Προς το περιεχόμενο

Προτεινόμενες αναρτήσεις

Δημοσ.

Με 80αλογάκια παραπάνω πάντως κάτι κατάφερε το αλογάκι στο rolling challenge 😁

Τώρα με το θερμικό να πηγαίνεις σαν τον άνθρωπο και να θές να επιταχύνεις ξαφνικά έχεις και 2-3 ταχύτητες να κατεβάσεις. Η διαφορά είναι χαοτική στις επιδόσεις.

 

Δημοσ.
6 ώρες πριν, sattack είπε

Σήμερα προσφορά το σκετο Dolphin BYD στα 27.000 προ επιδότησης. Είπα στην αδελφή της γυναίκας μου (ειχε παει για το Surf), παρτο αμέσως!

Έχει βγει στις εκθέσεις αυτή η προσφορά; Δεν την βλέπω στον επίσημο ιστότοπο.

Δημοσ.
2 ώρες πριν, malakudi είπε

Γιατί δε θέλουν όλοι μια μαούνα 4,72 μέτρα με κύκλο στροφής 11,8 μέτρα. Επίσης δε θέλουν όλοι χαμηλό αυτοκίνητο, 138 mm απόσταση εδάφους

Το Elroq έχει 4,48 μήκος και κύκλο στροφής 9,3 μέτρα με 186 mm απόσταση εδάφους.

 

εντάξει αφού συγκρίνεις το scoda με το Tesla model Y,δεν μπορώ να πω κατι. Γούστα είναι αυτά.

Δημοσ.
1 hour ago, teodor_ch said:

Με 80αλογάκια παραπάνω πάντως κάτι κατάφερε το αλογάκι στο rolling challenge 😁

Τώρα με το θερμικό να πηγαίνεις σαν τον άνθρωπο και να θές να επιταχύνεις ξαφνικά έχεις και 2-3 ταχύτητες να κατεβάσεις. Η διαφορά είναι χαοτική στις επιδόσεις.

Πολλά παίζουν ρόλο. Σε αυτό εδώ πχ είναι σχεδόν ισόπαλα: https://zeperfs.com/en/duel9222-9131.htm

Αν διαλέξουμε μικρότερης ιπποδύναμης ζευγάρι, τότε ίσως το ηλεκτρικό υπερτερεί, ιδιαίτερα αν το θερμικό είναι ατμόσφαιρα με χειροκίνητο κιβώτιο 

  • Like 1
Δημοσ.
10 λεπτά πριν, ghostaki είπε

Πολλά παίζουν ρόλο. Σε αυτό εδώ πχ είναι σχεδόν ισόπαλα: https://zeperfs.com/en/duel9222-9131.htm

Αν διαλέξουμε μικρότερης ιπποδύναμης ζευγάρι, τότε ίσως το ηλεκτρικό υπερτερεί, ιδιαίτερα αν το θερμικό είναι ατμόσφαιρα με χειροκίνητο κιβώτιο 

δεν το έψαξα πολύ, αλλά η απόδοση ενός ηλεκτροκινητήρα δεν συγκρίνεται με έναν βενζινοκινητήρα

συν τη μετάδοση κλπ

αν έχεις και άλλο βίντεο με συγκριτικό θα με ενδιέφερε να το δώ 

Και αν μπεί μέσα στην εξίσωση και το κόστος θές 2χ/3χ τα χρήματα στο θερμικό για να πιάσεις τις ίδιες επιδόσεις. Και εννοείται μετά πληρώνεις 10χ κόστος καυσίμου. 

  • Like 3
Δημοσ.
21 λεπτά πριν, QuantumWanderer είπε

Έχει βγει στις εκθέσεις αυτή η προσφορά; Δεν την βλέπω στον επίσημο ιστότοπο.

Έχει ενα κουβαδάκι θερμικό που τα τελευταία χρόνια της έχει μείνει τόσες φορές που εχει πληρώσει σε επισκευές περισσότερα κι από όσα θα πλήρωνε για να συντηρεί Maserati και Ferrari. (Και άλλες 2 φίλες της γυναίκας μου παλι ακριβώς τα ιδια τραβανε και πληρωνουν με τα κουβαδάκια τους..)

Την έστειλα σήμερα να κοιτάξει από κοντά το Dolphin Surf. Της είπαν ότι με το δωρεάν χρώμα έρχεται Ιανουαριο, καλά κρασιά...

