Προς το περιεχόμενο

Σεμινάριο ανάπτυξης ικανοτήτων για τα δικαιώματα των παιδιών στο διαδίκτυο


insomnia.gr

Προτεινόμενες αναρτήσεις

  • Members

image.png

Ολοκληρώθηκε με επιτυχία η διεξαγωγή του εκπαιδευτικού σεμιναρίου με θέμα «Children’s Rights and Connectivity», που πραγματοποιήθηκε την  15η  και την 16η  Νοεμβρίου 2023 από την  GSMA, σε συνεργασία με την Εθνική Επιτροπή Τηλεπικοινωνιών και Ταχυδρομείων (EETT).

Τη διήμερη εκπαίδευση παρακολούθησαν εκπρόσωποι ευρωπαϊκών ρυθμιστικών αρχών καθώς επίσης και στελέχη από το Υπουργείο Παιδείας, Θρησκευμάτων και Αθλητισμού, το Ινστιτούτο Εκπαιδευτικής Πολιτικής (ΙΕΠ) και τη Διεύθυνση  Δίωξης Ηλεκτρονικού Εγκλήματος. Τα θέματα που αναπτύχθηκαν αφορούσαν, μεταξύ άλλων:

•  Τα παιδιά στο σύγχρονο ψηφιακό περιβάλλον, κίνδυνοι και ευκαιρίες.

•  Ενέργειες για την καταπολέμηση της διαδικτυακής σεξουαλικής εκμετάλλευσης και της κακοποίησης των           παιδιών.

• Ενέργειες για την ενημέρωση των παιδιών για την ασφαλή και την υπεύθυνη χρήση της τεχνολογίας.

• Τα δικαιώματα των παιδιών στη συνδεσιμότητα.

• Ενέργειες για την προσαρμογή των ψηφιακών υπηρεσιών για τα παιδιά ανάλογα με την ηλικία τους, ώστε   να διασφαλίζεται η προστασία, η ενδυνάμωση και ο σεβασμός όλων των παιδιών στο διαδίκτυο.

• Η προστασία  των παιδιών εντός και εκτός του ψηφιακού περιβάλλοντος.

Το σεμινάριο παράλληλα έδωσε την ευκαιρία για έναν γόνιμο διάλογο μεταξύ των συμμετεχόντων με σκοπό  την ενίσχυση της συνεργασίας, τόσο σε εθνικό όσο και ευρωπαϊκό επίπεδο στα παραπάνω θέματα, στο πλαίσιο της νέας ευρωπαϊκής στρατηγικής για ένα καλύτερο διαδίκτυο για τα παιδιά (BIK+). 

Η διοργάνωση εντάσσεται στο πλαίσιο της συμφωνίας EETT-GSMA που υπεγράφη τον Ιανουάριο του 2020 και ορίζει την ΕΕΤΤ ως Ευρωπαϊκό Κέντρο Αριστείας για την εκπαίδευση στελεχών σε ρυθμιστικά θέματα, με διαπίστευση της GSMA και με στόχο την ανταλλαγή βέλτιστων πρακτικών και τεχνογνωσίας σχετικά με τις νέες τεχνολογικές και ρυθμιστικές προκλήσεις στις ηλεκτρονικές επικοινωνίες. Υπενθυμίζεται ότι η GSMA (www.gsma.com) αποτελεί το συλλογικό όργανο εκπροσώπησης των Παρόχων Κινητής Τηλεφωνίας παγκοσμίως, συγκεντρώνοντας περισσότερους από 750 Παρόχους και περισσότερες από 350 εταιρείες στο ευρύτερο οικοσύστημα της κινητής τηλεφωνίας, συμπεριλαμβανομένων των κατασκευαστών τηλεπικοινωνιακού εξοπλισμού, αλλά και συμπληρωματικών βιομηχανικών κλάδων.

  • Like 1
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

  • Το θέμα έχει ενεργοποιηθεί και πάλι

Ας ελπίσουμε λοιπόν οτι αυτοί που θα μας "εντάξουν" στο Web 3.0 να έχουν "έμπνευση" ωστε να υπάρχει ουσιασττική πρόληψη και όχι καταστολή μόνο. Νωρίτερα, δεν βλέπω κάποιο ουσιαστικό αποτέλεσμα.

  • Like 1
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Δημοσ. (επεξεργασμένο)
20 hours ago, Exorgistis said:

Ας ελπίσουμε λοιπόν οτι αυτοί που θα μας "εντάξουν" στο Web 3.0 να έχουν "έμπνευση" ωστε να υπάρχει ουσιασττική πρόληψη και όχι καταστολή μόνο. Νωρίτερα, δεν βλέπω κάποιο ουσιαστικό αποτέλεσμα.

Φίλε μου ο κάθε γονιός έχει ευθύνη να "εντάσσει" όπως λες τα παιδιά του στο όποιο Web 2.0 πριν 16 χρόνια με τα social, και το όποιο Web 3, 4, 17 βγει. 

Η πρόληψη λοιπόν έρχεται απ'το σπίτι. Όταν ο γονιός ο ίδιος δεν γνωρίζει τίποτα απολύτως από τεχνολογία και έχει τα παιδιά του ξέφραγκο αμπέλι, μην περιμένουμε από το Χ κράτος να κάνει κάτι. Τίποτα δεν θα κάνει. Προσωπικά εγώ πριν 40+ χρόνια δεν έμαθα απ'το κράτος ή απ'το σχολείο ότι δεν πρέπει να παίρνω καραμέλες από αγνώστους. Οι γονείς μου μου το έμαθαν, ΠΡΙΝ βγω απ'το σπίτι. Το σχολείο απλά μου το ενίσχυσε. Φαντάζομαι το ίδιο έγινε και με σένα και με όλους, αν είσαι 30+ ετών. 

Με τον πατέρα μου επίσης έμαθα να καρφώνω καρφιά σιγά σιγά για να μάθω πως να μη σπάσω τα δάχτυλα μου με το σφυρί. Δε με άφησε όμως ανεξέλεγκτο να πιάσω πριόνι στα χέρια μου, με δίδαξε. Ούτε ακούμπησα το οτιδήποτε ηλεκτρικό από κατσαβίδι μέχρι τρυπάνι μέχρι να φτάσω 14-15 δε θυμάμαι καν, όταν τον βοηθούσα σε μαστορέματα στο εξοχικό τα καλοκαίρια. 

Οπότε ας αφήσουμε (επιτέλους) τις κατηγορίες δεξιά και αριστερά, και ας κοιτάξει ο κάθε γονιός να διδάξει στο παιδί του πώς να χειρίζεται ένα τεράστιο εργαλείο, εκεί είναι το πρόβλημα. 

Επεξ/σία από polaki
  • Like 1
  • Confused 1
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

  • Το θέμα έχει κλειδωθεί
Επισκέπτης
Αυτό το θέμα είναι πλέον κλειστό για περαιτέρω απαντήσεις.
  • Δημιουργία νέου...