Προς το περιεχόμενο

Προτεινόμενες αναρτήσεις

Δημοσ. (επεξεργασμένο)
9 ώρες πριν, Red_Bear είπε

Το Μodel 3 ειναι αεροδυναμικό, γρηγορο με καλη οδική συμπεριφορά και πολυ efficient ενεργειακά. Εχει όμως αθλιο εσωτερικό (αυτη η minimal γύμνια του με απωθει απίστευτα σαν καθημερινο περιβάλλον οδήγησης) και επιπλέον (αν και αυτο δεν ειναι κριτηριο για πολλούς) ΠΟΤΕ δεν θα εδινα τα λεφτά μου σε ένα μισάνθρωπο φασιστοειδές σαν τον Μασκ. ΒΥD Seal χωρις καθόλου σκέψη. Πανέμορφο, ταχύτατο, πλουσιότατο, άριστη ποιότητα, η ασφαλέστερη μπαταρια (που να βγει και η Blade battery Gen2 όπου νάναι) και αξιοπρεπέσταη οδικη συμπεριφορά.

4.8μετρα αλλα μονο 400λ πορτ-παγκαζ για το byd seal.
Eχει σχεδιαση/κατανομη χωρων λες και θα το οδηγει σωφερ και ο ιδιοκτητης θα καθεται στα πισω καθισματα με πολυ χωρο για τα ποδια χωρις να τον νοιαζει να μεταφερει πραγματα.

400λ(με τετοιο σχημα/ανοιγμα κιολας) ειναι μικρο πορτ-παγκαζ για οικογενεια.

Επισης, εχει ακομα μικροτερο ground clearance(120mm vs 138mm) και απο το model 3, που οριακα ανεβαινει πεζοδρομιο.
12 εκατοστα(οχι φορτωμενο) απο το εδαφος με 4.8μ μηκος σημαινει οτι μπαινει σε ελαχιστα γκαραζ μονοκατοικιας και μπορει να δυσκολευτει να μπει ακομα και σε υπογεια γκαραζ των σουπερ μαρκετ.

Ενημερωτικα, ενα σαμαρακι ειναι 8-10 εκατοστα, οποτε με ενα αυτοκινητο που εχει αδειο 12 εκατοστα αποσταση απο το εδαφος(αρα 11εκατοστα με επιβατες), οριακα δεν βρισκει σε σαμαρακια και πρεπει να πας πολυ αργα για να περασεις το σαμαρακι.


Τα γραφω αυτα γιατι ο κοσμος δεν εχει οδηγησει τετοια αυτοκινητα και δεν γνωριζει τους περιορισμους.
Ακομα και το model 3 δυσκολευεται σε μερικα απλα γκαραζ. Για γκαραζ με πιο αποτομες ανηφορες, δεν το συζηταμε καν.

Επεξ/σία από haHa
  • Like 2
  • Απαντ. 2,9k
  • Δημ.
  • Τελ. απάντηση

Συχνή συμμετοχή στο θέμα

Δημοσ.
27 minutes ago, haHa said:

4.8μετρα αλλα μονο 400λ πορτ-παγκαζ για το byd seal.
Eχει σχεδιαση λες και θα το οδηγει σωφερ και ο ιδιοκτητης θα καθεται στα πισω καθισματα με πολυ χωρο για τα ποδια χωρις να τον νοιαζει να μεταφερει πραγματα.

400λ(με τετοιο σχημα/ανοιγμα κιολας) ειναι μικρο πορτ-παγκαζ για οικογενεια.

Επισης, εχει ακομα μικροτερο ground clearance(120mm vs 138mm) και απο το model 3, που οριακα ανεβαινει πεζοδρομιο.
12 εκατοστα(οχι φορτωμενο) απο το εδαφος με 4.8μ μηκος σημαινει οτι μπαινει σε ελαχιστα γκαραζ μονοκατοικιας και μπορει να δυσκολευτει να μπει ακομα και σε υπογεια γκαραζ των σουπερ μαρκετ.

Ενημερωτικα, ενα σαμαρακι ειναι 8-10 εκατοστα, οποτε με ενα αυτοκινητο που εχει αδειο 12 εκατοστα αποσταση απο το εδαφος(αρα 11εκατοστα με επιβατες), οριακα δεν βρισκει σε σαμαρακια και πρεπει να πας πολυ αργα για να περασεις το σαμαρακι.


