Προς το περιεχόμενο

Προτεινόμενες αναρτήσεις

Δημοσ.

Καλησπέρα 

Σας γράφω για το πρόβλημα που αντιμετωπίζω .

Πέμπτη , προχτες, βρίσκω μια 65 αρα τηλεόραση qled σε καλή τιμή και  αγορά με eurobank επιστροφή , έβγαινε σε πολύ καλύτερη τιμή γενικά .

Οπότε φορτώνω την κάρτα με χρήματα και προχωράω στη συναλλαγή .

Μου έρχεται ένα εμαιλ επιβεβαίωσης παραγγελίας . Εκτιμώμενη παράδοση σημερα 27. 

Μπαινω στη σελίδα βάζω τα στοιχεία της παραγγελίας πριν κανένα δίωρο να δω που βρίσκεται και βλέπω , ακυρωμενη.

Καλώ στα κεντρικά .Έπειτα από 10 λεπτά αναμονή , βγάζω εξυπηρέτηση , δίνω τα στοιχεία , μου αναφέρει ότι από την αποθήκη του καταστήματος στη πόλη μου , ήταν να παραδοθεί σήμερα . Ναι αλλά γιατί ακυρώθηκε ερωτώ? Εγώ δεν πάτησα κάτι ούτε κάλεσα πουθενά για ακύρωση .

Θα το ψάξω αναφέρει και θα σας καλέσω. 3 ώρες και ακόμα αναμένω να με καλέσουν . Έχετε παρόμοια προβλήματα? 

Γιατί έγινε αυτό ? Για να ακυρώσω και να την αγοράσω αργότερα ακριβότερα ?

Δημοσ.

Προϊον κραχτης, δεν υπηρχε ποτε ή υπηρχε σε ελαχιστο αποθεμα το οποιο λογικα το τσιμπησαν οι "μιλημενοι" απο μεσα στα πρωτα λεπτα. Πρωτη φορα ξανασυμβαινει.

Ελπιζω τουλαχιστον να παρεις συντομα τα λεφτα σου πισω.

  • Like 1
Δημοσ.

Το "καλό" σε τέτοιες περιπτώσεις ότι συνήθως και χωρίς προϊόν μένεις αλλά και δεσμεύονται τα χρήματά σου και περνάνε κάποιες μέρες μέχρι να τα ξανάχεις διαθέσιμα (προφανώς δεν χάνονται αλλά όπως και να το κάνει κανείς είναι το τελικό "χτύπημα" μετά το άκυρο που τρως στην παραγγελία).

Δημιουργήστε ένα λογαριασμό ή συνδεθείτε για να σχολιάσετε

Πρέπει να είστε μέλος για να αφήσετε σχόλιο

Δημιουργία λογαριασμού

Εγγραφείτε με νέο λογαριασμό στην κοινότητα μας. Είναι πανεύκολο!

Δημιουργία νέου λογαριασμού

Σύνδεση

Έχετε ήδη λογαριασμό; Συνδεθείτε εδώ.

Συνδεθείτε τώρα
  • Δημιουργία νέου...