Προς το περιεχόμενο

Προτεινόμενες αναρτήσεις

Δημοσ.
52 λεπτά πριν, manolis940 είπε

Σχεδόν το αγοράζεις το όχημα με το leasing.

Και στο τέλος, στο πουλάνε κιόλας.

  • Like 1
  • Απαντ. 2,3k
  • Δημ.
  • Τελ. απάντηση

Συχνή συμμετοχή στο θέμα

Δημοσ.
1 ώρα πριν, manolis940 είπε

Σχεδόν το αγοράζεις το όχημα με το leasing. Γι αυτό δεν βρίσκω και νόημα. 

Για παράδειγμα το ID4 που συζητάμε έχει 5,9% επιτόκιο.
Αν για παράδειγμα το αγοράσουμε σε 36 δόσεις με 4000€ προκαταβολή βγαίνει στα 1,222.32€

Σε leasing που βλέπω στο instacar βγαίνει στα 1.008,12€ . 

 

Εδώ ναι. Δες Γερμανία VW lease για το ID4 Pro + infotainment (48600 τιμή), 4 χρόνια, 25000 km το χρόνο, L support package που περιλαμβάνει και χειμερινά ελαστικά, 6000 προκαταβολή + 465 το μήνα. Έτσι ναι κάνεις leasing. Εδώ είναι κλέφτες

  • Like 1
Δημοσ. (επεξεργασμένο)

Λοιπον εντυωπσεις απο τον 15λεπτο test drive του Δελφινιου.

Οδηγησα την εκδοση comfort και οχι την desing.Tο οποιο με ξενισε γιατι ηθελα να το δω με το πανοραμα και το φως που μπαινει μεσα.Το τεστ ηταν σε καποιες γειτονιες για να δουμε λακουβες σαμαρακια και μετα Αλιμου.

Η αναρτηση και η ανεση του οχηματος παρα πολυ καλη,ωραια αποσβεση,οχι τριγμοι και οδηγηση στο eco.Αφου βγηκαμε απο τα στενα ,οδηγηση με normal,με αρκετη διαφορα στην δυναμη του αυτοκινητου.Το regen μου αρεσε,αφηνες γκαζι και με προοδευτικο ρυθμο φρεναρε μεχρι που εφτανα στο φαναρι και παταγα λιγο φρενο.Μετα απο 1 sec(αναβει μια ενδειξη) μπορεις να αφησεις και το φρενο και να πατησεις γκαζι μονο οταν θες να φυγεις.Μεχρι τωρα δεν εχω βρει κατι αρνητικο.

Μετα βαλαμε το sport ,εφοσον ημασταν Αλιμου με μια σχετικη απλα και εκει ηρθε η απολυτη ξενερα.
Το αμαξι με τα Ling Long ειναι για το δελφιναριο για κωμικη παρασταση.

Ακομα και με πατημα 50% του πενταλ,το αμαξι σπινιαρει ανελεητα.Ειχαμε κλιματισμο και κλειστα τζαμια και ισα ισα τα ακουγα που στριγγγλιζαν.Αυτο ειχε σαν αποτελεσμα να μην νιωθεις πουθενα τα 200 αλογα του αυτοκινητου.Προφανως 2 σκαλες πιο γρηγορο το normal,αλλα απογοητευτηκα πληρως.Εκανα και μια εκινηση απο φαναρι χαζοσπινιαρε γιατι το πατησα προδευτικα και γυρισαμε αντιπροσωπεια οπου παρκαρα με την ευκολια του 360.Στο ιντερνετ βλεπω με καλα λαστιχα κανουν 6.9 0-100.To αμαξι θελει λαστιχα.....

Ειπα στον πολυ ευγενικο πωλητη οτι το test drive δεν με καλυπτει.Δεν γινεται αμαξι 28.650 να μην το δοκιμασω σε ολες τις συνθηκες.Πως παει στα 120?Πως ειναι οι ρεπριζ 80-120(4.5 sec ειναι) πως τα παει απο ηχομονωση σε ταξιδι με 130?Κατι αλλο που με χαλασε στο εκθεσιακο,το ηχοσυστημα δεν ειχε καλο ηχο στις υψηλες ηταν καπως μουντο.επαιξα με το equalizer και κατι προγραμματα αλλα και παλι ηταν σαν τα τουιτερ να ηταν φιμωμενα.Δεν εβγαλα ακρη.

Μου  λεει δυστυχως δεν υπαρχει τετοια δυνατοτητα γιατι εχουμε παρα πολλα test drive και καλο θα ηταν να το βρεις να το νοικιασεις για 1-2 μερες για να το δεις σωστα.Οτι ναναι....

