QuantumWanderer Δημοσ. χθες στις 03:20 μμ Δημοσ. χθες στις 03:20 μμ Πάντως, να πούμε την αλήθεια, το MG3 που συζητάμε, δεν είναι ηλεκτρικό. 😅 3
QuantumWanderer Δημοσ. πριν από 19 ώρες Δημοσ. πριν από 19 ώρες Έχει βγει προωθητική σε ηλεκτρικά Skoda μέχρι τέλος Σεπτεμβρίου. Το Elroq, που κοίταζα, από τα 35000 αρχική, έχει 3000 έκπτωση και με τα άλλα 3000 του ΚΗ3, βγαίνει τελική στα 29000 ευρώ. Πώς το αξιολογούμε; 1
manolis940 Δημοσ. πριν από 19 ώρες Δημοσ. πριν από 19 ώρες Ωραίο design εξωτερικά , ωραίοι χώροι εσωτερικά και πρακτικοί και καλός χώρος αποθήκευσης. Πολύ απλό βέβαια εσωτερικά στις οικονομικές εκδόσεις και ίσως αξίζουν τα 1700€+ για να το πιο ωραίο εσωτερικό και με τον extra εξοπλισμό. Η 50 έκδοση αρκετά αργή και δεν νομίζω ότι θα χαρείς ηλεκτρικό αν την πάρεις. Είναι αργή σαν συμβατικό. Αναρωτιέμαι πως με αυτή την ροπή θέλει 9" να φτάσει στα 100 ενώ με την ίδια ροπή το 60 πηγαίνει στα 8". Ξεκάθαρο ηλεκτρονικό κλείδωμα. Θέλει όμως και 4000€ extra η 60 και εκεί φτάνεις πλέον στις τιμές διάφορων κινέζικων. Κερδίζει λοιπόν όσον αφορά στο εξωτερικό design και στην εσωτερική πρακτικότητα σε σχέση με τους αντιπάλους του αλλά μόνο στην 50 έκδοση. Είναι αυτή βλακεία που κάνουν οι Γερμανοί το extra του extra ώ extra και μετά αναρωτιούνται γιατί δεν μπορούν να ρίξουν κοστολόγια. 2
QuantumWanderer Δημοσ. πριν από 18 ώρες Δημοσ. πριν από 18 ώρες Το είχα κάνει test-drive το Elroq όταν είχε έρθει πέρυσι, μού έκανε τρομερή εντύπωση η ποιότητα κύλισης. Επίσης, κλασική Skoda με την ωραία λειτουργικότητα στους χώρους. Απλά περισσότερο θέλω να δω πώς το συγκρίνουμε στον τωρινό ανταγωνισμό και υπό τη νέα τιμή. 1
teodor_ch Δημοσ. πριν από 18 ώρες Δημοσ. πριν από 18 ώρες €4.000 για 7kwh? Με 99% κλείδωμα επιδόσεων... Διαβάζω "προετοιμασία για πλοήγηση". Δηλαδή δεν έχει καν χάρτες να σου λέει με πόσο θα φτάσεις? Αυτό απο μόνο του είναι λόγος για αποκλεισμό ηλεκτρικού αυτοκινήτου. Εκτός αν έχει κάποιος όρεξη να ανοίγει android auto, να τρέχει abrp και να αγοράσει και BT obd reader να παίρνει τα δεδομένα το abrp. Αν ήμουν 20 χρονών θα τα έκανα. Πλέον γυρίζω σελίδα.
