Προς το περιεχόμενο

Πρόβλημα με πετρελαιοκαυστήρα Riello Gulliver RG2 - Νέα αντλία, δεν δουλεύει!


Agouri

Προτεινόμενες αναρτήσεις

Καλησπέρα παίδες,

Επισκευάζουμε τον καυστήρα πετρελαίου του γραφείου μας και έχουμε πέσει σε πάρα πολύ γουΐρντ πρόβλημα.

 

Αρχικά ο 17 ετών καυστήρας μας σταμάτησε να δουλεύει. Έπαιρνε, έσβηνε. Έπαιρνε, έσβηνε. Λέω οκ αγαπητοί συνάδελφοι, η αντλία ψόφησε (ήταν και τίγκα βρώμικη), ώρα για καινούργια.

Τσιμπάω καινούργια Suntec αντλία όπως ακριβώς ορίζει η Riello. Μίλησα και με αυτούς, επιβεβαίωσαν το νέο ανταλλακτικό είναι αυτό που πρέπει σύμφωνα με τον σειριακό του καυστήρα.

Τσουπ σκάει η αντλία και είναι τελείως διαφορετική. Εντάξει λέω, άλλαξε κάτι στην γραμμή παραγωγής τόσα χρόνια, όλα οκ αρκεί να ταιριάζει.

Και ταιριάζει, αλλά ΔΕΝ ΒΓΑΖΕΙ ΚΑΥΣΙΜΟ. Τα δοκιμάσαμε ΟΛΑ, ότι και να κάναμε δεν αντλούσε πετρέλαιο με τίποτα. Όχι απλά δεν έδινε σε σωστή πίεση, η έξοδος καυσίμου ήταν απολύτως μα απολύτως στεγνή.

Αγοράσαμε και εγκέφαλο, λέμε μην είναι θέμα ηλεκτρολογικό. Τίποτα. Ακριβώς τα ίδια συμπτώματα.

 

Χθες έκατσα έλυσα όλη την Νέα αντλία και είδα τι φταίει:

spacer.png

Δείχνει να λείπει ένα "κλειδί" από τον εσωτερικό άξονα που το δένει με το γρανάζι, ώστε να κινηθεί η αντλία!

Παιδιά χάνω κάτι? Έπρεπε να το δέσω εγώ κάπως? Η λίστα της ριελλο δεν αναφέρει σπέσιαλ ανταλλακτικό εδώ. Και έπρεπε να μπω βαθιά μέσα στην αντλία για να βρω ότι είναι ουσιαστικά άλυτη μέσα.

 

Σας βρωμάει αστοχία ανταλλακτικού? Το κουτί δεν είχε τίποτα μέσα σε αυτό το μέγεθος. Κόλλησα και την ξελυτη αντλία πάνω στον καυστήρα και είδα ότι δεν γυρνάει το γρανάζι, πάρα μόνον ο έσω άξονας.

 

Σημείωση ότι στην παλιά αντλία, στο παλιό μοντέλο, ο άξονας έχει δύο μικρά κερατα στην μια άκρη του και δένει έτσι με το γρανάζι. Στην καινούργια Suntec, δείχνει να μπαίνει κάποιο μεταλλάκι ανάμεσα για να τις δέσει.

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Είσαι σίγουρος ότι πρέπει να ακινητοποιηθεί αυτός ο δίσκος που βλέπουμε σε σχέση με το υπόλοιπο σώμα για να δουλέψει σωστά? Μήπως είναι για άλλη δουλειά?

Από την στιγμή που η αντλία έχει πάρει ρεύμα και έχει γυρίσει μου φαίνεται μεγάλη σύμπτωση μετά που την έλυσες να έκατσε ο κύκλο στο σωστό σημείο εκτός αν το ευθυγράμμισες εσύ για την φωτογραφία.

Στην αντιπροσωπεία ή όπου σου πούλησαν το ανταλλακτικό έκανες μια ερώτηση να δεις τι θα σου πούνε, αν είναι φυσιολογικό να λείπει το κλειδί ή μήπως είναι αλλού το θέμα.

