Προς το περιεχόμενο

Τα Instagram και Facebook χωρίς διαφημίσεις της Meta θα μπορούσαν να κοστίσουν στους χρήστες της ΕΕ περίπου €16 μηνιαίως


alion

Προτεινόμενες αναρτήσεις

Πάντως όλοι τους ο ένας μετά τον άλλο πολύ άνεμο έχουν πάρει, μπράβο τους αν το καταφέρουν στο τέλος. Συνδρομή εδώ, συνδρομή εκεί, συνδρομή παραπέρα, συνδρομή για να δεις, συνδρομή για να πάρεις αέρα, συνδρομή για κατούρημα,  εεεεεε αιιι σιχτ.... να πούμε.

  • Like 1
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

  • Απαντ. 55
  • Δημ.
  • Τελ. απάντηση

Συχνή συμμετοχή στο θέμα

Δημοφιλείς Ημέρες

1 ώρα πριν, Tlykog είπε

Από τη στιγμή που κάποιος θα πληρώσει για να μη βλέπει στοχευμένες διαφημίσεις θα πρέπει η Meta να του διασφαλίζει ότι δε θα συγκεντ΄ρωνει τα προσωπικά του δεδομένα και αν το κάνει, για τεχνικούς λόγους, θα πρέπει να διασφαλίζει τουλάχιστον ότι δε θα τα μοιράζεται με κανένα άλλο τρίτο για οποιοδήποτε λόγο. 

Το 16€ είναι υπερβολίκό και ο στόχος είναι οι περισσότεροι χρήστες να προτιμήσουν τις δαφημίσεις και τη συγκέντρρωση προσωπικών δεδομένων. Η γνώση είναι χρήμα ΚΑΙ δύναμη. Η Meta (και η κάθε Meta) δε θέλει να χάσει τη δύναμη. Πιστεύω ότι η τιμή είναι καθαρά marketing.

Αυτό είναι το όλο θέμα και θα το κάνει. Δεν θα τα συγκεντρώνει για τον απλούστατο λόγο ότι βαρέθηκε να πληρώνει πρόστιμα και να τη λένε μη τα μαζεύει. Και για ένα άλλο λόγο, αν είναι συνδρομητής κάπου έχεις και παραπάνω δικαιώματα. Αν τα μαζεύει από συνδρομητή της, ο συνδρομητής μπορεί να τη ξετινάξει νομικά και να τον πληρώνει μέχρι να σβήσει ο ήλιος.

Είναι και θέμα marketing, αλλά από την άλλη. Δεν της κάνει καλό να είναι στο στόχαστρο ρυθμιστικών αρχών. Κάνει κακό στην εικόνα της.

1 ώρα πριν, gadgetseek είπε

Ρίχνει άσφαιρα για να γίνει ντόρος..

Ξέρει πάρα πολύ καλά ότι δε μπορεί να το κάνει..

Θα χάσει πολλά περισσότερα από το 1/4 των εσόδων της..

Τσου, θα βγάλει συνδρομητικό πλάνο. Όλοι θα βγάλουν.

Μέχρι και το TikTok ετοιμάζει και θα έχει 5 δολάρια το μήνα.

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

5 λεπτά πριν, aypnia είπε

Αυτό είναι το όλο θέμα και θα το κάνει. Δεν θα τα συγκεντρώνει για τον απλούστατο λόγο ότι βαρέθηκε να πληρώνει πρόστιμα και να τη λένε μη τα μαζεύει. Και για ένα άλλο λόγο, αν είναι συνδρομητής κάπου έχεις και παραπάνω δικαιώματα. Αν τα μαζεύει από συνδρομητή της, ο συνδρομητής μπορεί να τη ξετινάξει νομικά και να τον πληρώνει μέχρι να σβήσει ο ήλιος.

Είναι και θέμα marketing, αλλά από την άλλη. Δεν της κάνει καλό να είναι στο στόχαστρο ρυθμιστικών αρχών. Κάνει κακό στην εικόνα της.

Τσου, θα βγάλει συνδρομητικό πλάνο. Όλοι θα βγάλουν.

Μέχρι και το TikTok ετοιμάζει και θα έχει 5 δολάρια το μήνα.

