Προς το περιεχόμενο

Προτεινόμενες αναρτήσεις

Δημοσ. (επεξεργασμένο)
1 ώρα πριν, chek2fire είπε

Πάντως πιστεύω γιαυτούς που αλλάζουν τα αυτοκίνητα και τα πουλάνε σε 4-5 χρόνια το leasing είναι πολύ καλύτερη πρόταση από την αγορά. 

Για κανένα λόγο δεν συμφαίρει το leasing ειδικά σε αυτή την περίπτωση. Θα πάρεις για παράδειγμα το dolphin και δίνοντας στα 5 έτη 37000€ και στο τέλος δεν θα έχεις κάτι να πουλήσεις;  Θα γλιτώσεις ναι μεν λάστιχα που θα τα αλλάξεις 2 φορές σε αυτά τα χρόνια και την ασφάλεια αλλά και πάλι δεν πρόκειται να βγεις κερδιζένος. 

image.png.d89deb010c9cdaa359045f1b83cb12ca.png

40 λεπτά πριν, avacan23 είπε

Δεν θελω να σου χαλάσω το όνειρο αλλα δεν συμφωνω οτι μέχρι σήμερα η αγορά καινούργιου ηλεκτρικού ήταν η καλύτερη ιδέα... μπορεί για σένα ναι αλλα για για την πλειοψηφία όχι 

δλδ αν είχα εταιρεία να το βάλω στα έξοδα, και φωτοβολταικα στο σπίτι να το φορτιζω φθηνά οκ θα το σκεφτόμουν ....αλλα και πάλι θα χα δισταγμούς για ενα pehv.. οπότε δε συμφωνώ με το παρακάτω..

Το ηλεκτρικό που πήρα είναι ώριμο και δεν έχω νιώσει ούτε μία στιγμή ότι κάνω beta testing (γκουχ γκουχ ενημερώσεις OTA σε άλλες εταιρίες). Είναι ΑΜΑΞΙ 100% και δεν με απασχολήσει σε κάτι πέρα απο το να το φορτίσω και να το πλύνω! Άντε του βάζω και αέρα στα λάστιχα πού και πού

τα γεγονότα είναι οτι τα ηλεκτρικα 1ης γενιας αποδείχθηκαν κατώτερα των προσδοκιών... δλδ δεν ήταν το ώριμο και 100% αμάξι...μεγαλύτερη απόδειξη η αξία μεταπώλησης τους..δείτε στο mobile.de ότι αυτοκίνητα 2ετιας και 3τιας αξίας 100.000 ευρώ πωλούνται κάτω από 30.000 ευρώ (mercedes eqc, eqd,porsche taycan + macan, tesla X +S etc.) αλλά και τα 50.000 ευρώ tesla, audi q-4, vw i.5 κτλ το ίδιο... εληξε η εγγυηση μπαταρίας στα 100.000 η 160.000 χλμ και τα σκοτώνουν...

αν βάλεις την ελλειψη υποδομής, την μικρή χωρητικότητα σε μπαταρία (στην καλύτερη απόδοση 400χλμ σε μεικτές συνθήκες και όχι πάνω από 120 χλμ ταχύτητα)  και το υπερβολικό κόστος μεικτής ασφάλισης και ότι σε περίπτωση ατυχήματος πάθει ζημιά η μπαταρία καθίστανται οικονομικά σύμφορα για επισκευή (και τον κίνδυνο πυρκαγιας λόγω απαρχαιωμενης τεχνολογιασ προστασίας των μπαταρίων) τότε καταλαβαίνει κανεις γιατι τα ηλεκτρικά από το 2020-2025 δεν συγκινούσαν την πλειοψηφία ..

τώρα ομως βλέπεις η εταιρεία των πλειάδων η νο1 σε αξιοπιστία στον κόσμο να βγάζει 6 νέα ηλεκτρικα, οι γερμάνοι να αλλάζουν ολη τη γκάμα τους με νέα ηλεκτρικά για να αντιμετωπίσουν τους κινέζους... 