Άμα πάντως είσαι σίγουρος ότι λείπει εξάρτημα και με αυτό θα δουλέψει, το να βάλεις το κομμάτι που λείπει είναι πανεύκολο. Πας σε ένα μηχανουργείο και σου ταιριάζουν ένα κομματάκι από βέργα σε 5 λεπτά

Edit. Ξαναδιαβάζοντας το ποστ κατάλαβα ότι αναφέρεσαι στο μικρό γρανάζι στο κέντρο του άξονα. Εκεί δεν νομίζω ότι υπάρχει αμφιβολία ότι θα έπρεπε να είναι δεμένο. Πάρε τηλ εκεί που σου το πουλήσανε και ζήτα το ανταλλακτικό. Αν αρνηθούν επειδή την άνοιξες και έχασες την εγγύηση πήγαινε πάλι σε ένα μηχανουργείο να σου ταιριάξουν ένα κομματάκι ατσάλι.

Άμα γυρίσεις τον άξονα με το χέρι το γρανάζι σε σχέση με τον άξονα ολισθαίνει?

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

1 ώρα πριν, Agouri είπε

Καλησπέρα παίδες,

Επισκευάζουμε τον καυστήρα πετρελαίου του γραφείου μας και έχουμε πέσει σε πάρα πολύ γουΐρντ πρόβλημα.

 

Αρχικά ο 17 ετών καυστήρας μας σταμάτησε να δουλεύει. Έπαιρνε, έσβηνε. Έπαιρνε, έσβηνε. Λέω οκ αγαπητοί συνάδελφοι, η αντλία ψόφησε (ήταν και τίγκα βρώμικη), ώρα για καινούργια.

Τσιμπάω καινούργια Suntec αντλία όπως ακριβώς ορίζει η Riello. Μίλησα και με αυτούς, επιβεβαίωσαν το νέο ανταλλακτικό είναι αυτό που πρέπει σύμφωνα με τον σειριακό του καυστήρα.

Τσουπ σκάει η αντλία και είναι τελείως διαφορετική. Εντάξει λέω, άλλαξε κάτι στην γραμμή παραγωγής τόσα χρόνια, όλα οκ αρκεί να ταιριάζει.

Και ταιριάζει, αλλά ΔΕΝ ΒΓΑΖΕΙ ΚΑΥΣΙΜΟ. Τα δοκιμάσαμε ΟΛΑ, ότι και να κάναμε δεν αντλούσε πετρέλαιο με τίποτα. Όχι απλά δεν έδινε σε σωστή πίεση, η έξοδος καυσίμου ήταν απολύτως μα απολύτως στεγνή.

Αγοράσαμε και εγκέφαλο, λέμε μην είναι θέμα ηλεκτρολογικό. Τίποτα. Ακριβώς τα ίδια συμπτώματα.

 

Χθες έκατσα έλυσα όλη την Νέα αντλία και είδα τι φταίει:

spacer.png

Δείχνει να λείπει ένα "κλειδί" από τον εσωτερικό άξονα που το δένει με το γρανάζι, ώστε να κινηθεί η αντλία!

Παιδιά χάνω κάτι? Έπρεπε να το δέσω εγώ κάπως? Η λίστα της ριελλο δεν αναφέρει σπέσιαλ ανταλλακτικό εδώ. Και έπρεπε να μπω βαθιά μέσα στην αντλία για να βρω ότι είναι ουσιαστικά άλυτη μέσα.

 

Σας βρωμάει αστοχία ανταλλακτικού? Το κουτί δεν είχε τίποτα μέσα σε αυτό το μέγεθος. Κόλλησα και την ξελυτη αντλία πάνω στον καυστήρα και είδα ότι δεν γυρνάει το γρανάζι, πάρα μόνον ο έσω άξονας.

 

Σημείωση ότι στην παλιά αντλία, στο παλιό μοντέλο, ο άξονας έχει δύο μικρά κερατα στην μια άκρη του και δένει έτσι με το γρανάζι. Στην καινούργια Suntec, δείχνει να μπαίνει κάποιο μεταλλάκι ανάμεσα για να τις δέσει.

