Προς το περιεχόμενο

Προτεινόμενες αναρτήσεις

Δημοσ.
14 λεπτά πριν, QuantumWanderer είπε

Υπάρχουν κάποιες ελληνικές αντιπροσωπείες που συνεχίζουν και διαφημίζουν την τελική τιμή μετά την επιδότηση, ενώ το πρόγραμμα είναι παγωμένο πάνω από 2 μήνες τώρα.

Αν ζούσαμε σε σοβαρή χώρα, θα είχαν ήδη κινηθεί οι αρχές πάνω στη σχετική νομοθεσία για παραπλάνηση καταναλωτή.

Γενικά θα έπρεπε να το κάνουν απ' την αρχή αν ζούσαμε σε σοβαρή χώρα. Το σωστό θα ήταν να γράφεται με μεγάλα γράμματα η αρχική και με μικρότερα η επιδοτούμενη.

  • Like 1
  • Απαντ. 2,5k
  • Δημ.
  • Τελ. απάντηση

Συχνή συμμετοχή στο θέμα

Δημοσ.

Η επιδότηση ισχύει. Σε γκρουπ στο FB διάβασα χτές-προχτές άτομο που του πέρασε η αίτηση.

Με autoclicker βέβαια αλλά δούλεψε. Επίσης θα μπούν λεφτά σύντομα.

Δημοσ.

addon στον browser να πατάει το κουμπί πχ. "Ολοκλήρωση" κάθε 1 λεπτό για παράδειγμα

με το που μπούν λεφτά/ακυρώσει κάποιος να προλάβει να περάσει η αίτηση

  • Thanks 1
Δημοσ. (επεξεργασμένο)

Το κάνω και εγώ αλλά δεν έχω σταθεί τυχαιρός. 😅Πάντως οκ. Το ότι πρέπει ο πολίτης να βάλεις extensions στους browsers και να είσαι τυχερός για να περάσει η αίτηση, δεν το λες και .... " η επιδότηση ισχύει" .

Δεν είναι όμως και η πρώτη φορά. Όποιος έχει ασχοληθεί και με ΦΒ πάρκα ξέρει ότι και με bots η αίτηση σου δεν θα περάσει 😫

Επεξ/σία από manolis940
Δημοσ.
Spoiler
3 ώρες πριν, QuantumWanderer είπε

Υπάρχουν κάποιες ελληνικές αντιπροσωπείες που συνεχίζουν και διαφημίζουν την τελική τιμή μετά την επιδότηση, ενώ το πρόγραμμα είναι παγωμένο πάνω από 2 μήνες τώρα.

Αν ζούσαμε σε σοβαρή χώρα, θα είχαν ήδη κινηθεί οι αρχές πάνω στη σχετική νομοθεσία για παραπλάνηση καταναλωτή.

σωστά αλλά έστειλε κάποιος πολίτης στο υπουργείο ? Επέμενε μέσω Συνήγορου του Πολίτη ? Επικοινώνησε με Συνήγορο του Καταναλωτή μπας να κουνηθεί η Γενική Γραμματεία Καταναλωτή ?  Πλέον (απο τη στιγμή που δεν υπάρχει επιβεβαιωμένα κράτος) ρίχνω την ευθύνη και σε μένα .

Τέρμα φιλικά το λέω , δεν πάει μπηχτή σε κάποιον ,απλά δε φαίνεται στο γραπτό λόγο  :) 

 

  • Like 2
Δημοσ.
28 λεπτά πριν, korakios είπε
  Απόκρυψη περιεχομένων

σωστά αλλά έστειλε κάποιος πολίτης στο υπουργείο ? Επέμενε μέσω Συνήγορου του Πολίτη ? Επικοινώνησε με Συνήγορο του Καταναλωτή μπας να κουνηθεί η Γενική Γραμματεία Καταναλωτή ?  Πλέον (απο τη στιγμή που δεν υπάρχει επιβεβαιωμένα κράτος) ρίχνω την ευθύνη και σε μένα .

Τέρμα φιλικά το λέω , δεν πάει μπηχτή σε κάποιον ,απλά δε φαίνεται στο γραπτό λόγο  :) 

 

Συμφωνώ κι επαυξάνω, γι' αυτό και προσωπικά εδώ και δεκαετίες κάνω καταγγελίες προς διάφορες υπηρεσίες για θέματα που συναντώ.

