Προς το περιεχόμενο

Πρόβλημα με καθηγήτρια στην ΑΣΟΕΕ


Προτεινόμενες αναρτήσεις

Δημοσ. (επεξεργασμένο)
28 minutes ago, poseidon98 said:

Τα ακούω όλα αυτά που μου λέτε και χαίρομαι διότι είναι η μόνη σοβαρή απάντηση εδώ μέσα, καθώς ο καθένας λέει το βιολί του χωρίς να τεκμηριώνει αυτά που λέει.

Δυστυχώς για νομικούς και ηθικούς λόγους δεν μπορώ να αναφέρω το μάθημα και το όνομα της καθηγήτριας... Βέβαια εάν είστε του αντικειμένου μπορείτε να καταλάβετε από τα συμφραζόμενα... (δεν είναι 30 τύποι είναι δείχτες... έγραψα τύπους για να καταλαβαίνουν όλοι)

Έχω μια ένσταση στις θέσεις αυξημένης ευθύνης και περιορισμένου χρόνου... είναι επιλογή του καθενός να αναλάβει μια τέτοια θέση εάν δεν θέλει να εργάζεται υπό αυτές τις συνθήκες έχει το δικαίωμα να την απορρίψει. Η ολοκλήρωση των ακαδημαϊκών υποχρεώσεων, ιδικά στην Ελλάδα είναι σχεδόν υποχρεωτική για να ανοίξεις τα επαγγέλματα του οικονομικού κλάδου. Επίσης οι περισσότερες δουλειές είναι απλές δουλειές γραφείου, σε τέτοια εργάζομαι και εγώ, στην εταιρεία μου δεν μου έχουνε ζητήσει να μάθω τίποτα απέξω, έχω τις σημειώσεις μου πάντα δίπλα μου και ότι δεν ξέρουμε το googlάρουμε για να το λύσουμε, γιατί να πρέπει να υποστούμε όλο αυτό;

Συγγνώμη για το ύφος, αλλά όλη την παραπάνω ιδεολογία την ακούω βερεσε...

Θες να μου πεις ότι αν έρθω τώρα και σου προτεινω θέση Finance & Controlling director στην εταιρεία που δουλεύω για την αγορά Ελλάδας-Τουρκίας και γενικότερα ανατολικής Ευρώπης, η οποία σου δίνει 6ψηφιο ετήσιο μικτό μισθό + διάφορες παροχές, θα μου πεις " Συγγνώμη αλλά έχω Έχω μια ένσταση στις θέσεις αυξημένης ευθύνης και περιορισμένου χρόνου"; 

Τότε ειλικρινά συγγνώμη, αλλά δεν διάλεξες σωστό επάγγελμα ή σπουδές...

Επίσης, αυτό με τις σημειώσεις πάντα δίπλα σου, αν και θεμιτό, δεν είναι σίγουρο ότι θα είσαι σε θέση να έχεις πάντα πρόσβαση σε σημειώσεις.

Γενικά, αυτό που δεν μπορείς να καταλάβεις είναι ότι όλο αυτό που σας κάνει η εν λόγω καθηγήτρια, δεν αποσκοπεί τόσο στο να  μάθετε απ' έξω και ανακατωτά τους αριθμοδείκτες, και σίγουρα δεν θα σας αναπτυξει το skill της παπαγαλίας. Αυτό που σίγουρα θα σας αναπτύξει ειναι το να δουλεύτε υπό πίεση, να είστε σε θέση να κάνετε reasoning σε καποιο argument σε πραγματικό χρόνο και πίστεψέ με, αυτη η διαδικασία σας ετοιμάζει καλύτερα για οποιοδήποτε real life scenario από το "διαβάζω, δίνω μαθημα/ εργασία περνάω και απο δω πανε και οι άλλοι''.

