Προς το περιεχόμενο

Προτεινόμενες αναρτήσεις

Δημοσ.
3 ώρες πριν, MikhailBakurin είπε

και ένα μικρό-φτηνό ηλεκτρικό για το μέσα (inster,  leapmotor T03, κι όποιο άλλο κανονικό όχημα -κι όχι γελοιότητα microcar τύπου ΑΜΙ- έρθει εν καιρώ στην Ελλάδα).

παίζει προωθητική αυτό το διάστημα για το leapmotor T03 και είναι στα 18300€ 

  • Απαντ. 2,5k
  • Δημ.
  • Τελ. απάντηση

Συχνή συμμετοχή στο θέμα

Δημοσ. (επεξεργασμένο)
7 minutes ago, korakios said:

παίζει προωθητική αυτό το διάστημα για το leapmotor T03 και είναι στα 18300€ 

To οδήγησα και θα έδινα ευχαρίστως 5 ακόμα να πάρω το ινστερ, αν μου αρέσει.

Σχόλιο 2: Πρέπει να έχει πουλήσει 0 το καημένο , ε;

Σχόλιο 3: Πριν πάω να δοκιμάσω το ληπ, ήμουν φουλ ψημένος. Αλλά κάνει σαν υπερήλικας σε μόνιμο οργασμό όταν κινείται με 0-40, κάνει σαν την αυστηρή μαμά έτσι και γυρίσεις να αλλάξεις σταθμό στο ραδιόφωνο (ΕΕΕΠ ΠΟΥ ΚΟΙΤΑΣ! ) και ο κλιματισμός του είναι σα να παίζεις τζόκερ. Πατάς να κάνει κάτι, και δεν ξέρεις τι θερμοκρασία θα έχει σε 5 λεπτά μέσα. Τζόγος.

Κατά τα λοιπά, μου άρεσε πολύ και στα 13.500 που φτάνει με την επιδότηση (αν παρθει ποτέ αυτή...) φαντάζει πιο κοντά στην πραγματική του τιμή.

Επεξ/σία από MikhailBakurin
Δημοσ.
9 λεπτά πριν, MikhailBakurin είπε

Κατά τα λοιπά, μου άρεσε πολύ και στα 13.500 που φτάνει με την επιδότηση (αν παρθει ποτέ αυτή...) φαντάζει πιο κοντά στην πραγματική του τιμή.

όταν κοπούν οριστικά οι επιδοτήσεις , με τα χρόνια πιστεύω κάπου εκεί θα παίζουν αυτής της κατηγορίας

15 λεπτά πριν, MikhailBakurin είπε

Σχόλιο 2: Πρέπει να έχει πουλήσει 0 το καημένο , ε;

όχι και μηδέν , 37 ολόκληρα κομμάτια 😛

17 λεπτά πριν, MikhailBakurin είπε

Σχόλιο 3: Πριν πάω να δοκιμάσω το ληπ, ήμουν φουλ ψημένος. Αλλά κάνει σαν υπερήλικας σε μόνιμο οργασμό όταν κινείται με 0-40, κάνει σαν την αυστηρή μαμά έτσι και γυρίσεις να αλλάξεις σταθμό στο ραδιόφωνο (ΕΕΕΠ ΠΟΥ ΚΟΙΤΑΣ! )

ίσως με κάποιο έμμεσο τρόπο θα μπορείς να τα απενεργοποιείς

18 λεπτά πριν, MikhailBakurin είπε

και ο κλιματισμός του είναι σα να παίζεις τζόκερ. Πατάς να κάνει κάτι, και δεν ξέρεις τι θερμοκρασία θα έχει σε 5 λεπτά μέσα. Τζόγος.

😂 

Δημοσ.
16 ώρες πριν, Red_Bear είπε

Aν το οσο πιο μικρό μεγεθος ειναι για σενα πλεονεκτημα τοτε πάρε το Inster. Γιατι σε ΟΛΑ τα άλλα υπερτερει το Dolphin. 

