Προς το περιεχόμενο

Το «τέλος συμφόρησης» της Tesla χρεώνει επιπλέον $1 το λεπτό τους οδηγούς αν αφήσουν τα οχήματα τους να φορτίζουν σε ταχυφορτιστή πέρα από το 90%


polemikos

Προτεινόμενες αναρτήσεις

Δημοσ. (επεξεργασμένο)
6 minutes ago, liberostelios said:

θα πρέπει να γίνει μαζική αλλαγή στις υποδομές, μεταφορές και αποθήκευση καυσίμου

Επιτέλους ένας το είπε..

Επεξ/σία από sndev
  • Like 1
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

  • Απαντ. 144
  • Δημ.
  • Τελ. απάντηση

Συχνή συμμετοχή στο θέμα

Δημοσ. (επεξεργασμένο)

Δεν είμαι κατά των ηλεκτρικών οχημάτων για μικρές αποστάσεις και εντός πόλης.

Αλλά για μεγάλες αποστάσεις η τεχνολογία αυτή δεν μου εμπνέει εμπιστοσύνη.

Προσωπικά πιστεύω ότι είναι πιο πιθανό να πάμε σε αυτοκίνητα με κάποιου τύπου κάψουλες καυσίμου, και θα γεμίζουμε όπως τότε με τα game boy και game gear που σου άδειαζε για πλάκα την μπαταρία.

Επεξ/σία από svartevarg
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

18 ώρες πριν, Armoral είπε

Στην επόμενη θα χρεώνει από το 70%.

Ε μέχρι πότε νομίζεις θα είναι με 0.00€ τέλη κυκλοφορίας η εντελώς ταπεινή και φθηνή Πόρσε Καγιέν Χάιμπριτ; Βλέπεις στην Ελλάδα οι τριτοτέταρτοι πολίτες με τα αυτοκίνητα από 1.000cc έως 1.600cc 15ετίας ρυπαίνουν το περιβάλλον και γι`αυτό πληρώνουν έστω και 135.00€ τέλη κυκλοφορίας. Τα ηλεκτρικά τίποτα ρε συ.

Δώσε απαλλαγές, μηδέν ευρώ τέλη κυκλοφορίας, κόψε κάτι και από το τεκμήριο, πέτα και μια επιδότηση ένα οχταράκι χιλιάρικα να τα εκμεταλλευτεί η φτώχεια που ακούει και τα άπειρα επειδή δεν έχει λεφτά να αγοράσει καινούργιο αμάξι και όλα μια χαρά στην Ελλάδα. Ρίξε και ένα φάιοβερ, με μηδέν τρένα, μηδέν μετρό, μηδέν αστικά, μηδέν πάρκινγκ που πολλά στο κέντρο κλείνουν και 14:00 το μεσημέρι και πήγαινε με το ηλεκτρικό σου να φας και φόρο επειδή εσύ θα δημιουργείς και πρόβλημα στην κίνηση. ΕΣΥ!

Βέβαια για οποιαδήποτε φορολογία είναι ακόμα νωρίς, κάτσε να γεμίσουν για τα καλά, να βγουν και τα φθηνά TESLA των φτωχών από 25.000€ και τότε τα λέμε ξανά. Τι είχε γίνει με αυτοκίνητα των 2.000cc και πάνω που μετά τους βάλανε με φόρους πολυτελείας 1250.00€ χρόνο; Με τα άλογα θα τα ψευτοάλογα θα τα φορολογούν και δεν θεωρώ τίποτα απίθανο εδώ που ζούμε.

Στην Ελλάδα καθόλου απίθανο να βάζουν έξτρα χρεώσεις και για την υποδομή που δεν θα υπάρχει με φορτιστές στα σπίτια + το δίκτυο που δεν θα σηκώνει την όλη φάση. Μεσάνυχτα θα γεμίζουν όλοι να γλυτώσουν κάνα € επειδή στην ώρα αιχμής θα είναι 100% πάνω η τιμή της κιλοβατώρας.

 

  • Like 1
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

15 λεπτά πριν, rudd--o είπε

παρτε παρτε ηλεκτρικα αααχχαχαχαχαχχαχααχαχαχαχα

302008912_5701253476552525_8976322422330733510_n.jpg

Ο περισσότερος κόσμος δεν έχει λεφτά για ν' αγοράσει ηλεκτρικά αυτοκίνητα και τα όποια χρήματα διαθέτει τα χρειάζεται για να τακτοποιήσει τις φορολογικές του υποχρεώσεις. Οι υψηλές τιμές των καυσίμων και η άκρατη φορολογία καθιστούν την απόκτηση ενός ηλεκτροκίνητου ΙΧ ένα άπιαστο όνειρο.

