vaggos88 Δημοσ. 14 Ιουλίου 2024 Δημοσ. 14 Ιουλίου 2024 Μόλις τώρα, ekrepali είπε Πήγε να δει μπαλιτσα ο Λαντο... Πηγε να δει πως ειναι να εισαι 2ος 12
Nabuko Δημοσ. 15 Ιουλίου 2024 Δημοσ. 15 Ιουλίου 2024 44 λεπτά πριν, vaggos88 είπε Πηγε να δει πως ειναι να εισαι 2ος Aυτό το ξέρει ήδη 😄 1
ekrepali Δημοσ. 15 Ιουλίου 2024 Δημοσ. 15 Ιουλίου 2024 (επεξεργασμένο) 10 hours ago, vaggos88 said: Πηγε να δει πως ειναι να εισαι 2ος Kανοκικά δεν έπρεπε καν να είναι 2οι, υπήρχε χέρι στον ημιτελικό. Nτροπή... θα έπρεπε κι εδώ να ακούμε τον Ολλανδικό Εθνικό Ύμνο. 😆 Αλλά δε πειράζει, επικράτησε justice for the spanish speaking citizens. 😛 Επεξ/σία 15 Ιουλίου 2024 από ekrepali 2
ghostrider Δημοσ. 15 Ιουλίου 2024 Δημοσ. 15 Ιουλίου 2024 Παλι βοηθησε το aeroscreen στην απεναντη μερια της λιμνης ....
ghostrider Δημοσ. 15 Ιουλίου 2024 Δημοσ. 15 Ιουλίου 2024 αφιερωμενο σε @papp0us Snapsave.app_448713881_444515001831869_8140282588330189445_n.mp4 12
ghostrider Δημοσ. 17 Ιουλίου 2024 Δημοσ. 17 Ιουλίου 2024 Ανακοίνωση και από την uralkali για την Haas. από οτι φαίνεται το δικαστήριο δικαίωσε μεν την Haas που τερμάτισε την χορηγία την υποχρέωσε δε να επιστρέψει κάποιο ποσό (λένε για κοντά στα 9 εκ. και μια Haas της σεζόν 2021). H Haas πάντως ακόμα δεν έχει πληρώσει τίποτα. https://www.uralkali.com/press_center/press_releases/item46940/
ASFE Δημοσ. 17 Ιουλίου 2024 Μέλος Δημοσ. 17 Ιουλίου 2024 Jul.17 (GMM) Red Bull suspects 2024 championship rival McLaren may have been bending the rules to help with tyre cooling. Team consultant Dr Helmut Marko admitted he was amazed at this year’s rapidly improving McLaren last time out at Silverstone. “When we had the McLaren behind us, they were literally flying,” he told Speed Week. “It was unbelievable. They were a second or more faster than us and also than the Mercedes.” Marko’s comments coincide with a new report at Auto Motor und Sport, revealing that “Red Bull recently discovered an additional hole on the brake ventilation drums of the McLaren MCL38 at the front and rear that shouldn’t be there”. It is believed the hole could simply be to access a sensor, which is commonplace up and down pitlane, although correspondent Michael Schmidt explained: “Red Bull suspects McLaren created an additional cooling channel that is not allowed”. A photo of the offending hole covered by silver tape is published in the German magazine’s report. “According to Red Bull’s observations,” said Schmidt, “the holes were apparently open at some races. After a complaint, the FIA took a closer look. “At the last two grands prix,” the respected journalist added, “the sensor access points were closed, as required by the rules. https://www.gptoday.com/full_story/view/946740/Red_Bull_lodged_technical_complaint_against_McLaren/ 1
liakjim Δημοσ. 17 Ιουλίου 2024 Δημοσ. 17 Ιουλίου 2024 (επεξεργασμένο) Ο ocon στη haas; Επεξ/σία 17 Ιουλίου 2024 από liakjim 1
ghostrider Δημοσ. 17 Ιουλίου 2024 Δημοσ. 17 Ιουλίου 2024 Συνεχεια με τον newey .... Τελικα μαλλον τα πηρε με την RB επειδη ο Wache και ενας αλλος μηχανικος τον παρεκαμψαν για την RB20. https://www.gpblog.com/en/news/289400/newey-s-input-ignored-in-development-of-rb20-wach-drew-own-plan.html
xacto Δημοσ. 17 Ιουλίου 2024 Δημοσ. 17 Ιουλίου 2024 6 ώρες πριν, ASFE είπε Jul.17 (GMM) Red Bull suspects 2024 championship rival McLaren may have been bending the rules to help with tyre cooling. Team consultant Dr Helmut Marko admitted he was amazed at this year’s rapidly improving McLaren last time out at Silverstone. “When we had the McLaren behind us, they were literally flying,” he told Speed Week. “It was unbelievable. They were a second or more faster than us and also than the Mercedes.” Marko’s comments coincide with a new report at Auto Motor und Sport, revealing that “Red Bull recently discovered an additional hole on the brake ventilation drums of the McLaren MCL38 at the front and rear that shouldn’t be there”. It is believed the hole could simply be to access a sensor, which is commonplace up and down pitlane, although correspondent Michael Schmidt explained: “Red Bull suspects McLaren created an additional cooling channel that is not allowed”. A photo of the offending hole covered by silver tape is published in the German magazine’s report. “According to Red Bull’s observations,” said Schmidt, “the holes were apparently open at some races. After a complaint, the FIA took a closer look. “At the last two grands prix,” the respected journalist added, “the sensor access points were closed, as required by the rules. https://www.gptoday.com/full_story/view/946740/Red_Bull_lodged_technical_complaint_against_McLaren/ Έχουν μεγάλο ενδιαφέρον οι καταγγελίες των ομάδων όταν στενεύει ο ανταγωνισμός. Άσχετα με το αποτέλεσμα της καταγγελίας, μαθαίνουμε ενδιαφέροντα πράγματα από τεχνικής πλευράς. Και από ευελιξίας των μηχανικών πλευράς. Η ταινία με το κόκκινο βέλος καλύπτει ένα άνοιγμα, για να τοποθετηθεί αισθητήρας θερμοκρασίας, που δίνει δεδομένα στην ομάδα για τη θερμοκρασία των φρένων. Στις δοκιμές επιτρέπεται, στον αγώνα πρέπει να είναι κλειστή. Η RedBull υποστηρίζει ότι στους τελευταίους αγώνες η ταινία έλειπε, δίνοντας πλεονέκτημα ψύξης στα ελαστικά. 1 2
greenfan20 Δημοσ. 17 Ιουλίου 2024 Δημοσ. 17 Ιουλίου 2024 2 ώρες πριν, ASFE είπε 😱 Ναι ελα Σαρλς box, box, box, πάμε στο plan F, θα βαλουμε μαλακή. Η πιστα στεγνωνει γρηγορα. 1 10
Προτεινόμενες αναρτήσεις