Πληρώνοντας και για χρώμα, το Surf η πιο φτηνή έκδοση με τη μικρή μπαταρία της είπαν κάτι σαν 21.400 με παράδοση 30-45 μέρες, δηλαδή να τελειώσουν και τα λεφτά για την επιδότηση των 3.000

Για τη μεσαία έκδοση του Surf της είπαν κατι σαν 24.400 και παράδοση 20-30 μέρες. 

Και της λένε έχουμε προσφορά μόνο για σήμερα το κανονικό Dolphin στα 27.000 και παράδοση 15-20 μέρες. Προκαταβολή το 10% Της λέω κλειστο τώρα και σε δανείζω εγω. Να παρεις και τα 3.000 της επιδότησης.

Αν κάποιος ενδιαφέρεται, ας πάει και τη Δευτέρα. Μπορεί απο κοντά να τη δίνουν αυτήν την έκπτωση και τις επόμενες μέρες, ποιος ξέρει...

 

(Αν τυχόν την ώρα της εξόφλησης και παραλαβής φαίνεται ότι εξαντλούνται τα 6 εκατομμύρια που υπάρχουν τώρα ακόμη διαθέσιμα, μπορεί να ακυρώσει και να πάρει πίσω την προκαταβολή. Πιστεύω οτι θα προλάβει). Θα αποσύρει για 1500Ε και το κουβαδακι που παλι της έμεινε και της ζητάνε 600Ε για επισκευή, ενώ εχει δωσει άλλα 800+Ε μέσα στο καλοκαίρι. 

 

Σουρεαλιστικη φάση: της έχει μείνει για πολλοστή φορά, 2η μέσα στην ίδια βδομάδα, και έρχεται πάλι η πλατφόρμα. Λεει δεν παει αλλο, θα πάρω ηλεκτρικό.  Της λεει ο πλατφορματζής: όχι! Μην πάρεις, αυτά μένουν! 🤣 του λεει, εσείς ή οι συνάδελφοι σας, πόσα ηλεκτρικά σηκώσετε την περασμένη βδομάδα? Της λεει, κανένα, αλλά ξέρω ότι μένουν. Και πιάνουν και φωτιά! 🤣🤣🤣

Δηλαδή τέτοιες φάσεις να τις έβλεπες σε ταινία και να λες, μα τι σενάρια είναι αυτά, που τα σκέφτονται οι αθεόφοβοι! 🤣🤣🤣

  • Like 1
  • Haha 7
Δημοσ.
2 ώρες πριν, ghostaki είπε

Πολλά παίζουν ρόλο. Σε αυτό εδώ πχ είναι σχεδόν ισόπαλα: https://zeperfs.com/en/duel9222-9131.htm

Αν διαλέξουμε μικρότερης ιπποδύναμης ζευγάρι, τότε ίσως το ηλεκτρικό υπερτερεί, ιδιαίτερα αν το θερμικό είναι ατμόσφαιρα με χειροκίνητο κιβώτιο 

Ειναι ψιλοειδικη περίπτωση εδω γιατι συζηταμε για πολυ ειδικο θερμικο αυτοκινητο(οχι απλο m4, αλλα m4 competition) που κοστίζει σχεδον διπλα χρήματα απο το model 3 performance. 

Δημοσ. (επεξεργασμένο)
2 hours ago, teodor_ch said:

δεν το έψαξα πολύ, αλλά η απόδοση ενός ηλεκτροκινητήρα δεν συγκρίνεται με έναν βενζινοκινητήρα

συν τη μετάδοση κλπ

αν έχεις και άλλο βίντεο με συγκριτικό θα με ενδιέφερε να το δώ 

Και αν μπεί μέσα στην εξίσωση και το κόστος θές 2χ/3χ τα χρήματα στο θερμικό για να πιάσεις τις ίδιες επιδόσεις. Και εννοείται μετά πληρώνεις 10χ κόστος καυσίμου. 

Ναι, δε το συζητάμε, σε αποδοτικότητα τα ηλεκτρικά είναι καλύτερα.

Βίντεο όχι δεν έψαξα, αλλά το zperfs που έβαλα λινκ πάνω είναι φανταστική πηγή δεδομένων για σύγκριση επιδόσεων οποιονδήποτε αυτοκινήτων. Δοκίμασέ το αν έχεις την περιέργεια, σε δείχνει και ρεπριζ και από στάση επιταχύνσεις.

