Προς το περιεχόμενο

Προτεινόμενες αναρτήσεις

  • Απαντ. 46
  • Δημ.
  • Τελ. απάντηση

Συχνή συμμετοχή στο θέμα

Δημοφιλείς Ημέρες

Δημοσ.

Ποπό τόλμησε ο πελάτης να παραγγείλει και εντός λεπτών να ακυρώσει; Πάει καταστράφηκε το μαγαζάκι δεν θα μπορεί να κάνει ετήσιο ισολογισμό τώρα...
Βέβαια τι διαφορετικό να περιμένει κανείς από ελληναρες "επιχειρηματίες" που ολοήμερης κλαίγονται για τις δραματικές χρεώσεις των pos. 😅 Παραδίδουν μαθήματα στο παγκόσμιο εμπόριο.

@OP μην ασχολείσαι καθόλου με την εξυπηρέτηση του BOX. Συνειδητά αυτές οι πλατφόρμες έχουν μαζέψει όλους τους απατεώνες του κλάδου της εστίασης.
Μην περιμένεις να εξυπηρετηθείς. Κατευθείαν chargeback στην τράπεζά σου. Και τράβα και μια επώνυμη αναφορά στον ΣτΚ όχι τόσο για το ποσό αλλά για να τους κοπεί ο βήχας και ας εξηγήσουν εκεί τα περαιτέρω επίσημα. Άντε γιατί σαν πολύ έχουν αποθρασυνθεί τα καρτέλ στο να επιβάλλουν ότι τους καπνίσει. Τέτοιος όρος δεν υπάρχει αλλά και να υπήρχε είναι παράνομος.

Κατά τα άλλα όταν προωθεί το BOX τάχα προσφορές τύπου 1+1 με κουτσουρεμένες μινι "μερίδες", δεν τηρεί τον εκτιμώμενο χρόνο που συμφώνησε, φέρνει λάθος παραγγελίες κ.ο.κ. πρόκειται απλώς για "λάθη" και δεν τρέχει τίποτα. Γενικά πλέον τα καταστήματα είναι ζούγκλα αλλά με τέτοια καταναλωτική συνείδηση που επικρατεί στην χώρα δεν είναι να απορεί κανείς.

  • Like 3
Δημοσ.
Στις 27/10/2023 στις 5:15 ΜΜ, Haldol είπε

Δηλαδή η κοροϊδία είναι το 20% του 1,70€, ήτοι 0,34€, ενώ η επιχείρηση απασχόλησε το προσωπικό της ώστε να ετοιμάσει την παραγγελία σου, αλλά κι εσύ αξιοποίησες τόσο την πλατφόρμα, όσο και το τηλεφωνικό κέντρο; Αν ναι, ναι, είσαι παράλογος. 

Δεν έχει καμία απολύτως σημασία το ποσό, ακόμη και 1 λεπτό να ήταν. Για αυτό υπάρχουν οι νόμοι και οι όροι χρήσης, για να μην είμαστε ζούγκλα και κάνει ο καθένας ότι θέλει. Εφόσον δεν του το ανέφεραν ή δεν υπάρχει γραμμένο στους όρους της πλατφόρμας, δεν έχουν κανένα δικαίωμα να καταχραστούν χρήματα με το έτσι θέλω.

Συμφωνώ ότι θα έπρεπε να υπάρχει μια χρέωση εάν έχει ετοιμαστεί το προϊόν, αλλά μόνο εάν είναι ξεκάθαρα ορισμένη γραπτώς. Αλλιώς αμφισβήτηση στην τράπεζα και καταγγελία όπως προτάθηκε.