Σου ξαναλέω εντελώς φιλικά, σταμάτα να το βλέπεις από το πρίσμα του αδικημένου φοιτητη και να βρίσκεις δικαιολογίες για όλο αυτο. Στο κάτω κάτω, αυτή είναι αυτή που είναι και είναι η υπεύθυνη καθηγήτρια. Καλώς ή κακώς, δεν σου πέφτει λόγος και δεν μπορείς να το αλλάξεις. To ίδιο θα ισχύσει κάποια στιγμή αν έχεις καποιο σκληρό manager σε μια δουλειά. Eίναι κατάσταση take it, adapt to it or leave it

 

Επεξ/σία από rg550
  • Like 3
  • Thanks 1
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

  • Απαντ. 30
  • Δημ.
  • Τελ. απάντηση

Συχνή συμμετοχή στο θέμα

Δημοσ. (επεξεργασμένο)
16 λεπτά πριν, rg550 είπε

Συγγνώμη για το ύφος, αλλά όλη την παραπάνω ιδεολογία την ακούω βερεσε...

Θες να μου πεις ότι αν έρθω τώρα και σου προτεινω θέση Finance & Controlling director στην εταιρεία που δουλεύω για την αγορά Ελλάδας-Τουρκίας και γενικότερα ανατολικής Ευρώπης, η οποία σου δίνει 6ψηφιο ετήσιο μικτό μισθό + διάφορες παροχές, θα μου πεις " Συγγνώμη αλλά έχω Έχω μια ένσταση στις θέσεις αυξημένης ευθύνης και περιορισμένου χρόνου"; 

 

Όλα αυτά τα γράφεις από το γραφείο διότι δεν παίζεις να έχεις σχολάσει ακόμα.... σκοτώνεστε στην Ελληνοτουρκική αγορά... Τέλος πάντων πράγματι βελτιώνουμε κάποια σκιλλ και μαθαίνουμε ωραία πράγματα (τυχαίνει να είναι ωραίο μάθημα) δυστυχώς έχουμε πέσει σε μια καθηγήτρια που το έχει τυποποιήσει και φέρει στα μέτρα της, με αποτέλεσμα να μην δίνουμε το μάθημα αλλά το μάθημα της καθηγήτριας.... κρατάω όλα όσα είπες γιατί είπες και σωστά πράγματα

Επεξ/σία από poseidon98
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

26 minutes ago, poseidon98 said:

Όλα αυτά τα γράφεις από το γραφείο διότι δεν παίζεις να έχεις σχολάσει ακόμα.... σκοτώνεστε στην Ελληνοτουρκική αγορά... Τέλος πάντων πράγματι βελτιώνουμε κάποια σκιλλ και μαθαίνουμε ωραία πράγματα (τυχαίνει να είναι ωραίο μάθημα) δυστυχώς έχουμε πέσει σε μια καθηγήτρια που το έχει τυποποιήσει και φέρει στα μέτρα της, με αποτέλεσμα να μην δίνουμε το μάθημα αλλά το μάθημα της καθηγήτριας.... κρατάω όλα όσα είπες γιατί είπες και σωστά πράγματα

Οχι ότι σου πέφτει και λόγος, υπάρχουν και άδειες ξέρεις δεν είμαστε δούλοι... anyway καλη επιτυχια στο μάθημά σου 

  • Like 3
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

52 λεπτά πριν, poseidon98 είπε

Όλα αυτά τα γράφεις από το γραφείο διότι δεν παίζεις να έχεις σχολάσει ακόμα.... σκοτώνεστε στην Ελληνοτουρκική αγορά... Τέλος πάντων πράγματι βελτιώνουμε κάποια σκιλλ και μαθαίνουμε ωραία πράγματα (τυχαίνει να είναι ωραίο μάθημα) δυστυχώς έχουμε πέσει σε μια καθηγήτρια που το έχει τυποποιήσει και φέρει στα μέτρα της, με αποτέλεσμα να μην δίνουμε το μάθημα αλλά το μάθημα της καθηγήτριας.... κρατάω όλα όσα είπες γιατί είπες και σωστά πράγματα

Τουλάχιστον αυτός πήρε πτυχίο, δουλεύει και δεν κλαίγεται σαν εσενα.......