Τα γραφω αυτα γιατι ο κοσμος δεν εχει οδηγησει τετοια αυτοκινητα και δεν γνωριζει τους περιορισμους.
Ακομα και το model 3 δυσκολευεται σε μερικα απλα γκαραζ. Για γκαραζ με πιο αποτομες ανηφορες, δεν το συζηταμε καν.

Ενα απο τα βασικα χαρακτηριστικα που κοιταω σε ενα αυτοκινητο ειναι να εχει αποσταση απο το εδαφος. Κατω απο 15εκ ειναι nogo για εμενα.

  • Like 1
Δημοσ. (επεξεργασμένο)
7 λεπτά πριν, gbras είπε

Ενα απο τα βασικα χαρακτηριστικα που κοιταω σε ενα αυτοκινητο ειναι να εχει αποσταση απο το εδαφος. Κατω απο 15εκ ειναι nogo για εμενα.

Kοιταω τωρα και μερικα byd sites εχουν το seal με ground clearance 120mm ενω αλλα το εχουν με 145mm.

145mm ειναι μια χαρα για sedan. 120mm θα βρισκει και σε χαλικακι! :D

 

-----------------------------------

Kι η μικρη αποσταση απο το εδαφος ειναι ακομα πιο περιοριστικη σε μεγαλου μηκους αυτοκινητα, γιατι πχ δεν μπορουν να μπουν ευκολα σε ενα γκαραζ γιατι κανουν bottom out. 
Ενδεικτικες φωτογραφιες:

image.png.5d61975ae3f35b50c90d3151feb73dfb.png

image.png.6bfa3d2ae5912aa22a35cdfdf92a4fb1.png


Επεξ/σία από haHa
  • Like 2
Δημοσ. (επεξεργασμένο)
1 ώρα πριν, gbras είπε

To android auto ειναι ασυρματο και συνδεεται αυτοματα δεν κανεις απολυτως τιποτα. Και ειναι καλυτεροι οι χαρτες ετσι και αλλιως.

Αυτό είναι το λιγότερο αν διάβασες παρακάτω.

Έχω android auto και το gps του αυτοκινήτου μου το βρίσκω καλύτερο. Εκτός ότι γράφει το ποσοστό της μπαταρίας που θα φτάσω (και αλλάζει καθώς οδηγώ ανάλογα αν πάω πιο οικονομικά ή το πατήσω) στο 99% βγάζει τις ίδιες διαδρομές με google maps.

Στο μοντέλο του 2025 έχει και τα google places οπότε νομίζω ότι απο πίσω χρησιμοποιεί google maps. Μου βγάζει και live κίνηση.

Αυτά στη hyundai/kia. 

Φυσικά δείχνει και φορτιστές και αν του βάλω μία διαδρομή που θα χρειάζομαι φόρτιση τους διαλέγει αυτόματα. Γενικά κάνει ότι το abrp αυτόματα.

ΥΓ. Στα ηλεκτρικά το να μή σου δείχνει με τί ποσοστό θα φτάσεις είναι τραγικό. Εκτός αν κάποιος τσεκάρει πάντα απο πρίν τις διαδρομές στο abrp για παράδειγμα, που το βρίσκω κουραστικό.

Επεξ/σία από teodor_ch
  • Like 2
Δημοσ.
35 minutes ago, teodor_ch said:

Στα ηλεκτρικά το να μή σου δείχνει με τί ποσοστό θα φτάσεις είναι τραγικό.

Καλα μην υπερβαλλουμε. Με λιγη εμπειρια ξερεις τι αποσταση μπορεις να διανυσεις  που θα σταματησεις αν χρειαστεις να αναπληρωσεις. 

  • Like 1
Δημοσ. (επεξεργασμένο)
3 ώρες πριν, majunior είπε

Εγώ θα ‘λεγα ότι πρέπει να ρίξει την τιμή γιατί όπως είναι τώρα δεν πάει πουθενά:

 

IMG_3044.jpeg

Αυτοκινητο με χωρους, ανεση, 530 αλογα (!) , 0-100 σε 3.8'', με 47000  (με το Electric Bonus της BYD) ΔΕΝ ειναι πολλά γι αυτα που προσφέρει (το TESLA M3 4WD εχει 50.000 τα δε θερμικά ουτε για πλάκα δεν συγκρίνονται σε αυτην την τιμη), απο του χρόνου με την καλυτερη μπαταρια (Blade Battery Gen2) και με κατασκευή στην Ουγγαρία υπολογίστε το 2-3 χιλιάρικα φτηνότερο. Τωρα, υψος απο το δρόμο και πορτ-μπαγκαζ ουδόλως με απασχολουν για τις αναγκες μου.

