Προς το περιεχόμενο

Πρόβλημα με NOVA VDSL 100Mbp/s - Γνώμες


Προτεινόμενες αναρτήσεις

Δημοσ. (επεξεργασμένο)

Καλησπέρα σε όλους.

Θέλω να μοιραστώ τον πόνο μου και να ακούσω τις γνώμες σας περί του θέματος.

Το 2019 κάνω upgrade η γραμμή μου από 24Mbp/s που ήταν σε 100Mbp/s. Για προφανείς λόγους δεν χρησιμοποίησα ποτέ το default router της NOVA (ένα ZTE ήταν αν θυμάμαι καλά). Το router που χρησιμοποιώ μέχρι και σήμερα είναι το ASUS DSL-AX82U το οποίο έγινε όμορφα & ωραία setup. Να σημειώσω εδώ ότι για λόγους connectivity το VLAN ID άλλαξε σε 835 (Ο.Τ.Ε ) για να μπορέσει να κάνει sync το router. Για επίσης προφανείς λόγους έχει γίνει setup σε DNS servers της Cloudflare & Google (1.1.1.1 & 8.8.8.8 ).

Επίσης άλλαξα τότε όλη την καλωδίωση του σπιτιού που ήταν RAZIM με UTP type 5 εξωτερικού χώρου & ενισχυμένο το οποίο κουμπώθηκε στο κουτί του ΟΤΕ που βρίσκεται έξω από το σπίτι , πέρασε μέσα από τα κανάλια των τοίχων σε όλες τις υπάρχουσες πρίζες ΧΩΡΙΣ ΝΑ ΚΟΠΕΙ και έφτασε στο δωμάτιο του γραφείου μου όπου και κόπηκε για να γίνει η σύνδεση στην πρίζα (type RJ12).

Για τα επόμενα 2 και κάτι ψιλά χρόνια όλα κυλούσαν μια χαρά με downstream sync της γραμμής μεταξύ 85Mbp/s - 95Mbp/s χωρίς αποσυνδέσεις κλπ. Κοινώς η γραμμή πήγαινε τρένο.

Πριν κάνα 6μηνο λοιπόν παρατήρησα μια πτώση στην ταχύτητα της γραμμής δλδ πλέον το downstream sync έπεσε στα 69Mbp/s.

Μετά από επικοινωνία λοιπόν με το support της NOVA και 2 ημέρες αναμονής έρχεται τεχνικός (τέλη Αυγούστου 2023) στο σπίτι. Του εξηγώ τι και πως μετράει directly το κουτί του ΟΤΕ, η γραμμή στα τάρταρα. Με δική μου παρότρυνση για να είμαι διπλά καλυμμένος ανεβαίνει το παλικάρι πάνω μετράμε πρίζα , βλέπουμε τα statistics από το log του Router.

Μου λέει δεν έχεις θέμα εντός σπιτιού. Το θέμα είναι του ΟΤΕ. Θα δηλωθεί βλάβη και 3-4 εργάσιμες θα γίνει αποκατάσταση.

Σήμερα λοιπόν 03/11/2023 και έχοντας δει όλο αυτό το διάστημα (είμαι υπομονετικός άνθρωπος και δίνω χρόνο ) ότι δεν υπάρχει βελτίωση  επικοινωνώ πάλι με το support. Συνοπτικά μου λένε ότι έγινε προσπάθεια επικοινωνίας αλλά δεν με βρήκαν (κάτι που δεν ισχύει μιας μεχρι και το σταθερό έιναι σε μόνιμη εκτροπή στο κινητό μου) με ενημέρωσαν ότι η βλάβη που υπάρχει είναι αδύνατον να διορθωθεί και ότι θα πρέπει πρακτικά να ζήσω με τα 69Mbp/s ή να κάνω downgrade την γραμμή ή να γίνει έκπτωση στον λογαριασμό.  Μιας και είμαι του κλάδου (Developer) ζήτησα να επικοινωνήσει μαζί μου κάποιος από το Τεχνικό Τμήμα (μιας και μίλουσα με 1st lvl support) έτσι ώστε να με ενημερώσουν επ’ ακριβώς ποια είναι η βλάβη και γιατί ΔΕΝ μπορεί να διορθωθεί.

Θέλω τις γνώμες σας παρακαλώ.

*Επισυνάπτω printscreen από το Router
*To ΔΕΝ μπορεί μια βλάβη εν έτη 2023 να διορθωθεί, μου φαίνεται αδιανόητο. Εκτός αν μιλάμε για Alien Technology που χάσαμε το Manual.

screenshot.png

Επεξ/σία από Maegllin
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

  • Έγινε αλλαγή τίτλου σε Πρόβλημα με NOVA VDSL 100Mbp/s - Γνώμες
Δημοσ. (επεξεργασμένο)

Είσαι τυχερός. Πληρώνω 100ρα γραμμή στην άνω Γλυφαδα στη Νοβα και έχω 25 εντος σπιτιού. Η γραμμη ειναι leasing OTE με μοντεμ ASUS RT-AC68U. Ηρθαν δυο τεχνικοί, ο πρωτος ισχυριστηκε οτι μετραγε 80 εξω και φταιει η καλωδιωση του σπιτιου μου. Εξαντλητικος ελεγχος (απο εμένα) μεσα στο σπιτι, κανενα προβλημα (είμαι μηχανικός). Μετράω τη γραμμη στο κουτι του ΟΤΕ, τα 25 εδωσαν το παρων και εκει. Δευτερος τεχνικος, αρχισε να τα μασαει, του τα ειπα ολα στα ισα. Τελικη γνωμάτευση: ομοια με τη δική σου. Βάλε οπτικη ινα οποτε μπορέσεις, η απατη παει συννεφο και φαίνεται πως έχει κοινο παρονομαστή τον ΟΤΕ

Επεξ/σία από Tasos
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Δημιουργήστε ένα λογαριασμό ή συνδεθείτε για να σχολιάσετε

Πρέπει να είστε μέλος για να αφήσετε σχόλιο

Δημιουργία λογαριασμού

Εγγραφείτε με νέο λογαριασμό στην κοινότητα μας. Είναι πανεύκολο!

Δημιουργία νέου λογαριασμού

Σύνδεση

Έχετε ήδη λογαριασμό; Συνδεθείτε εδώ.

Συνδεθείτε τώρα
  • Δημιουργία νέου...