  • Like 8
  • Confused 1
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

4 hours ago, poseidon98 said:

Μετά μη μας λέτε ότι φταίμε εμείς που φεύγουμε για μεταπτυχιακό στο εξωτερικό και δεν γυρνάμε πότε πίσω... Φίλοι μου που πήγανε για πτυχίο σε κορυφαία πανεπιστήμια του εξωτερικού, την βγάλανε την σχολή με νορμάλ διάβασμα και περνούσανε τα μαθήματα ΚΥΡΙΟΣ από της  εργασίες και την παρουσία τους στο μάθημα και λιγότερο από την τελική εξέταση η οποία ήταν με multiple choice. Έτσι ώστε να εξετάζουνε τις γνώσεις τους και τον εναλλακτικό τρόπο σκέψης και όχι το ποιος πληκτρολογεί γρηγορότερα με το κομπιουτεράκι.

Ναι, ολοι εχουμε γνωστους που πηγαν για σπουδες στο εξωτερικο..καποιοι εφυγαν με την ουρα στα σκελια, καποιοι τελειωσαν κομπλε και γυρισαν και καποιοι εφυγαν εξω για μεταπτυχιακο/διδακτορικο. Ε και? Αποδεικνυει κατι αυτο? Αν το παμε ετσι, εχω κι εγω 2 γνωστους που τελειωσαν Μαθηματικο εδω, πηγαν στην Ολλανδια σε μεγαλα πανεπιστημια για μεταπτυχιακο στα Μαθηματικα και μας ειπαν οτι το επιπεδο του μεταπτυχιακου εκει ηταν ο 2ος και ο 3ος χρονος του προπτυχιακου τους εδω. Πηραν το μεταπτυχιακο αερα, με 10ρια! Αυτο δε σημαινει κατι. Αν δε μπορεις να προσαρμοστεις στην ελληνικη πραγματικοτητα, πολυ απλα φευγεις εξω ή πας σε κολλεγιο.

ΥΓ. Εξετασεις με multiple choice, χωρις αρνητικη βαθμολογια, ειναι σκετη κοροιδια, κατ εμε.

  • Like 3
  • Confused 1
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

On 12/10/2023 at 12:48, poseidon98 said:

  Με αφορμή την αμετάβλητη κατάσταση μιας καθηγήτριας μας στη σχολή, αναρτώ τα παρακάτω μήπως γνωρίζετε κάποια αρμόδια αρχή για την επιτήρηση της 3ο βάθμιας εκπαίδευσης, καθώς αυτό που περνάμε στο ΛΟΧΡΗ του Οικονομικού Πανεπιστημίου Αθηνών είναι τουλάχιστον αντιεκπαιδευτικό.  

  Γενικά το ακαδημαϊκό πρόγραμμα του συγκεκριμένου τμήματος είναι πολύ αυστηρό και δύσκολο σε επίπεδα που ξεφεύγουν από τις πραγματικές συνθήκες της αγοράς. Παρόλα αυτά είναι ένα μάθημα που οι απαιτήσεις της καθηγήτριας ξεπερνάνε τις ανθρώπινες δυνατότητες, συγκεκριμένα μας ζητάει να λύσουμε ένα 3ώρο διαγώνισμα (αντικειμενικά χρειάζονται τουλάχιστον 5-6ώρες για να λύσεις αυτό το πράγμα), βάζοντας μας να μάθουμε απέξω πάνω από 30 σύνθετους τύπους, τους οποίους θέλει να τους λύσουμε και τους σχολιάσουμε σύμφωνα με τις οικονομικές καταστάσεις μιας τυχαίας εταιρείας, υπό την πίεση του υπέρ περιορισμένου χρόνο... Για test IQ καλό είναι..., αλλά για μάθημα ακαδημαϊκού προγράμματος, το οποίο στιγματίζει το βιογραφικό και την επαγγελματική πορεία ενός ανθρώπου... απλά μας καταστρέφει.