Παω στην Skoda να δω το Elroq και νομιζα οτι μπηκα σε Bentley.....Το αμαξι ειναι σε αλλο επιπεδο αλλα τεραστιο.Ο Πωλητης  αφου του ειπα την κακη εμπειρια του test drive με το dolphin,μου λεει ειναι ντροπη να σου δωσω το Elroq για 15 λεπτα να το παμε μαζι.Εαν θελεις ελα αυριο να το παρεις για 30-40 λεπτα ΜΟΝΟΣ  σου να το δεις και ας μην το παρεις.Προφανως θελω ενα αμαξι στα επιπεδα του Epiq που θα ερθει σε ενα χρονο αλλα μεχρι τοτε....

Σε λιγο θα γραψω για τα υπολοιπα που ειδα.

Επεξ/σία από fabiawrc
  • Like 4
Δημοσ.

Νομιζω του ζηταει ο Κλεφτοσαρακακης 10.000 ευρω για επισκευη και ο ανθρωπος δεν ειχε κανει μικτη.Εαν θυμαμαι καλα ετσι ειχε γραψει στο byd στο facebook.

  • Like 1
Δημοσ.
33 λεπτά πριν, fabiawrc είπε

Νομιζω του ζηταει ο Κλεφτοσαρακακης 10.000 ευρω για επισκευη και ο ανθρωπος δεν ειχε κανει μικτη.Εαν θυμαμαι καλα ετσι ειχε γραψει στο byd στο facebook.

10k για αυτα που λεει οτι θελει το αμαξι η κατι δεν μας λεει? εξωφρενικο νουμερο

Δημοσ. (επεξεργασμένο)

1:Οδηγω e-C3 ΜΑΧ την ανωτερη εκδοση.Φοβερη αναρτηση τα hudraulic bump stops κανουν οντως δουλεια.Περασα μεγαλα σαμαρακια και δεν καταλαβα τιποτα.Πολυ ομαλη αποροφηση σε καθε ειδους λακουβα.Επισης τα καθισματα comfort παρα πολυ μαλακα και ανετα.Καλη ορατοτητα και compat διαστασεις.Εδω τελειωνουν τα θετικα.Εσωτερικο φτωχοκομειο,ακομα και στην πλουσια εκδοση.1 προγραμμα οδηγησης,νορμαλ επιδοσεις το αμαξι αυτο επρεπε να κοστιζει 20.000 το πολυ.

2:Περναω απο την Ford,Puma 37.000 με 43κw μπαταρια.Με επιασαν τα γελια.Τραγικο εσωτερικο,μουντο και τετραγωνιλα.Πως καταντησες ετσι ρε Ford?Fiesta δεν εχεις Focus δεν εχεις.Με ενα Puma εμεινε ενα Raptor και ενα Kuga.ΚΑΤΑΝΤΙΑ.

3:Volvo EX30.39.172 εχει εκπτωση 5.000 ευρω στα ετοιμοπαραδοστα,για 3 χρονια δεν εχει σερβις,και δικαιουσαι και το κινουμαι ηλεκτρικα +αποσυρση να παει 31.000.49kw μπαταρια,εσωτερικο αδειο με ενα ταμπλετ στην μεση.Εξωτερικα πανεμορφο.

4:Opel moka 37.000 και Frontera με 30.000 με a/c.Το Moka ωραιο μεσα με τις μεγαλες οθονες,το Frontera αδιαφορο....

5:VW ID3.....Τι να πεις για αυτο το μοντελο  την ντροπη της VW...Απο την πρωτη γενια που το εβγαλε το εσωτερικο ειναι παντελως αθλιο για γερμανο κατασκευαστη.(τα πρωτεια αθλιοτητας τα εχει το inster)Απεξω ειναι μια χαρα σε σχεδιο.ΑΠΟ 37.000 ΜΕ ΤΑΣΙΑ !!!!! και μετα γιατι απορει ο κοσμος πως θεριζουν οι κινεζει σε πωλησεις......

6:Renault 5. Ενα αμαξι που θα το αγοραζα χθες.Φοβερο εξωτερικο-εσωτερικο,πανεμορφος διακοσμος και λεπτομερειες.Κακιστη τιμη,μικρη μπαταρια,τραγικοι χωροι.26.900 ΤΑΣΙΑ και 40kw μπαταρια....Για να πας στην 52αρα 32.900......


Δεν ειναι τυχαιο που το δελφινι πουλαει πολυ με ολα αυτα που προσφερει λοιπον στα 28.600....
Τελικα το σερβις ειναι στα 200ευρω καθε 2 χρονια.

