Προς το περιεχόμενο

Fritzbox 7530 σε Nova σύνδεση


sas1312

Προτεινόμενες αναρτήσεις

Καλησπέρα σας.

Έχω σύνδεση 100ρα στην νόβα η οποία μου έκανε πολλές αποσυνδέσεις και αφού ήρθαν 3 φορές τεχνικοί καταλήξαμε να τραβήξω κατευθείαν καλώδιο στο κουτί της πολυκατοικίας. Η κατάσταση βελτιώθηκε ελάχιστα ως καθόλου. Αυτό που παρατηρώ είναι ότι τις πρωινές ώρες δλδ 5:30 και μετά μπορεί να κρατήσει σταθερό ίντερνετ, επίσης κάτι ακόμη που παρατήρησα είναι ότι αν βάλω μια δεύτερη συσκευή πχ τάμπλετ να παίζει YouTube κρατιέται σταθερό χωρίς αποσυνδέσεις. Οκ αυτές οι παρατηρήσεις μπορεί να μην λένε τπτ. Τεσπά μέσα στην απελπισία μου και στα νεύρα διάβασα κάπου πως με το Fritzbox σώθηκαν πολλοί με τις αποσυνδέσεις αλλά βιάστηκα γτ σε nova είναι μανίκι να το βάλεις σε αντίθεση με cosmote γραμμή. Πήγα να το συνδέσω μόνο του αλλά έκανε αποσυνδέσεις. Μετά διάβασα ότι το κουμπωνεις πάνω στο άλλο της nova. Αλλά είμαι εντελώς άσχετος με αυτά.  Μπορεί κάποιος να βοηθήσει;

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

μονο του το συνδεεις αλλα δεν θα παιξει η τηλεφωνια.δεν εχει νοημα να το βαλεις με wan πανω στo router της nova

1 minute ago, sas1312 said:

Καλησπέρα σας.