  Θυμάμαι που μου λέγανε φίλες μου που θέλανε καλό βαθμό για το μεταπτυχιακό τους, ότι για να βγάλουν την ύλη του μαθήματος παίρνανε σκόνη ταυρίνης για να αποδίδουν στο διάβασμα, χάπια για τον ύπνο γιατί δεν μπορούσανε να κοιμηθούνε από τους πολλούς καφέδες και xanax για να συνέλθουν από τα ξενύχτια και την συνεχόμενη ένταση.

  Το αποτέλεσμα σε όλο αυτό είναι όλοι να βγαίνουμε με ψυχολογικά, οι συμφοιτήτριες μου να σταματάνε την σχολή και να γίνονται σερβιτόρες στις καφετέριες και κομμώτριες, τρέχοντας στο ένα και στο άλλο ΙΕΚ για να πάρουν καμιά πιστοποίηση μπας και μπορέσουν να κάνουν τίποτα καλύτερο. Συμφοιτητές μου έγιναν personal trainer και διανομείς, χαραμίζοντας όλη την προσπάθεια τους και τα χρόνια σπουδών τους για μια καθηγήτρια… που ποιος ξέρει τι βύσμα έχει και είναι ακόμα εκεί (ούτε το βιογραφικό της δεν έχει ανεβάσει στο site της σχολής), όλοι την μισούν και κάνουν αιτήσεις εναντίον της, αλλά δεν κουνιέται από την θέση της.

  Να σημειώσουμε εδώ ότι η ίδια καθηγήτρια στο μεταπτυχιακό πρόγραμμα του ΛΟΧΡΗ είναι άλλως άνθρωπος, στο ίδιο μάθημα ζητάει μόνο έναν απλό σχολιασμό δίνοντας όλους τους τύπους πίσω από το γραπτό και δεν θέλει να κάνουν κανέναν υπολογισμό παρά μόνο για την διευκόλυνση τους. Διότι στο μεταπτυχιακό πληρώνουν οι φοιτητές.

Τέτοιες γελοιότητες ΜΟΝΟ στην Ελλάδα!

Και που ξέρεις εσύ τις πραγματικές συνθήκες της αγοράς ;;

  • Like 1
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

14 λεπτά πριν, filip123go είπε

Και που ξέρεις εσύ τις πραγματικές συνθήκες της αγοράς ;;

Τυχαίνει να εργάζομαι στο τμήμα Finance στο λογιστήριο μια εταιρείας, ότι πιο κοντά σε αυτό που σπουδάζω.

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Δημοσ. (επεξεργασμένο)
36 λεπτά πριν, poseidon98 είπε

Τυχαίνει να εργάζομαι στο τμήμα Finance στο λογιστήριο μια εταιρείας, ότι πιο κοντά σε αυτό που σπουδάζω.

Σου εύχομαι ειλικρινά ,να έχεις  καλή σταδιοδρομία στη ζωή σου.

Θα σου πρότεινα αυτό το thread να το κανεις print screen και να το ξαναδιαβάσεις σε πέντε χρόνια.

Το ότι μπαίνουμε σε διαδικασία, διαφορά μέλη του forum, με γνώση του τομέα και διαφορετικό status, να σου εξηγήσουμε κάποια πράγματα, ίσως είναι λάθος τελικά.

Επεξ/σία από alphacigi
  • Like 5
  • Confused 1
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Δημοσ. (επεξεργασμένο)

Απαιτητικό μάθημα σε απαιτητικό τμήμα...που να σπουδάζες και μαθηματικά και φυσική...ιατρική μην το συζητήσουμε καλύτερα...

