Προς το περιεχόμενο

Toyota Yaris Cross 2024


Προτεινόμενες αναρτήσεις

  • Απαντ. 189
  • Δημ.
  • Τελ. απάντηση

Συχνή συμμετοχή στο θέμα

Συχνή συμμετοχή στο θέμα

Δημοσιευμένες Εικόνες

Δημοσ.
1 ώρα πριν, satsok2 είπε

Να ρωτήσω - η εφαρμογή του My Toyota σας δουλεύει σήμερα; 

Μηνύματα λάθους στελνει(πόρτες κλπ) αλλα δεν μπορείς να μπεις στο αππ, δινει σφαλμα και ζητάει συγνώμη 🤪

  • Like 1
Δημοσ.
47 λεπτά πριν, NikosKallithea είπε

Μηνύματα λάθους στελνει(πόρτες κλπ) αλλα δεν μπορείς να μπεις στο αππ, δινει σφαλμα και ζητάει συγνώμη 🤪

Με βιομετρικά μου ζητάει να συνδεθώ χειροκίνητα. Χειροκίνητα, το κουμπί της σύνδεσης δεν κάνει τίποτα. Έκανα επανεκκίνηση την εφαρμογή κ κινητό. Αλλά καταλαβαίνω ίσως είναι γενικό φαινόμενο (?).

Δημοσ.
10 λεπτά πριν, NikosKallithea είπε

Αφου σου λεει εχει προβλημα η εφαρμογή με την σύνδεση τι αλλο να σου πει🥱

Μπες αυριο μεθαυριο, δεν ειναι και e-banking

Σιγά την εφαρμογή..

 

Δημοσ.

Εγω την βρίσκω μια χαρα, αυτα που θελω τα κανει, θα μπορουσε βέβαια να κανει αλλα 1000, αλλα δεν ειναι και τεσλα το τογιοτακι🤪

Δημοσ.
2 ώρες πριν, NikosKallithea είπε

Αφου σου λεει εχει προβλημα η εφαρμογή με την σύνδεση τι αλλο να σου πει🥱

Μπες αυριο μεθαυριο, δεν ειναι και e-banking

Ok, το βλέπω σαν επιχείρημα. Απλά λειτουργεί με μηχανισμό ...ανταμοιβής και σε βάζει στη διαδικασία να τσεκάρεις το feedback για να βελτιώνεσαι. 

Δημοσ.

Ούτε μένα λειτουργεί η εφαρμογή από χθες νομίζω.

Μάλλον κάποια αναβάθμιση θα κάνουν.

Εχω περίπου 1000km και μέση κατανάλωση 3.7lt/100km με αρκετά ήπια οδήγηση επειδή είναι ακόμα αρχή (ative plus 130hp).

Κάτι θορύβους "τακ-τακ" ακούτε που και που από τη μηχανή; Διάβασα το manual ότι είναι φυσιολογικό.

Επίσης μερικές φορές ακούω ενα "τακ" όταν πατάω και αφήνω το φρένο (όχι πάντα όμως).

Κατά τα άλλα είναι σούπερ..

  • 3 εβδομάδες αργότερα...
Δημοσ.

Ήρθε η ώρα να σας κάνω μία τελείως προσωπική παρουσίαση μετά από χρήση διαρκείας του Yaris Cross Style HEV. 

Ήρθε στην κατοχή μου τον Ιανουάριο και από τότε έχω γράψει 14000 χλμ, άρα έχω μια αρκετά ολοκληρωμένη εικόνα του οχήματος χωρίς πλέον τον αρχικό, δικαιολογημένα, ενθουσιασμό της πρώτης περιόδου. 

Προέρχομαι από τετραετή συμβίωση με ένα Ντάστερ αέριο 21 μοντέλο το οποίο και έδωσα στον πατέρα μου. Ο λόγος που το παράτησα-παρέδωσα ήταν για να μην παραδώσω εγώ το πνεύμα μου μέσα στο αυτοκίνητο αφού μπορεί να ήταν σε εγγύηση αλλά μέσα σε αυτά τα 4 χρόνια, οι καλύτεροι φίλοι μου έγιναν τα παιδιά στην Ρενό στην Μουδανιών (πάει έκλεισε) και μετά τα τελευταία μου σκιρτήματα (παραλίγο και το εγκεφαλικό στον Κατάκη απέναντι τα προηγούμενα Χριστούγεννα που ήμουνα για άλλη μια φορά χωρίς αυτοκίνητο.) Σας λέω τι άλλαξα και επανέρχομαι στο θέμα γιατί ξέφυγα. Λοιπόν άλλαξα 2 τουρμπίνες, 2 δυναμό, 1 μίζα, 1 μπεκιέρα αερίου ολόκληρη, 2 καθίσματα οδηγού (κούνια μπέλλα έκανα στα φρένα),  μερικούς αισθητήρες διάφορους,  1 μπαταρία. Μετά από όλα αυτά λοιπόν επειδή δεν ήθελα να το πουλήσω γιατί πραγματικά σκέφτομαι τον επόμενο και δεν είναι ηθικό να το δώσω, κρίμα είναι, το έδωσα στον πατέρα μου γνωστοποιώντας του φυσικά, τα πάντα σχετικά με το αμαρτωλό παρελθόν του αυτοκινήτου. 

