Προς το περιεχόμενο

Προτεινόμενες αναρτήσεις

  • Απαντ. 2,1k
  • Δημ.
  • Τελ. απάντηση

Συχνή συμμετοχή στο θέμα

Δημοσ.
2 λεπτά πριν, Vasilisxd είπε

Και 0,25€ να πληρώνεις, το δικό μου (VW Group) εντός πόλης έχει ~11Kwh, βγαίνει περί τα 2,8€/100χλμ.

Τα BYD όντως καίνε παραπάνω, λόγο μικρού recuperation. 

Ρε σίγουρα έχετε την ρύθμιση στο High; Μου φαίνεται αδύνατον να φεύγετε τόσο ψηλά εντός πόλης.

2 λεπτά πριν, arxontas2323 είπε

e-up εχεις; γιατι 11kwh ειναι τρομερο 

Δεν είναι περίεργο. Όλα τα ηλεκτρικά εντός πόλης καίνε λιγότερο απ' ότι εκτός γι αυτό θα δεις και τον κύκλο WLPT εντός να δίνει πολύ μεγαλύτερο range απ' ότι εκτός. Το surf παίζει να καταφέρνει άνετα 450km εντός αλλά τα 200 εκτός να τα βγάζει οριακά.

Στην δική μου περίπτωση αν οδηγάς γενικότερα με μέχρι 60 χιλιόμετρα εντός το πετυχαίνεις άνετα αυτό το νούμερο ακόμα και με βαριά αυτοκίνητα.

Δεν έχει όμως και τόσο σημασία. Αν φτάσεις απ' τα 11KWh/100km στις15KWh/100km θα φας 1€ παραπάνω;

Δημοσ. (επεξεργασμένο)
On 22/05/2025 at 20:39, manolis940 said:

Ρε σίγουρα έχετε την ρύθμιση στο High; Μου φαίνεται αδύνατον να φεύγετε τόσο ψηλά εντός πόλης.

Δεν είναι περίεργο. Όλα τα ηλεκτρικά εντός πόλης καίνε λιγότερο απ' ότι εκτός γι αυτό θα δεις και τον κύκλο WLPT εντός να δίνει πολύ μεγαλύτερο range απ' ότι εκτός. Το surf παίζει να καταφέρνει άνετα 450km εντός αλλά τα 200 εκτός να τα βγάζει οριακά.

Στην δική μου περίπτωση αν οδηγάς γενικότερα με μέχρι 60 χιλιόμετρα εντός το πετυχαίνεις άνετα αυτό το νούμερο ακόμα και με βαριά αυτοκίνητα.

Δεν έχει όμως και τόσο σημασία. Αν φτάσεις απ' τα 11KWh/100km στις15KWh/100km θα φας 1€ παραπάνω;

Στο Atto 3 που οδήγησα, στο high ήταν σαν το δικό μου στο επίπεδο 1 από 3. *** Edit, μάλλον προς το 2/3 τώρα που το ξανά είδα. 

Γενικά επειδή τα ηλεκτρικά τραβάνε, συνήθως τα πάμε και εμείς λίγο τάπα, γι αυτό και ανεβαίνει η κατανάλωση. 

Εγω βλέπω και κάτι 8,5άρια άμα πάω οικονομικά.

Επεξ/σία από Vasilisxd
  • Like 1
Δημοσ.

Να ρωτήσω κάτι που ίσως έχει απαντηθεί στις προηγούμενες σελίδες. Αμα δεν έχεις την δυνατότητα πάρκινγκ άρα δεν μπορείς να φορτίσεις σπίτι είναι ταλαιπωρία η διαδικασία φόρτισης από δημόσιους ταχύ φορτιστές; Μιλάμε περίπου για χρήση 500 χλμ το μήνα άρα δεν θα χρειαστούν πολλές φορτίσεις τον μήνα. Επισης, διάβασα ότι δεν είναι ότι καλύτερο για την μπαταρία να την φορτίζεις συνέχεια σε ταχύ φορτιστές. Ισχύει αυτό;

τελος, πάλι από αυτά που έχω διαβάσει η αγορά ηλεκτρικού αυτοκινήτου από εξωτερικό δεν πληρώνεις δασμούς οπότε συμφέρει και η αγορά απ έξω. Φαντάζομαι ισχύει ακόμη αυτό; Ερωτήσεις εντελώς πρωτάρη με ηλεκτροκίνηση, που το ψάχνει λίγο από την αρχή πριν προχωρήσω στην μετάβαση .