basilis_k6 Δημοσ. πριν από 18 ώρες Δημοσ. πριν από 18 ώρες (επεξεργασμένο) 1 ώρα πριν, QuantumWanderer είπε Έχει βγει προωθητική σε ηλεκτρικά Skoda μέχρι τέλος Σεπτεμβρίου. Το Elroq, που κοίταζα, από τα 35000 αρχική, έχει 3000 έκπτωση και με τα άλλα 3000 του ΚΗ3, βγαίνει τελική στα 29000 ευρώ. Πώς το αξιολογούμε; με την αρχικη που τα εφεραν τους ευχομαι να τα δινουν -10κ και να τους μεινουν να τα βαλουν στο....υπογειο τους Επεξ/σία πριν από 18 ώρες από basilis_k6 1
jimmy1966 Δημοσ. πριν από 17 ώρες Δημοσ. πριν από 17 ώρες 2 ώρες πριν, QuantumWanderer είπε Έχει βγει προωθητική σε ηλεκτρικά Skoda μέχρι τέλος Σεπτεμβρίου. Το Elroq, που κοίταζα, από τα 35000 αρχική, έχει 3000 έκπτωση και με τα άλλα 3000 του ΚΗ3, βγαίνει τελική στα 29000 ευρώ. Πώς το αξιολογούμε; για πιο λογο να το παρει κανεις,οταν με 5 χιλιαρικα επιπλεον παιρνει το Tesla Model 3 !!!Δεν εχουν καταλαβει οι διαφοροι κατασκευαστες οτι με αυτες τις τιμες,δεν προκειται να πουλησουν τιποτα!!Και το τελειωτικο χτυπημα θα το φανε οταν με το καλο,βγει το Model 2 που ετοιμαζει ο Ελον!! 3
lvrysis Δημοσ. πριν από 17 ώρες Δημοσ. πριν από 17 ώρες 17 minutes ago, jimmy1966 said: για πιο λογο να το παρει κανεις,οταν με 5 χιλιαρικα επιπλεον παιρνει το Tesla Model 3 !!!Δεν εχουν καταλαβει οι διαφοροι κατασκευαστες οτι με αυτες τις τιμες,δεν προκειται να πουλησουν τιποτα!!Και το τελειωτικο χτυπημα θα το φανε οταν με το καλο,βγει το Model 2 που ετοιμαζει ο Ελον!! Πες τα. Γενικά οτιδήποτε είναι στο range 35-45k δεν έχει λόγο ύπαρξης λόγω Model 3 & Y. Γι' αυτό πουλάει μόνο η BYD και η Tesla, γενικά. Επίσης η BYD πουλάει τα κομμάτια που κάνουν 30κ και κάτω. Μου αρέσει το Seal αλλά μπροστά στο Model 3... 2
basilis_k6 Δημοσ. πριν από 17 ώρες Δημοσ. πριν από 17 ώρες 16 λεπτά πριν, lvrysis είπε Πες τα. Γενικά οτιδήποτε είναι στο range 35-45k δεν έχει λόγο ύπαρξης λόγω Model 3 & Y. Γι' αυτό πουλάει μόνο η BYD και η Tesla, γενικά. Επίσης η BYD πουλάει τα κομμάτια που κάνουν 30κ και κάτω. Μου αρέσει το Seal αλλά μπροστά στο Model 3... τα id πουλανε παρα πολυ. δεν βγαζουν κερδος στην vw προφανως αλλα πουλανε. 1
lvrysis Δημοσ. πριν από 15 ώρες Δημοσ. πριν από 15 ώρες 1 hour ago, basilis_k6 said: τα id πουλανε παρα πολυ. δεν βγαζουν κερδος στην vw προφανως αλλα πουλανε. Έχεις απόλυτο δίκιο και καλά που το επισήμανες. Στην προηγούμενη διατύπωσή μου είχα στο μυαλό μου όλα αυτά τα νέα κινέζικα αυτοκίνητα (και δεν το έγραψα), που τα πολλά από αυτά δεν είναι φτηνότερα από ένα Tesla Model 3. Βλέποντας τις προάλλες τα νούμερα των πωλήσεων EVs για το 2025 μου έκανε εντύπωση ο αριθμός των πωλήσεων της VW. Το ότι χαίρει μεγαλύτερης εμπιστοσύνης επειδή είναι κλασική αυτοκινητοβιομηχανία και γι' αυτό μπορεί να πουλάει περισσότερο από το "κανονικό", ας πούμε, το καταλαβαίνω. Αλλά είναι και άλλες πολλές "κλασικές", γαλλικές, ιταλικές κτλ που είναι πολύ πιο χαμηλά σε πωλήσεις. Είναι καλύτερα τα ID από τα άλλα αντίστοιχα ευρωπαϊκά EVs?