 
 

Επεξ/σία από fabiawrc
  • Like 3
Δημοσ.
2 hours ago, fabiawrc said:

Παω στην Skoda να δω το Elroq και νομιζα οτι μπηκα σε Bentley.....Το αμαξι ειναι σε αλλο επιπεδο αλλα τεραστιο.Ο Πωλητης  αφου του ειπα την κακη εμπειρια του test drive με το dolphin,μου λεει ειναι ντροπη να σου δωσω το Elroq για 15 λεπτα να το παμε μαζι.Εαν θελεις ελα αυριο να το παρεις για 30-40 λεπτα ΜΟΝΟΣ  σου να το δεις και ας μην το παρεις.Προφανως θελω ενα αμαξι στα επιπεδα του Epiq που θα ερθει σε ενα χρονο αλλα μεχρι τοτε....

Τελικά έκανες test drive το elroq? σε ποια αντιπροσωπεία πήγες?

Δημοσ. (επεξεργασμένο)
1 ώρα πριν, fabiawrc είπε

e-C3

Είχε στην έκθεση πέρσι το C3. Το κάθισμα έτριζε. Στην έκθεση.

Φαντάζομαι καμία διαφορά με το e-C3.

1 ώρα πριν, fabiawrc είπε

Renault 5

Έχω πάει σε 5 διαφορετικές εκθέσεις και βρήκα δύο εκθεσιακά, ένα άσπρο και ένα μαύρο, ένα στα Βόρεια προάστια και ένα στον Πειραιά.

Στη μία έκθεση που το βρήκα, το είδα μόνος μου. Ο πωλητής μου έλεγε διάφορα, κάτι για κινούμαι ηλεκτρικά 5 (!), κάτι "μην υπολογίζεις και πολύ στην επιδότηση", δες το αν το θες πολύ και βλέπουμε, μιλούσαν μεταξύ τους στον πληθυντικό (ούτε τράπεζα), λέω οκ. Next. Με χάσατε.

Στην δεύτερη έκθεση, έπεσαν πάνω μου. Είδαμε διαθεσιμότητες, είδαμε χρώματα, είδαμε εκδόσεις, και είδαμε και δύο αυτοκίνητα (ένα της έκθεσης και άλλο ένα bonus που μάλλον περιμένει πινακίδες, απ' έξω βέβαια, γιατι το χρώμα με ενδιέφερε, με σεβασμό στον νέο ιδιοκτήτη).

Μέσα, έχει φυσικούς διακόπτες, έχει γρήγορο infotainment, με καλό integration με τις οθόνες (Android Car).

Πίσω, δεν κατάλαβα τι παίζει με τον χώρο κάτω από το κάθισμα, δεν χώραγα να βολέψω τα πόδια μου (δεν κατάλαβα αν ήταν πολύ χαμηλά, ή τα καθίσματα εδράζουν πολύ κοντά στο πάτωμα για να κρατήσουν τις μπροστινές θέσεις χαμηλά), αλλά τα γόνατα είναι ΟΚ.

Στο πορτμπαγκάζ, είναι καλά τα πράγματα. Το 40ρι έχει από κάτω έναν έξτρα χώρο για καλώδια. Το 52ρι μάλλον έχει μπαταρία εκεί, οπότε έξτρα χώρος γιοκ.

Από διαθεσιμότητες, το 52kWh, μαύρο σε 4 μήνες. Λευκό, σε 3 μήνες. Το 40kWh, ετοιμοπαράδοτο σε διάφορα χρώματα.

Θα κυνηγήσω να το οδηγήσω κιόλας, αλλά περιμένω θετικά στοιχεία, είναι ελαφρύ(τερο από άλλα ηλεκτρικά), έχει πίσω πολλαπλούς, και έχει ικανοποιητική ιπποδύναμη.

Στο δια ταύτα, είναι πολύ (έως πάρα πολύ) ακριβό και επειδή κοιτούσα την Iconic, μόνο με το χρώμα πήγε + 1600 έτσι με το καλημέρα. Και δεν είπα τίποτα για ηχοσύστημα που ήθελα ή για το πλήρες σύστημα υποβοηθήσεων.

Πολύ ενδιαφέρον, αλλά χρειάζεται μια γενναία έκπτωση, ειδικά όπως διαμορφώνεται το ΚΗ3 από εδώ και πέρα.

2 ώρες πριν, fabiawrc είπε

Κλεφτοσαρακακης

Ο Σφακιανάκης έχει την BYD.

Επεξ/σία από cmaniac
Δημοσ.

οσο ωραιο και αν ειναι το 5αρι, και ειναι σιγουρα το πιο ομορφο μικρο ηλεκτρικο, η τιμη του δεν βοηθαει. βεβαια δεν μιλαω καν για την επιδοτηση που ακουγετε στα 3κ, αυτο ειναι απλα ταφοπλακα.