Που μόνο για το μάθημα δειγματοληψίας έπρεπε να μάθουμε καμία 30αρια τύπους - κουμουτσες που έπιαναν μια ολόκληρη γραμμη στη σελιδα και όχι δείκτες που σιγά τα αυγά....άσε τα άλλα μαθήματα...δεν θα το συζητήσω καν...

Και να μιλήσω σοβαρά τώρα...

Στα 35 μου πλέον μου φαίνονται τόσο αστεία όλα αυτά τα θέματα τα φοιτητικά...ένα πράγμα έχεις να κάνεις για αυτό το μάθημα... κάτσε κάντο και προχωρά...δεν έχει νόημα να κάτσεις να ασχολήσε...μετά από 5 φορές κάποιους δείκτες θα έχεις μάθει απέξω...κάτσε μάθε και τους υπόλοιπους να το περάσεις...

Επεξ/σία από panagiotis1988
  • Like 3
  • Confused 1
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

44 minutes ago, poseidon98 said:

Τυχαίνει να εργάζομαι στο τμήμα Finance στο λογιστήριο μια εταιρείας, ότι πιο κοντά σε αυτό που σπουδάζω.

Επειδή δεν χρειάζεται στο δικό σου τμήμα, δεν σημαίνει ότι γενικώς δεν χρειάζονται.

  • Like 3
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Στις 12/10/2023 στις 12:48 ΜΜ, poseidon98 είπε

Τέτοιες γελοιότητες ΜΟΝΟ στην Ελλάδα!

Μπορείς να πας εξωτερικό αν δεν σου αρέσει εδώ (εμένα δεν μου αρέσει και θα πάω έξω)

Στις 12/10/2023 στις 12:48 ΜΜ, poseidon98 είπε

να λύσουμε ένα 3ώρο διαγώνισμα (αντικειμενικά χρειάζονται τουλάχιστον 5-6ώρες για να λύσεις αυτό το πράγμα), βάζοντας μας να μάθουμε απέξω πάνω από 30 σύνθετους τύπους, τους οποίους θέλει να τους λύσουμε και τους σχολιάσουμε σύμφωνα με τις οικονομικές καταστάσεις μιας τυχαίας εταιρείας, υπό την πίεση του υπέρ περιορισμένου χρόνο

Οικονομετρία Ι με καθηγητή κάκιστο που όλο το εξάμηνο δεν έκανε καμία άσκηση και μετά ζητούσε τον ουρανό με τα άστρα (μάθημα εφιάλτης) 
 

Προσωπικά όλο το εξάμηνο παρακολουθούσα και προσπαθούσα να καταλάβω τουλάχιστον σε ποιο "πνευμα" κινείται το μάθημα-παράλληλα από τα πρώτα μαθήματα χτυπούσα 3-4ωρα στη βιβλιοθήκη μετά τα μαθήματα,διαβάζοντας και λύνοντας ασκήσεις μόνος μου από βιβλία οικονομετρίας της βιβλιοθήκης ενώ ότι δεν καταλάβαινα το έβλεπα σε βιντεο στο Yt το οποίο με έσωσε στη κυριολεξία! Αφου έκανα μια δυνατή επανάληψη επανάληψη τα χριστούγεννα πήρα να λύσω τα δικά του θέματα...

Θέματα για 7 ωρες και ατελειώτα στη κυριολεξία και με δύσκολα ερωτήματα...στην αρχή ψιλο αγχώθηκα αλλά αυτό που έκανα είναι να "μάθω" να βγάζω γρήγορα τα εύκολα ερωτήματα και να κερδίζω χρόνο! Έτσι κατάφερα να τσεπώσω το 3 απο τα 10 περίπου...μετά προσπάθησα να χτυπήσω τα λίγο πιο συνθετα για να φτάσω το 5-6! Προσπαθώντας να τα κάνω σε όσο λιγότερο χρόνο γίνεται και προσεκτικά...και μετά όσο χρόνο είχα αφού είχα εξασφαλίσει το 5αρι το αφιέρωσα στα υπόλοιπα...

