Προς το περιεχόμενο

Ερώτηση για συνδεσιμότητα tv box


fotaras76

Προτεινόμενες αναρτήσεις

Δημοσ. (επεξεργασμένο)

Χαίρεται. Σκέφτομαι πουλήσω το pc που έχω συνδεμένο με την smart TV στο σαλόνι και να βάλω στη θέση του ένα tv box (που είναι πολύ μικρότερο) καθώς το μόνο που κάνω με το pc είναι να φορτώνω ιστοσελίδες που έχουν ταινίες (voody, tainies online, gamato) και να τις προβάλλει στην TV ή να σερφάρω για λίγο. 

Είμαι εντελώς άσχετος όμως από tv box οπότε η ερώτηση μου είναι αν μπορεί να συνδεθεί πληκτρολόγιο και ποντίκι (ενσύρματα ή ασύρματα, δεν έχω θέμα) στο tv box και να δουλεύουν άψογα ώστε να πηγαίνω στις ιστοσελίδες που θέλω και να επιλέγω τις ταινίες μου ή να σερφάρω χωρίς κολλήματα και καθυστερήσεις. Υπάρχει αυτή η δυνατότητα ;

Επίσης αν μπορείτε να μου προτείνετε ένα καλό tv box , έχω σταμπάρει αυτό

Xiaomi TV Box Mi Box S 2nd Gen 4K UHD με WiFi USB 2.0 2GB RAM και 8GB Αποθηκευτικό Χώρο με Λειτουργικό Android | Skroutz.gr και μου φαίνεται καλό για τα λεφτά του. Η σύνδεση στο διαδίκτυο θα γίνεται ασύρματα καθώς το ρούτερ είναι μακριά για να βάλω καλώδιο.

Επεξ/σία από fotaras76
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Γειά σου Fotara.

Δεν έχω συναντήσει tv box που να μην συνδέονται επάνω τους πληκτρολόγιο-ποντίκι.

Τα περισσότερα tv box έχουν 1-2 θύρες usb για αυτό το λόγο (ή και κάποιο εξωτερικό σκληρό).

Προσωπικά, που χρησιμοποιώ αρκετά χρόνια android box, δεν έχω βάλει κάτι που να μη μπορεί να αναγνωρίσει.

Ακόμη και τα ασύρματα 2 σε 1 τα αναγνωρίζει τύπου plug n play.

Πολύ εύχρηστo και αυτό που χρησιμοποιώ εδώ και μερικά χρόνια είναι τύπου

https://www.skroutz.gr/s/20989287/i8-Backlit-Asyrmato-Pliktrologio-me-Touchpad-Agliko-US.html

Είχα αγοράσει κάποιο που είχε επαναφορτιζόμενη μπαταρία η οποία κρατάει απίστευτα και φορτίζεται αρκετά σπάνια.

Τώρα βλέπω κυκλοφορούν αρκετά και με backliight όπως το παραπάνω.

Τιμή περίπου στα 10€ είχα δώσει στο e-shop