το r4 ειναι πολυ καλυτερη προταση αν και μονο αν ερθει συντομα στην ιδια τιμη με την τιμη που τωρα εχει το 5αρι. βεβαια το 5αρι παει καλα εξω οποτε δεν περιμενω καμια διορθωση τιμων. 

το c3 στα τεστ πατωνει ασχημα. η στελαντις γενικα δεν ειναι ουτε να περνας απεξω. ισως το panda να εχει πιο λογικη τιμη καθως το αμαξι ειναι πραγματικα τερμα budget, για ενα 18αρι βασικη και πολυ του ειναι. 

puma γενικα λενε καλα λογια αλλα η τιμη ειδικα στην ελλαδα ναι, μονο για γελια.

id3 αναβαθμιστηκε γενικα και πουλαει οποτε ακριβο ξεακριβο ειναι vw, θα πουλαει.

το ελροκ ειναι αλλο ενα αμαξι που χωρις επιδοτηση δεν θα πουλησει απολυτως τιποτα, θελει τρελλο price drop.

Δημοσ.

Επειδή και εγώ είμαι σε αναζήτηση αμαξιού προσωπικα έχω ψιλοκαταλήξει ότι:

Ηλεκτρικό: Tesla

Υβριδικό: Toyota

Θερμικό: BMW 1

 

  • Like 2
Δημοσ. (επεξεργασμένο)
13 λεπτά πριν, privateer είπε

Ηλεκτρικό: Tesla

Υβριδικό: Toyota

Tesla ναι, αλλά αν δεν θες μαούνα τι γίνεται; (έστω ότι χωνεύεις / δεν σε ενδιαφέρουν οι πολιτικές πεποιθήσεις του αφεντικού της).

Υβριδικό ναι, Toyota/Lexus, συμφωνώ. Ειδικά 4ης και 5ης γενιάς (2023 και μετά). Οδήγησα το LBX και αν εξαιρέσεις την περίεργη αίσθηση των φρένων (που ίσως να φταίω εγώ), άφησε πολύ θετική εντύπωση. Βγήκα Αττική για να δω αν κάνει φασαρία το πλανητικό, ή αν κρεμάει και μέχρι τα 115 ήταν πολύ καλό και φαίνεται η δουλειά της Lexus πάνω στο σασί του Yaris Cross.

BMW πρέπει να έχεις κομπόδεμα και για το μετά. Αν και δεν με εντυπωσίασε η 1.

Επεξ/σία από cmaniac
Δημοσ.
21 λεπτά πριν, privateer είπε

Επειδή και εγώ είμαι σε αναζήτηση αμαξιού προσωπικα έχω ψιλοκαταλήξει ότι:

Ηλεκτρικό: Tesla

Υβριδικό: Toyota

Θερμικό: BMW 1

 

Και εγώ έχω ψιλοκαταλήξει οτι:

image.jpeg.89a5c18d476e62d2fa0ff248a94f87be.jpeg

  • Like 1
Δημοσ.
30 λεπτά πριν, Red_Bear είπε

Και εγώ έχω ψιλοκαταλήξει οτι:

image.jpeg.89a5c18d476e62d2fa0ff248a94f87be.jpeg

Έχεις μπει στο Seal?

Παράδειγμα, μπήκα σε ένα Seal U DM-i. Το πίσω κάθισμα έτρεμε (όχι έτριζε, ΕΤΡΕΜΕ) στις λακκούβες.

Δημοσ.
7 λεπτά πριν, cmaniac είπε

Έχεις μπει στο Seal?

Παράδειγμα, μπήκα σε ένα Seal U DM-i. Το πίσω κάθισμα έτρεμε (όχι έτριζε, ΕΤΡΕΜΕ) στις λακκούβες.

Μιλάω για το Seal sedan (κανενα Seal SUV). Και μπήκα μέσα και το οδήγησα. Με ενθουσίασε. (το οτι ετρεμε οπως λες, μάλλον θα ειναι καποιο  προβλημα του συγκεκριμενου αυτοκινητου, τετοιο πρόβλημα δεν έχει ανφερθει σε ΚΑΝΕΝΑ τεστ και ΠΟΥΘΕΝΑ).

  • Like 3

Δημιουργήστε ένα λογαριασμό ή συνδεθείτε για να σχολιάσετε

Πρέπει να είστε μέλος για να αφήσετε σχόλιο

Δημιουργία λογαριασμού

Εγγραφείτε με νέο λογαριασμό στην κοινότητα μας. Είναι πανεύκολο!

Δημιουργία νέου λογαριασμού

Σύνδεση

Έχετε ήδη λογαριασμό; Συνδεθείτε εδώ.

Συνδεθείτε τώρα

  • Δημιουργία νέου...