πάμε τώρα στο ειρωνικό και τι έγινε να φορτίζω πιο γρήγορα και να χω 800 χλμ αντι για 400 αυτονομία... να απαντήσω σοβαρά? ας πω ενα απλό παράδειγμα, η toyota η βασίλισσα των υβριδικών σε πωλήσεις κάνει στροφή στα ηλεκτρικά με νέα μοντέλα. εχει λοιπόν το 2025 το  Toyota bZ4X με 400χλμ αυτονομία και απλή φόρτιση και ξέρεις ότι σε λιγους μήνες βγάζει μοντέλο με 600 χλμ και γρήγορη φόρτιση. τι κάνεις ? αγοράζεις τώρα επειδή έχεις ανάγκη η περιμένεις λιγους μήνες το νέο μοντέλο ? με τη λογική σου δεν αξίζει να περιμένεις με τη δικη μου λογική αξίζει... οπότε ο καθένας κρίνει ποια άποψη είναι σωστή και που θα βάλει τα λεφτά του. 

Η άποψη μου ήταν ότι στην Ελλάδα μέχρι σήμερα δεν θα αγόραζα ηλεκτρικό, το 2026 όμως θα το σκεφτομουν σοβαρά με μπαταρίες νέας γενιας, με εγγυηση 10+ χρόνια, με αυτονομία 800χλμ και κύκλο χρήσης 14kWh/100χλμ. 

Διαφωνούμε το ξέρω αλλά για αυτό υπάρχει το φόρουμ για να ακούγονται οι διαφορετικές απόψεις

 

Να το ξαναπούμε άλλη μια φορά; Αν υπήρχε το καλύτερο αμάξι θα το αγοράζαμε όλοι και όλα τα άλλα θα πηγαίνανε κουβά. 

Πχ το Phev που προτείνεις σαν εναλλακτική για παράδειγμα είναι μία πολύ ακριβή εναλλακτική τόσο στην αγορά όσο και στην συντήρηση. Στην δική σου τσέπη μπορεί να είναι οκ, στην δική μου θα προτιμήσω 1500 χιλιόμετρα που κάνω τον μήνα να τα κάνω όσο πιο οικονομικά γίνεται. 

Στα ηλεκτρικά πέφτει η μεταπωλητική γιατί ναι δεν έχουν ζήτηση, υπάρχει επιδότηση και ένα σωρό άλλοι παράγοντες. Αν όπως στα θερμικά υπήρχε μία πιο ζεστή ματιά στο μεταχειρισμένο τότε και εκεί θα βλέπαμε άλλες τιμές. Βέβαια σιγά σιγά οι τιμές πέφτουν και στα μεταχειρισμένα θερμικά όπως σου έδειξαν παραπάνω, οπότε το τι μεταπωλητική αξία θα έχει ένα αμάξι σε πέντε χρόνια, καλύτερα είναι να μην το σκέφτεσαι γιατί όλοι όσοι το κάνουν πέφτουν εκτός με την πλειοψηφία να πηγαίνει κουβά. 

Το 2026 δεν ξέρω αν θα δούμε μπαταρίες νέας γενιάς στην Ελλάδα. Επίσης κράτα λίγο μικρό καλάθι όσον αφορά τις επιδόσεις. Αν μιλάμε για μπαταρίες Νατρίου η ενεργειακή τους πυκνότητα δεν είναι αρκετά μεγάλη. Αυτό που προσφέρουν είναι οικονομική κατασκευή. Τώρα αν κάποιος κατασκευαστής κάνει κάποια μαγκιά στο στήσιμο όπως έκανε η BYD με τις Blade μένει να δούμε. Αλλά προς το παρόν ο στόχος είναι να φτάσουν να έχουν ίδια απόδοση και μέγεθος με μία LFP. 

Επεξ/σία από manolis940
  • Like 5
Δημοσ. (επεξεργασμένο)
1 ώρα πριν, avacan23 είπε

Δεν θελω να σου χαλάσω το όνειρο αλλα δεν συμφωνω οτι μέχρι σήμερα η αγορά καινούργιου ηλεκτρικού ήταν η καλύτερη ιδέα... μπορεί για σένα ναι αλλα για για την πλειοψηφία όχι 

δλδ αν είχα εταιρεία να το βάλω στα έξοδα, και φωτοβολταικα στο σπίτι να το φορτιζω φθηνά οκ θα το σκεφτόμουν ....αλλα και πάλι θα χα δισταγμούς για ενα pehv.. οπότε δε συμφωνώ με το παρακάτω..