Επεξ/σία από Red_Bear
Δημοσ.
Στις 11/12/2023 στις 4:25 ΜΜ, doctorkostis είπε

Τα μόνα που μπορούν να κοντράρουν ουσιαστικά τα Tesla σε τιμή είναι τα κινέζικα τα οποία έρχονται σιγά σιγά σιγά ευρωπαϊκές αγορές, αλλά όχι ακόμη στην Ελλάδα.

Όταν έρθουν οι σοβαρά ανταγωνιστικές κινεζικές μάρκες (με καλή ποιότητα κατασκευής και προδιαγραφές ασφάλειας) τότε οι Ευρωπαίοι θα πρέπει να ρίξουν τιμές για να είναι ανταγωνιστικοί. Για παράδειγμα τα 43Κ € για την βασική έκδοση του VW ID3 είναι παρανοϊκή τιμή όταν το βασικό model 3 είναι περίπου στα ίδια χρήματα.

Στην Ευρώπη κυκλοφορούν ήδη τα BYD, XPeng ενώ έρχονται σύντομα και τα Zeekr (ανήκουν στη Geely και μοιράζονται μηχανικά μέρη με τα Volvo). Τα MG πουλάνε ήδη σχετικά καλά έξω κυρίως με Leasing, έκαναν αρκετά επιθετικές προσφορές με χαμηλές τιμές και εταιρικά πακέτα. Εγώ περιμένω να οδηγήσω το ZEEKR 001 που διαφημιζει αίσθηση και επιδόσεις model S σε τιμή model 3/Y.

Έχω οδηγήσει το ZEEKR 01 και 07 στην Κίνα. Άλλο πράμα.... 

Δημοσ. (επεξεργασμένο)
1 hour ago, zio10 said:

Ένα τέτοιο για δεύτερο νομίζω θα βολεψει πολύ κόσμο 

https://autogreeknews.gr/afierwmata/autokinita-se-hamiles-times/me-13-900-eyro-pairneis-kainoyrgio-aytokinito/

Αυτο το πράγμα να δίνουν τιμές με ότι επιδότηση υπάρχει που αν θα πάρεις πρέπει να απαγορευτεί δια νόμου. Ο καθένας γράφει ότι να'ναι και για να συγκρίνεις κάνεις έρευνα αν έχουν βάλει επιδότηση και ποια επιδότηση.

Το t03 κάνει 18.900. Τέλος. Αυτή τα λεφτά θα δώσω εγώ στην αντιπροσωπεία. Αν θα πάρω κάτι επιστροφή από την επιδότηση δεν πρέπει να μπαίνει στην τιμή.

   

16 hours ago, QuantumWanderer said:

Το είχα κάνει test-drive το Elroq όταν είχε έρθει πέρυσι, μού έκανε τρομερή εντύπωση η ποιότητα κύλισης. Επίσης, κλασική Skoda με την ωραία λειτουργικότητα στους χώρους.

Απλά περισσότερο θέλω να δω πώς το συγκρίνουμε στον τωρινό ανταγωνισμό και υπό τη νέα τιμή.

Και μένα ίδια εντύπωση μου είχε αφήσει. Πολύ ωραίο έξω και μέσα (για τα γούστα μου) και έχει και ωραίο πορτ-παγκαζ. Όχι όπως το atto 3 που δεν είναι για οικογένεια.

Αλλά πήγαινα για το 50αρι, καθως δεν με νοιάζει και πολύ η μπαταρία. Αλλά δεν είχε διζωνικό, χάρτες φουλ και κάτι έξτρα στο assist.

Ε δεν γίνεται να δίνεις 35k για αμάξι και να μην έχει και διζωνικό. Που τον είχαμε 15χρονια πίσω. Οπότε πας για 39k αναγκαστικά που είναι κάπως πολλά πια.

