Προς το περιεχόμενο

Ηλεκτρολόγος Μηχανικός, κατεύθυνση ενέργειας, απασχόληση στην Ελλάδα, μεταπτυχιακό


Προτεινόμενες αναρτήσεις

Καλησπέρα σε όλους,

είμαι φοιτητής 3ου έτους σε τμήμα Ηλεκτρολόγων Μηχανικών και Μηχανικών Η/Υ σε πανεπιστήμιο της επαρχίας. Σε αυτή την σχολή με το που πέρασα συνειδητοποίησα πως με ενδιαφέρει (σχεδόν σε πλήρη αποκλειστικότητα) ο τομέας ενέργειας (ΣΗΕ, μηχανές, εγκαταστάσεις κ.α.) ενώ η ενασχόλησή μου με τους άλλους τομείς (software, hardware, τηλεπ) είναι μόνο σε ό,τι υποχρεωτικά μαθήματα έχει η σχολή για την λήψη διπλώματος και αυτό με αδιαφορία έως και απέχθεια. Συνεπώς είναι αποκλειστικός δρόμος και για την επαγγελματική μου αποκατάσταση η ενασχόληση με αυτόν τον τομέα, πολύ απλά γιατί δεν έχω και ούτε θα αποκτήσω τόσο εξειδικευμένες γνώσεις στους άλλους τομείς. Ο λόγος, λοιπόν, που κάνω αυτό το post είναι γιατί χρειάζομαι βοήθεια και συμβουλές με την ακαδημαϊκή πορεία και επαγγελματική πορεία που μπορώ να ακολουθήσω, τα οποία λόγω της κακής οργάνωσης του τμήματος δεν έχω ιδέα πως λειτουργούν.

Αρχικά, να ξεκαθαρίσω πως δεν έχω σκοπό να φύγω μόνιμα από την χώρα μόλις τελειώσω την σχολή, αντιθέτως μάλιστα, θα ήθελα να ζήσω και να δουλέψω στην Ελλάδα. Ωστόσο, θεωρείτε ότι είναι καλό για έναν φοιτητή να κάνει erasmus; Και αν ναι, θεωρείτε καλύτερη την πρακτική μέσω εράσμους ή την παρακολούθηση μαθημάτων; Έπειτα, θα ήταν καλό να κυνηγήσω ένα διδακτορικό στην αμερική; Γνωρίζετε πως μπορεί να γίνει αυτό;  Έχω ακούσει πως δεν απαιτούνται δίδακτρα για τα διδακτορικά γι' αυτό ρωτάω (όπως επίσης οτι είναι από τα πιο δυνατά χαρτιά που μπορεί να αποκτήσει κανείς στον τομέα που ενδιαφέρομαι). Ακόμα, πως μπορώ να βρω πρακτική για τους μήνες του καλοκαιριού σε κλάδο σχετικό με αυτό που μου αρέσει(π.χ. ΔΕΗ και λοιποί πάροχοι ηλεκτρισμού, εργοστάσια κλπ) ; Τι χρειάζεται να κάνω γι αυτό; Σε περίπτωση που παίζει ρόλο ο βαθμός μου έως τώρα για κάτι που ρώτησα, μέχρι το 5ο εξάμηνο έχω έναν ΜΟ μεταξύ 8.5 και 9.

Συνδέστε για να σχολιάσετε