Το ηλεκτρικό που πήρα είναι ώριμο και δεν έχω νιώσει ούτε μία στιγμή ότι κάνω beta testing (γκουχ γκουχ ενημερώσεις OTA σε άλλες εταιρίες). Είναι ΑΜΑΞΙ 100% και δεν με απασχολήσει σε κάτι πέρα απο το να το φορτίσω και να το πλύνω! Άντε του βάζω και αέρα στα λάστιχα πού και πού

τα γεγονότα είναι οτι τα ηλεκτρικα 1ης γενιας αποδείχθηκαν κατώτερα των προσδοκιών... δλδ δεν ήταν το ώριμο και 100% αμάξι...μεγαλύτερη απόδειξη η αξία μεταπώλησης τους..δείτε στο mobile.de ότι αυτοκίνητα 2ετιας και 3τιας αξίας 100.000 ευρώ πωλούνται κάτω από 30.000 ευρώ (mercedes eqc, eqd,porsche taycan + macan, tesla X +S etc.) αλλά και τα 50.000 ευρώ tesla, audi q-4, vw i.5 κτλ το ίδιο... εληξε η εγγυηση μπαταρίας στα 100.000 η 160.000 χλμ και τα σκοτώνουν...

αν βάλεις την ελλειψη υποδομής, την μικρή χωρητικότητα σε μπαταρία (στην καλύτερη απόδοση 400χλμ σε μεικτές συνθήκες και όχι πάνω από 120 χλμ ταχύτητα)  και το υπερβολικό κόστος μεικτής ασφάλισης και ότι σε περίπτωση ατυχήματος πάθει ζημιά η μπαταρία καθίστανται οικονομικά σύμφορα για επισκευή (και τον κίνδυνο πυρκαγιας λόγω απαρχαιωμενης τεχνολογιασ προστασίας των μπαταρίων) τότε καταλαβαίνει κανεις γιατι τα ηλεκτρικά από το 2020-2025 δεν συγκινούσαν την πλειοψηφία ..

τώρα ομως βλέπεις η εταιρεία των πλειάδων η νο1 σε αξιοπιστία στον κόσμο να βγάζει 6 νέα ηλεκτρικα, οι γερμάνοι να αλλάζουν ολη τη γκάμα τους με νέα ηλεκτρικά για να αντιμετωπίσουν τους κινέζους... 

πάμε τώρα στο ειρωνικό και τι έγινε να φορτίζω πιο γρήγορα και να χω 800 χλμ αντι για 400 αυτονομία... να απαντήσω σοβαρά? ας πω ενα απλό παράδειγμα, η toyota η βασίλισσα των υβριδικών σε πωλήσεις κάνει στροφή στα ηλεκτρικά με νέα μοντέλα. εχει λοιπόν το 2025 το  Toyota bZ4X με 400χλμ αυτονομία και απλή φόρτιση και ξέρεις ότι σε λιγους μήνες βγάζει μοντέλο με 600 χλμ και γρήγορη φόρτιση. τι κάνεις ? αγοράζεις τώρα επειδή έχεις ανάγκη η περιμένεις λιγους μήνες το νέο μοντέλο ? με τη λογική σου δεν αξίζει να περιμένεις με τη δικη μου λογική αξίζει... οπότε ο καθένας κρίνει ποια άποψη είναι σωστή και που θα βάλει τα λεφτά του. 

Η άποψη μου ήταν ότι στην Ελλάδα μέχρι σήμερα δεν θα αγόραζα ηλεκτρικό, το 2026 όμως θα το σκεφτομουν σοβαρά με μπαταρίες νέας γενιας, με εγγυηση 10+ χρόνια, με αυτονομία 800χλμ και κύκλο χρήσης 14kWh/100χλμ. 

Διαφωνούμε το ξέρω αλλά για αυτό υπάρχει το φόρουμ για να ακούγονται οι διαφορετικές απόψεις

 

Γράφεις πολλά πράγματα που δεν ισχύουν και τα έχουμε αναλύσει πολλές φορές ξανά (πχ. ασφάλιση). Άλλο που δεν ισχύει είναι για τα 1ης γενιάς. 1ης γενιάς έχω και ακόμα είναι καλύτερο απο νέα οχήματα του 2025. 