 

14 ώρες πριν, MikhailBakurin είπε

Ρε παιδιά, σας είπα ότι κι εγώ φλέρταρα. Μετά το έβαλα σε περσπέκτιβ και είπα να περιμένω. Αμάξι 4,29 για κάποιον που είναι 80% Αθήνα - Μαρούσι - Κηφισιά (και όχι Κηφισιά - Αγ. Στέφανο, ή Γλυφάδα - Ανάβυσσο) θα είναι κόλαση. Εδώ τώρα οδηγώ αμάξι 3.78, είμαι ικανότατος στο παρκάρισμα κατά γενική ομολογία και χρειάζομαι αρκετό χρόνο για να βρω θέση που να μην είναι παράνομη ή ΕΞΤΡΑ επικίνδυνη για να φάω τράκο.

Όπως έχω ξαναπεί σε άλλο τόπικ, το δόλφιν είναι κατά περίπου... ένα σμαρτφον μικρότερο από τη μαούνα jeep cherockee του 2007 (4.49). Αν το πάρεις και δεν έχεις πού να το βάλεις, παίρνεις αμάξι μόνο για εκτός πόλης, άρα ακυρώνεις την αξία του θερμικού (ή πληρώνεις πάρκινκ και ακυρώνεις την αξία του ηλεκτρικού).

Το μέγιστο ατού του ηλεκτρικού, είναι η ήσυχη, ασφαλής, οικονομική κίνηση με πολλές πεδήσεις ανάκτησης εντός πόλης. Άμα αυτά τα ακυρώνεις επειδή το όχημα είναι Ο Γιαγκούλας, και το σκέφτεσαι κάθε φορά ''αχ και βαχ πού και πώς θα παρκάρω'', είναι καλύτερα να πάρεις ένα φτηνό θερμικό για το έξω (VW T-ROC) και ένα μικρό-φτηνό ηλεκτρικό για το μέσα (inster,  leapmotor T03, κι όποιο άλλο κανονικό όχημα -κι όχι γελοιότητα microcar τύπου ΑΜΙ- έρθει εν καιρώ στην Ελλάδα).

Τώρα, αν κάποιος ζει μεταξύ προαστίων, ή μεταξύ χωριού και επαρχιακής πόλης σε νορμάλ χλμ απόσταση, οκ, με το άγχος πάρκινκ και στενών - μποτιλιαρισμένων δρόμων να εκλείπει, είναι καλή ιδέα το δόλφιν. Πολύ καλή ίσως. Αθήνα δεν θα πήγαινα με τίποτα πάνω από τα 4.15 του βιτάρα - ήδη τα θεωρώ πολλά.

Καταλαβαινω τι εννοεις και εν μερει συμφωνω.

Το dolphin ειναι το γνωστο "the jack of all trades"

Αν ειναι να εχεις ενα αυτοκινητο, θα εχεις αυτο.

Κι εγω ιδανικα θα ηθελα να εχω ενα fiat 500e για τη πολη και ενα model 3 LR (η αντιστοιχο) για εκτος. Αλλα επειδη δεν μου περισσευαν 70-80k βολευτηκα με το dolphin.

  • Like 6
Δημοσ. (επεξεργασμένο)
16 ώρες πριν, MikhailBakurin είπε

Ρε παιδιά, σας είπα ότι κι εγώ φλέρταρα. Μετά το έβαλα σε περσπέκτιβ και είπα να περιμένω. Αμάξι 4,29 για κάποιον που είναι 80% Αθήνα - Μαρούσι - Κηφισιά (και όχι Κηφισιά - Αγ. Στέφανο, ή Γλυφάδα - Ανάβυσσο) θα είναι κόλαση. Εδώ τώρα οδηγώ αμάξι 3.78, είμαι ικανότατος στο παρκάρισμα κατά γενική ομολογία και χρειάζομαι αρκετό χρόνο για να βρω θέση που να μην είναι παράνομη ή ΕΞΤΡΑ επικίνδυνη για να φάω τράκο.