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

10 ώρες πριν, hyperspaced είπε

Δεν ξέρω από που αντλείς αυτά τα δεδομένα (250 χλμ στην ανηφόρα μόνο για ένα αυτοκίνητο με 500 χλμ αυτονομία), αν είναι επίσημα ή από κάποιον άλλον που άκουσες. Η βασική αρχή πάντως ενός ηλεκτροκίνητου οχήματος είναι ότι κατά την πέδηση εξοικονομείς μέρος της ενέργειας που έχασες (περίπου το μισό).
Εδώ πάντως σου παραθέτω ένα trip από Ελ.Βενιζέλος -> Κρίκελλο και πίσω με Tesla Model 3 2024 με υπολογισμένη την κατανάλωση για τις υψομετρικές διαφορές.
619Κm με 20 ευρώ :)

image.png.0149c7df8cb49dbaefb5b2dd72a0d51b.png

Για 619km πλήρωσες 20€?

Ούτε κατάλαβες τι έγεινε μάλλον.

Ξεκίνησες με 90% μπαταρία.

Έκανες τι έκανες στο δρόμο.

Γύρισες με 15%.

 

Αναλυτικά:

Είχες 90 + 20(φορτιση) + 33 φόρτιση = 143 ΑΥΤΑ ΠΟΥ ΕΙΧΕ ΜΕΣΑ ΤΟ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΟ ΣΥΝ ΑΥΤΑ ΠΟΥ ΕΒΑΛΕΣ ΣΤΟ ΔΡΟΜΟ

Έκαψες (90-57) + (77-40) + (40-15) + (48-5) = 33 + 37 + 25 + 33 = 128 ΕΚΑΨΕΣ

Επαλήθευση: 143 - 128 = 15 (Αυτά με τα οποία γύρισες)

 

Πάμε παρακάτω,

 

Τα 20 + 33 = 53 που φόρτισες τα πλήρωσες 21€ (CHARGE COST λέει το app σου όχι TRIP COST)

Άρα τα 128 που έκαψες κοστισαν 50,72€. Με λίγα λόγια το ταξίδι σου κόστισε 50,72€ και όχι 20.

 

Δεν το πιστεύεις; Δες τιμές (24.07.2023) της κιλοβατώρας στους φορτιστές Tesla https://www.gocar.gr/news/feed/43888,Tesla_Superchargers_timh.html

ΣΕΑ ΑΤΑΛΑΝΤΗΣ: μεταξύ 18:00 και 22:00 είναι 0,64 €/kWh, ενώ όλες τις υπόλοιπες ώρες είναι 0,58 €/kWh.

 

ΕΠΑΛΗΘΕΥΣΗ: Σύμφωνα με την εφαρμογή σου έκαψες 95,8 kWh X 0,58 = 55.5 €. Έχουμε σφάλμα 5€, μπορεί να έχουν ρίξει λίγο το τιμολόγιο.

 

Το Diesel μου καίει 5l/100km. Για τα 619km θέλει 31 l καυσίμου. Με 1.64€/λ χρειάζομαι 50.84 € για το ίδιο ταξίδι. Τα ίδια με το Tesla σου με λίγα λόγια. Με τη διαφορά οτι θα πάω, θα γυρίσω και αν θέλω θα ξαναπάω στο Κρίκελλο άλλη μία χωρις να σταματήσω ουτε μία φορά στο ενδιάμεσο.

 

Λοιπόν, μάθετε αριθμητική και μην λέτε @@@@@ και μπερδεύετε και τον κόσμο. Καλά τα ηλεκτρικά αυτοκίνητα εφόσον η ενέργεια προέρχεται απο ΑΠΕ, και βελτιωθούν οι μπαταρίες.

Ακόμα είναι νωρίς για ηλεκτρικά. Αργούν να φορτίσουν ,δεν έχουν αυτονομία, δεν έχει παντού φορτιστές και ο καθένας χρεώνει την kWh όσο του καπνίσει. Προς το παρόν είναι για μέσα στην πόλη και αυτό υπο προϋποθέσεις. Δεν είναι για ταξίδια, ΑΚΟΜΗ.

 

 

 

 

 

 

 

 

  • Like 4
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

2 ώρες πριν, d4mage είπε

Ε μέχρι πότε νομίζεις θα είναι με 0.00€ τέλη κυκλοφορίας η εντελώς ταπεινή και φθηνή Πόρσε Καγιέν Χάιμπριτ; Βλέπεις στην Ελλάδα οι τριτοτέταρτοι πολίτες με τα αυτοκίνητα από 1.000cc έως 1.600cc 15ετίας ρυπαίνουν το περιβάλλον και γι`αυτό πληρώνουν έστω και 135.00€ τέλη κυκλοφορίας. Τα ηλεκτρικά τίποτα ρε συ.

