά πριν, MontzOlee είπε

Ε τότε όλα καλά, ποτέ ξανά 100άρα , 98 σε προσφορά στην shell με ένα λεπτό του ευρώ διαφορά κ είμαστε κομπλέ

Ισχύει αυτό με την βενζίνη. Και εγώ μόνο 95αρα και μόνο από εταιρικά πρατήρια. 

100αρα βάζω σε ένα παλιό corolla που έχω που το οδηγώ 1 φορά το μηνα. Ξεθυμαινει η βενζίνη όταν μένει καιρό και βαράει πυρακια. Η 100αρα διατηρειται λίγο παραπάνω και μέχρι να "χαλάσει" την έχω καταναλώσει. 

 

Και όπως τα λες 1 λίτρο πάνω ένα κάτω. Κλαιν. Αν κάνεις 1000χλμ το μήνα είναι 10€. 120€ παραπάνω τον χρόνο. Σε σχέση με ένα αντίστοιχο άλλης εταιρείας που θα ήθελες 9λ/100, δηλαδή 3λ παραπάνω, θα ήσουν στα 360 το χρόνο, που εκεί φαίνεται η διαφορά!

  • Like 1
Δημοσ. (επεξεργασμένο)

Λαθος τα εγραψα. Με διαφορα απο τα 5 στα 9 ειναι 960€ το χρονο! Τωρα τσουζει λιγακι :Ρ

π.χ. απο ΒMW 320i που ημουνα κοντα στα 9.2 και τωρα που ειμαι στα 5.1, βαση των (λιγων) χιλιομετρων που κανω ετησια, η διαφορα ειναι 720€ το χρονο. Και αν βαλεις και 690€ τελη της BMW, παμε 1.410€ τον χρονο. Το μονο, που ηταν πισωκινητη η BMW και ειχε λιγο πιο πολυ πλακα το καλοκαιρι που ειναι "γυαλι" ο δρομος :Ρ

Επεξ/σία από Shadowjump
  • Like 2
Δημοσ.
2 ώρες πριν, Shadowjump είπε

Το μονο, που ηταν πισωκινητη η BMW και ειχε λιγο πιο πολυ πλακα το καλοκαιρι που ειναι "γυαλι" ο δρομος :

Και όχι μόνο αυτό ποιότητα κατασκευής εσωτερικά και εξωτερικά. Δεν πιστεύω να συγκρίνεις το πάτημα το στήσιμο και την ποιότητα του ενός με του άλλου..

Δημοσ.

Πάντως τωρα 1.5 χρόνο με το CHR, το θεωρώ ενα πολύ βολικό και όμορφο/καλαίσθητο αμάξι. Δεν μπορεί να συγκριθεί με BMW κατά την άποψη μου, άλλο το ένα άλλο το άλλο, αλλά είναι ενα όμορφο, πρακτικό, οικονομικό και αξιόπιστο αυτοκίνητο.

Η αξιοπιστία είναι πολύ μεγάλο πράγμα, γιατί στο τέλος της καθημερινής σου ρουτίνας θέλεις να έχεις ενα εργαλείο μετακίνησης σωστό.
Τώρα, μακάρι να ήμουν πλούσιος και να είχα και ενα BMW Μ2 στο γκαράζ μου. Η οδηγική απόλαυση δε συγκρινεται.

  • Like 1

Δημιουργήστε ένα λογαριασμό ή συνδεθείτε για να σχολιάσετε

Πρέπει να είστε μέλος για να αφήσετε σχόλιο

Δημιουργία λογαριασμού

Εγγραφείτε με νέο λογαριασμό στην κοινότητα μας. Είναι πανεύκολο!

Δημιουργία νέου λογαριασμού

Σύνδεση

Έχετε ήδη λογαριασμό; Συνδεθείτε εδώ.

Συνδεθείτε τώρα

  • Δημιουργία νέου...