Επεξ/σία από greg4
  • Like 2
  • Thanks 1
Δημοσ.
1 ώρα πριν, gbras είπε

Καλα μην υπερβαλλουμε. Με λιγη εμπειρια ξερεις τι αποσταση μπορεις να διανυσεις  που θα σταματησεις αν χρειαστεις να αναπληρωσεις. 

Κρήτη σπάνια βάζω navigation. Σε ταξίδια σε άγνωστες περιοχές είναι απαραίτητο αν δεν θες να παίζεις με το κινητό.

Στο πρώτο ταξίδι που βγήκα από το καράβι στον Πειραιά με 40% θα έφτανα με 9% στον φορτιστή που ήθελα. Έβλεπα στο navigation ότι ισχύει και άρχισα να το πατάω και έφτασα τελικά με 7%. Είναι 100% απαραίτητο να βλέπεις live το ποσοστό μπαταρίας στον προορισμό. 

 

Το ίδιο και πριν μια εβδομάδα σε νησί. 

Πού πάμε; Με πόσο φτάνουμε; οκ, φορτίζουμε ή δεν φορτίζουμε άμεσα. 

Δημοσ.

Δυστυχώς με τις τιμές που ανακοινώνουν πρέπει να είσαι ψιλιασμένος ότι δεν είναι αυτή η τιμή, είτε μεγαλύτερη είτε μικρότερη. Την έχω πατήσει πολλές φορές οπότε πλέον πάω για προσφορά σε ότι μου αρέσει και τέλος.

 

Εμείς σε ταξίδι κάνουμε το άλλο.
Έχουμε θεωρητικά αυτονομία 250 με 300χλμ σε εθνική οδό, οπότε υπολογίζω πριν πιάσω τα 200χλμ να σταματήσω για φόρτιση, είτε ξεκινήσω με 100% είτε με 80%.

Σε περίπτωση όπου θα σταματήσουμε λόγω επιβάτη, απλώς ψάχνω στο maps, android auto, διαθέσιμο ΣΕΑ με φόρτιση. Όταν μεγαλώσουν τα παιδιά και οι στάσεις θα είναι πιο μικρές βλέπουμε... Πάντως όπως και να έχει τις στάσεις ανά δύο ώρες δεν τις γλιτώνουμε, ένας από τους 5 θα θέλει κάτι.

 

Κάποτε πηγαίναμε Δράμα ή Θεσσαλονίκη με στάση 1 λεπτού για αλλαγή οδηγού, αν άντεχαμε. Στο μεγάλο το τεπόζιτο έχει αυτονομία 700-800..

  • Like 1
Δημοσ.
15 hours ago, Red_Bear said:

Το Μodel 3 ειναι αεροδυναμικό, γρηγορο με καλη οδική συμπεριφορά και πολυ efficient ενεργειακά. Εχει όμως αθλιο εσωτερικό (αυτη η minimal γύμνια του με απωθει απίστευτα σαν καθημερινο περιβάλλον οδήγησης) και επιπλέον (αν και αυτο δεν ειναι κριτηριο για πολλούς) ΠΟΤΕ δεν θα εδινα τα λεφτά μου σε ένα μισάνθρωπο φασιστοειδές σαν τον Μασκ. ΒΥD Seal χωρις καθόλου σκέψη. Πανέμορφο, ταχύτατο, πλουσιότατο, άριστη ποιότητα, η ασφαλέστερη μπαταρια (που να βγει και η Blade battery Gen2 όπου νάναι) και αξιοπρεπέσταη οδικη συμπεριφορά.

Συμφωνώ και προσωπικά είμαι 50-50% στο συγκεκριμένο debate, αλλά σε γενικότερο πλαίσιο το βλέπω δύσκολο να πλασαριστούν όλα αυτά τα νέα μοντέλα που κοστίζουν πάνω από 30-35k.

Εκεί έχει C-HR Plugin, λίγο πιο πάνω ξεκινάνε BMW, Audi, κτλ... Έχει πράγματα.

Δημοσ.
17 ώρες πριν, jimmy1966 είπε

για πιο λογο να το παρει κανεις,οταν με 5 χιλιαρικα επιπλεον παιρνει το Tesla Model 3 !!!Δεν εχουν καταλαβει οι διαφοροι κατασκευαστες οτι με αυτες τις τιμες,δεν προκειται να πουλησουν τιποτα!!Και το τελειωτικο χτυπημα θα το φανε οταν με το καλο,βγει το Model 2 που ετοιμαζει ο Ελον!!