Όπως καταλαβαίνετε, το γεγονός και μόνο που πλέον μπαίνω και δεν μου έχει βγάλει μέχρι στιγμής τίποτα (για κάποιους δεδομένο για εμένα πάλι όχι) συγκαταλέγεται όχι απλά στα συν αλλά θα μπορούσε και μόνο αυτό να αποτελέσει λόγο αγοράς, αν φυσικά μπορούσα να το γνωρίζω εξ αρχής. 

Ζορίστηκα αρκετά στις διακοπές με τους μικρούς μου ταλιμπάν και τη συνεχώς απαιτητική για χώρους γυναίκα μου, έχοντας φυσικά συνηθίσει στο αχανές πορτ μπαγκάζ από το ντάστερ (τι να το κάνεις όμως αν ΔΕΝ παίρνει μπροστά). Υπάρχουν εμφανή αρνητικά στους χώρους αποθήκευσης γιατί κατά τα άλλα εσωτερικά είναι αρκετά ευρύχωρο το σαλόνι. Για την κατανάλωση δεν το συζητάμε στην πόλη, 4.1 με 4.6 τώρα με το κλιματιστικό. Στην εθνική οδό είμαστε στο 5άρι με κλιματισμό. αυτονομία τον χειμώνα 710, το καλοκαίρι έχω πέσει στα 650. 

Ακούγεται αρκετά στο δρόμο, τόσο στην κύλιση αλλά κυρίως όταν δουλεύει ο κινητήρας και ανεβάζει στροφές ακούγεται αλλά εμένα δεν με ενοχλεί. Πάντα μου άρεσε να ακούω τα αυτοκίνητα που οδηγούσα (όχι καγκουριές με εξατμίσεις αλλά να λαμβάνω τη πληροφορία) Δεν με χαλάει βέβαια όταν κινείτα ηλεκτροκίνητα που δεν ακούω τίποτα αλλά γενικά μου αρέσει ο θόρυβος της μηχανής. 

Το αυτοκίνητο σε γενικές γραμμές είναι πολύ καλό. Ξεχνάω να βάλω βενζίνη, άνετο στο δρόμο. Καμία σχέση το τιμόνι με το ντάστερ. Αλλά βασικά...εδώ και 9 μήνες παίρνει μπροστά απρόσκοπτα....

  • Like 7
Δημοσ.
57 λεπτά πριν, harris231 είπε

Ήρθε η ώρα να σας κάνω μία τελείως προσωπική παρουσίαση μετά από χρήση διαρκείας του Yaris Cross Style HEV. 

Ήρθε στην κατοχή μου τον Ιανουάριο και από τότε έχω γράψει 14000 χλμ, άρα έχω μια αρκετά ολοκληρωμένη εικόνα του οχήματος χωρίς πλέον τον αρχικό, δικαιολογημένα, ενθουσιασμό της πρώτης περιόδου. 

Προέρχομαι από τετραετή συμβίωση με ένα Ντάστερ αέριο 21 μοντέλο το οποίο και έδωσα στον πατέρα μου. Ο λόγος που το παράτησα-παρέδωσα ήταν για να μην παραδώσω εγώ το πνεύμα μου μέσα στο αυτοκίνητο αφού μπορεί να ήταν σε εγγύηση αλλά μέσα σε αυτά τα 4 χρόνια, οι καλύτεροι φίλοι μου έγιναν τα παιδιά στην Ρενό στην Μουδανιών (πάει έκλεισε) και μετά τα τελευταία μου σκιρτήματα (παραλίγο και το εγκεφαλικό στον Κατάκη απέναντι τα προηγούμενα Χριστούγεννα που ήμουνα για άλλη μια φορά χωρίς αυτοκίνητο.) Σας λέω τι άλλαξα και επανέρχομαι στο θέμα γιατί ξέφυγα. Λοιπόν άλλαξα 2 τουρμπίνες, 2 δυναμό, 1 μίζα, 1 μπεκιέρα αερίου ολόκληρη, 2 καθίσματα οδηγού (κούνια μπέλλα έκανα στα φρένα),  μερικούς αισθητήρες διάφορους,  1 μπαταρία. Μετά από όλα αυτά λοιπόν επειδή δεν ήθελα να το πουλήσω γιατί πραγματικά σκέφτομαι τον επόμενο και δεν είναι ηθικό να το δώσω, κρίμα είναι, το έδωσα στον πατέρα μου γνωστοποιώντας του φυσικά, τα πάντα σχετικά με το αμαρτωλό παρελθόν του αυτοκινήτου. 

Όπως καταλαβαίνετε, το γεγονός και μόνο που πλέον μπαίνω και δεν μου έχει βγάλει μέχρι στιγμής τίποτα (για κάποιους δεδομένο για εμένα πάλι όχι) συγκαταλέγεται όχι απλά στα συν αλλά θα μπορούσε και μόνο αυτό να αποτελέσει λόγο αγοράς, αν φυσικά μπορούσα να το γνωρίζω εξ αρχής. 