Όπως έχω ξαναπεί σε άλλο τόπικ, το δόλφιν είναι κατά περίπου... ένα σμαρτφον μικρότερο από τη μαούνα jeep cherockee του 2007 (4.49). Αν το πάρεις και δεν έχεις πού να το βάλεις, παίρνεις αμάξι μόνο για εκτός πόλης, άρα ακυρώνεις την αξία του θερμικού (ή πληρώνεις πάρκινκ και ακυρώνεις την αξία του ηλεκτρικού).

Το μέγιστο ατού του ηλεκτρικού, είναι η ήσυχη, ασφαλής, οικονομική κίνηση με πολλές πεδήσεις ανάκτησης εντός πόλης. Άμα αυτά τα ακυρώνεις επειδή το όχημα είναι Ο Γιαγκούλας, και το σκέφτεσαι κάθε φορά ''αχ και βαχ πού και πώς θα παρκάρω'', είναι καλύτερα να πάρεις ένα φτηνό θερμικό για το έξω (VW T-ROC) και ένα μικρό-φτηνό ηλεκτρικό για το μέσα (inster,  leapmotor T03, κι όποιο άλλο κανονικό όχημα -κι όχι γελοιότητα microcar τύπου ΑΜΙ- έρθει εν καιρώ στην Ελλάδα).

Τώρα, αν κάποιος ζει μεταξύ προαστίων, ή μεταξύ χωριού και επαρχιακής πόλης σε νορμάλ χλμ απόσταση, οκ, με το άγχος πάρκινκ και στενών - μποτιλιαρισμένων δρόμων να εκλείπει, είναι καλή ιδέα το δόλφιν. Πολύ καλή ίσως. Αθήνα δεν θα πήγαινα με τίποτα πάνω από τα 4.15 του βιτάρα - ήδη τα θεωρώ πολλά.

Ξεκαθαρα το dolphin δεν κάνει για παρκάρισμα μέσα στην πόλη. Είναι πιο μακρύ και απ' το Vitara που έχουν οι γονείς μου.

Θα έλεγα ότι αυτή την στιγμή η BYD δεν έχει αυτοκίνητο πόλης. Όποιος ενδιαφέρετε για κάτι τέτοιο περιμένει λίγο για το dolphin Seagull που θα έχει μέγεθος 3,7m x 1.5m το οποίο βλέπω είναι λίγο μικρότερο από yaris. Κάτι μου λέει ότι παίζει και να είναι και πιο φθηνό χωρίς την επιδότηση.

Επεξ/σία από manolis940
Δημοσ. (επεξεργασμένο)
1 hour ago, Ntinaras said:

 

Καταλαβαινω τι εννοεις και εν μερει συμφωνω.

Το dolphin ειναι το γνωστο "the jack of all trades"

Αν ειναι να εχεις ενα αυτοκινητο, θα εχεις αυτο.

Κι εγω ιδανικα θα ηθελα να εχω ενα fiat 500e για τη πολη και ενα model 3 LR (η αντιστοιχο) για εκτος. Αλλα επειδη δεν μου περισσευαν 70-80k βολευτηκα με το dolphin.

Διαφωνώ, απλώς. Jack of all trades για ΠΟΛΗ (όχι για προάστια! ) δεν είναι το δόλφιν. Το παρκάρισμά του είναι κόλαση. Έχεις κάνει διαδρομή ενδοαστική με 2 παρκαρίσματα; Δε λέω Παγκράτι - Κυψέλη, που είναι δύσκολο και παπάκι να έχεις. Λέω Πανόρμου - Πετράλωνα πχ. Ή Άνω Πατήσια - Κουκάκι (στα ψηλά του, που ψιλοέχει πάρκινκ).  Σε αυτές τις διαδρομές αναφέρομαι.