Δημοσ.
5 λεπτά πριν, colombiano747 είπε

Να ρωτήσω κάτι που ίσως έχει απαντηθεί στις προηγούμενες σελίδες. Αμα δεν έχεις την δυνατότητα πάρκινγκ άρα δεν μπορείς να φορτίσεις σπίτι είναι ταλαιπωρία η διαδικασία φόρτισης από δημόσιους ταχύ φορτιστές; Μιλάμε περίπου για χρήση 500 χλμ το μήνα άρα δεν θα χρειαστούν πολλές φορτίσεις τον μήνα. Επισης, διάβασα ότι δεν είναι ότι καλύτερο για την μπαταρία να την φορτίζεις συνέχεια σε ταχύ φορτιστές. Ισχύει αυτό;

τελος, πάλι από αυτά που έχω διαβάσει η αγορά ηλεκτρικού αυτοκινήτου από εξωτερικό δεν πληρώνεις δασμούς οπότε συμφέρει και η αγορά απ έξω. Φαντάζομαι ισχύει ακόμη αυτό; Ερωτήσεις εντελώς πρωτάρη με ηλεκτροκίνηση, που το ψάχνει λίγο από την αρχή πριν προχωρήσω στην μετάβαση .

δεν ειναι ταλαιπωρια, βρισκεις εναν κοντα σου και πας και περιμενεις ενα μισαωρο. ιδανικα σε καποιο σμ που πας να ψωνισεις ουτως η αλλως. 

ακομα ισχυει η απαλλαγη απο τελωνιο, μονο εξοδα φακελου η κατι τετοιο δινεις. νομιζω ειναι φλατ 600ευρω αλλα ισως καποιος θυμαται καλυτερα.

το ερωτημα ειναι γιατι κοιτας ηλεκτρικα για τοσα λιγα χλμ.

  • Like 1
Δημοσ.
2 λεπτά πριν, basilis_k6 είπε

δεν ειναι ταλαιπωρια, βρισκεις εναν κοντα σου και πας και περιμενεις ενα μισαωρο. ιδανικα σε καποιο σμ που πας να ψωνισεις ουτως η αλλως. 

ακομα ισχυει η απαλλαγη απο τελωνιο, μονο εξοδα φακελου η κατι τετοιο δινεις. νομιζω ειναι φλατ 600ευρω αλλα ισως καποιος θυμαται καλυτερα.

το ερωτημα ειναι γιατι κοιτας ηλεκτρικα για τοσα λιγα χλμ.

Ευχαριστώ φίλε μου για την άμεση απάντηση. Τωρα για τα χλμ χονδρικά το είπα μπορεί να είναι και 1.000 το μήνα. Πάλι ναι μεν δεν είναι πολλά.
 

Η αλήθεια είναι ότι πέτυχα τυχαία έτσι που έψαχνα για μεταχειρισμένα αυτοκίνητα το Jaguar I-pace και έφαγα ένα κόλλημα εκ πρώτης. Βέβαια έχω διαβάσει ότι βγάζει αρκετά προβλήματα τα του 2019-20 μοντέλα αλλά ακόμη στο ψάξιμο είμαι.  Οπως να λάβω υπόψην τα 8 χρόνια εγγύησης της μπαταρίας ή τα 160.000 χλμ 

Δημοσ. (επεξεργασμένο)
7 hours ago, colombiano747 said:

Να ρωτήσω κάτι που ίσως έχει απαντηθεί στις προηγούμενες σελίδες. Αμα δεν έχεις την δυνατότητα πάρκινγκ άρα δεν μπορείς να φορτίσεις σπίτι είναι ταλαιπωρία η διαδικασία φόρτισης από δημόσιους ταχύ φορτιστές; Μιλάμε περίπου για χρήση 500 χλμ το μήνα άρα δεν θα χρειαστούν πολλές φορτίσεις τον μήνα. Επισης, διάβασα ότι δεν είναι ότι καλύτερο για την μπαταρία να την φορτίζεις συνέχεια σε ταχύ φορτιστές. Ισχύει αυτό;