Δώσε απαλλαγές, μηδέν ευρώ τέλη κυκλοφορίας, κόψε κάτι και από το τεκμήριο, πέτα και μια επιδότηση ένα οχταράκι χιλιάρικα να τα εκμεταλλευτεί η φτώχεια που ακούει και τα άπειρα επειδή δεν έχει λεφτά να αγοράσει καινούργιο αμάξι και όλα μια χαρά στην Ελλάδα. Ρίξε και ένα φάιοβερ, με μηδέν τρένα, μηδέν μετρό, μηδέν αστικά, μηδέν πάρκινγκ που πολλά στο κέντρο κλείνουν και 14:00 το μεσημέρι και πήγαινε με το ηλεκτρικό σου να φας και φόρο επειδή εσύ θα δημιουργείς και πρόβλημα στην κίνηση. ΕΣΥ!

Βέβαια για οποιαδήποτε φορολογία είναι ακόμα νωρίς, κάτσε να γεμίσουν για τα καλά, να βγουν και τα φθηνά TESLA των φτωχών από 25.000€ και τότε τα λέμε ξανά. Τι είχε γίνει με αυτοκίνητα των 2.000cc και πάνω που μετά τους βάλανε με φόρους πολυτελείας 1250.00€ χρόνο; Με τα άλογα θα τα ψευτοάλογα θα τα φορολογούν και δεν θεωρώ τίποτα απίθανο εδώ που ζούμε.

Στην Ελλάδα καθόλου απίθανο να βάζουν έξτρα χρεώσεις και για την υποδομή που δεν θα υπάρχει με φορτιστές στα σπίτια + το δίκτυο που δεν θα σηκώνει την όλη φάση. Μεσάνυχτα θα γεμίζουν όλοι να γλυτώσουν κάνα € επειδή στην ώρα αιχμής θα είναι 100% πάνω η τιμή της κιλοβατώρας.

 

O ελληναρας τη πατησε με τα διλιτρα γιατι μια ζωη ενας φτωχος καραβλαχος ηταν και ηθελε να μοστραρει με λεφτα που δεν εχει.

Εβαλε 72 δοσεις για να παρει το διλιτρο S2000 και το 4λιτρο cherokee για να πηγαινει σπιτι - δουλεια - καφετερια. Και να παρκαρει και πανω στο πεζοδρομιο για να το βλεπει απο το παραθυρο και να χαιρεται. Βεβαια αν τον κοιταζες λιγο καλυτερα θα εβλεπες τα σαπια δοντια και την τρυπια καλτσα, αλλα λιγο μετρανε αυτα οταν το αμαξι γυαλιζει και κανει βρουμ βρουμ ενω οι αλλοι προσπαθουν να κοιμηθουν.

Περασε ο καιρος κοπηκαν τα δανεικα κι αγυριστα , και μυαλο δεν εβαλε. Γκρινιαζει που η ΕΕ και η κυβερνηση αποφασισαν να ξεφορτωθουν σταδιακα τις καρκινογονες και ασυντηρητες παλιατζουρες που διακοσμουν τους δρομους και τα πεζοδρομια.

Γκρινιαζει που επιδοτουν πρακτικα τους beta testers και τους early adopters και τους κοροιδευει, αλλα day 1 προπαραγγελνει το τελευταιο iphone.

Γκρινιαζει για τα ηλεκτρικα οτι δεν εχει παρκινγκ να το φορτισει στο παγκρατι που μενει, (αλλα ομως εχει παρει 2 αμαξια χωρις να εχει παρκινγκ και τα παραταει οπου του καβλωσει.

Γκρινιαζει γιατι το ρευμα ειναι ακριβο και προτιμαει να πληρωνει 2 ευρω το λιτρο τη νοθευμενη βενζινη που ανεβαινει καθε φορα που εχει καβλες ο εμιρης του καταρ. Βεβαια ουτε που σκεφτηκε ποτε οτι ρευμα μπορει να παραγει και μονος του και να γινει πληρως ανεξαρτητος, λογικο αλλωστε αν δεις τι μορφωτικο επιπεδο εχει.

  • Like 3
  • Confused 2
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

4 hours ago, stefanos_th said:

κοιτα μια αποσβεση θα την κανεις , με 17 ευρω φορτιση κανει 500 χλμ.