Δημοσ. (επεξεργασμένο)

Μου αρέσει που λέτε για 1 λεπτό χρέωση   ή για 2 λεπτά ακύρωση

Το box δεν είναι κατάστημα που σου πουλάει τον Καφε, το box είναι υπηρεσία που θα βάλει σαν χονδρική παραγγελία στο κατάστημα για να σου ετοιμάσει τον καφε και θα πάει να τον παραλάβει για εσένα και θα στον φέρει,  δεν είναι αγορά εξ αποστάσεως

 

Οι όροι χρήσης του box είναι ξεκάθαροι, 

https://box.gr/terms

Quote

4. Μετά την επιβεβαίωση της παραγγελίας δεν μπορούν να γίνουν αλλαγές ή ακυρώσεις. Κατ’ εξαίρεση το ΒΟΧ θα καταβάλει κάθε δυνατή προσπάθεια να ικανοποιήσει αίτημα ακύρωσης του χρήστη, εφόσον προηγηθεί επικοινωνία με την Εξυπηρέτηση Πελατών BOX στο 2106241990 και εφόσον η παραγγελία δεν έχει καταχωρηθεί στα συστήματα.

Οπότε ναι, θα έπρεπε να του πούνε απο την αρχή οτι δεν γίνεται ακύρωση

 

Και έχει ακόμα και για την επιστροφή

Quote

 

11. Περιορισμοί Δικαιώματος Υπαναχώρησης: Το ΒΟΧ ενημερώνει ότι το δικαίωμα υπαναχώρησης ισχύει μόνο για τυποποιημένα προϊόντα που επιστρέφονται ακριβώς στην ίδια κατάσταση που παρελήφθησαν, χωρίς να έχει αλλοιωθεί το περιεχόμενο ή να έχει ανοιχτεί η αρχική συσκευασία τους, συνοδευόμενα από την απόδειξη λιανικής πώλησης. Το δικαίωμα υπαναχώρησης δεν μπορεί να ασκηθεί στις εξής περιπτώσεις:

  • - Για τρόφιμα που έχουν μαγειρευτεί ή που απαιτούν συντήρηση
  • - Προϊόντα προσωπικής υγιεινής
  • - Για ευπαθή προϊόντα που μπορούν να αλλοιωθούν ή λήγουν σύντομα (π.χ. γάλα, βρεφικές τροφές), εκτός αν αποτελούν προϊόντα προσφοράς εξαιτίας της σύντομης ημερομηνίας λήξης και είναι για άλλο λόγο ελαττωματικά
  • - Σφραγισμένα προϊόντα που δεν είναι κατάλληλα για επιστροφή για λόγους προστασίας της υγείας ή για λόγους υγιεινής και τα οποία έχουν αποσφραγιστεί μετά την παράδοση.
  • - Οινοπνευματώδη ποτά, η τιμή των οποίων έχει συμφωνηθεί κατά την στιγμή της σύναψης της σύμβασης της πώλησης, η παράδοση των οποίων μπορεί όμως να πραγματοποιηθεί μόνο μετά από 30 ημέρες και η πραγματική τιμή των οποίων εξαρτάται από διακυμάνσεις στην αγορά, τις οποίες δεν μπορεί να ελέγξει ο Επαγγελματίας
  • - Για αγαθά η τιμή των οποίων εξαρτάται από διακυμάνσεις της χρηματαγοράς, τις οποίες δεν μπορεί να ελέγξει ο Επαγγελματίας και οι οποίες ενδέχεται να συμβούν εντός της προθεσμίας υπαναχώρησης.
  • - Για αγαθά, τα οποία, μετά την παράδοση, λόγω της φύσης τους είναι αναπόσπαστα αναμεμειγμένα με άλλα στοιχεία
  • - Για αγαθά που κατασκευάζονται σύμφωνα με τις προδιαγραφές του καταναλωτή ή σαφώς εξατομικευμένα
  • - Για εφημερίδες και παντός είδους περιοδικά, εξαιρουμένων των συνδρομητικών συμβάσεων για την προμήθεια αυτών των εντύπων.
  • - Σφραγισμένες ηχητικές εγγραφές ή σφραγισμένες εγγραφές βίντεο ή σφραγισμένου λογισμικού για υπολογιστές, που αποσφραγίστηκαν μετά την παράδοση
  • - Τυχόν άλλα προϊόντα, που αναφέρονται από τον κάθε Επαγγελματία και τα είδη που διαθέτει προς πώληση.