Έπειτα πώς γίνεται να συμφωνείς/διαφωνείς αφού δεν ξέρεις τί ισχύει για εμένα? 👋 Μου χαλάς το όνειρο? 🤣

(Ψάξε σε παλαιότερα μηνύματα μου να δείς για το προηγούμενο αμάξι μου και τί επιλογές είχα όπως και πόσα κερδίζω εδώ και ένα έτος. Σίγουρα γράφω και για το ΦΒ μου. Αλλά απάντα μου σε ΠΜ γιατί δε νομίζω να ενδιαφέρει κανέναν άλλο...)

Τέλος ποιός μίλησε για PEHV που μάλλον εννοείς PHEV? Αυτά είναι για ακόμα λιγότερο κόσμο. 

 

Ο χρόνος περνάει. Σε 2 χρόνια θα περιμένουμε ακόμα καλύτερες μπαταρίες. Και σε 10-20-30 θα περιμένουμε το υδρογόνο ή κάτι αντίστοιχο που θα γεμίζει σε δευτερόλεπτα και δεν θα ζυγίζει 500 κιλά.

 

-----------------------------------------------------------------------------------

Tesla model 3 2020 τιμές ~€25.000 

Car.gr - Αυτοκίνητα, Tesla, Έτος 2020, ταξινόμηση: φθηνά πρώτα

Tesla model 3 2025 €41.000 

πτώση 40%  = €16.000

Golf 2025 ~€25.000

Του 2020 €15.000

πτώση 40% = €10.000

 

Διαφορά χασούρας €6.000 !!!!! Ακόμα και να κόστιζε το ίδιο το καύσιμο και να πλήρωνες βενζίνες στο τεσλα πάλι αξίζει περισσότερο!!!!! 

 

1) Δεν έβαλα επιδότηση (ακόμα καλύτερα για το τεσλα)

2) Βλέπω κάποια τεσλα είναι εισαγωγής (ακόμα καλύτερα για το τεσλα)

Επεξ/σία από teodor_ch
Δημοσ.
1 ώρα πριν, chek2fire είπε

αυτά είναι τα τρία μοντέλα που φέρνει η Zeekr και θα πωλούνται από τον Σεπτέμβρη στην Ελλάδα

 

 

το τελευταίο δείχνει ένα πανέμορφο αυτοκίνητο πόλης, να δούμε και την τιμή μήπως ανταγωνίζεται το dolphin.

4,40 μ αμαξι πολης δεν ειναι. και στα 4,40 με 360 λιτρα πισω οριακα το λες αμαξι γενικως. μιλαμε για epic fail

Δημοσ. (επεξεργασμένο)

Σεβομαι ότι υπερασπιζεσαι την επιλογή σου να αγοράσεις ηλεκτρικό 1ης γενιάς αλλά να λές ότι δεν ισχυουν όσα λέω ως γεγονότα  θα φανεί απο το Σεπτέμβριο.

Οσοι αγόρασαν ηλεκτρικά μέχρι σήμερα δυστυχώς θα έχουν υποδδεστερα σημαντικά αυτοκίνητα από οσους αγοράσουν ηλεκτρικά το 2026 καθώς τέλος οι μπαταρίες λιθίου ένω όλα αλλάζουν με νεες τεχνολογίες μπαταρίας και νέα πατώματα-πλατφορμες με μειωμένο βάρος.

Συμπέρασμα όσοι θέλετε ηλεκτρικό αυτοκίνητο περιμένετε να πάρετε τη 2η γενια με τα νέα πατώματα και τις νέες μπαταρίες με μεγαλη αυτονομία και πολύ γρήγορη φόρτιση αλλα το πιο σημαντικό μεγαλύτερη ασφάλεια!

Όσοι πήρατε ηλεκτρικό μέχρι τώρα καλα κανατε και να το χαρείτε με οικονομία σε καύσιμό, και μειωμένο κόστος συντήρησης και κρατήστε το όσο μπορείτε...

Ενδεικτικά αναφερω για τα νέα μοντέλα που θα ερθουν 

Στην Ελλάδα ήρθε το ΕΧ5 που σύμφωνα με τις δοκιμές της Geely, η διάρκεια ζωής της μπαταρίας με τεχνολογία Short Blade μπορεί να φτάσει τους 3.500 κύκλους φόρτισης, που ισοδυναμούν με φόρτιση και οδήγηση για 1.000.000 χιλιόμετρα, με ελάχιστη επίδραση στην αυτονομία της μπαταρίας. Με βάση τη μέση οικογένεια που οδηγεί 20.000 χιλιόμετρα ετησίως, η μπαταρίας Short Blade μπορεί να λειτουργεί έως και 50 χρόνια, παρατείνοντας σημαντικά τη διάρκεια ζωής της μπαταρίας, βελτιώνοντας την υπολειμματική αξία των μεταχειρισμένων ηλεκτρικών οχημάτων και μειώνοντας τις εκπομπές άνθρακα κατά περισσότερο από 80.000 τόνους ετησίως.

