Προς το περιεχόμενο

AirPods Pro - 2nd Gen


ilias_xns
Μετάβαση στην απάντηση Απαντήθηκε από M A T R I X,

Προτεινόμενες αναρτήσεις

Καλησπέρα σας, 

Χθές λόγω Black Friday πήρα κι εγώ τα παραπάνω ακουστικά της apple  από Γερμανό και προς μεγάλη μου έκπληξη με τη σύνδεσης τους διαπιστώνω πως η κάλυψη από την apple έχει λήξει. Από τον αριθμό μοντέλου φαίνεται να είναι περσινής φουρνιάς. Είναι φυσιολογικό κάτι τέτοιο ή να τα επιστρέψω; 
 

Ευχαριστώ εκ των προτέρων για όποια απάντηση! 

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

1 λεπτό πριν, ilias_xns είπε

Καλησπέρα σας, 

Χθές λόγω Black Friday πήρα κι εγώ τα παραπάνω ακουστικά της apple  από Γερμανό και προς μεγάλη μου έκπληξη με τη σύνδεσης τους διαπιστώνω πως η κάλυψη από την apple έχει λήξει. Από τον αριθμό μοντέλου φαίνεται να είναι περσινής φουρνιάς. Είναι φυσιολογικό κάτι τέτοιο ή να τα επιστρέψω; 
 

Ευχαριστώ εκ των προτέρων για όποια απάντηση! 

Έχει αναφερθεί πάλι στο παρελθόν με άλλες συσκευές κάτι τέτοιο.

Μπορείς να καλέσεις σε επίσημο σέρβις (Apple), να δώσεις τα στοιχεία της συναλλαγής και να τροποποιήσουν τα στοιχεία.

 

  • Like 3
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

  • Λύση
Δημοσ. (επεξεργασμένο)
2 ώρες πριν, kormos είπε

Έχει αναφερθεί πάλι στο παρελθόν με άλλες συσκευές κάτι τέτοιο.

Μπορείς να καλέσεις σε επίσημο σέρβις (Apple), να δώσεις τα στοιχεία της συναλλαγής και να τροποποιήσουν τα στοιχεία.

 

Ότι αναφέρθηκε από τον φίλο. Μιλάς με την Apple εδώ, σου ανοίγουν ένα αίτημα για τα ακουστικά, τους στέλνεις ηλεκτρονικά το παραστατικό αγοράς μέσω του link και είτε διορθώθουν οι ίδιοι την ημερομηνία κατευθείαν (συνήθως όχι), είτε σε συνδέουν με Apple έξω, μιλάς με κάποιον εκπρόσωπο 1-2 λεπτά μαξ (αναφέρεις ποιο είναι το λάθος) και στο διορθώνουν. Μου έχει τύχει 2 φορές. 

Σχετικά απλή διαδικασία και άμεση εξυπηρέτηση. 

Επεξ/σία από M A T R I X
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Σήμερα τους κάλεσα, έγινε ακριβώς όπως τα είπες. Ανεβάζεις το παραστατικό μέσω του link που σου στέλνουν και μιλάς με τον εκπρόσωπο από εξωτερικό για επιβεβαίωση. Η αλήθεια είναι ότι αγχώθηκα μήπως μου πουλήσανε μαϊμού ακουστικά. Ουσιαστικά λέει συμβαίνει συχνά αν κάνει κάποιος αγορά από third party έμπορο γιατί η εγγύηση πολλές φορές μετράει από την στιγμή που κάνει ο έμπορος την αγορά. Σ’αυτη την περίπτωση ο Γερμανός προφανώς είχε στοκ από συσκευές του 22 όπως η δικιά μου γι’αυτο και ήταν ο μοναδικός που τα είχε σε προσφορά. 

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Δημιουργήστε ένα λογαριασμό ή συνδεθείτε για να σχολιάσετε

Πρέπει να είστε μέλος για να αφήσετε σχόλιο

Δημιουργία λογαριασμού

Εγγραφείτε με νέο λογαριασμό στην κοινότητα μας. Είναι πανεύκολο!

Δημιουργία νέου λογαριασμού

Σύνδεση

Έχετε ήδη λογαριασμό; Συνδεθείτε εδώ.

Συνδεθείτε τώρα
  • Δημιουργία νέου...