Εξεταστική Φεβρουαρίου : Οικονομετρία Ι : 8/10 

 

Κόπηκε το 95% γιατί είχε το mindset το δικό σου

  • Like 3
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Ευτυχώς ή δυστυχώς αυτή είναι η πραγματικότητα της ελληνικής παιδείας. Αν συνδυάσεις:

  • Ότι οι φοιτητές μπαίνουν σε σχολές που δεν ξέρουν καν οι ίδιοι τι θα βγουν από εκεί μέσα, μια φιλοσοφία του πάμε και όπου βγει, πτυχίο είναι.
  • Καθηγητές οι οποίοι δεν αξιολογούνται (εννοείται ότι μιλάμε για σοβαρή αξιολόγηση) και δεν υπάρχει καμία διαφορά από το αποτέλεσμα.
  • Φοιτητές οι οποίοι αντί να κυνηγάνε την γνώση για να βγουν σωστοί επιστήμονες μένουν μόνο στην επιφανειακή γνώση για να "ξεμπερδεύουν".
     

Το αποτέλεσμα των παραπάνω είναι να υπάρχει γρίνια από παντού και να παράγουμε αναποτελεσματικούς επιστήμονες/μηχανικούς/εκπαιδευτικούς. 

@Στον Topic Starter

Κάτσε διάβασε και πέρνα το μάθημα. Όπως σου είπαν οι προλαλήσαντες όταν με το καλό ξεκινήσεις την επαγγελματική σου σταδιοδρομία θα καταλάβεις ότι κάτι τέτοια "προβλήματα" σου μάθανε ότι ο καλός επαγγελματίας είναι αυτός που προσαρμόζεται στην εκάστοτε πραγματικότητα. Για να μην παρεξηγηθώ με τα παραπάνω bullets περιγράφω την γενική εικόνα και όχι προσωπικά εσένα. 

Πάντα φιλικά. 

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Προς το ατομο που εγραψε το νημα. Ξερω για ποιο μαθημα μιλας καθως ειμαι αποφοιτος. Πριν απο αυτη την καθηγητρια το ειχε ενας ακομα πιο αυστηρος καθηγητης που μεχρι τα 70 ηταν εκει και αρνουταν να παρει συνταξη. Ειχε διωξει μαθητες επειδη τον διορθωναν σε λαθη του και δεν αφηνε κανεναν να παρει αυτο το μαθημα σε αλλο πανεπιστημιο μεσω ερασμους.

Εγω επειδη το εχω περασει οταν καναν και οι 2 το μαθημα ο ενας Α-Λ ο αλλος Μ-Ω θα σου πω το εξης σαν τιπ. Οντως ειναι απανθρωπο, οντως ο χρονος δεν φτανει αλλα εσυ πρεπει να προσπαθησεις απλα να περασεις. Ο χρονος δεν φτανει για να γραψεις 10 (δεν ξερω κανεναν που να εχει γραψει 10 στο συγκεκριμενο ενω γνωριζω πανω 200 αποφοιτους τυπου γνωριζω γνωριζω οχι ακουστα). Διαβασε εξασκησε το να γραφεις γρηγορα και απλα θα παρεις ενα τιμιο 5-6 να περασεις. Αν το εχεις δωσει 5 φορες κατι κανεις λαθος και εσυ διοτι το πνευμα του μαθηματος δεν αλλαζει απλα καθε φορα ειναι ΠΑΡΑ ΠΟΛΛΑ.

  • Thanks 1
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

On 12/10/2023 at 12:48, poseidon98 said:

Τέτοιες γελοιότητες ΜΟΝΟ στην Ελλάδα!