Τώρα, όπως προείπα, αν οι διαδρομές σου είναι περιαστικές (Αγ. Στέφανος - Κηφισιά), το αμάξι πετάει, θα το είχα πάρει ήδη, είναι vfm μεγάλο. Αν είναι προαστιακές (Κηφισιά - Χαλάνδρι) θα το σκεφτόμουν πολύ περισσότερο, καθώς στο χαλάνδρι δεν παρκάρεις, παρά μόνο 1 χλμ από το κέντρο. Αν είναι αστικές (Χαλάνδρι - Καλλιθέα), το ντόλφιν δεν κάνει. Σόρρυ.

Επίσης, η απάντησή σου είναι υπερβολική, στο όριο της κακοπροαίρετης διαφωνίας, ενώ η δική μου είναι ξεκάθαρα καλοπροαίρετη κι αφορά τον δικό μου (αλλά και πολλών άλλων) τρόπο ζωής. Δεν χρείαζεσαι 70-80 για να έχεις τζακ οφ τρεηντς. Ένα t-roc για εκτός πόλης έχει λίγο κάτω από 20.000, ενώ ένα λιπμοτορ με 13 (αν το αντέχεις) ή ένα inster (αν είναι τόσο καλό όσο φαίνεται), θα έχει πέριξ των 18 για την πόλη. Με 33 ή 38, θα έχεις όντως τζακ οφ τρεηντς. 

Τζακ οφ τρεηντς αυτή τη στιγμή ηλεκτρικό ΔΕΝ υπάρχει. Να δούμε τι θα βγάλει η VW και οι Κινέζοι και γενικά πώς θα πάει η αγορά. Λείπουν οι αυτονομίες για το ταξίδι και λείπουν οι μικροί όγκοι για την πόλη. Καλύπτεται πολύ καλά μόνο το περιαστικό - προαστιακό περιβάλλον. Αυτή τη στιγμή το πιο κοντινό σε άσσο, είναι το γιάρις, το γιαρις κροςς και με ερωτηματικό το υβριδικό κλιό - μιτσουμπίσι κολτ. Καίνε στην πόλη 3, άρα 30-40% πάνω από δόλφιν και πάνε με άνεση το ταξίδι τους καίγοντας 5 στα 130, δηλαδή 20% πάνω από δόλφιν, χωρίς τις φορτίσεις και το όποιο άγχος αυτές συνοδεύουν. Και μπορείς κάπου να τα παρκάρεις, ειδικά τα γιαρις - κλιό.

Επεξ/σία από MikhailBakurin
  • Like 1
Δημοσ.
13 hours ago, korakios said:

παίζει προωθητική αυτό το διάστημα για το leapmotor T03 και είναι στα 18300€ 

Αν είναι τόσο σάπιο όσο σχολιάζουν, 1000 φορές το Spring. Είναι κλάσεις ανώτερο σάπιο, σε παρόμοια €.

29 minutes ago, MikhailBakurin said:

Διαφωνώ, απλώς. Jack of all trades για ΠΟΛΗ (όχι για προάστια! ) δεν είναι το δόλφιν. Το παρκάρισμά του είναι κόλαση. Έχεις κάνει διαδρομή ενδοαστική με 2 παρκαρίσματα; Δε λέω Παγκράτι - Κυψέλη, που είναι δύσκολο και παπάκι να έχεις. Λέω Πανόρμου - Πετράλωνα πχ. Ή Άνω Πατήσια - Κουκάκι (στα ψηλά του, που ψιλοέχει πάρκινκ).  Σε αυτές τις διαδρομές αναφέρομαι.

Τώρα, όπως προείπα, αν οι διαδρομές σου είναι περιαστικές (Αγ. Στέφανος - Κηφισιά), το αμάξι πετάει, θα το είχα πάρει ήδη, είναι vfm μεγάλο. Αν είναι προαστιακές (Κηφισιά - Χαλάνδρι) θα το σκεφτόμουν πολύ περισσότερο, καθώς στο χαλάνδρι δεν παρκάρεις, παρά μόνο 1 χλμ από το κέντρο. Αν είναι αστικές (Χαλάνδρι - Καλλιθέα), το ντόλφιν δεν κάνει. Σόρρυ.