Λογικο, σε εθιζουμε και μετα σε αρμεγουμε.

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Δημοσ. (επεξεργασμένο)

"ενδέχεται" να σας εκβιαζουμε για να μη μας κολανε αρχες με προστιμα ..... δηλαδη βγαζουν απο το καθε λογαριασμο 16 $ το μηνα ? wtf  :devil:

Επεξ/σία από Mhlogiatros
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Δημοσ. (επεξεργασμένο)
8 λεπτά πριν, melodicpunk είπε

Λογικο, σε εθιζουμε και μετα σε αρμεγουμε.

Δεν νομίζω ότι έχει να κάνει με αυτό, γιατί αν ήταν αυτό θα το έκανε χρόνια πριν που το Facebook ήταν στα πάνω του.

Έχει να κάνει με το ότι είναι συνέχεια στο στόχαστρο ρυθμιστικών αρχών. Γιατί λένε ότι δεν δίνει τη δυνατότητα να χρησιμοποιεί κάποιος τις υπηρεσίες τους χωρίς να ξέρουν μέχρι και τι σ.. φοράει. Εκεί πατάνε οι ρυθμιστικές αρχές και την έχουν ταράξει στα πρόστιμα, έχει πληρώσει κάπου στα 2 δις στην ΕΕ τα τελευταία χρόνια.

Αν υπάρχει και συνδρομητικό πλάνο, ξεμπερδεύει με το επιχείρημα αυτό των ρυθμιστικών αρχών και δεν θα μπορούν να της πουν επίσης ότι δεν ξέρει ο άλλος τι συγκατάθεση δίνει. Πληρώνεις.. δεν σε παρακολουθώ, δεν πληρώνεις σε παρακολουθώ, πιο κατανοητό στο "μπερδεμένο" χρήστη δεν μπορεί να γίνει.

Επεξ/σία από aypnia
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Θα γινει εφαρμογη το σχεδιο αυτο, θα δουν οτι δε θα ακολουθησει κοσμος. θα αυξησουν τις διαφημισεις σε βαθμο οπως ο ΑΝΤ1 με την φορμουλα και πολυς κοσμος θα συχτηρισει ωστε να "αναγκαστει" να μπει σε συνδρομη για να βρει την υγεια του.
Οπως γινεται και με το youtube 
 

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

12 λεπτά πριν, aypnia είπε

Αυτό είναι το όλο θέμα και θα το κάνει. Δεν θα τα συγκεντρώνει για τον απλούστατο λόγο ότι βαρέθηκε να πληρώνει πρόστιμα και να τη λένε μη τα μαζεύει. Και για ένα άλλο λόγο, αν είναι συνδρομητής κάπου έχεις και παραπάνω δικαιώματα. Αν τα μαζεύει από συνδρομητή της, ο συνδρομητής μπορεί να τη ξετινάξει νομικά και να τον πληρώνει μέχρι να σβήσει ο ήλιος.

Είναι και θέμα marketing, αλλά από την άλλη. Δεν της κάνει καλό να είναι στο στόχαστρο ρυθμιστικών αρχών. Κάνει κακό στην εικόνα της.

Όσο βγάζει περισσότερα από τα πρόστιμα, βολεύει.

Η εικόνα της έχει ήδη πληγεί και αυτό προσπαθεί να διορθώσει με το συνδρομητικό μοντέλο.

Αν στους όρους χρήσης γράφει ότι διατηρεί το δικαίωμα να μαζεύει δεδομένα, τότε μια χαρά νόμιμο είναι.

Πιστευω ότι ακόμα και στους συνδρομητές θα μαζεύει δεδομένα για «νομικούς σκοπούς» και μια χαρά θα τα εκμεταλλεύεται. 
Η γνώση από ένα τόσο μεγάλο όγκο χρηστών δεν πετιέται έτσι απλά…

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

1 λεπτό πριν, Tlykog είπε

Όσο βγάζει περισσότερα από τα πρόστιμα, βολεύει.

Η εικόνα της έχει ήδη πληγεί και αυτό προσπαθεί να διορθώσει με το συνδρομητικό μοντέλο.

