Προς το περιεχόμενο

Η Toyota συνάπτει συμφωνία για τη μαζική παραγωγή μπαταριών Solid State EV με εμβέλεια 1500 χιλιομέτρων


nchatz

Προτεινόμενες αναρτήσεις

Στην αρχή εμείς του είπαμε ότι τα EV δεν έχουν μέλλον, και μετά αυτοί μας είπανε ότι έχουν και εμείς μετά είπαμε ότι θέλουμε κυψέλες υδρογόνου και μετά αυτοί είπαν όχι, και μετά εμείς τελικά είπαμε ότι τελικά τα EV έχουν μέλλον, αυτό ακριβώς.

  • Like 4
  • Thanks 2
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Δημοσ. (επεξεργασμένο)

Οπως και να έχει, η απαράδεκτη κατάσταση που υπάρχει σήμερα με τα ηλεκτρικά αυτοκίνητα, δεν αλλάζει. Μιλάνε για τέλος δεκαετίας (και βλέπουμε)... Ε. τότε το ξανασυζητάμε. Εννοείται οτι σε 100 χρόνια απο σήμερα τα πάντα θα είναι ηλεκτρικά... Για σήμερα-τώρα, με τις σημερινές εμβέλειες και κόστη, δεν αξίζει.

εντιτ... Παρεμπιπτόντως την 2η φωτογραφία την έχω ξαναδεί κάπου στο porthub σε πιό μέσα-έξω καταστάσεις... :) :) :)

Επεξ/σία από Eloy
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

11 λεπτά πριν, john_ είπε

Το έχω πει πολλές φορές. 1. Είναι πρωτοπόρος στους κινητήρες εσωτερικής καύσης. 2. Άργησε να αντιδράσει στα ηλεκτρικά οχήματα.

Πρωτοπόρος που ακριβώς? τους εφήυρε? - όχι, τους εξέλιξε? - όχι, μια ζωή αντέγραφε τις εξελίξεις και τις καινοτομίες ευρωπαικών εταιρειών.

Ακόμα και το prius (ως υβριδική τεχνολογία) βγήκε περίπου 1 αιώνα μετά από το πρώτο υβριδικό του Porsche.

  • Confused 1
  • Sad 1
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Αρα  αυτοι μεχρι τωρα εριχναν σταχτη στα ματια του ανταγωνισμου και απο πισω

δουλευε το πραμα .

Παρ ολα αυτα οταν ερθει η ωρα θα προτιμησω μια Datsun αναβιωση της φιρμας  σε ηλεκτρικο και ας

βγαζει μονο 1Κ με μια φορτιση , αρκει να μπορω να το αγορασω  η  με leasing , χρονοχρεωση , κτλπ.

Δεν βλεπω τον λογο να ειμαι ιδιοκτητης ενος οχηματος που δεν χρειαζεται οδηγος , ενω το μονο που

θελω ειναι ενα μεταφορικο μεσο ανα πασα στιγμη διαθεσιμο για την παρτη μου να με παει οπου θελω,

οταν θελω . Οταν δεν διαθετω θεση σταθμευσης και υποδομη για ιδια -φορτιση , να το αγορασω και να το βαλω

που ;

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

5 λεπτά πριν, Timour21 είπε

Πρωτοπόρος που ακριβώς? τους εφήυρε? - όχι, τους εξέλιξε? - όχι, μια ζωή αντέγραφε τις εξελίξεις και τις καινοτομίες ευρωπαικών εταιρειών.

Ακόμα και το prius (ως υβριδική τεχνολογία) βγήκε περίπου 1 αιώνα μετά από το πρώτο υβριδικό του Porsche.

Κακά τα ψέματα, έχει επιδείξει αξιοπιστία στους κινητήρες εσωτερικής καύσης. Είτε ισχύει είτε όχι, είναι ένα κοινό σχόλιο που λαμβάνεις όταν ρωτήσεις το κοινό τι σκέφτεται για την Toyota.