Επίσης, η απάντησή σου είναι υπερβολική, στο όριο της κακοπροαίρετης διαφωνίας, ενώ η δική μου είναι ξεκάθαρα καλοπροαίρετη κι αφορά τον δικό μου (αλλά και πολλών άλλων) τρόπο ζωής. Δεν χρείαζεσαι 70-80 για να έχεις τζακ οφ τρεηντς. Ένα t-roc για εκτός πόλης έχει λίγο κάτω από 20.000, ενώ ένα λιπμοτορ με 13 (αν το αντέχεις) ή ένα inster (αν είναι τόσο καλό όσο φαίνεται), θα έχει πέριξ των 18 για την πόλη. Με 33 ή 38, θα έχεις όντως τζακ οφ τρεηντς. 

Τζακ οφ τρεηντς αυτή τη στιγμή ηλεκτρικό ΔΕΝ υπάρχει. Να δούμε τι θα βγάλει η VW και οι Κινέζοι και γενικά πώς θα πάει η αγορά. Λείπουν οι αυτονομίες για το ταξίδι και λείπουν οι μικροί όγκοι για την πόλη. Καλύπτεται πολύ καλά μόνο το περιαστικό - προαστιακό περιβάλλον. Αυτή τη στιγμή το πιο κοντινό σε άσσο, είναι το γιάρις, το γιαρις κροςς και με ερωτηματικό το υβριδικό κλιό - μιτσουμπίσι κολτ. Καίνε στην πόλη 3, άρα 30-40% πάνω από δόλφιν και πάνε με άνεση το ταξίδι τους καίγοντας 5 στα 130, δηλαδή 20% πάνω από δόλφιν, χωρίς τις φορτίσεις και το όποιο άγχος αυτές συνοδεύουν. Και μπορείς κάπου να τα παρκάρεις, ειδικά τα γιαρις - κλιό.

Jack of all trades δεν υπάρχει σε αυτοκίνητο, με όποιον τρόπο και αν τροφοδοτείται, ότι κινητήρα και αν έχει.
Άλλες οι ανάγκες εντός, άλλες εκτός.
Και φυσικά διαφέρουν από άνθρωπο σε άνθρωπο.

Δημοσ.
44 λεπτά πριν, MikhailBakurin είπε

Διαφωνώ, απλώς. Jack of all trades για ΠΟΛΗ (όχι για προάστια! ) δεν είναι το δόλφιν. Το παρκάρισμά του είναι κόλαση. Έχεις κάνει διαδρομή ενδοαστική με 2 παρκαρίσματα; Δε λέω Παγκράτι - Κυψέλη, που είναι δύσκολο και παπάκι να έχεις. Λέω Πανόρμου - Πετράλωνα πχ. Ή Άνω Πατήσια - Κουκάκι (στα ψηλά του, που ψιλοέχει πάρκινκ).  Σε αυτές τις διαδρομές αναφέρομαι.

Τώρα, όπως προείπα, αν οι διαδρομές σου είναι περιαστικές (Αγ. Στέφανος - Κηφισιά), το αμάξι πετάει, θα το είχα πάρει ήδη, είναι vfm μεγάλο. Αν είναι προαστιακές (Κηφισιά - Χαλάνδρι) θα το σκεφτόμουν πολύ περισσότερο, καθώς στο χαλάνδρι δεν παρκάρεις, παρά μόνο 1 χλμ από το κέντρο. Αν είναι αστικές (Χαλάνδρι - Καλλιθέα), το ντόλφιν δεν κάνει. Σόρρυ.

