Προς το περιεχόμενο

Φωτογραφία και συμπεριφορά φωτογράφων


Προτεινόμενες αναρτήσεις

Παρακολουθώ μια συζήτηση αλλού, σχετικά με συμπεριφορές ενώ είναι σε γκρουπ (φωτογραφικής λέσχης συνήθως) που μπορεί ένας να σταματήσει να βγάλει μια φωτογραφία και αμέσως να τρέξουν κάποιοι να δουν τι έβγαλε ή και να αντιγράψουν το κάδρο του. Που μέχρι πριν περπατούσαν αμέριμνοι.
Προφανώς (απο την συζήτηση) καταλαβαίνω πως είναι κάτι που τους ενοχλεί.
Υπάρχουν τέτοιες ή και άλλες συμπεριφορές που βλέπετε απο φωτογράφους, που σας ενοχλούν; 
Είτε είστε και οι ίδιοι φωτογράφοι είτε απλοί θεατές συμβάντων.

  • Like 2
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

   Δεν μας λες όμως τι είναι αυτό που σε εντυπωσίασε ώστε να ξεκινήσεις ένα τέτοιο θέμα η τέλος πάντων τι σε επηρέασε αρνητικά ( υποθέτω ) .

  Προσωπικά , έχω πέσει στην περίπτωση όπου κάποιος με ακολουθούσε κατά πόδας και έβγαζε παραλίγο ότι έβγαζα .

  Όχι , δεν με ενόχλησε ούτε και με γοήτευσε , αλλά ούτε και με τίμησε . Σαν ερασιτέχνης φωτογράφος θα προτιμούσα να εκμεταλλευόταν προς όφελος του , της ανάπτυξης της προσωπικής του ματιάς κάτι τέτοιο , παρά τής αντιγραφής της δικής μου , μιά κίνηση που είναι καταδικασμένη να αποτύχει εκ προοιμίου .

  Συμβαίνει ακόμη και σήμερα , τώρα που μιλάμε ....... μη νομίζεις ....... αν χρειαστεί μπορώ να το αποδείξω , ευτυχώς όχι από ανθρώπους εδώ μέσα . 

  Μην ξεχάσεις να δώσεις λεπτομέρειες για το έναυσμα που είχες .

  

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Το έναυσμα ήταν καθαρά περιέργεια. Ότι προσωπικά δεν θα με ενοχλούσε, ενώ διέκρινα πως άλλους τους ενόχλησε και μάλιστα πολύ.
Το ότι κάποιος θα στηθεί στο ίδιο σημείο με εμένα και θα στρέψει την μηχανή του στην ίδια κατεύθυνση δεν σημαίνει πως θα πάρει την ίδια φωτογραφία.
Βέβαια οκ, εγώ αποφεύγω τέτοια γκρουπ, παρόλα αυτά όμως έχει τύχει να βρεθώ σε σημεία φωτογραφικού ενδιαφέροντος με άλλους φωτογράφους.

Κι αναρωτήθηκα αν υπάρχουν και άλλες συμπεριφορές κάποιων φωτογράφων που μπορεί να ενοχλούν τον μέσο φωτογράφο ή ακόμη και τυχαίο παρατηρητή.
Δεν επηρεάστηκα κάπου αρνητικά ή θετικά. Απλά για κουβέντα.

  • Like 1
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Δημοσ. (επεξεργασμένο)

  ΟΚ , φυσικά καλά κάνουν και " αντιγράφουν " , γιατί όχι , για όποιον έχει εμβαθύνει στο νόημα της φωτογραφίας ουδέν πρόβλημα .  

  Ένα ενοχλητικό σημείο στην αντιγραφή είναι η δημιουργία σχολών , όπου πέφτουν όλοι με τα μούτρα στο ίδιο στυλ φωτογραφίας , δημιουργώντας παραλλαγές , άλλοτε περισσότερο δημιουργικές σαν σύνθεση , παρόλαυτα κουραστικές και μονότονες επειδή κουράζουν με την επανάληψη και παρά την ομολογουμένως τεχνική αρτιότητα .