Αν στους όρους χρήσης γράφει ότι διατηρεί το δικαίωμα να μαζεύει δεδομένα, τότε μια χαρά νόμιμο είναι.

Πιστευω ότι ακόμα και στους συνδρομητές θα μαζεύει δεδομένα για «νομικούς σκοπούς» και μια χαρά θα τα εκμεταλλεύεται. 
Η γνώση από ένα τόσο μεγάλο όγκο χρηστών δεν πετιέται έτσι απλά…

Συμφωνώ σε όλα, αλλά ειλικρινά νομίζεις ότι έστω και το 1% των χρηστών της θα βάλει το συνδρομητικό;

Θα συνεχίσει να παίρνει τεράστιο όγκο δεδομένων από δισεκατομμύρια κόσμου, το 1% θα πληρώνει με λεφτά και θα ξεμπερδέψει και με τις ρυθμιστικές αρχές. Θα είναι πολύ χαζή να το διακινδυνεύσει  αυτό για τα δεδομένα τόσο μικρού αριθμού χρηστών που θα βάλουν συνδρομητικό.

Και γιατί δεν το έκανε από πριν αυτό; Γιατί παλιότερα δεν τη κυνηγούσαν τόσο και γιατί πλέον δεν παραξενεύουν οι συνδρομές, και η κουτσή Μαρία έχει συνδρομητικό πλάνο...

  • Thanks 1
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Γελάμε όλοι, κράζουμε, "πάνε για κλείσιμο" κτλ αλλά μια χαρά στο τέλος θα περάσει το δικό τους, ήδη έγινε με τις διαφημίσεις στις streaming πλατφόρμες (που όταν το λέγαμε μερικοί μας κορόιδευαν οι "έξυπνοι" πως είμαστε ψεκ). Τόσος ντόρος και τελικά στην πράξη δεν άνοιξε ρουθούνι, μια χαρά το ανέχτηκαν οι περισσότεροι, όπως και άπειρα άλλα. Οι μεγάλες εταιρείες και οι κυβερνήσεις δεν μας περνάνε τυχαία για πρόβατα, οι περισσότεροι είμαστε όντως, όσο και να ζούμε μέσα στην άρνηση.

  • Like 1
  • Thanks 1
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

1 ώρα πριν, aypnia είπε

Συμφωνώ σε όλα, αλλά ειλικρινά νομίζεις ότι έστω και το 1% των χρηστών της θα βάλει το συνδρομητικό;

Θα συνεχίσει να παίρνει τεράστιο όγκο δεδομένων από δισεκατομμύρια κόσμου, το 1% θα πληρώνει με λεφτά και θα ξεμπερδέψει και με τις ρυθμιστικές αρχές. Θα είναι πολύ χαζή να το διακινδυνεύσει  αυτό για τα δεδομένα τόσο μικρού αριθμού χρηστών που θα βάλουν συνδρομητικό.

Και γιατί δεν το έκανε από πριν αυτό; Γιατί παλιότερα δεν τη κυνηγούσαν τόσο και γιατί πλέον δεν παραξενεύουν οι συνδρομές, και η κουτσή Μαρία έχει συνδρομητικό πλάνο...

Αυτό λέω και εγώ. Δεν πιστεύω ότι το έβγαλε για να το χρησιμοποιήσει ο χρήστης. Το έβγαλε για να φτιάξει την εικόνα της. Να δείχνει ότι έχεις την επιλογή. Ότι δεν τους ενδιαφέρουν τόσο τα προσωπικά σου δεδομένα. 

Πιστευω ότι ακόμα και αυτοί που θα πληρώσουν δε θα γλυτώσουν από τη συλλογή δεδομένων. Απλά δε θα βλέπουν διαφημίσεις.

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Δημιουργήστε ένα λογαριασμό ή συνδεθείτε για να σχολιάσετε

Πρέπει να είστε μέλος για να αφήσετε σχόλιο

Δημιουργία λογαριασμού

Εγγραφείτε με νέο λογαριασμό στην κοινότητα μας. Είναι πανεύκολο!

Δημιουργία νέου λογαριασμού

Σύνδεση

Έχετε ήδη λογαριασμό; Συνδεθείτε εδώ.

Συνδεθείτε τώρα

  • Δημιουργία νέου...