Απο Σεπτέμβριο ομως ανακοινωνουν οι Γερμανοι bmw neu Klasse (IX3) νέα τεχνολογία όπου η χωρητικότητα της μπαταρίας NMC (νικελίου-μαγγανίου-κοβαλτίου) αναμένεται να αγγίζει τα 107,9 kWh, ενώ η ίδια η εταιρεία έχει κάνει γνωστό ότι η νέα iX3 θα προσφέρει έως και 800 km αυτονομίας. Συνδυάζοντας αυτόν τον αριθμό με την τεχνολογία 800V που παρέχει η πλατφόρμα Neue Klasse, θα ανακτώνται 350 km αυτονομίας σε μόλις 10 λεπτά, επομένως μια πλήρης φόρτιση θα διαρκεί λιγότερο από 25 λεπτά με τη χρήση ταχυφορτιστή, χάρη στην υψηλή ταχύτητα φόρτισης (400 kW) που προσφέρει η αρχιτεκτονική. Εκτός αυτού, η BMW θα στερεώσει τα εμπρός καθίσματα πάνω στη μονάδα της μπαταρίας για πρώτη φορά, με στόχο τη βελτιστοποίηση τόσο της αεροδυναμικής, όσο και του χώρου στην καμπίνα και προκειμένου το βάρος να διατηρηθεί σε χαμηλά επίπεδα.

MERCEDES τα αμιγώς ηλεκτρικά μοντέλα εξοπλίζονται με μια μπαταρία NMC χωρητικότητας 85 kWh και χρειάζονται 22 λεπτά για μια πλήρη φόρτιση με ταχυφορτιστή DC, υποστηρίζοντας ταχύτητες έως 320 kW. Η CLA 250+ ανακτά 325 km αυτονομίας σε 10 λεπτά, ενώ η ισχυρότερη CLA 350 4MATIC ανακτά περίπου 315 km, αντίστοιχα. Όσο για τη συνολική αυτονομία, ανέρχεται έως τα 792 km για την πισωκίνητη και 771 km για την τετρακίνητη έκδοση.

TOYOTA ήδη με την μπαταρία του C-HR+ έχει ένα ειδικό σύστημα ψύξης και θέρμανσης ελέγχει τη θερμοκρασία κάθε κελιού ξεχωριστά, ώστε να διασφαλίζεται η μέγιστη απόδοση και ανθεκτικότητα σε κάθε καιρική συνθήκη με  εγγύηση απόδοσης της μπαταρίας που μπορεί να φτάσει έως τα 11 έτη ή 1.000.000 χιλιόμετρα. Η Toyota έχει εξαγγείλει ότι μέχρι το 2027 θα λανσάρει τη δική της τεχνολογία μπαταριών στερεού ηλεκτρολύτη, με στόχο αυτονομία άνω των 1.200 χιλιομέτρων και χρόνους φόρτισης μόλις 10 λεπτών.

MG φέρνει το sedan IM5 που διαθέτει έκδοση με μπαταρία 75kWh, και το IM6 έρχεται στάνταρ με μπαταρία 100kWh, διασφαλίζοντας κορυφαία αυτονομία. Το Long Range προσφέρει 680 χιλιόμετρα με μία φόρτιση, ξεπερνώντας ακόμα και το Tesla Model Y Long Range κατά 1 χλμ, και μάλιστα σε χαμηλότερη τιμή.

Η Tesla 

Tesla Model 3+ Long Range RWD Μπαταρία: Τριαδική (NMC) 78,4 kWh από την LG

Αυτονομία (CLTC): 800–830 χιλιόμετρα Κινητήρας: Πίσω ηλεκτροκινητήρας 225 kW (302 hp), αυξημένος κατά 42 hp σε σχέση με το προηγούμενο μοντέλο

https://carselectric.gr/apokalyfthike-i-aftonomia-ton-tesla-model-yl-kai-model-3-stin-kina/

 

 

Επεξ/σία από avacan23
Δημοσ.