 

Επεξ/σία από sdikr
  • Like 2
Δημοσ.
1 ώρα πριν, sdikr είπε

Οπότε ναι, θα έπρεπε να του πούνε απο την αρχή οτι δεν γίνεται ακύρωση

ΠΟΤΕ δεν πρεπει να κανεις έκπτωση και χάρες. Ουδείς αχαριστότερος του ευεργετηθέντος.

 

  • Thanks 3
Δημοσ. (επεξεργασμένο)

Επρεπε το τηλ κεντρο να πει απο την αρχη οτι δεν ακυρωνεται η οτι σε αντιθετη περιπτωση υπαρχει προστιμο και οχι να απαντησει με την μιση αληθεια,ετσι ωστε ο κταναλωτης να πραξει αναλογος.Φυσικα σε αυτη την χωρα τα λαθη τα πληρωνουν μονο τα κοροιδα και οχι οι προύχοντες.

Και φυσικα για αυτο παίρνω το τηλ κεντρο που υποχρεουτε να γνωριζει τούς κανονες λειτουργείας του ψιλικατζηδικου που δουλευει και δεν ειμαι υποχρεωμένος να ψαχνω να διαβαζω κατεβατα στο ιντερνετ για το τι ορο του κατέβηκε στο κεφαλι να βαλει στο παραμαγαζο του ο καθενας.

Επεξ/σία από filipprin
  • Like 2
Δημοσ.
9 λεπτά πριν, filipprin είπε

Και φυσικα για αυτο παίρνω το τηλ κεντρο που υποχρεουτε να γνωριζει τούς κανονες λειτουργείας του ψιλικατζηδικου που δουλευει και δεν ειμαι υποχρεωμένος να ψαχνω να διαβαζω κατεβατα στο ιντερνετ για το τι ορο του κατέβηκε στο κεφαλι να βαλει στο παραμαγαζο του ο καθενας.

Απαξ και χρησιμοποιεις μια υπηρεσια, φυσικα και εισαι υποχρεωμενος να διαβασεις τους ορους. Ασχετα που δεν το κανει κανεις μας. Στην συγκεκριμενη περιπτωση ομως, το BOX επραξε με τον καλυτερο τροπο συμφωνα με τους ορους της υπηρεσίας.

  • Like 1
  • Thanks 1
Δημοσ. (επεξεργασμένο)

Εδω δεν τους γνωριζει το τηλ κεντρο της ιδίας της υπηρεσιας η κανει οτι δεν  γνωριζει , που για αυτο υπαρχει αλλωστε .Τωρα φυσικα ετσι όπως εχουν γινει τα πραγματα πρεπει να εχουμε και γνώσεις συνταγματικου δικαιου και ερμηνείας των νομων και πτυχιο απο το πανεπιστημιο για να παραγγείλουμε καφε αλλα το καθε παραμαγαζο μπορει με  ανεση να βαλει οποιο ορο θελει στο ψιλικατζιδικο του τον οποιο εμείς πρεπει να τον αποδεχτουμε .

8 λεπτά πριν, andreaspA είπε

Στην συγκεκριμενη περιπτωση ομως, το BOX επραξε με τον καλυτερο τροπο συμφωνα με τους ορους της υπηρεσίας.

Το θεμα ειναι οτι αλλα ειπε στον πελατη και αλλα επραξε,αρα κάποιος δεν εκανε καλα την δουλεια του.

Επεξ/σία από filipprin
Δημοσ.
2 λεπτά πριν, filipprin είπε

Το θεμα ειναι οτι αλλα ειπε στον πελατη και αλλα επραξε,αρα κάποιος δεν εκανε καλα την δουλεια του.

Δεν αντιλεγω σε αυτο. Λαθος εκανε. Εργαζομενος των 600€ ηταν ... μην πω και των 300 με 4ωρο. Τι να περιμενεις? Ομως επρεπε να γνωρίζει.

  • Like 1
Δημοσ.

Ας το παραδεχτούμε. Κανένας δεν διαβάζει ποτέ τους όρους χρήσης μέχρι να γίνει η στραβή. 