 

Όσο για το θέμα της τιμής, στο εξωτερικό (που ζω πχ εγώ) δεν υπάρχει τόση διαφορά κόστους. Δεν φορολογούν τα αυτοκίνητα στην Αγγλία όπως στην Ελλάδα. Αλλού βέβαια είναι χειρότερα, οι διάφοροι φόροι κάνουν απαγορευτική την αγορά δυνατών θερμικών 

Επεξ/σία από ghostaki
Δημοσ.
6 ώρες πριν, Papakaliati είπε

Πότε δεν κατάλαβα τον ενθουσιασμό με το 1 pedal driving. Ποιο το νόημα; Ακόμη και μέσα στην πόλη, σε μεγάλο ποσοστό πάω με cruise control. Όταν κάτι πάει λάθος και πετάγεται κάποιος πατάω φρένα σαν φυσιολογική αντίδραση (reflex), κάθε οδηγός είναι πολύ καλά wired να το κάνει ασυναίσθητα.

Με 1 pedal πρέπει να αφήσεις το γκάζι, κάτι που είναι αντίθετο σε όλα σου τα ένστικτα. Ασυναίσθητα πας να πατήσεις τα φρένα, έλα όμως που πατάς το γκάζι. Άσε που δεν κάνει sailing το αμάξι άμα πλησιάζεις πχ σε φανάρι όπως κάνει βγάζοντας το cruise control… 

One pedal driving σημαίνει :

Καλυτερο φρενάρισμα σε περίπτωση έκτακτης αναγκης(το αυτοκινητο ηδη φρεναρει οση ωρα το ποδι σου παει απο το γκαζι στο φρενο) 

Πολυ, πολυ μικροτερη καταπονηση σε τακακια και δισκους

Μικροτερη καταναλωση

 

  • Like 2
Δημοσ.
2 minutes ago, haHa said:

Ειναι ψιλοειδικη περίπτωση εδω γιατι συζηταμε για πολυ ειδικο θερμικο αυτοκινητο(οχι απλο m4, αλλα m4 competition) που κοστίζει σχεδον διπλα χρήματα απο το model 3 performance. 

Σωστό.

Προσπάθησα απλά να συγκρίνω δύο ίδιας ιπποδύναμης μοντέλα, άσχετα με τιμή. Εννοείται τα ηλεκτρικά προσφέρουν πολύ φτηνά άλογα σε σχέση με τα θερμικά.

Δημοσ.
6 ώρες πριν, Papakaliati είπε

Με 1 pedal πρέπει να αφήσεις το γκάζι, κάτι που είναι αντίθετο σε όλα σου τα ένστικτα. Ασυναίσθητα πας να πατήσεις τα φρένα, έλα όμως που πατάς το γκάζι. Άσε που δεν κάνει sailing το αμάξι άμα πλησιάζεις πχ σε φανάρι όπως κάνει βγάζοντας το cruise control… 

Τι εννοείς εδω;

Εχεις οδηγησει αυτοκινητο με 1 pedal driving? 

  • Like 1
Δημοσ.

Εγώ χωρίς i-pedal δεν μπορώ να διανοηθώ να οδηγήσω ξανά. Η KIA όπως και η Hyundai έχουν κάνει φοβερή δουλειά σε αυτό με τον αυτόματο υπολογισμό απόστασης που ρυθμίζει και το ipedal ενώ στο KIA μου έχω βάλει και την αύξηση της δύναμης του regen και στους πλαινούς μοχλούς στο τιμόνι σε κατάσταση να μην χρειάζεται σχεδόν ποτέ να πατήσω φρένο, μόνο σε έκτακτες περιπτώσεις. 

Δημοσ.
18 ώρες πριν, viman είπε

Το one pedal δεν απαγορεύεται πια στην Κίνα ή στην Κορέα; Σκέψεις υπάρχουν και για Ευρώπη, λόγω ασφάλειας στην οδήγηση.

 

https://www.drive.gr/news/one-pedal-tha-apagoreytei-stin-kina-logo-ton-tesla#:~:text=To one-pedal θα απαγορευτεί στην Κίνα λόγω,Tesla φέρνουν την πλήρη απαγόρευση του one-pedal.