καλώ η κακώς σε μια τόσο heavy development τομέα όπως είναι η ηλεκτροκίνηση είναι λογικό ότι κάθε χρόνο θα έχουμε νέα μοντέλα που στην κυριολεξία θα συντριβούν τα προηγούμενα σε χαρακτηριστικά.

Είναι όπως ήταν τα κινητά στις αρχές τους.

Το θέμα είναι η ουσιά ότι αυτός που θέλει να πάρει ένα αυτοκίνητο που θα τον καλύψει για την επόμενη εφταετία. 

Δημοσ.

μεχρι να φυγουμε απο τις nmc/lfp δεν περιμενω παντως να αυξηθει πολυ η διαρκεια ζωης και εμενα ( για τα δικα μου θελω) αυτο με ενδιαφερει παραπανω απο την αυτονομια. 

Δημοσ.
1 ώρα πριν, avacan23 είπε

Σεβομαι ότι υπερασπιζεσαι την επιλογή σου να αγοράσεις ηλεκτρικό 1ης γενιάς αλλά να λές ότι δεν ισχυουν όσα λέω ως γεγονότα  θα φανεί απο το Σεπτέμβριο.

απο τώρα φαίνεται

1) η ασφάλεια είναι ίδια είτε έχεις ηλεκτρικό είτε όχι, ψάξε παράδειγμα σε προηγούμενες σελίδες

2) έχεις μπερδέψει μάλλον τις γενιές με τα μοντέλα

το ioniq 5 είναι ακόμα 1ης γενιάς (έφαγε ένα facelift φέτος με λίγο μεγαλύτερη μπαταρία)

είναι εξ 'ολοκλήρου σχεδιασμένο απο την αρχή για BEV

 

 

3) το αν μία μπαταρία αντέχει 3.500 κύκλους ενδιαφέρει μόνο επαγγελματίες οδηγούς

Τί με ενδιαφέρει αν βγάλει 400.000 ή 1.000.000χλμ? στα 200.000χλμ (~10ετία) θα το έχω δώσει να πάρω το ασφαλέστερο τότε. 

Στη διάρκεια ζωής υπάρχει και το θέμα του χρόνου και αυτό είναι το μόνο που μαθαίνουμε καθώς περνάνε τα χρόνια. Αυτό υπάρχει μόνο στα υφιστάμενα οχήματα που έχουν κάποια χρόνια στην πλάτη.

 

4) 16' φόρτιση 10-80% υπάρχει απο παλιά

Βγάλε ένα σενάριο με ένα ioniq5 και μία CLA 250+ να δείς για τί χρόνους διαφορά λές. Και κάθε πότε θα το ζήσει κάποιος αυτό. 

 

Αν κάποιος πληροί κάποιες προυποθέσεις που τις έχουμε πεί πολλές φορές το ηλεκτρικό ΣΗΜΕΡΑ τον συμφέρει περισσότερο απο το θερμικό.

Και έβγαλα και παράδειγμα με αμάξι 5 χρόνια πίσω που πάλι συνέφερε το ηλεκτρικό!

  • Like 3
Δημοσ.
47 λεπτά πριν, teodor_ch είπε

Τί με ενδιαφέρει αν βγάλει 400.000 ή 1.000.000χλμ? στα 200.000χλμ (~10ετία) θα το έχω δώσει να πάρω το ασφαλέστερο τότε. 

θα κανεις 200.000χλμ σε 10 χρονια?!

Δημοσ.
6 hours ago, Dante80 said:

Tα Zeekr είναι Geely από το πάνω ράφι, πολύ δύσκολα θα μπορούσαν σε τιμή να ανταγωνιστούν την BYD. Και είναι λογικό, μιλάμε για πιο premium segment

Για παράδειγμα, στην Κίνα το τελευταίο Zeekr X ξεκινάει (μετά από δυνατή έκπτωση) στα 150 χιλιάδες γούαν, ενώ το αντίστοιχο Dolphin ξεκινάει στα 100 χιλιάρικα

Ελλάδα προβλέπω μια διαφορά τουλάχιστον 8000 ευρώ, αλλά ποτέ δεν ξέρεις βέβαια. 