Γιατί δεν καλέσατε μάστορα πριν αρχίσετε το παζλ με νέα ανταλλακτικά;

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Δημοσ. (επεξεργασμένο)
44 λεπτά πριν, chios είπε

Είσαι σίγουρος ότι ήταν η αντλία χαλασμένη και όχι κάποια ηλεκτρομαγνητική Βάνα; και απλά δεν έρχεται πετρέλαιο στην αντλία. 

Είναι ιδιαίτερα απλοϊκό το σύστημα: μια ηλεκτρομαγνητική (το σολενόιδ που είχαμε και στο χωριό μου), ενέργεια για input παίρνει η αντλία με μορφή περιστροφής από τον ανεμιστήρα του καυστήρα (με ένα κόμπλερ που απλά γυρίζει τον άξονα από την πίσω πλευρά), και θα έπρεπε να αναβλύζει καύσιμο από τις εξόδους. Μάλιστα η νέα αντλία είχε μαζί της και νέα μαγνητική! Δουλεύει άριστα, την ελέγξαμε. Και η παλιά επίσης! Άρα το κλείσαμε και αυτό το πιθανό.

Η εισαγωγή καυσίμου είναι βαρυτική από το ντεπόζιτο, οπότε ούτε αυτό φταίει. Τα σωληνάκια εισαγωγής και επιστροφής ρέουν ντίζελ σαν τρελά.

32 λεπτά πριν, cthulhucarbide είπε

Είσαι σίγουρος ότι πρέπει να ακινητοποιηθεί αυτός ο δίσκος που βλέπουμε σε σχέση με το υπόλοιπο σώμα για να δουλέψει σωστά? Μήπως είναι για άλλη δουλειά?

Από την στιγμή που η αντλία έχει πάρει ρεύμα και έχει γυρίσει μου φαίνεται μεγάλη σύμπτωση μετά που την έλυσες να έκατσε ο κύκλο στο σωστό σημείο εκτός αν το ευθυγράμμισες εσύ για την φωτογραφία.

Στην αντιπροσωπεία ή όπου σου πούλησαν το ανταλλακτικό έκανες μια ερώτηση να δεις τι θα σου πούνε, αν είναι φυσιολογικό να λείπει το κλειδί ή μήπως είναι αλλού το θέμα.

Άμα πάντως είσαι σίγουρος ότι λείπει εξάρτημα και με αυτό θα δουλέψει, το να βάλεις το κομμάτι που λείπει είναι πανεύκολο. Πας σε ένα μηχανουργείο και σου ταιριάζουν ένα κομματάκι από βέργα σε 5 λεπτά

Edit. Ξαναδιαβάζοντας το ποστ κατάλαβα ότι αναφέρεσαι στο μικρό γρανάζι στο κέντρο του άξονα. Εκεί δεν νομίζω ότι υπάρχει αμφιβολία ότι θα έπρεπε να είναι δεμένο. Πάρε τηλ εκεί που σου το πουλήσανε και ζήτα το ανταλλακτικό. Αν αρνηθούν επειδή την άνοιξες και έχασες την εγγύηση πήγαινε πάλι σε ένα μηχανουργείο να σου ταιριάξουν ένα κομματάκι ατσάλι.

Άμα γυρίσεις τον άξονα με το χέρι το γρανάζι σε σχέση με τον άξονα ολισθαίνει?

Σε ευχαριστώ, μάλλον δεν γλιτώνω την επιστροφή του ανταλλακτικού. Έχεις ιδέα ποια η πιθανότητα να ήταν ελαττωματικό το νέο ανταλλακτικό? Πρώτη φορά μας συμβαίνει, και αγοράζουμε ανταλλακτικά για αυτοκίνητα ή για τα σπίτια μας σαν τρελοί τόσα χρόνια.

Παίζει και αυτό, να φτιάξω κλειδί μόνος μου.

Αν τον γυρίσω με το χέρι φυσικά και δεν γυρνάει το γρανάζι, ο κεντρικός άξονας παραμένει ελευθερος.

