Προς το περιεχόμενο

Πρώτες φωτογραφίες του ηλεκτρικού αυτοκινήτου της Xiaomi


nchatz

Προτεινόμενες αναρτήσεις

Δημοσ. (επεξεργασμένο)
4 ώρες πριν, cmak είπε

Είπε, μπήκε στο Getz και έφυγε……..

Άρα όποιος αγοράζει ηλεκτρικά οχήματα το κάνει για να δείξει ότι είναι ευκατάστατος και ψαγμένος/ευσυνείδητος. Α, γεια σου. Μπράβο που το παραδέχεσαι ότι είναι μόνο για επίδειξη.

Όπως οι Νορβηγοί. Οι μεγαλύτεροι αγοραστές Tesla στην Ευρώπη αλλά για έναν περίεργο λόγο η κατανάλωση βενζίνης στη χώρα παραμένει στα ύψη. Πολύ απλά γιατί το-επιδοτούμενο-Tesla το έχουν σαν δεύτερο/τρίτο αυτοκίνητο και παράλληλα κρατάνε το ή τα βενζινοκίνητα για πιο σοβαρή χρήση.

Επεξ/σία από pirmen56
  • Confused 1
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Δημοσ. (επεξεργασμένο)
On 18/11/2023 at 21:03, alexioannou said:

Συνεχίζει η αποτυχημένη τεχνολογία να απασχολει τον κόσμο.....

Εδώ απλά φόρτιζε.....

 

 

Σύμφωνα με μελέτη του 2022 από την Εθνική Ένωση Προστασίας από τις Πυρκαγιές (NFPA), τα ηλεκτρικά οχήματα (EV) έχουν πολύ μικρότερες πιθανότητες να πιάσουν φωτιά από τα οχήματα με κινητήρα βενζίνης. Η μελέτη διαπίστωσε ότι τα EV έχουν ποσοστό πυρκαγιών 5,2 πυρκαγιές ανά 100.000 οχήματα, ενώ τα οχήματα με κινητήρα βενζίνης έχουν ποσοστό πυρκαγιών 1.546 πυρκαγιές ανά 100.000 οχήματα.

Αυτό σημαίνει ότι τα EV έχουν περίπου 300 φορές μικρότερες πιθανότητες να πιάσουν φωτιά από τα οχήματα με κινητήρα βενζίνης.

On 18/11/2023 at 23:35, endeavour said:

Εύχομαι να είμαστε όλοι καλά και ΕΔΩ στο τέλος της 10ετίας, που τα ηλεκτρικά αυτοκίνητα θα έχουν εγκαταληφθεί σαν λύση και τεχνολογία. Η μεγαλύτερη φούσκα του αιώνα.

Με αυτό το πλευρό να κοιμάσαι. 

  • Το Xiaomi SU7 είναι ένα ηλεκτρικό sedan 295 αλόγων που αναμένεται να κυκλοφορήσει στις αρχές του 2024  με αρχική τιμή περίπου CNY 200,000 (περίπου $30,000). * Στην Ελλάδα θα πιστεύω θα φτάσει με ένα καπέλο κάπου +10.000 ευρώ. Με το "κινούμαι Ηλεκτρικά 3" το βλέπω λιγο χαμηλότερα από το Tesla model 3, κάπου στα 32.000 ευρώ, όχι και τόσο άσχημα για αμάξι 300 ίππων. 
Επεξ/σία από Vasilisxd
  • Like 2
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

6 ώρες πριν, pirmen56 είπε

Άρα όποιος αγοράζει ηλεκτρικά οχήματα το κάνει για να δείξει ότι είναι ευκατάστατος και ψαγμένος/ευσυνείδητος. Α, γεια σου. Μπράβο που το παραδέχεσαι ότι είναι μόνο για επίδειξη.

Όπως οι Νορβηγοί. Οι μεγαλύτεροι αγοραστές Tesla στην Ευρώπη αλλά για έναν περίεργο λόγο η κατανάλωση βενζίνης στη χώρα παραμένει στα ύψη. Πολύ απλά γιατί το-επιδοτούμενο-Tesla το έχουν σαν δεύτερο/τρίτο αυτοκίνητο και παράλληλα κρατάνε το ή τα βενζινοκίνητα για πιο σοβαρή χρήση.

Εδώ αγαπητοί μου θεατές παρατηρούμε ένα διάγραμμα της Νορβηγίας όπου στην λεπτή δεξιά ακρούλα του απεικονίζει την πιο χαμηλή κατανάλωση πετρελαίου τα τελευταία 10 χρόνια.

Για την αύξηση του το 2018 θα μπορούμε κανείς να μελετήσει το Johan Sverdrup oil field για να κατανοήσει το παρακάτω έργο σε βάθος.