τελος, πάλι από αυτά που έχω διαβάσει η αγορά ηλεκτρικού αυτοκινήτου από εξωτερικό δεν πληρώνεις δασμούς οπότε συμφέρει και η αγορά απ έξω. Φαντάζομαι ισχύει ακόμη αυτό; Ερωτήσεις εντελώς πρωτάρη με ηλεκτροκίνηση, που το ψάχνει λίγο από την αρχή πριν προχωρήσω στην μετάβαση .

Είναι πειρασμός το συγκεκριμένο και Premium μάρκα με ότι αυτό συνεπάγεται (ακριβά ανταλλακτικά). Προσωπικά θα το απέφευγα. Ίσως να κοιτούσα ένα Tesla εάν ήθελα γρήγορο αμάξι.

Εάν δεν μπορείς να έχεις σπίτι φόρτιση, είναι ταλαιπωρία και δε γλυτώνεις λεφτά (~9€/100χλμ), που είναι ο κύριος πιστεύω σκοπός αγοράς ενός ηλεκτρικού.

"Επισης, διάβασα ότι δεν είναι ότι καλύτερο για την μπαταρία να την φορτίζεις συνέχεια σε ταχύ φορτιστές. Ισχύει αυτό;" Δεν πολύ ισχύει αυτό. 

 

Επεξ/σία από Vasilisxd
  • Like 1
Δημοσ.

Με τίποτα δεν θα αγόραζα ηλεκτρικό για να φορτίζω εκτός σπιτιού. Βασανιστήριο είναι!

Αφήνω μόνο την περίπτωση που θέλω πάρα πολλά άλογα για μία βόλτα στο τόσο και δεν έχω λεφτά για να πάρω κάποιο αντίστοιχο ICE.

  • Like 1
Δημοσ.
16 minutes ago, teodor_ch said:

Με τίποτα δεν θα αγόραζα ηλεκτρικό για να φορτίζω εκτός σπιτιού. Βασανιστήριο είναι!

Αφήνω μόνο την περίπτωση που θέλω πάρα πολλά άλογα για μία βόλτα στο τόσο και δεν έχω λεφτά για να πάρω κάποιο αντίστοιχο ICE.

Πάω σε ένα συγκεκριμένο Lidl (δωρεάν φόρτιση) που στο απέναντι μαγαζί, ο ιδιοκτήτης έχει ένα ηλεκτρικό. Ε ρε, ο τύπος το έχει συνδεμένο (τις ώρες που εργάζεται) και έρχεται κάθε τόσο και ανανεώνει τη φόρτιση.

Εντωμεταξύ τι φάση με τα Lidl Χαλκίδας, έχουν σχεδιάσει 8 θέσεις φόρτισης, κρέμονται τα καλώδια και έχουν 1 φορτιστή. Ελπίζω κάποια στιγμή να τις προχωρήσουν και ας κόψουν τους τζαμπατζήδες, έστω να σκανάρεις μια απόδειξη ξερωγω για να το πάρεις από εκεί. 

image.jpeg.53a0d07e35edd4cfd8465a21f42af5bf.jpeg

Μακάρι να το έκαναν και τα υπόλοιπα σουπερμάρκετ, αλλά έχουν βάλει όλα μέσα εταιρίες.

Δημοσ. (επεξεργασμένο)

Τελειώνει το πάρτυ στο λιντλ.

Φόρτισε το όχημά σου όσο ψωνίζεις

 

Το είχα υπολογίσει και στα 15' κερδίζεις €1 ρεύματος με DC20kW.

Δεν υπήρχε περίπτωση να πάω να περιμένω να φορτίσω. Τώρα αν έπρεπε να αφήσω τα παιδιά σε εξωσχολικά εκεί κοντά και είχα κανένα μισάωρο οκ να το καταλάβω. Ή εννοείται όσο ψωνίζω. 

Αλλά όχι για το οικονομικό κέρδος. Απλά γιατί με 1΄ απο τον χρόνο μου μπορώ να το κάνω.