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

προς το παρόν η ηλεκτροκίνηση όσο ελκυστική και να φαντάζει είναι απρόσιτη για τις μάζες. Τιμές εκτός πραγματικότητας για την πλειοψηφία του πλανήτη (καλά για ελλάδα δεν μιλάω κάν), αυτονομία και χρόνοι φόρτισης για γέλια και πολλές παιδικές ασθένειες. Δεν αμφιβάλω ότι ίσως στο μέλλον να είναι η καλύτερη επιλογή αλλά προς το παρόν είναι μια niche κατηγορία για λίγους. Για την TOYOTA η ηλεκτροκίνηση είναι ευκαιρία μπας και καταφέρει να βγάλει μοτέρ που να μην καίει λάδι σαν χαλασμένη φριτέζα.

  • Like 1
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

2 λεπτά πριν, for4 είπε

προς το παρόν η ηλεκτροκίνηση όσο ελκυστική και να φαντάζει είναι απρόσιτη για τις μάζες.

Γι αυτο πηξαμε στα Model 3 με 34κ...

  • Like 1
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

4 λεπτά πριν, john_ είπε

Κακά τα ψέματα, έχει επιδείξει αξιοπιστία στους κινητήρες εσωτερικής καύσης. Είτε ισχύει είτε όχι, είναι ένα κοινό σχόλιο που λαμβάνεις όταν ρωτήσεις το κοινό τι σκέφτεται για την Toyota.

Άλλο πρωτοπορία τότε, και άλλο αξιοπιστία, την οποία φυσικά δεν αμφισβητώ.

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Μόλις τώρα, Timour21 είπε

Άλλο πρωτοπορία τότε, και άλλο αξιοπιστία, την οποία φυσικά δεν αμφισβητώ.

Έχει πρωτοπορία στην αξιοπιστία :)

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

1 λεπτό πριν, john_ είπε

Έχει πρωτοπορία στην αξιοπιστία :)

O 2ος δεν είναι ποτέ πρωτοπόρος, ακολουθεί κάποιον (τον 1ο).

 

https://www.thecarexpert.co.uk/most-reliable-engines/

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Μόλις τώρα, Timour21 είπε

O 2ος δεν είναι ποτέ πρωτοπόρος, ακολουθεί κάποιον (τον 1ο).

 

https://www.thecarexpert.co.uk/most-reliable-engines/

Πρέπει να ξανά πω, πως έχει να κάνει με τη φήμη. Η φήμη φέρνει τις πωλήσεις. Αν ρωτήσεις στο δρόμο "πες μου ένα κατασκευαστή αυτοκινήτων που δείχνει αξιοπιστία" είναι το πιθανότερο να σου πει πρώτα την Toyota. Όχι γιατί όντως είναι, αλλά γιατί κατάφερε να δείχνει πως είναι.

Πίσω στο θέμα μας, έχοντας κερδίσει εκείνη τη φήμη, έχει πλεονέκτημα όταν μιλάμε για πωλήσεις σε κινητήρες εσωτερικής καύσης. Βάλε στην εξίσωση την αργή αντίδραση της στα ηλεκτρικά, για αυτό κατα τη γνώμη μου ρίχνει λάσπη στην ηλεκτροκίνηση τη δεδομένη στιγμή, για να κερδίζει χρόνο και χρήμα στο παρόν.

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Αναφορά σε κείμενο

να διανύσουν έως 1500 χλμ με μία φόρτιση και να φορτίζουν σε μόλις 10 λεπτά.

ο ορισμός του "too good to be true" αλλα αν περιμένω απο κάποιον τέτοια εξέλιξη ειναι η toyota. 

  • Like 1
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Δημιουργήστε ένα λογαριασμό ή συνδεθείτε για να σχολιάσετε

Πρέπει να είστε μέλος για να αφήσετε σχόλιο

Δημιουργία λογαριασμού

Εγγραφείτε με νέο λογαριασμό στην κοινότητα μας. Είναι πανεύκολο!

Δημιουργία νέου λογαριασμού

Σύνδεση

Έχετε ήδη λογαριασμό; Συνδεθείτε εδώ.

Συνδεθείτε τώρα
  • Δημιουργία νέου...