833246903_.png.b892f62f651003540174cc3f60c4d2bd.png

Χαμηλότερη κατανάλωση υπήρξε κάπου στο 2000

728386919_.png.b30e6989e80724516286b7b81752fe12.png

 

Πηγή: https://www.ceicdata.com/en/indicator/norway/oil-consumption

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

7 ώρες πριν, pirmen56 είπε

Άρα όποιος αγοράζει ηλεκτρικά οχήματα το κάνει για να δείξει ότι είναι ευκατάστατος και ψαγμένος/ευσυνείδητος. Α, γεια σου. Μπράβο που το παραδέχεσαι ότι είναι μόνο για επίδειξη.

Όπως οι Νορβηγοί. Οι μεγαλύτεροι αγοραστές Tesla στην Ευρώπη αλλά για έναν περίεργο λόγο η κατανάλωση βενζίνης στη χώρα παραμένει στα ύψη. Πολύ απλά γιατί το-επιδοτούμενο-Tesla το έχουν σαν δεύτερο/τρίτο αυτοκίνητο και παράλληλα κρατάνε το ή τα βενζινοκίνητα για πιο σοβαρή χρήση.

Βρήκα το παρακάτω που λεει άλλα απο αυτά που γράφεις

The upshot of this is a crystal-clear image that road fuel demand from passenger cars has declined rapidly since 2016, falling more than 20%, in line with the BEV market penetration.

Και για τα επαγγελματικά γράφει 

Meanwhile, fuel demand from buses and trucks – which run predominantly on diesel – has grown, rising from about 30,000 bpd between 2010 to 2015 to 32,000 in 2022.

https://oilprice.com/Energy/Gas-Prices/Is-Norways-Love-For-EVs-Enough-To-Put-A-Dent-In-Fuel-Demand.html

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

4 ώρες πριν, thanoskkk είπε

Το insomnia γλεντάει την Xiaomi για άλλη μια φορά.

Να δεις που θα φαλιρίσει στο τέλος εξαιτίας μας και θα μας γράφουν μέχρι και στην New York Times. Θα ζήσουμε μεγάλες αδέρφια ! ! !

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Στις 18/11/2023 στις 6:28 ΜΜ, Volga είπε

Εχουν δικό τους οικοσύστημα μέσω του Xiaomi Home.

Να προσθέσω τα

Φωτισμός Xiaomi-> Check
Βραστήρας Xiaomi - >Check

😄

Να προσθέσω τα:

AirFryer Xiaomi -> Check
Ταΐστρα Σκύλου -> Check
Ποτίστρα Σκύλου -> Check
 😄

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Στις 18/11/2023 στις 2:56 ΜΜ, thanos75x είπε

Πάντως είναι πανέμορφο! Προσωπική μου άποψη πάντα :)

Είναι γιατί μοιάζει με Porsche και Tesla μαζί! Προφανής αντιγραφή. Κλασσικός κινέζος.

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

On 18/11/2023 at 23:35, endeavour said:

Εύχομαι να είμαστε όλοι καλά και ΕΔΩ στο τέλος της 10ετίας, που τα ηλεκτρικά αυτοκίνητα θα έχουν εγκαταληφθεί σαν λύση και τεχνολογία. Η μεγαλύτερη φούσκα του αιώνα.

Τα ηλεκτρικά τότε δεν θα έχουν εγκαταληφθεί, αλλά το 80-90% του κόσμου (τουλάχιστον στην Ε.Ε.) θα έχει εγκαταλείψει την κατοχή Ι.Χ αυτοκινήτου.

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Θα έρχεται με international rom ή θα χρειάζεται να την βάλουμε εμείς; Και να σου τύχει να εισαι στο περιφερειακό (Θεσ/νίκης) τώρα με την κατασκευή της flyover και να σου κρασάρει το αμάξι βγάζοντας τις ειδοποιησεις στα κινέζικα 😂...αξία ανεκτίμητη.... Επίσης θα φας και κάτι γαλλικά απ' τους ταλαίπωρους γύρω σου.

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

17 ώρες πριν, Ukforthemoment είπε

Βρήκα το παρακάτω που λεει άλλα απο αυτά που γράφεις

The upshot of this is a crystal-clear image that road fuel demand from passenger cars has declined rapidly since 2016, falling more than 20%, in line with the BEV market penetration.

Και για τα επαγγελματικά γράφει 

Meanwhile, fuel demand from buses and trucks – which run predominantly on diesel – has grown, rising from about 30,000 bpd between 2010 to 2015 to 32,000 in 2022.

https://oilprice.com/Energy/Gas-Prices/Is-Norways-Love-For-EVs-Enough-To-Put-A-Dent-In-Fuel-Demand.html

Έχουμε 10% μείωση κατανάλωσης όταν το ~90%(!) των νέων πωλούμενων αυτοκινήτων, σχεδόν τα τελευταία 5 χρόνια, είναι EVs χάρη σε έναν εύπορο πληθυσμό και μεγάλες επιδοτήσεις. Αυτή ήταν η συνολική επίδραση από τα επιβατικά, όπως γράφει στην αρχή του άρθρου.