 

On 13/10/2023 at 11:05, poseidon98 said:

Μετά μη μας λέτε ότι φταίμε εμείς που φεύγουμε για μεταπτυχιακό στο εξωτερικό και δεν γυρνάμε πότε πίσω...

 

On 13/10/2023 at 14:48, poseidon98 said:

Όλα αυτά τα γράφεις από το γραφείο διότι δεν παίζεις να έχεις σχολάσει ακόμα.... σκοτώνεστε στην Ελληνοτουρκική αγορά...

Μέχρι στιγμής έχεις επιδείξει εξαιρετική αγένεια, δεδομένου ότι μπήκες σε ένα forum για να ζητησεις συμβουλες για κατι που σαν φοιτητης δεν γνωριζεις.

  • Like 3
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Στις 13/10/2023 στις 11:57 ΜΜ, George_pzg21 είπε

Μπορείς να πας εξωτερικό αν δεν σου αρέσει εδώ (εμένα δεν μου αρέσει και θα πάω έξω)

Οικονομετρία Ι με καθηγητή κάκιστο που όλο το εξάμηνο δεν έκανε καμία άσκηση και μετά ζητούσε τον ουρανό με τα άστρα (μάθημα εφιάλτης) 
 

Προσωπικά όλο το εξάμηνο παρακολουθούσα και προσπαθούσα να καταλάβω τουλάχιστον σε ποιο "πνευμα" κινείται το μάθημα-παράλληλα από τα πρώτα μαθήματα χτυπούσα 3-4ωρα στη βιβλιοθήκη μετά τα μαθήματα,διαβάζοντας και λύνοντας ασκήσεις μόνος μου από βιβλία οικονομετρίας της βιβλιοθήκης ενώ ότι δεν καταλάβαινα το έβλεπα σε βιντεο στο Yt το οποίο με έσωσε στη κυριολεξία! Αφου έκανα μια δυνατή επανάληψη επανάληψη τα χριστούγεννα πήρα να λύσω τα δικά του θέματα...

Θέματα για 7 ωρες και ατελειώτα στη κυριολεξία και με δύσκολα ερωτήματα...στην αρχή ψιλο αγχώθηκα αλλά αυτό που έκανα είναι να "μάθω" να βγάζω γρήγορα τα εύκολα ερωτήματα και να κερδίζω χρόνο! Έτσι κατάφερα να τσεπώσω το 3 απο τα 10 περίπου...μετά προσπάθησα να χτυπήσω τα λίγο πιο συνθετα για να φτάσω το 5-6! Προσπαθώντας να τα κάνω σε όσο λιγότερο χρόνο γίνεται και προσεκτικά...και μετά όσο χρόνο είχα αφού είχα εξασφαλίσει το 5αρι το αφιέρωσα στα υπόλοιπα...

Εξεταστική Φεβρουαρίου : Οικονομετρία Ι : 8/10 

 

Κόπηκε το 95% γιατί είχε το mindset το δικό σου

Συγγνώμη, πού έκανες Οικονομετρία Ι στην Ελλάδα που χρειαζόταν παρακολούθηση, 3-4ωρο διαβασμα βιβλιοθήκη μετά το κάθε μάθημα, λύση ασκήσεων από έξτρα βιβλία και Youtube για να περάσεις (ακόμη και για να πάρεις 8..) και που κόβεται το 95%. Πραγματικά έχω περιέργεια να δώ τα θέματα... 

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Δημιουργήστε ένα λογαριασμό ή συνδεθείτε για να σχολιάσετε

Πρέπει να είστε μέλος για να αφήσετε σχόλιο

Δημιουργία λογαριασμού

Εγγραφείτε με νέο λογαριασμό στην κοινότητα μας. Είναι πανεύκολο!

Δημιουργία νέου λογαριασμού

Σύνδεση

Έχετε ήδη λογαριασμό; Συνδεθείτε εδώ.

Συνδεθείτε τώρα
  • Δημιουργία νέου...