 

Για τον τύπο που λές μπορεί να μήν μπορεί να φορτίσει αλλού και έτσι και αλλιώς θα πήγαινε σε εξωτερικό φορτιστή. Αλλά αφού είναι εκεί δίπλα οκ. Τσάμπα προστατευμένη θέση στάθμευσης και  τσάμπα φόρτιση. Για τον ίδιο το καταλαβαίνω. Φυσικά δεν είναι σωστό για τους υπόλοιπους αλλά με βάση τα παραπάνω δεν αξίζει καν να ασχοληθεί κανείς.

Δηλαδή θα παώ να κάνω παρατήρηση για το 1-2€ όσο ψωνίζω? Δεν ασχολούμαι. 

Επεξ/σία από teodor_ch
  • Haha 1
Δημοσ.
19 minutes ago, teodor_ch said:

Τελειώνει το πάρτυ στο λιντλ.

Φόρτισε το όχημά σου όσο ψωνίζεις

 

Το είχα υπολογίσει και στα 15' κερδίζεις €1 ρεύματος με DC20kW.

Δεν υπήρχε περίπτωση να πάω να περιμένω να φορτίσω. Τώρα αν έπρεπε να αφήσω τα παιδιά σε εξωσχολικά εκεί κοντά και είχα κανένα μισάωρο οκ να το καταλάβω. Ή εννοείται όσο ψωνίζω. 

Αλλά όχι για το οικονομικό κέρδος. Απλά γιατί με 1΄ απο τον χρόνο μου μπορώ να το κάνω.

 

Για τον τύπο που λές μπορεί να μήν μπορεί να φορτίσει αλλού και έτσι και αλλιώς θα πήγαινε σε εξωτερικό φορτιστή. Αλλά αφού είναι εκεί δίπλα οκ. Τσάμπα προστατευμένη θέση στάθμευσης και  τσάμπα φόρτιση. Για τον ίδιο το καταλαβαίνω. Φυσικά δεν είναι σωστό για τους υπόλοιπους αλλά με βάση τα παραπάνω δεν αξίζει καν να ασχοληθεί κανείς.

Δηλαδή θα παώ να κάνω παρατήρηση για το 1-2€ όσο ψωνίζω? Δεν ασχολούμαι. 

Τραγικοί και αυτοί DC: 0,55€ ανά kWh, στην ουσία πάνε να βγάλουν κέρδος ! Άκου κάτι πράγματα...

Θα μπορούσαν να το έχουν στο κόστος για την εξυπηρέτηση των πελατών 😜

  • Like 2
Δημοσ.
5 ώρες πριν, Vasilisxd είπε

Είναι πειρασμός το συγκεκριμένο και Premium μάρκα με ότι αυτό συνεπάγεται (ακριβά ανταλλακτικά). Προσωπικά θα το απέφευγα. Ίσως να κοιτούσα ένα Tesla εάν ήθελα γρήγορο αμάξι.

Εάν δεν μπορείς να έχεις σπίτι φόρτιση, είναι ταλαιπωρία και δε γλυτώνεις λεφτά (~9€/100χλμ), που είναι ο κύριος πιστεύω σκοπός αγοράς ενός ηλεκτρικού.

"Επισης, διάβασα ότι δεν είναι ότι καλύτερο για την μπαταρία να την φορτίζεις συνέχεια σε ταχύ φορτιστές. Ισχύει αυτό;" Δεν πολύ ισχύει αυτό. 

 

Ευχαριστώ για τις συμβουλές. Κοίταξε να δεις και μένα με προβληματίζει όπως είπα εξαρχής που δεν μπορώ να φορτίσω από το σπίτι μου. Αλλά επειδή το αμάξι το χρησιμοποιώ κυρίως για βόλτες ή κάποια υπόχρεωση γιατί στην δουλειά πάω με τα μέσα δεν θα χρειάζεται λογικά πάνω από 2-3 φορές το μήνα να πάω για φόρτιση.
 

Τώρα τα 9 ευρώ ανά 100 χλμ που λες ναι μεν δεν είναι οικονομικό αλλά και ούτε κάτι τρελό σαν τιμή. Τώρα με αυτό που έχω καίει 8-9 λίτρα τα 100 χλμ οπότε πιο ακριβά μου βγαίνει. 
 