δεν συγκρινεται με βενινη,

επισης οταν λεμε ηλεκτρικο δεν ενοουμε μονο τεσλα, 

η τεσλα ειναι η πολυτελεια στα ηλεκτρικα.

κοιταξτε και τις αλλες προσγειωμενες μαρκες .

μπορει... προς το παρον απολαμβανω το αεριο. με το μισο κοστος απο την βενζινη

ειναι το καλυτερο πραγμα μετα το sex! 

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

29 minutes ago, jkgr83 said:

Ακόμα είναι νωρίς για ηλεκτρικά. Αργούν να φορτίσουν ,δεν έχουν αυτονομία, δεν έχει παντού φορτιστές και ο καθένας χρεώνει την kWh όσο του καπνίσει. Προς το παρόν είναι για μέσα στην πόλη και αυτό υπο προϋποθέσεις. Δεν είναι για ταξίδια, ΑΚΟΜΗ.

Δεν είναι για ταξίδια ακόμη γιατί καίνε το ίδιο με ένα diesel στο ταξίδι ?

Χαλκίδα - Θεσσαλονίκη με 60kWh, πλήρωσα 12€ αρχική φόρτιση στο σπίτι για τα πρώτα ~ 300 χλμ και περίπου 30€ για τα υπόλοιπα, σύνολο 42€, Μ.Ο 120χλμ με κλιματισμό. 

Εάν δεν κάνω λάθος, ένα αμάξι που καίει ~ 8λτ/100χλμ με 1,7€ πάει στα ~ 60€ το ταξίδι αυτό. 

* Η φόρτιση μου πήρε περίπου 35 λεπτά.

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Δημοσ. (επεξεργασμένο)

Εγω βαζω αεριο  και με 30 ευρω κανω κοντα 400 χιλ και γεμιζω οπου θελω.Λύσεις υπαρχουν αλλα τις θαβουν.Ασε που για καθε 20 νεα υβριδικα που πουλιουντε με το ζορι αντιστοιχει ενα ηλεκτρικο

Επεξ/σία από filipprin
  • Like 1
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

39 λεπτά πριν, Ntinaras είπε

O ελληναρας τη πατησε με τα διλιτρα γιατι μια ζωη ενας φτωχος καραβλαχος ηταν και ηθελε να μοστραρει με λεφτα που δεν εχει.

Εβαλε 72 δοσεις για να παρει το διλιτρο S2000 και το 4λιτρο cherokee για να πηγαινει σπιτι - δουλεια - καφετερια. Και να παρκαρει και πανω στο πεζοδρομιο για να το βλεπει απο το παραθυρο και να χαιρεται. Βεβαια αν τον κοιταζες λιγο καλυτερα θα εβλεπες τα σαπια δοντια και την τρυπια καλτσα, αλλα λιγο μετρανε αυτα οταν το αμαξι γυαλιζει και κανει βρουμ βρουμ ενω οι αλλοι προσπαθουν να κοιμηθουν.

Περασε ο καιρος κοπηκαν τα δανεικα κι αγυριστα , και μυαλο δεν εβαλε. Γκρινιαζει που η ΕΕ και η κυβερνηση αποφασισαν να ξεφορτωθουν σταδιακα τις καρκινογονες και ασυντηρητες παλιατζουρες που διακοσμουν τους δρομους και τα πεζοδρομια.

Γκρινιαζει που επιδοτουν πρακτικα τους beta testers και τους early adopters και τους κοροιδευει, αλλα day 1 προπαραγγελνει το τελευταιο iphone.

Γκρινιαζει για τα ηλεκτρικα οτι δεν εχει παρκινγκ να το φορτισει στο παγκρατι που μενει, (αλλα ομως εχει παρει 2 αμαξια χωρις να εχει παρκινγκ και τα παραταει οπου του καβλωσει.

Γκρινιαζει γιατι το ρευμα ειναι ακριβο και προτιμαει να πληρωνει 2 ευρω το λιτρο τη νοθευμενη βενζινη που ανεβαινει καθε φορα που εχει καβλες ο εμιρης του καταρ. Βεβαια ουτε που σκεφτηκε ποτε οτι ρευμα μπορει να παραγει και μονος του και να γινει πληρως ανεξαρτητος, λογικο αλλωστε αν δεις τι μορφωτικο επιπεδο εχει.