Ζορίστηκα αρκετά στις διακοπές με τους μικρούς μου ταλιμπάν και τη συνεχώς απαιτητική για χώρους γυναίκα μου, έχοντας φυσικά συνηθίσει στο αχανές πορτ μπαγκάζ από το ντάστερ (τι να το κάνεις όμως αν ΔΕΝ παίρνει μπροστά). Υπάρχουν εμφανή αρνητικά στους χώρους αποθήκευσης γιατί κατά τα άλλα εσωτερικά είναι αρκετά ευρύχωρο το σαλόνι. Για την κατανάλωση δεν το συζητάμε στην πόλη, 4.1 με 4.6 τώρα με το κλιματιστικό. Στην εθνική οδό είμαστε στο 5άρι με κλιματισμό. αυτονομία τον χειμώνα 710, το καλοκαίρι έχω πέσει στα 650. 

Ακούγεται αρκετά στο δρόμο, τόσο στην κύλιση αλλά κυρίως όταν δουλεύει ο κινητήρας και ανεβάζει στροφές ακούγεται αλλά εμένα δεν με ενοχλεί. Πάντα μου άρεσε να ακούω τα αυτοκίνητα που οδηγούσα (όχι καγκουριές με εξατμίσεις αλλά να λαμβάνω τη πληροφορία) Δεν με χαλάει βέβαια όταν κινείτα ηλεκτροκίνητα που δεν ακούω τίποτα αλλά γενικά μου αρέσει ο θόρυβος της μηχανής. 

Το αυτοκίνητο σε γενικές γραμμές είναι πολύ καλό. Ξεχνάω να βάλω βενζίνη, άνετο στο δρόμο. Καμία σχέση το τιμόνι με το ντάστερ. Αλλά βασικά...εδώ και 9 μήνες παίρνει μπροστά απρόσκοπτα....

Πώς είναι το υβριδικό σύστημα;

Γενικά η επιτάχυνση-απόδοση;

  • Like 1
Δημοσ.
1 ώρα πριν, MARIOSNURSE είπε

Πώς είναι το υβριδικό σύστημα;

Γενικά η επιτάχυνση-απόδοση;

Τα υβριδικα ειναι αλλης λογικης, αν αρχισεις τις επιταχύνσεις κλπ δεν εχουν καμία διαφορά απο τα απλά βενζινοκινητα, θα σου καίει 7-8L/100

Τα υβριδικά σε αποτρέπουν τελείως απο το να πατάς γκάζι και να φρενάρεις απότομα.

Δημοσ.
2 ώρες πριν, NikosKallithea είπε

Τα υβριδικα ειναι αλλης λογικης, αν αρχισεις τις επιταχύνσεις κλπ δεν εχουν καμία διαφορά απο τα απλά βενζινοκινητα, θα σου καίει 7-8L/100

Τα υβριδικά σε αποτρέπουν τελείως απο το να πατάς γκάζι και να φρενάρεις απότομα.

Έχεις υπολογίσει πόσο χρόνο λειτουργεί ηλεκτρικά;

Δημοσ.
1 ώρα πριν, NikosKallithea είπε

Τα υβριδικα ειναι αλλης λογικης, αν αρχισεις τις επιταχύνσεις κλπ δεν εχουν καμία διαφορά απο τα απλά βενζινοκινητα, θα σου καίει 7-8L/100

Τα υβριδικά σε αποτρέπουν τελείως απο το να πατάς γκάζι και να φρενάρεις απότομα.

Ωραίος και σωστός! Έχουν όμως καλές ρεπρίζ και πέταγμα στο φανάρι αλλά η πλειοψηφία των κατόχων είναι ζεν. Στο βωμο της κατανάλωσης θυσιάζουν τα πάντα. (Στα ... σας ξέρω αλλά εγώ ενώ γενικά οδηγάω "έξυπνα" και χαλαρά καμιά φορά δίνω και καμιά γκαζιά να νιώσω τα 28 κιλά ροπής!)

Στην Εθνική πάλι ταχύτητες μαξ 120 για να μένει όσο περισσότερο το θερμικό σβηστό. 

Γενικά έχω μεγάλη απορία τι καταναλώσεις θα είχα αν είχα ένα.

Ακρίβυνε το απλό γιαρις, ήρθαν και τα byd και έχει γίνει δύσκολη η επιλογή μικρού πόλης!

Δημιουργήστε ένα λογαριασμό ή συνδεθείτε για να σχολιάσετε

Πρέπει να είστε μέλος για να αφήσετε σχόλιο

Δημιουργία λογαριασμού

Εγγραφείτε με νέο λογαριασμό στην κοινότητα μας. Είναι πανεύκολο!

Δημιουργία νέου λογαριασμού

Σύνδεση

Έχετε ήδη λογαριασμό; Συνδεθείτε εδώ.

Συνδεθείτε τώρα

  • Δημιουργία νέου...