Δεν μας εξηγεί βέβαια γιατί υπάρχει αύξηση κατανάλωσης ορυκτών καυσίμων στον μεταφορικό κλάδο(όπως τα heavy-duty vehicles) αν τα BEVs είναι η συμφέρουσα λύση; Πόσες επιπλέον επιδοτήσεις αξίας δεκάδων τρις παγκοσμίως χρειάζονται για να αναγκαστεί και το πλέον ενεργοβόρο αυτό κομμάτι της οικονομίας(βάσει και της πρώτης παραγράφου) να κάνει τη μετάβαση;

Αναφορά σε κείμενο

On the other hand, the importance of heavy-duty non-passenger road transport has risen across the country, and electrification has been slow.

Χωρίς επιδοτήσεις τι γίνεται;

https://energypost.eu/norway-an-ev-role-model-their-pathway-is-expensive-and-paid-for-with-oil-gas-exports/

In short, Norway – a major oil and gas exporter – needs to sell over 100 barrels of oil (which emits 40 tonnes of CO2) to pay for the tax breaks it gives EVs to avoid one tonne of CO2

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

4 λεπτά πριν, pirmen56 είπε

Έχουμε 10% μείωση κατανάλωσης όταν το ~90%(!) των νέων πωλούμενων αυτοκινήτων, σχεδόν τα τελευταία 5 χρόνια, είναι EVs χάρη σε έναν εύπορο πληθυσμό και μεγάλες επιδοτήσεις. Αυτή ήταν η συνολική επίδραση από τα επιβατικά, όπως γράφει στην αρχή του άρθρου.

Δεν μας εξηγεί βέβαια γιατί υπάρχει αύξηση κατανάλωσης ορυκτών καυσίμων στον μεταφορικό κλάδο(όπως τα heavy-duty vehicles) αν τα BEVs είναι η συμφέρουσα λύση; Πόσες επιπλέον επιδοτήσεις αξίας δεκάδων τρις παγκοσμίως χρειάζονται για να αναγκαστεί και το πλέον ενεργοβόρο αυτό κομμάτι της οικονομίας(βάσει και της πρώτης παραγράφου) να κάνει τη μετάβαση;

Χωρίς επιδοτήσεις τι γίνεται;

https://energypost.eu/norway-an-ev-role-model-their-pathway-is-expensive-and-paid-for-with-oil-gas-exports/

In short, Norway – a major oil and gas exporter – needs to sell over 100 barrels of oil (which emits 40 tonnes of CO2) to pay for the tax breaks it gives EVs to avoid one tonne of CO2

more 20% γράφει αυτό που έβαλα ,10% το μεταφράζεις  εσύ.

Οκ.

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Μόλις τώρα, Ukforthemoment είπε

more 20% γράφει αυτό που έβαλα ,10% το μεταφράζεις  εσύ.

Οκ.

Ακόμα και αν κάνω λάθος για την επίδραση στα επιβατηγά η συνολική επίδραση είναι 10% γιατί ο μεταφορικός τομέας(με μεγαλύτερη βαρύτητα ως φάινεται) τα αποφεύγει. Η Νορβηγία επίσης είναι best case scenario σε επιδοτήσεις.

Το τι ισχύει μέχρι και σήμερα, μετά από δεκαετίες επιδοτήσεων παγκοσμίως, το αναφέρει ο πρώτος σχολιαστής του άρθρου που ανέβασες.

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

4 λεπτά πριν, pirmen56 είπε

Ακόμα και αν κάνω λάθος για την επίδραση στα επιβατηγά η συνολική επίδραση είναι 10% γιατί ο μεταφορικός τομέας(με μεγαλύτερη βαρύτητα ως φάινεται) τα αποφεύγει. Η Νορβηγία επίσης είναι best case scenario σε επιδοτήσεις.

Το τι ισχύει μέχρι και σήμερα, μετά από δεκαετίες επιδοτήσεων παγκοσμίως, το αναφέρει ο πρώτος σχολιαστής του άρθρου που ανέβασες.

Οπότε αυθαίρετα γράφεις κάτι απλά για να υποστηρίξεις την αποψη σου.Φυσικά έγραψες για βενζίνη στο πόστ που σου απάντησα.Και στα φορτηγά χρησιμοποιούν ντίζελ .

Ισως το αποφευγει ο μεταφορικός τομέας γιατί ίσως δεν υπάρχουν ακόμα τόσα ηλεκτρικά φορτηγά   .

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Δημιουργήστε ένα λογαριασμό ή συνδεθείτε για να σχολιάσετε

Πρέπει να είστε μέλος για να αφήσετε σχόλιο

Δημιουργία λογαριασμού

Εγγραφείτε με νέο λογαριασμό στην κοινότητα μας. Είναι πανεύκολο!

Δημιουργία νέου λογαριασμού

Σύνδεση

Έχετε ήδη λογαριασμό; Συνδεθείτε εδώ.

Συνδεθείτε τώρα
  • Δημιουργία νέου...