Μπορώ να πω, ότι είναι πολύ μικρό το ποσοστό που έχει δοθεί λύση, αλλά συνεχίζω το κάνω γιατί πιστεύω ότι αν το κάναμε οι περισσότεροι, κάποια περισσότερα πράγματα θα διορθώνονταν. Από την άλλη και κάποια που δεν τα περίμενα, προχώρησαν και επιλύθηκαν, ενώ άλλα που περίμενα πιο «σιγουράκια» δεν προχώρησαν. Δεν ξέρω τί μπορούμε να περιμένουμε γενικά.

Έχει ενδιαφέρον να γίνουν από αρκετούς καταγγελίες για τις τιμές στα ηλεκτρικά, να δούμε τί θα γίνει.

 

Δημοσ.

εμένα πάντως όσο πάει μου αρέσει και περισσότερο το Inster. Θα περιμένω να έρθει ελλάδα και θα τους κάνω ένα test drive συν το dolphin για να αποφασίσω πιο από τα δύο για μικρό πόλης 

 

  • Like 1
Δημοσ.
50 λεπτά πριν, chek2fire είπε

εμένα πάντως όσο πάει μου αρέσει και περισσότερο το Inster. Θα περιμένω να έρθει ελλάδα και θα τους κάνω ένα test drive συν το dolphin για να αποφασίσω πιο από τα δύο για μικρό πόλης 

 

Aν το οσο πιο μικρό μεγεθος ειναι για σενα πλεονεκτημα τοτε πάρε το Inster. Γιατι σε ΟΛΑ τα άλλα υπερτερει το Dolphin. 

  • Like 2
Δημοσ.

Κι εγώ περιμένω το ινστερ.

Το δόλφιν το φλέρταρα αρκετά, γιατί έπαιρνες πολύ αμάξι για λίγα λεφτά, αλλά έπαιρνες κάτι που έκανε για όλα, αλλά και για τίποτα ταυτόχρονα. Πολύ ογκώδες για πόλη (τι 4.29 ρε μάγκες, 4.15 είναι το βιτάρα ξερωγω, που είναι συνώνυμο του allrounder SUV), πολύ ηλεκτρικό για ταξίδι, πολύ κινέζικο για να αισθάνεσαι ασφαλής ως προς μακροζωία και αποτελέσματα εμπορικών πολέμων, πολύ αδιάφορο -ως και άσχημο- εμφανισιακά, πολύ ουδέτερο οδηγικά (ενώ το 500e πχ, έχει έναν ωραίο, τσαχπίνικο τρολλοχαρακτήρα). Κοντολογίς, προσπαθούσε να πιάσει τα πάντα και δεν έπιανε σχεδόν τίποτα. Για νησιά και επαρχία χωρίς διαδρομές μεγάλες κάνει πολύ καλά.

Ενώ το ινστερ ανήκει στην κατηγορία ''πάρε με να κάνεις τη δουλειά σου στην πόλη, και δε θα μετανιώσεις οικτρά αν μια στο τόσο με πας και παραέξω, ή αν το καλοκαίρι πάς σε νησιά κυρίως διακοπές''.

 

  • Like 1
Δημοσ.
3 λεπτά πριν, MikhailBakurin είπε

Κι εγώ περιμένω το ινστερ.

Το δόλφιν το φλέρταρα αρκετά, γιατί έπαιρνες πολύ αμάξι για λίγα λεφτά, αλλά έπαιρνες κάτι που έκανε για όλα, αλλά και για τίποτα ταυτόχρονα. Πολύ ογκώδες για πόλη (τι 4.29 ρε μάγκες, 4.15 είναι το βιτάρα ξερωγω, που είναι συνώνυμο του allrounder SUV), πολύ ηλεκτρικό για ταξίδι, πολύ κινέζικο για να αισθάνεσαι ασφαλής ως προς μακροζωία και αποτελέσματα εμπορικών πολέμων, πολύ αδιάφορο -ως και άσχημο- εμφανισιακά, πολύ ουδέτερο οδηγικά (ενώ το 500e πχ, έχει έναν ωραίο, τσαχπίνικο τρολλοχαρακτήρα). Κοντολογίς, προσπαθούσε να πιάσει τα πάντα και δεν έπιανε σχεδόν τίποτα. Για νησιά και επαρχία χωρίς διαδρομές μεγάλες κάνει πολύ καλά.