Αν παίζει ζήτημα ασφαλείας να το δεχτώ. Αλλά δεν μπορώ να κατανοήσω το πως γίνεται κάποιος να μπερδέψει σε αυτή την περίπτωση το γκάζι με το φρένο. Αφού όταν φρενάρεις με το 1 pedal σηκώνεις το πόδι σου απ' το γκάζι. Πως ακριβώς το κεφάλι σου το μεταφράζει στο πάτα γκάζι; 

  • Like 2
Δημοσ. (επεξεργασμένο)
14 ώρες πριν, jimmy1966 είπε

εντάξει αφού συγκρίνεις το scoda με το Tesla model Y,δεν μπορώ να πω κατι. Γούστα είναι αυτά.

Με το Model 3 σύγκρινα το οποίο ανέφερες. Θα σε εκπλήξει το γεγονός πως το MEB platform (τα ηλεκτρικά VW, Skoda, AUDI, Cupra κτλ) υπερέχει σε αρκετά σημεία της Tesla. Επιγραμματικά:
- Τα καλύτερα LED Matrix Lights που υπάρχουν
- Travel Assist σαφώς ανώτερο από το ενισχυμένο "Auto Pilot" της Tesla. Όποιος έχει δοκιμάσει και τα δύο καταλαβαίνει την υπεροχή του 1ου αμέσως.
- Πλήρης έλεγχος του pre-conditioning της μπαταρίας, με προεπισκόπηση της κατάστασής της, ενώ στο Tesla πρέπει να κάνεις navigate σε charger
- Σε ένα MEB μπορείς να έχεις progressive steering και DDC suspension (σαν έξτρα φυσικά), σε ένα Tesla όχι

Αλλά πέρα από αυτά το σημαντικό της προηγούμενής μου απάντησης ήταν ότι δε θέλουν όλοι ένα μακρύ, δύσκολο στη στροφή (στενά πόλης) και χαμηλό αυτοκίνητο όπως το Model 3, το οποίο ναι υπερέχει σε άλλα πράγματα, όπως χαμηλή κατανάλωση, το καλύτερο σύστημα διαχείρισης θερμοκρασίας, το κορυφαίο λογισμικό κτλ

 

1 ώρα πριν, manolis940 είπε

Αν παίζει ζήτημα ασφαλείας να το δεχτώ. Αλλά δεν μπορώ να κατανοήσω το πως γίνεται κάποιος να μπερδέψει σε αυτή την περίπτωση το γκάζι με το φρένο. Αφού όταν φρενάρεις με το 1 pedal σηκώνεις το πόδι σου απ' το γκάζι. Πως ακριβώς το κεφάλι σου το μεταφράζει στο πάτα γκάζι; 

Έχει να κάνει με τη "muscle memory". Αν χρησιμοποιείς ελάχιστα το φρένο, η ανακλαστική κίνηση πατήματος φρένου που υπάρχει σε ένα κλασικό οδηγό δε θα υπάρχει σε αυτόν που χρησιμοποιεί αποκλειστικά 1-pedal drive

Επεξ/σία από malakudi
  • Like 2
Δημοσ.
34 λεπτά πριν, malakudi είπε

Έχει να κάνει με τη "muscle memory". Αν χρησιμοποιείς ελάχιστα το φρένο, η ανακλαστική κίνηση πατήματος φρένου που υπάρχει σε ένα κλασικό οδηγό δε θα υπάρχει σε αυτόν που χρησιμοποιεί αποκλειστικά 1-pedal drive

Νομίζω έχεις δίκιο, στην δύσκολη και σπάνια στιγμή του ατυχήματος ο "one pedal drive" οδηγός ίσως καθυστερήσει, έστω κάποια κλάσματα χρόνου, να πατήσει αποφασιστικά και γρήγορα το φρένο, τόσο όσο για να γίνει το ατύχημα. Δεν ξέρω αν αυτό έχει μελετηθεί ή αν γίνεται να μελετηθει με κάποιον τρόπο, αλλά μου φαίνεται εύλογη εξήγηση. Δεν είναι τυχαίο που η BYD έχει ελάχιστο regen στα αυτοκίνητα της κ μάλιστα δέχεται και αρνητικές κριτικές γι αυτό.

Δημιουργήστε ένα λογαριασμό ή συνδεθείτε για να σχολιάσετε

Πρέπει να είστε μέλος για να αφήσετε σχόλιο

Δημιουργία λογαριασμού

Εγγραφείτε με νέο λογαριασμό στην κοινότητα μας. Είναι πανεύκολο!

Δημιουργία νέου λογαριασμού

Σύνδεση

Έχετε ήδη λογαριασμό; Συνδεθείτε εδώ.

Συνδεθείτε τώρα

  • Δημιουργία νέου...