Προς το περιεχόμενο

Προτεινόμενες αναρτήσεις

Δημοσ.

Καλημέρα σε όλους,

Ξέρει κανείς αν υπάρχει κάποιο mail για να προωθήσω ένα κείμενο παραπόνων στον Κωτσόβολο?

Μου βγάζουν ότι χρωστάω δόσεις ενώ φυσικά δε χρωστάω κι ευτυχώς για καλή μου τύχη έχω όλα τις αποδείξεις από τις τραπεζικές συναλλαγές. Πήγα στο κατάστημα, αλλά θέλω να κάνω και τα παράπονα μου στην εταιρία. Τουλάχιστον μία συσκευή κάθε χρόνο άνω των 1000 ευρώ και αντιμετωπίζω τέτοια συμπεριφορά? Πέρα από το μαύρο που θα φάνε, θα ήθελα να ακουστούν και τα παράπονά μου.

Δημοσ.

Στο site έχει μία φόρμα επικοινωνίας η οποία οδηγεί σε κεντρικό mail και η απάντηση που λαμβάνεις είναι να καλέσεις στο τάδε τηλέφωνο για να παραπονεθείς. Είναι προτιμότερο τα παράπονα να γίνονται γραπτώς. Για ευνόητους λόγους..

Δημοσ.

Καλά κοίταξε να δεις.. από τη στιγμή που ήμουν κύριος σε όλα και είχα αυτή την ενόχληση θα μπορούσα άνετα να πάω στο ινστιτούτο καταναλωτή και να τρέχουμε. 
Αντ’αυτού προτίμησα να μη γίνω ίδιος με αυτούς και απλά να τους εκφράσω τα παράπονα μου. 

Δημοσ.
1 ώρα πριν, cthulhucarbide είπε

Δεν καταλαβαίνω αν έχει νόημα αυτό που θες να κάνεις.

Νομίζω πως απλά θα σε γειώσουν κανονικά

Εγώ έστειλα μαιλ παραπόνων στον Μασούτη και με πήραν μερικές ώρες μετά για να ζητήσουν συγγνώμη, να μάθουν σε ποιο κατάστημα ήταν το ελαττωματικό προϊόν και να μου πουν ότι θα προσπαθήσουν να μην ξανασυμβεί. Οπότε, κάτι γίνεται άμα στείλεις μαιλ παραπόνων.

Δημοσ.
Μόλις τώρα, yannis27gr είπε

Εγώ έστειλα μαιλ παραπόνων στον Μασούτη και με πήραν μερικές ώρες μετά για να ζητήσουν συγγνώμη, να μάθουν σε ποιο κατάστημα ήταν το ελαττωματικό προϊόν και να μου πουν ότι θα προσπαθήσουν να μην ξανασυμβεί. Οπότε, κάτι γίνεται άμα στείλεις μαιλ παραπόνων.

Αυτό ακριβώς προσπαθώ κι εγώ να πετύχω. Να μη νομίζουν ότι είμαστε γίδια που ό,τι τους προσφέρουν, το δεχόμαστε και γεια σας. 

  • Like 1
  • 2 μήνες μετά...
Δημοσ.

Επαναφέρω το θέμα καθώς θέλω και εγώ να τους στείλω ένα email.

Στο chat μου είπαν ότι δεν έχουν.

Βρήκες κάποιο email εν τέλει;

Δημοσ.

Χτές έκραζα όλη μέρα τον Κωτσόβολο. Πουλάνε πράγματα που δεν έχουν (και καλά σαν τελευταία τεμάχια) και μετα δεν υπάρχει κανεις να συννενοηθείς για να δεις τι γίνεται με την παραγγελία σου. (περίμενα στο τηλέφωνο από τις 9 μέχρι τις 12 περίπου μετά τα παράτησα)  Έκανα ακύρωση τελικά μόνος μου και γράφει θα μου τα επιστρέψουν σε δόσεις. Δεν ήξερα καν ότι γίνεται αυτό, βρήκα εδω μέσα κάποιον που είχε βάλει 36 δόσεις και πήρε τα λεφτά του 3 χρόνια μετά.

Δημοσ.
2 ώρες πριν, Luciddream είπε

Χτές έκραζα όλη μέρα τον Κωτσόβολο. Πουλάνε πράγματα που δεν έχουν (και καλά σαν τελευταία τεμάχια) και μετα δεν υπάρχει κανεις να συννενοηθείς για να δεις τι γίνεται με την παραγγελία σου. (περίμενα στο τηλέφωνο από τις 9 μέχρι τις 12 περίπου μετά τα παράτησα)

Έχω ακριβώς το ίδιο θέμα και τους κράζω εδώ και μια εβδομάδα. Παράγγειλα πλυντήριο πιάτων στην black friday και μέχρι σήμερα δεν έχω παραλάβει. Ενώ μου στέλνουν ειδοποίηση για παράδοση, δεν έρχεται ποτέ το φορτηγό τους. Σήμερα με ενημέρωσαν μέσω τσατ ότι δεν υπάρχει πλέον διαθέσιμο, ενώ χθες ήταν προς παράδοσης.

Κάκιστη εξυπηρέτηση, απίστευτη αναμονή (50+λεπτά).

  • Like 1
Δημοσ.

Μονο σε εμενα μου φαινεται απολυτως λογικο;

Λογικο να παραπονιέστε αλλα δεν ειναι καθυστερημένοι κοιτάνε το κέρδος.

Ξερουν οτι με αυτη τη στρατιγικη θα μεγιστροποιησουν το κέρδος. Και φυσικά πελάτες θα έχουν. Ειναι υπολογισμένα.

  • Like 1
  • 1 μήνα μετά...
  • 2 εβδομάδες αργότερα...

Δημιουργήστε ένα λογαριασμό ή συνδεθείτε για να σχολιάσετε

Πρέπει να είστε μέλος για να αφήσετε σχόλιο

Δημιουργία λογαριασμού

Εγγραφείτε με νέο λογαριασμό στην κοινότητα μας. Είναι πανεύκολο!

Δημιουργία νέου λογαριασμού

Σύνδεση

Έχετε ήδη λογαριασμό; Συνδεθείτε εδώ.

Συνδεθείτε τώρα
  • Δημιουργία νέου...