επισης, το ακούω που λες για ακριβά ανταλλακτικά. Ξέρει κανείς ωστόσο άμα πληρώνεις και φόρο πολυτελείας ή τεκμήρια επειδή μιλάμε για αμάξι άνω των 50.000 καινούριο; Κάπως έτσι τα υπολογίζουν νομίζω 

Δημοσ.
3 ώρες πριν, Vasilisxd είπε

Πάω σε ένα συγκεκριμένο Lidl (δωρεάν φόρτιση) που στο απέναντι μαγαζί, ο ιδιοκτήτης έχει ένα ηλεκτρικό. Ε ρε, ο τύπος το έχει συνδεμένο (τις ώρες που εργάζεται) και έρχεται κάθε τόσο και ανανεώνει τη φόρτιση.

Εντωμεταξύ τι φάση με τα Lidl Χαλκίδας, έχουν σχεδιάσει 8 θέσεις φόρτισης, κρέμονται τα καλώδια και έχουν 1 φορτιστή. Ελπίζω κάποια στιγμή να τις προχωρήσουν και ας κόψουν τους τζαμπατζήδες, έστω να σκανάρεις μια απόδειξη ξερωγω για να το πάρεις από εκεί. 

image.jpeg.53a0d07e35edd4cfd8465a21f42af5bf.jpeg

Μακάρι να το έκαναν και τα υπόλοιπα σουπερμάρκετ, αλλά έχουν βάλει όλα μέσα εταιρίες.

Γενικά οι θέσεις φόρτισης στην Ελλάδα πρέπει να έρθουν με μια πάγια χρέωση και να έχουν μπάρα και να ανοίγουν και να "τιμωρούν" όποιον τις καταλαμβάνει χωρίς να φορτίζει. Δεν καταλαβαίνουμε αλλιώς στα Βαλκάνια είτε είμαστε petrolheads είτε electroheads.

  • Like 1
Δημοσ.
6 ώρες πριν, teodor_ch είπε

Τελειώνει το πάρτυ στο λιντλ.

Φόρτισε το όχημά σου όσο ψωνίζεις

 

Το είχα υπολογίσει και στα 15' κερδίζεις €1 ρεύματος με DC20kW.

Δεν υπήρχε περίπτωση να πάω να περιμένω να φορτίσω. Τώρα αν έπρεπε να αφήσω τα παιδιά σε εξωσχολικά εκεί κοντά και είχα κανένα μισάωρο οκ να το καταλάβω. Ή εννοείται όσο ψωνίζω. 

Αλλά όχι για το οικονομικό κέρδος. Απλά γιατί με 1΄ απο τον χρόνο μου μπορώ να το κάνω.

 

Για τον τύπο που λές μπορεί να μήν μπορεί να φορτίσει αλλού και έτσι και αλλιώς θα πήγαινε σε εξωτερικό φορτιστή. Αλλά αφού είναι εκεί δίπλα οκ. Τσάμπα προστατευμένη θέση στάθμευσης και  τσάμπα φόρτιση. Για τον ίδιο το καταλαβαίνω. Φυσικά δεν είναι σωστό για τους υπόλοιπους αλλά με βάση τα παραπάνω δεν αξίζει καν να ασχοληθεί κανείς.

Δηλαδή θα παώ να κάνω παρατήρηση για το 1-2€ όσο ψωνίζω? Δεν ασχολούμαι. 

σε ολα στην ελλαδα μονο οι πρωτοι κερδιζουν. μολις κατι γινει Mainstream το χτυπανε σαν χταποδι απο παντου.

 

  • Like 3

Δημιουργήστε ένα λογαριασμό ή συνδεθείτε για να σχολιάσετε

Πρέπει να είστε μέλος για να αφήσετε σχόλιο

Δημιουργία λογαριασμού

Εγγραφείτε με νέο λογαριασμό στην κοινότητα μας. Είναι πανεύκολο!

Δημιουργία νέου λογαριασμού

Σύνδεση

Έχετε ήδη λογαριασμό; Συνδεθείτε εδώ.

Συνδεθείτε τώρα

  • Δημιουργία νέου...