Στην παλιά αντλία, είναι δεμένος :(

 

22 λεπτά πριν, Ukforthemoment είπε

Γιατί δεν καλέσατε μάστορα πριν αρχίσετε το παζλ με νέα ανταλλακτικά;

Παραείναι απλά συστήματα οι καυστήρες πετρελαίου για να καλέσεις μάστορα. Σπινθήρα είχαμε, αέρα είχαμε, μας έλειπε μονάχα καύσιμο και συμπίεση, άρα αντλία. Ένας καυστήρας πετρελαίου είναι 3 κομμάτια και ένας εγκέφαλος, διόλου δύσκολο να δεις τι πάει στραβά.

 

Που να ξέραμε ότι θα πέφταμε σε σκάρτο ανταλλακτικό γ*μω τη Riello :-D

Επεξ/σία από Agouri
  • Like 1
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

1 λεπτό πριν, chios είπε

επίσης αν μπορείς να ελέγξεις αν παίρνει κίνηση ο άξονας από τον ανεμιστήρα μήπως δηλαδή έχει ζημιά κάποιο κομπλερ.

Παίρνει κανονικά.

Με την παλιά αντλία, το γρανάζι γυρνά. Με την καινούργια, σπινιαρει απλά ο κεντρικός άξονας.

Τις κολλήσαμε και τις δύο αντλίες με λυμένα τα μπροστινά κομμάτια να παίρνουν κίνηση από τον ανεμιστήρα, και έπαιρναν κανονικά. Το ένα και μοναδικό κόμπλερ είναι κομπ-λε :)

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Δημοσ. (επεξεργασμένο)

Από την στιγμή που έχεις καταλήξει με σαφήνεια ότι αυτό είναι το πρόβλημα, τα πράγματα πλέον είναι απλά. Δεν ξέρω τι πιθανότητες είχε να γίνει αλλά δεν έχει σημασία, τώρα έγινε.

Επικοινωνείς με την εταιρεία να σου δώσουν νέα αντλία ή το συγκεκριμένο κλειδί αν το έχουν ξεχωριστά. Απλά εδώ θέλει λίγο λεπτό χειρισμό γιατί αν τους πεις ότι την άνοιξες μπορεί να τσινίσουν λόγω εγγύησης, αλλά αν δεν πεις ότι την άνοιξες πως θα τους πεις ποιο εξάρτημα λείπει.

Ή πας σε μηχανουργείο να σου προσαρμόσουν μια σφήνα άξονα όπως λέγεται (τυχαίο λινκ και μέγεθος)

Επεξ/σία από cthulhucarbide
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

1 ώρα πριν, chios είπε

Μπορείς να ανεβάσεις φωτογραφία πως ήταν η παλιά αντλία; μήπως έπρεπε να βγει κάποιο εξάρτημα και να μπει στην καινούργια.

Η παλιά αντλία είναι διαφορετική από την νέα. Από την Riello μου είπαν ότι το παρόν ανταλλακτικό κατασκευάζεται από άλλο εργοστάσιο, αλλά είναι φτιαγμένο για να δένει με τον ίδιο τρόπο.

Η παλιά αντλία, πάνω στον άξονα έχει μια τρύπα, όπου κάθετα εισχωρεί ένας πυρρος, μια σφήνα που λέει και ο φίλος πάνω. Αυτή δένει με το γρανάζι.

Την έβγαλα από τον παλιό άξονα και προσπάθησα να την βάλω στην εσοχή του καινούργιου, αλλά είναι πολύ χοντρή κατά ελάχιστο ;__;

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

με τις απαντήσεις που έδωσες *δείχνεις οτι το έψαξες καλά*

σου είναι εύκολο είτε το σενάριο να τους πεις οτι έλειπε η σφήνα, είτε να πας σε τορναδόρο και να σου φάει λίγο τη παλιά σφήνα ώστε να προσαρμώσει στη νέα αντλία

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Δημιουργήστε ένα λογαριασμό ή συνδεθείτε για να σχολιάσετε

Πρέπει να είστε μέλος για να αφήσετε σχόλιο

Δημιουργία λογαριασμού

Εγγραφείτε με νέο λογαριασμό στην κοινότητα μας. Είναι πανεύκολο!

Δημιουργία νέου λογαριασμού

Σύνδεση

Έχετε ήδη λογαριασμό; Συνδεθείτε εδώ.

Συνδεθείτε τώρα
  • Δημιουργία νέου...