To zeekr X κυκλοφορεί από πέρυσι στη Σουηδία. Βασική έκδοση ξεκινάει από 42Κ ευρώ (469Κ κορώνες). Κοντά σε τιμή με το Volvo ex30 με το οποίο μοιράζεται και μηχανικά μέρη. Βέβαια στην ίδια χώρα το dolphin ξεκινάει από 38,5Κ ευρώ. 

Δεν ξέρω αν ενδιαφέρεται η μαμά Geely να ρίξει τόσο τις τιμές στα zeekr για να μπει στην ελληνική αγορά. Συμφωνώ ότι δύσκολα θα ανταγωνιστούν τα BYD, ειδικά αυτά κάτω των 30 χιλιάδων ευρώ στην Ελλάδα.

 

  • Like 1
Δημοσ.

Ηλεκτρικα πρωτης γενιας ηταν τα αεροψυκτα leaf του 2012. Κανενα ηλεκτρικο που πωλειται σημερα δεν χαρακτηριζεται πρωτης γενιας

Δεν υπαρχει κανενα αμεσο σχεδιο για νεα τεχνολογια μπαταριων δυστυχως. Παλευουν, αλλα τιποτα δεν υπαρχει σε οριζοντα τουλαχιστον διετιας, για οχημα μαζικης παραγωγης και φυσιολογικου κοστους. Τα 800v ειναι τεχνολογια ολης της πλατφορμας και οντως ειναι χρησιμα για την αυξηση της μεγιστης ισχυος φορτισης. Σταδιακα πιστευω πως ολο και περισσοτερο κατασκευαστες θα πανε προς τα εκει, τουλαχιστον για τα μοντελα τους που προοριζονται για χρηση εκτος των πολεων. Να βγαλεις 800v οχηματα τυπου dolphin surf και inster δεν εχει κανενα νοημα.

Το leasing στη ελλαδα εχει νοημα μονο για επιχειρησεις. Για ιδιωτες ειναι απαγορευτικα ακριβο. Οπως αναφερθηκε ηδη, καταληγεις να πληρωνεις το 80% της αξιας ενος οχηματος και στο τελος της 4ετιας να μην εχεις οχημα.

  • Like 2
  • Thanks 1
  • Sad 1
Δημοσ.

To zeekr x δε είναι ανταγωνιστής του dolfin αλλά του atto3, lynk &co 02 και άλλα παρόμοια οχήματα. Το πλούσιο 02 έχει πλέον επιπλέον έκπτωση 4000. Για την επιδότηση πλέον είναι ζήτημα αν φτάσουν τα χρήματα για μέχρι τέλος του μήνα. 

Προσωπικά περιμένω τις τιμές του x περισσότερο σε σχέση με το 02

Δημοσ. (επεξεργασμένο)
3 hours ago, paparen said:

 

Δεν υπαρχει κανενα αμεσο σχεδιο για νεα τεχνολογια μπαταριων δυστυχως. Παλευουν, αλλα τιποτα δεν υπαρχει σε οριζοντα τουλαχιστον διετιας, για οχημα μαζικης παραγωγης και φυσιολογικου κοστους.

H NAXTRA της CATL ξεκινάει παραγωγή τέλη του 25 και έχει πέσει ήδη κάτω από τα 50$/kWh (δλδ στα ίδια επίπεδα με LFP χωρίς να έχουν μπει σε EoS κύκλους ακόμα). Θα την δούμε σε φορτηγάκια και IX μέχρι το 27 σίγουρα. 

Επεξ/σία από Dante80
Δημοσ. (επεξεργασμένο)
3 ώρες πριν, paparen είπε

Δεν υπαρχει κανενα αμεσο σχεδιο για νεα τεχνολογια μπαταριων δυστυχως. Παλευουν, αλλα τιποτα δεν υπαρχει σε οριζοντα τουλαχιστον διετιας, για οχημα μαζικης παραγωγης και φυσιολογικου κοστους. 

.

Η BYD θα αρχισει (Q3 2025 και Q1 2026) να εφοδιάζει σταδιακά ΟΛΑ της τα μοντέλα με την  Blade Battery Gen 2.

Πρώτα θα την πάρουν τα ακριβά και σταδιακά και τα φθηνότερα μοντέλα της.

.

 

Επεξ/σία από Red_Bear
  • Like 1
Δημοσ.