1/τα αμάξια τα αγόραζαν κανονικότατα όμως έβαλαν τεκμήρια (την παντελώς άδικη μορφή φορολόγησης). και σχετικά με την τιμή, πχ το ηλεκτρικό i8 πόσο έχει και γιατί να επιδοτείται;
2/Η ΕΕ δεν έχει αποφασίσει να καταργήσει τίποτα. Εντελώς ξαφνικά, παράτεινε την ζωή των ΜΕΚ έως το 2035. Και βλέπουμε σε 5 χρονάκια. Προς το παρόν, αυτό που κάνει είναι να διαπραγματεύεται το EURO7 με τις αυτοκινητοβιομηχανίες και ήδη υποχωρεί σε πάρα πολά
3/Το ρεύμα είναι πανάκριβο λόγω των ΑΠΕ και τον Δεκέμβρη που τελειώνει η ρήτρα αναπροσαρμογής, θα κλάψουνε μανούλες
4/για το νοθευμένο πετρέλαιο δεν ευθύνεται ο καταναλωτής αλλά το κράτος που το αφήνει να κυκλοφορεί. για την τιμή 2 ευρώ, ευθύνεται το κράτος που το κόστος της βενζίνης είναι 40 λεπτά και τα υπόλοιπα είναι φόροι. και όσο αυξάνεται η τιμή της βενζίνης, τόσο παραπάνω θα νοθεύεται το πετρέλαιο γιατί απλά υπάρχει κέρδος.εσύ πιστεύεις πως δεν θα υπάρχουν πειραγμένοι φορτιστές; κάτσε και εδώ είμαστε
5/το ίδιο ελληνικό κράτος δεν έχει λεφτά να πληρώσει τα 8κ που έχει υποσχεθεί και πολλοί περιμένουν πάνω από 6 ΜΗΝΕΣ να πληρωθούν και βασικά ότι αγοραστεί τώρα, θα πληρωθεί κάποια στιγμή το 2024 όοοοοταν βγει η τρίτη έκδοση του προγράμματος
6/για να παράξεις ρεύμα πρέπει να έχεις μονοκατοικία, να χωρέσεις πάνελ και να πληρώσεις γύρω στα 15κ για να εγκαταστήσεις κάτι που και πάλι δεν σου υπόσχεται 100% αυτονομία
 

  • Like 1
  • Thanks 1
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Δημοσ. (επεξεργασμένο)

Ακριβως για να πληρωσει τα 8κ στον επιδοτουμενο σκιζει εμενα στη φορολογια.Δικαια πραγματα.Ανεμογεννήτριες στα καμενα φωτοβολταϊκά στα χωραφια αντι για ντοματες και αγκουρια που και παλι εγω ο φουκαρας  τα πληρωνω .Κατα τα αλλα πρασινη μεταβαση και πρασινα αλογα......

Επεξ/σία από filipprin
  • Like 1
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Δημοσ. (επεξεργασμένο)
18 λεπτά πριν, Vasilisxd είπε

Δεν είναι για ταξίδια ακόμη γιατί καίνε το ίδιο με ένα diesel στο ταξίδι ?

Χαλκίδα - Θεσσαλονίκη με 60kWh, πλήρωσα 12€ αρχική φόρτιση στο σπίτι για τα πρώτα ~ 300 χλμ και περίπου 30€ για τα υπόλοιπα, σύνολο 42€, Μ.Ο 120χλμ με κλιματισμό. 

Εάν δεν κάνω λάθος, ένα αμάξι που καίει ~ 8λτ/100χλμ με 1,7€ πάει στα ~ 60€ το ταξίδι αυτό. 

* Η φόρτιση μου πήρε περίπου 35 λεπτά.

η βενζίνη δεν είναι οικονομική. ένα σύγχρονο diesel 1600άρι που καίει 5λίτρα στα 100, στα 450 χλμ του Χαλκίδα-Θεσ/κη θα κάψει 22,5 λίτρα. ανάλογα πόσο βάζεις το λίτρο το diesel, ακόμη και 1,7 ευρώ/λίτρο να το βάλεις, το κόστος είναι κάτω από 40 ευρώ.

35% παραπάνω το ηλεκτρικό σε κόστος σε σχέση με το diesel.

Επεξ/σία από james01gr
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Δημιουργήστε ένα λογαριασμό ή συνδεθείτε για να σχολιάσετε

Πρέπει να είστε μέλος για να αφήσετε σχόλιο

Δημιουργία λογαριασμού

Εγγραφείτε με νέο λογαριασμό στην κοινότητα μας. Είναι πανεύκολο!

Δημιουργία νέου λογαριασμού

Σύνδεση

Έχετε ήδη λογαριασμό; Συνδεθείτε εδώ.

Συνδεθείτε τώρα
  • Δημιουργία νέου...