Ναι, αν δούμε μόνο τα τεχνικά χαρακτηριστικά και την τιμή ευρύτερα σαν εύρος, ναι.

Μόνο που υπάρχουν κι άλλοι παράμετροι αγοράς για πολλούς, από ό,τι φαίνεται και γι' αυτό δεν πουλάει μόνο η Tesla. (θα παραθέσω κάποια νούμερα που βρήκα παρακάτω)

Στην Ελλάδα, ένας λόγος που δεν πουλάει η Tesla εκτός Αθήνας και Θεσσαλονίκης, είναι η απουσία υποστήριξης με κάθετη μονάδα ή mobile service. Δεν λέω αν συμφωνώ ή διαφωνώ, απλά η υποστήριξη είναι ένας σημαντικός λόγος για πολλούς.

Τα 5000-7000 που μερικές φορές αναφέρουμε ως αμελητέα διαφορά ότι «με άλλα τόσα παίρνεις το τάδε», δεν είναι. Μπορεί κάποιος να μην έχει να δώσει τη διαφορά και να μη θέλει κιόλας μεγάλη μπαταρία ή το Χ χαρακτηριστικό. Είναι πιο ολοκληρωμένο το πιο ακριβό τάδε; Κάποιες φορές ναι, αλλά απουσία χρημάτων, καμία αγορά δεν γίνεται. Ο καθένας όπου φτάνει η δυνατότητά του.

 

17 ώρες πριν, lvrysis είπε

Πες τα. Γενικά οτιδήποτε είναι στο range 35-45k δεν έχει λόγο ύπαρξης λόγω Model 3 & Y. Γι' αυτό πουλάει μόνο η BYD και η Tesla, γενικά. Επίσης η BYD πουλάει τα κομμάτια που κάνουν 30κ και κάτω. Μου αρέσει το Seal αλλά μπροστά στο Model 3... 

Τα νούμερα των πωλήσεων στην Ευρώπη, δεν συμφωνούν με αυτή την ανάλυση περί «μη λόγων ύπαρξης».

https://autovista24.autovistagroup.com/news/europes-best-selling-evs-in-2025-so-far/

Στο πρώτο εξάμηνο του 2025 έχουν πολύ ενδιαφέρον οι πωλήσεις ηλεκτρικών στην Ευρώπη.

Το Tesla Model Y είναι μακράν το πρώτο μοντέλο, χωρίς να πλησιάζει δεύτερο.

Το Tesla Model 3 πουλάει το ίδιο με το VW ID4. Το οποίο ούτε εγώ θα το περίμενα, αλλά συμβαίνει. Άρα υπάρχει λόγος ύπαρξης για άλλους εκτός Tesla.

Το Skoda Elroq, που συζητούσαμε παραπάνω και είπαν κάποιοι ότι δεν έχει καμία τύχη, έχει πάει πολύ δυνατά και είναι μέσα στη δεκάδα. Εξαιρετικές επιδόσεις πωλήσεων, παρά τη μη ανταγωνιστική του τιμή. Αυτό κάτι λέει από μόνο του.

Στην οποία δεκάδα δεν υπάρχει κανένα μοντέλο BYD. Σημαντική σημείωση.

Τέλος, να σημειώσω ότι αυτά τα γράφω αποκλειστικά για να έχουμε τα απλά νούμερα και να μην γράφουμε αφηγήματα περί πωλήσεων, που δεν ανταποκρίνονται στην πραγματικότητα.

Τα νούμερα είναι σαφή.

  • Like 1

Δημιουργήστε ένα λογαριασμό ή συνδεθείτε για να σχολιάσετε

Πρέπει να είστε μέλος για να αφήσετε σχόλιο

Δημιουργία λογαριασμού

Εγγραφείτε με νέο λογαριασμό στην κοινότητα μας. Είναι πανεύκολο!

Δημιουργία νέου λογαριασμού

Σύνδεση

Έχετε ήδη λογαριασμό; Συνδεθείτε εδώ.

Συνδεθείτε τώρα

  • Δημιουργία νέου...