Μόλις γίνει η στραβή, τότε διαβάζουμε μέχρι και το τελευταίο κόμμα και αν είναι υπέρ μας το κάνουμε σημαία. Αν είναι κατά, τότε κάποιοι ψάχνουν παραθυράκια σε άλλους νόμους και κανονισμούς και άλλοι παραδέχονται το λάθος τους και συνεχίζουν τη ζωή τους παρακάτω. 

  • Like 6
Δημοσ. (επεξεργασμένο)

 Αυτο και εγω 800 παίρνω αλλα αμα αφησω λασκα την ταπα του καρτερ και κολησει ο κινητηρα του αυτοκινητου σου σιγουρα δεν θα εισαι τοσο απλας και καλα θα κάνεις στην τελικη.

6 λεπτά πριν, andreaspA είπε

Δεν αντιλεγω σε αυτο. Λαθος εκανε. Εργαζομενος των 600€ ηταν ... μην πω και των 300 με 4ωρο. Τι να περιμενεις? Ομως επρεπε να γνωρίζει.

 

Επεξ/σία από filipprin
Δημοσ. (επεξεργασμένο)
2 λεπτά πριν, filipprin είπε

 Και εγω 800 παίρνω αλλα αμα αφησω λασκα την ταπα του καρτερ και κολησει ο κινητηρα του αυτοκινητου σου σιγουρα δεν θα εισαι τοσο απλας και καλα θα κάνεις στην τελικη.

 

κατι καλυτερο τα 800 απο τα 600... αλλα και παλι λιγα ειναι. Με τοσο χαμηλους μισθους, εγω δεν εχω ιδιαιτερες απαιτησεις απο τους εργαζομενους. Οσο καποιος κανει πως τον πληρώνει, και αυτός κάνει πως δουλεύει. Σοβαρη υπηρεσια με βασικο μισθο δεν βρισκεις. 
βεβαια εσυ θα μου κολλησεις τον κινητηρα ή θα με σκοτώσεις. Δεν θα με χρεωσεις 1.70€ για τον καφέ...


Τελος παντων... ασχετο με το θεμα.

Επεξ/σία από andreaspA
  • Like 1
Δημοσ.
1 hour ago, filipprin said:

Επρεπε το τηλ κεντρο να πει απο την αρχη οτι δεν ακυρωνεται η οτι σε αντιθετη περιπτωση υπαρχει προστιμο και οχι να απαντησει με την μιση αληθεια,ετσι ωστε ο κταναλωτης να πραξει αναλογος.Φυσικα σε αυτη την χωρα τα λαθη τα πληρωνουν μονο τα κοροιδα και οχι οι προύχοντες.

Και φυσικα για αυτο παίρνω το τηλ κεντρο που υποχρεουτε να γνωριζει τούς κανονες λειτουργείας του ψιλικατζηδικου που δουλευει και δεν ειμαι υποχρεωμένος να ψαχνω να διαβαζω κατεβατα στο ιντερνετ για το τι ορο του κατέβηκε στο κεφαλι να βαλει στο παραμαγαζο του ο καθενας.

Οχι εμείς δεν εχουμε ποτέ υποχρεώσεις,  μόνο δικαιώματα,

  • Like 1
  • Thanks 1
Δημοσ.

Αυτοί σου έχουν σε εμφανές σημείο τους όρους χρήσης,   εσύ απο την στιγμή που ξεκινάς την διαδικασία να κάνεις χρήση υπηρεσιών τους αποδέχεσαι εφόσον δεν είναι καταχρηστικοί.

Εδώ δεν υπάρχει κάτι καταχρηστικό.

Δημιουργήστε ένα λογαριασμό ή συνδεθείτε για να σχολιάσετε

Πρέπει να είστε μέλος για να αφήσετε σχόλιο

Δημιουργία λογαριασμού

Εγγραφείτε με νέο λογαριασμό στην κοινότητα μας. Είναι πανεύκολο!

Δημιουργία νέου λογαριασμού

Σύνδεση

Έχετε ήδη λογαριασμό; Συνδεθείτε εδώ.

Συνδεθείτε τώρα

  • Δημιουργία νέου...