Ο καθένας έχει μια άποψη αλλά η πραγματικότητα είναι μια….Να κάνω μια τελευταία προσπάθεια… 

Δεν κάθομαι να λέω απόψεις και θεωρίες αλλά γράφω γεγονότα. Το 2026 έρχονται ηλεκτρικά με μπαταρίες νέας τεχνολογίας . Τα 1ης γενιάς ηλεκτρικά τα φτιάξε ο πορσε το 1900 αλλά σαν 1ης γενιάς εννοώ όλα τα μοντέλα από 2020 -2025 με μπαταρίες λιθίου πυριτίου που καταργούνται. Όσοι τα πήρατε καλά κάνατε δεν είχατε άλλοι επιλογή και θέλατε ηλεκτρικό όσοι όμως το σκέφτεστε περιμένετε λίγους μήνες για να χετε ένα όχημα με κανονική αξία μεταπώλησης και όχι μηδενική λόγω εγγύησης μπαταρίας , με αυτονομία 600+ χλμ και όχι 400 χλμ μαξ με μεγάλο κύκλο ζωής άνω της 10ετιας αφού αυξάνονται οι κύκλοι φόρτισης κτλ 

Η Toyota φέρνει 3 νέα μοντέλα με εγγύηση 11 ετων  το επόμενο τρίμηνο. Η μερσεντες έκανε ήδη παρουσίαση την cla και την φέρνει αρχες Του 2026. Η Geely ήδη κυκλοφορεί μπαταρίες short blade και στην Ελλάδα ξεκίνησε με το ex5. Το Σεπτέμβριο στην ΙΑΑ ξεκινάει η bmw τις ανακοινώσεις με τη neu Klasse ix3 και μετά ακολουθούν οι υπόλοιποι 

Νέες τεχνολογίες μπαταριών: 
  • Προσφέρουν υψηλότερη ενεργειακή πυκνότητα, μεγαλύτερους κύκλους ζωής και βελτιωμένη ασφάλεια σε σχέση με τις παραδοσιακές μπαταρίες ιόντων λιθίου. Η Toyota και η Mercedes συνεργάζονται για την ανάπτυξη και την ενσωμάτωσή τους σε ηλεκτρικά 
     
    Συμπέρασμα το 2026 θα μπορούμε να αγοράσουμε ηλεκτρικό με εγγύηση μεγαλύτερη από το θερμικό (10 έτη) με αυτονομία ακόμα και 800 χλμ και φόρτιση σε 10 λεπτά εως 80% για να πας στη Θεσσαλονίκη από Αθήνα  
 Αν όλα αυτά δεν αξίζουν να περιμένεις λίγους μήνες να αγοράσεις ηλεκτρικό οκ πάω πάσο . 
κάντε ότι λένε οι πωλητές στις εκθέσεις και πάρτε γρήγορα ηλεκτρικό παλιάς τεχνολογίας για να μη χάσετε το 3.000 ευρώ επιδότηση που δεν είναι και σίγουρα…αφού δεν αλλάζει και τίποτα και όλα ίδια είναι μωρέ …και όλα όσα διάβασα στα προηγούμενα ποστ 
 
στην Ελλάδα το 2026 αναφέρω ενδεικτικά τα μοντέλα που θα μπορείς να αγοράσεις 
νέα bmw ix3 , Mercedes gla , Toyota ch-r+
τελευταίο μπορείς να το αγοράσεις με 35.000 ευρώ άρα έχει και φυσιολογική τιμή ενώ η μερσεντές πάει στα 45 και η ix3 στα 65.000 ευρώ. τα κινέζικα φυσικά θα ναι φθηνότερα αφού Σεπτέμβρη έρχεται και η xpeng που ξεκίνησε ήδη στην Πολωνία και μπορείτε να δείτε εκεί τα 3 μοντέλα που θα φέρει και Ελλάδα με πιο προσιτό το g6. 
 
τα ξαναλέμε το Σεπτέμβρη μετά την ΙΑΑ 
 

 

Δημιουργήστε ένα λογαριασμό ή συνδεθείτε για να σχολιάσετε

Πρέπει να είστε μέλος για να αφήσετε σχόλιο

Δημιουργία λογαριασμού

Εγγραφείτε με νέο λογαριασμό στην κοινότητα μας. Είναι πανεύκολο!

Δημιουργία νέου λογαριασμού

Σύνδεση

Έχετε ήδη λογαριασμό; Συνδεθείτε εδώ.

Συνδεθείτε τώρα

  • Δημιουργία νέου...