Ενώ το ινστερ ανήκει στην κατηγορία ''πάρε με να κάνεις τη δουλειά σου στην πόλη, και δε θα μετανιώσεις οικτρά αν μια στο τόσο με πας και παραέξω, ή αν το καλοκαίρι πάς σε νησιά κυρίως διακοπές''.

 

Αν κρινω απο τις πωλησεις του, μαλλον κανει για όλα. Το σκεπτικο σου παντως δυσκολα το ακολουθώ...

  • Like 1
Δημοσ.

Πάντως το dolphin που το έχω δει στους δρόμους της Αθήνας δεν δείχνει τόσο μεγάλο αλλα ένα μικρό αμάξι πόλης 

Δημοσ. (επεξεργασμένο)

Ρε παιδιά, σας είπα ότι κι εγώ φλέρταρα. Μετά το έβαλα σε περσπέκτιβ και είπα να περιμένω. Αμάξι 4,29 για κάποιον που είναι 80% Αθήνα - Μαρούσι - Κηφισιά (και όχι Κηφισιά - Αγ. Στέφανο, ή Γλυφάδα - Ανάβυσσο) θα είναι κόλαση. Εδώ τώρα οδηγώ αμάξι 3.78, είμαι ικανότατος στο παρκάρισμα κατά γενική ομολογία και χρειάζομαι αρκετό χρόνο για να βρω θέση που να μην είναι παράνομη ή ΕΞΤΡΑ επικίνδυνη για να φάω τράκο.

Όπως έχω ξαναπεί σε άλλο τόπικ, το δόλφιν είναι κατά περίπου... ένα σμαρτφον μικρότερο από τη μαούνα jeep cherockee του 2007 (4.49). Αν το πάρεις και δεν έχεις πού να το βάλεις, παίρνεις αμάξι μόνο για εκτός πόλης, άρα ακυρώνεις την αξία του θερμικού (ή πληρώνεις πάρκινκ και ακυρώνεις την αξία του ηλεκτρικού).

Το μέγιστο ατού του ηλεκτρικού, είναι η ήσυχη, ασφαλής, οικονομική κίνηση με πολλές πεδήσεις ανάκτησης εντός πόλης. Άμα αυτά τα ακυρώνεις επειδή το όχημα είναι Ο Γιαγκούλας, και το σκέφτεσαι κάθε φορά ''αχ και βαχ πού και πώς θα παρκάρω'', είναι καλύτερα να πάρεις ένα φτηνό θερμικό για το έξω (VW T-ROC) και ένα μικρό-φτηνό ηλεκτρικό για το μέσα (inster,  leapmotor T03, κι όποιο άλλο κανονικό όχημα -κι όχι γελοιότητα microcar τύπου ΑΜΙ- έρθει εν καιρώ στην Ελλάδα).

Τώρα, αν κάποιος ζει μεταξύ προαστίων, ή μεταξύ χωριού και επαρχιακής πόλης σε νορμάλ χλμ απόσταση, οκ, με το άγχος πάρκινκ και στενών - μποτιλιαρισμένων δρόμων να εκλείπει, είναι καλή ιδέα το δόλφιν. Πολύ καλή ίσως. Αθήνα δεν θα πήγαινα με τίποτα πάνω από τα 4.15 του βιτάρα - ήδη τα θεωρώ πολλά.

Επεξ/σία από MikhailBakurin
  • Like 3
  • Confused 1
Δημοσ. (επεξεργασμένο)

Εγω πάω αθήνα με το EV6 αλλά φυσικά σπάνια χύμα στο δρόμο parking, Στα στενά μια χαρά το κουμαντάρο λόγο τους αισθητήρες 

Επεξ/σία από chek2fire

Δημιουργήστε ένα λογαριασμό ή συνδεθείτε για να σχολιάσετε

Πρέπει να είστε μέλος για να αφήσετε σχόλιο

Δημιουργία λογαριασμού

Εγγραφείτε με νέο λογαριασμό στην κοινότητα μας. Είναι πανεύκολο!

Δημιουργία νέου λογαριασμού

Σύνδεση

Έχετε ήδη λογαριασμό; Συνδεθείτε εδώ.

Συνδεθείτε τώρα

  • Δημιουργία νέου...