Προς το περιεχόμενο

Ταυτοποίηση στο Console Play Store


Kostaselet

Προτεινόμενες αναρτήσεις

Καλησπέρα σε όλους σας . 

Είμαι φοιτητής και έχω ετοιμάσει μια εφαρμογή για να την ανεβάσω στο Google Play Store . Δεν μπορώ όμως να πάρω την έγκριση για ταυτοποίηση που χρειάζεται πριν την ανεβάσω . Όπως είπα είμαι φοιτητής και δεν έχω κάποιο σπίτι στο όνομα μου ώστε να στείλω κάποιο λογαριασμό τηλεφώνου ή ρεύματος ή νερού . Και προσπάθησα να στείλω κάποια ακόμα έγραφα αλλά δεν έγιναν αποδεκτά . Επόμενος έχει κάποιος από εσάς κάποια ιδέα ή λύση που έκανε εκείνος? 

Παρακάτω είναι τα αποδεκτά έγραφα που ζητάει η Google 

Θα χρειαστείτε ένα έγγραφο στο οποίο εμφανίζεται το όνομα και η τρέχουσα διεύθυνσή σας

Δημόσιο έγγραφο ή έγγραφο ταυτοποίησης με φωτογραφία

Λογαριασμός υπηρεσίας κοινής ωφέλειας ή τηλεφώνου (με ημερομηνία εντός των τελευταίων 60 ημερών)

Κίνηση τραπεζικού λογαριασμού (με ημερομηνία εντός των τελευταίων 60 ημερών)

Συμφωνητικό εκμίσθωσης ή υποθήκης

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

30 λεπτά πριν, Kostaselet είπε

Καλησπέρα σε όλους σας . 

Είμαι φοιτητής και έχω ετοιμάσει μια εφαρμογή για να την ανεβάσω στο Google Play Store . Δεν μπορώ όμως να πάρω την έγκριση για ταυτοποίηση που χρειάζεται πριν την ανεβάσω . Όπως είπα είμαι φοιτητής και δεν έχω κάποιο σπίτι στο όνομα μου ώστε να στείλω κάποιο λογαριασμό τηλεφώνου ή ρεύματος ή νερού . Και προσπάθησα να στείλω κάποια ακόμα έγραφα αλλά δεν έγιναν αποδεκτά . Επόμενος έχει κάποιος από εσάς κάποια ιδέα ή λύση που έκανε εκείνος? 

Παρακάτω είναι τα αποδεκτά έγραφα που ζητάει η Google 

Θα χρειαστείτε ένα έγγραφο στο οποίο εμφανίζεται το όνομα και η τρέχουσα διεύθυνσή σας

Δημόσιο έγγραφο ή έγγραφο ταυτοποίησης με φωτογραφία

Λογαριασμός υπηρεσίας κοινής ωφέλειας ή τηλεφώνου (με ημερομηνία εντός των τελευταίων 60 ημερών)

Κίνηση τραπεζικού λογαριασμού (με ημερομηνία εντός των τελευταίων 60 ημερών)

Συμφωνητικό εκμίσθωσης ή υποθήκης