Red_Bear Δημοσ. πριν από 14 ώρες Δημοσ. πριν από 14 ώρες 2 ώρες πριν, lvrysis είπε Μου αρέσει το Seal αλλά μπροστά στο Model 3... Το Μodel 3 ειναι αεροδυναμικό, γρηγορο με καλη οδική συμπεριφορά και πολυ efficient ενεργειακά. Εχει όμως αθλιο εσωτερικό (αυτη η minimal γύμνια του με απωθει απίστευτα σαν καθημερινο περιβάλλον οδήγησης) και επιπλέον (αν και αυτο δεν ειναι κριτηριο για πολλούς) ΠΟΤΕ δεν θα εδινα τα λεφτά μου σε ένα μισάνθρωπο φασιστοειδές σαν τον Μασκ. ΒΥD Seal χωρις καθόλου σκέψη. Πανέμορφο, ταχύτατο, πλουσιότατο, άριστη ποιότητα, η ασφαλέστερη μπαταρια (που να βγει και η Blade battery Gen2 όπου νάναι) και αξιοπρεπέσταη οδικη συμπεριφορά. 5 1
majunior Δημοσ. πριν από 7 ώρες Δημοσ. πριν από 7 ώρες (επεξεργασμένο) 7 ώρες πριν, Red_Bear είπε ΒΥD Seal χωρις καθόλου σκέψη. Πανέμορφο, ταχύτατο, πλουσιότατο, άριστη ποιότητα, η ασφαλέστερη μπαταρια (που να βγει και η Blade battery Gen2 όπου νάναι) και αξιοπρεπέσταη οδικη συμπεριφορά. Εγώ θα ‘λεγα ότι πρέπει να ρίξει την τιμή γιατί όπως είναι τώρα δεν πάει πουθενά: Επεξ/σία πριν από 7 ώρες από majunior
gbras Δημοσ. πριν από 6 ώρες Δημοσ. πριν από 6 ώρες 11 hours ago, teodor_ch said: Εκτός αν έχει κάποιος όρεξη να ανοίγει android auto To android auto ειναι ασυρματο και συνδεεται αυτοματα δεν κανεις απολυτως τιποτα. Και ειναι καλυτεροι οι χαρτες ετσι και αλλιως.
haHa Δημοσ. πριν από 6 ώρες Δημοσ. πριν από 6 ώρες 2 λεπτά πριν, gbras είπε To android auto ειναι ασυρματο και συνδεεται αυτοματα δεν κανεις απολυτως τιποτα. Και ειναι καλυτεροι οι χαρτες ετσι και αλλιως. Δεν ειναι το ιδιο πρακτικο με ενα καλο ενσωματωμενο navi. Ειδικα για τα ηλεκτρικα που θελεις να σου κανει και προβλεψη με τι ποσοστο μπαταριας φτανεις στον προορισμο σου ή να σου κανει conditioning την μπαταρια πριν φτασεις στον φορτιστη ωστε να ειναι σε σωστη θερμοκρασια και να αρχιζει να φορτιζει κατευθειαν με μεγιστη ταχυτητα.
gbras Δημοσ. πριν από 6 ώρες Δημοσ. πριν από 6 ώρες 20 minutes ago, haHa said: Ειδικα για τα ηλεκτρικα που θελεις να σου κανει και προβλεψη με τι ποσοστο μπαταριας φτανεις στον προορισμο σου ή να σου κανει conditioning την μπαταρια πριν φτασεις στον φορτιστη ωστε να ειναι σε σωστη θερμοκρασια και να αρχιζει να φορτιζει κατευθειαν με μεγιστη ταχυτητα. Σε αυτο ναι εχεις δικιο. Εμενα δεν μου χρειαστηκαν ποτε οποτε δεν τα λαμβανω υποψην.
Προτεινόμενες αναρτήσεις
Δημιουργήστε ένα λογαριασμό ή συνδεθείτε για να σχολιάσετε
Πρέπει να είστε μέλος για να αφήσετε σχόλιο
Δημιουργία λογαριασμού
Εγγραφείτε με νέο λογαριασμό στην κοινότητα μας. Είναι πανεύκολο!
Δημιουργία νέου λογαριασμούΣύνδεση
Έχετε ήδη λογαριασμό; Συνδεθείτε εδώ.
Συνδεθείτε τώρα