  Μιλάω για την σχολή όπου μία δέσμη φωτός εμφανίζεται μέσα στο σκοτάδι συνοδεία φιγούρας άλλοτε φωτεινής η και σκοτεινής . Είναι πολύ συγκεκριμένη σχολή ενός , η οποία είχε αρχικά έναν δημιουργικό τόνο , όμως η επανάληψη την κατέστρεψε κατά την γνώμη μου .

  Θα προτιμούσα την αρχάρια ματιά κάποιου κι' ας μην ήξερε τι έκανε αισθητικά και τεχνικά , τουλάχιστον θα έβλεπα κάτι διαφορετικό από τα συνηθισμένα .

  Ναι , αυτές οι πολύ συγκεκριμένες σχολές με ενοχλούν . Όλοι πάνε να αντιγράψουν τον Φ , Χ , ψ ..... Ωμέγα γκουρού της τέχνης . Προτιμώ την πιο αγνή ματιά του Νίκου ( τυχαίο παράδειγμα ) , προτιμώ το πεδίο macro φωτογραφίας , όπου κάποιος πρέπει να σκύψει στην τέχνη η οποία δύσκολα προσφέρεται για αντιγραφές , παρά αυτές τις σχολές σκιών .

    Φυσικά και προτιμώ την ματιά γνωστού και μη εξαιρετέου φαν της Σινέ ματιάς , δε λέω ονόματα , πάντως είναι σίγουρα πρωτότυπη .

Επεξ/σία από babisskg
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

6 minutes ago, babisskg said:

Μιλάω για την σχολή όπου μία δέσμη φωτός εμφανίζεται μέσα στο σκοτάδι συνοδεία φιγούρας άλλοτε φωτεινής η και σκοτεινής . Είναι πολύ συγκεκριμένη σχολή ενός , η οποία είχε αρχικά έναν δημιουργικό τόνο , όμως η επανάληψη την κατέστρεψε κατά την γνώμη μου .

Υπάρχει πιο πολυπαιγμένο θέμα στη σημερινή εποχή, από αστροφωτογραφία και μακρά έκθεση πάσης φύσεως υδάτων ; 

long-exposures-landscape-photography-6-9

 

IMG_2417-e1576859934457.jpg

 

xCyxQZPa6xJaL2FkhQDSgA.jpg

 

shutterstock_677716408.jpg

  • Like 3
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

   Η αστροφωτογραφία , η long exposure φωτογράφιση , το πορτραίτο και άλλα είδη φωτογράφισης δεν μπορούν να κατηγορηθούν σαν είδη προς επανάληψη , αφού εμπεριέχουν από χέρι την εναλλαγή τοπίων , συνθηκών η και προσώπων αλλά και συνθηκών φωτισμού , σε αντίθεση με την ανιαρή επανάληψη ενός συγκεκριμένου σκηνικού , κάτω από τις ίδιες συνθήκες φωτισμού και κίνησης .

  • Like 2
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Δημοσ. (επεξεργασμένο)
41 λεπτά πριν, babisskg είπε

  ΟΚ , φυσικά καλά κάνουν και " αντιγράφουν " , γιατί όχι , για όποιον έχει εμβαθύνει στο νόημα της φωτογραφίας ουδέν πρόβλημα .  

  Ένα ενοχλητικό σημείο στην αντιγραφή είναι η δημιουργία σχολών , όπου πέφτουν όλοι με τα μούτρα στο ίδιο στυλ φωτογραφίας , δημιουργώντας παραλλαγές , άλλοτε περισσότερο δημιουργικές σαν σύνθεση , παρόλαυτα κουραστικές και μονότονες επειδή κουράζουν με την επανάληψη και παρά την ομολογουμένως τεχνική αρτιότητα .

  Μιλάω για την σχολή όπου μία δέσμη φωτός εμφανίζεται μέσα στο σκοτάδι συνοδεία φιγούρας άλλοτε φωτεινής η και σκοτεινής . Είναι πολύ συγκεκριμένη σχολή ενός , η οποία είχε αρχικά έναν δημιουργικό τόνο , όμως η επανάληψη την κατέστρεψε κατά την γνώμη μου .

  Θα προτιμούσα την αρχάρια ματιά κάποιου κι' ας μην ήξερε τι έκανε αισθητικά και τεχνικά , τουλάχιστον θα έβλεπα κάτι διαφορετικό από τα συνηθισμένα .

  Ναι , αυτές οι πολύ συγκεκριμένες σχολές με ενοχλούν . Όλοι πάνε να αντιγράψουν τον Φ , Χ , ψ ..... Ωμέγα γκουρού της τέχνης . Προτιμώ την πιο αγνή ματιά του Νίκου ( τυχαίο παράδειγμα ) , προτιμώ το πεδίο macro φωτογραφίας , όπου κάποιος πρέπει να σκύψει στην τέχνη η οποία δύσκολα προσφέρεται για αντιγραφές , παρά αυτές τις σχολές σκιών .

    Φυσικά και προτιμώ την ματιά γνωστού και μη εξαιρετέου φαν της Σινέ ματιάς , δε λέω ονόματα , πάντως είναι σίγουρα πρωτότυπη .

Είναι θέμα προτιμήσεων λοιπόν. Για μένα που το macro είναι "βαρετό" προτιμώ τα παραπάνω παραδείγματα χίλιες φορές :D . Εκτός αν αναφέρεσαι σε κάτι πολύ συγκεκριμένο οπότε θα είχε ενδιαφέρον κάποιο παράδειγμα. Αν όχι, μπορεί να υπάρχει εναλλαγή και σε αυτό το στυλ που περιγράφεις. Είτε ως προς τα χρώματα, είτε ως προς τη γεωμετρία του περιβάλλοντα χώρου, είτε ως προς τις φιγούρες που εμφανίζονται, αν υπάρχει κάποια διάδραση μεταξύ τους κλπ. Εν τέλει, πάλι το αποτέλεσμα μπορεί να είναι εντυπωσιακό ή όχι αναλόγως με το πόσο αξιοποιεί ο καθένας τα στοιχεία που έχει μπροστά του. 

31 λεπτά πριν, Dr_73 είπε

Υπάρχει πιο πολυπαιγμένο θέμα στη σημερινή εποχή, από αστροφωτογραφία και μακρά έκθεση πάσης φύσεως υδάτων ; 

Στη φωτογραφία τοπίου ίσως όχι. Στη φωτογραφία γενικά σίγουρα ναι. 

Επεξ/σία από pifilos
  • Like 1
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

55 minutes ago, pifilos said:

Στη φωτογραφία τοπίου ίσως όχι. Στη φωτογραφία γενικά σίγουρα ναι. 

Οι αστροφωτογραφίες και φωτογραφίες με μακρά έκθεση υδάτων , φωτογραφίες τοπίων δεν είναι ; Τι είναι ; Πορτραίτα, μάκρο , δρόμου ;

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

18 λεπτά πριν, Dr_73 είπε

Οι αστροφωτογραφίες και φωτογραφίες με μακρά έκθεση υδάτων , φωτογραφίες τοπίων δεν είναι ; Τι είναι ; Πορτραίτα, μάκρο , δρόμου ;

Ναι αυτό λέω. Αν μιλάμε για φωτογραφία τοπίου τότε τα παραπάνω στυλ είναι ίσως τα πιο πολυπαιγμένα. Αν μιλάμε γενικότερα για τη φωτογραφία σα δραστηριότητα τότε όχι δεν είναι από τα πιο πολυπαιγμένα. 

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Δημιουργήστε ένα λογαριασμό ή συνδεθείτε για να σχολιάσετε

Πρέπει να είστε μέλος για να αφήσετε σχόλιο

Δημιουργία λογαριασμού

Εγγραφείτε με νέο λογαριασμό στην κοινότητα μας. Είναι πανεύκολο!

Δημιουργία νέου λογαριασμού

Σύνδεση

Έχετε ήδη λογαριασμό; Συνδεθείτε εδώ.

Συνδεθείτε τώρα
  • Δημιουργία νέου...