Επίσης, η απάντησή σου είναι υπερβολική, στο όριο της κακοπροαίρετης διαφωνίας, ενώ η δική μου είναι ξεκάθαρα καλοπροαίρετη κι αφορά τον δικό μου (αλλά και πολλών άλλων) τρόπο ζωής. Δεν χρείαζεσαι 70-80 για να έχεις τζακ οφ τρεηντς. Ένα t-roc για εκτός πόλης έχει λίγο κάτω από 20.000, ενώ ένα λιπμοτορ με 13 (αν το αντέχεις) ή ένα inster (αν είναι τόσο καλό όσο φαίνεται), θα έχει πέριξ των 18 για την πόλη. Με 33 ή 38, θα έχεις όντως τζακ οφ τρεηντς. 

Τζακ οφ τρεηντς αυτή τη στιγμή ηλεκτρικό ΔΕΝ υπάρχει. Να δούμε τι θα βγάλει η VW και οι Κινέζοι και γενικά πώς θα πάει η αγορά. Λείπουν οι αυτονομίες για το ταξίδι και λείπουν οι μικροί όγκοι για την πόλη. Καλύπτεται πολύ καλά μόνο το περιαστικό - προαστιακό περιβάλλον. Αυτή τη στιγμή το πιο κοντινό σε άσσο, είναι το γιάρις, το γιαρις κροςς και με ερωτηματικό το υβριδικό κλιό - μιτσουμπίσι κολτ. Καίνε στην πόλη 3, άρα 30-40% πάνω από δόλφιν και πάνε με άνεση το ταξίδι τους καίγοντας 5 στα 130, δηλαδή 20% πάνω από δόλφιν, χωρίς τις φορτίσεις και το όποιο άγχος αυτές συνοδεύουν. Και μπορείς κάπου να τα παρκάρεις, ειδικά τα γιαρις - κλιό.

 

Jack of all trades γενικα, οχι στη πολη.

Κανει και για πολη, κανει και για ταξιδι, κανει και για οικογενεια, κανει και για εργενη.

Αυτο ακριβως σημαινει jack of all trades. Μετριο σε ολα, κακο/κακο πουθενα.

Δημοσ.
4 minutes ago, Ntinaras said:

 

Jack of all trades γενικα, οχι στη πολη.

Κανει και για πολη, κανει και για ταξιδι, κανει και για οικογενεια, κανει και για εργενη.

Αυτο ακριβως σημαινει jack of all trades. Μετριο σε ολα, κακο/κακο πουθενα.

Έχεις δίκιο, μεα κούλπα.

Το μπέρδεσα με το ace of spades.

Τι μπλέκω με τη τζογογλώσσα, αφού δεν το'χω. :lol:

Έτσι συμφωνούμε. Είναι μέτριο σχεδόν σε όλα του το δόλφιν και γι' αυτό το βρίσκω εκτός αναγκών μου. Στα 29 μου, με προοπτική οικογένειας όταν θα το πουλήσω (σε 5-6 χρόνια) και με 80% διαδρομών σε σκληρό ροκ αθήνας Η σε νησιά με μικρές αποστάσεις, απίστευτη στενότητα,  κακό πάρκινκ, και σκληρό ροκ πόλης (καταλαβαίνετε σε ποιο νησί αναφέρομαι 😛 ), πάω για πιο μικρό και ευέλικτο ηλεκτρικάκι που θα βάλω την κοπέλα μου, κάνανδυο φίλους, ή γονείς κι αδερφό για καμιά βόλτα, σπάνια. 

Τις 5-10, άντε 15 μέρες το χρόνο, που θα θέλω ένα μεγαλύτερο όχημα για διαδρομή στην ηπειρωτική Ελλάδα, θα παίξει χερτζ/έηβις.

 

Δημοσ. (επεξεργασμένο)
5 ώρες πριν, csontheline είπε

Αν είναι τόσο σάπιο όσο σχολιάζουν, 1000 φορές το Spring. Είναι κλάσεις ανώτερο σάπιο, σε παρόμοια €.

είδα review

Spoiler

 

χίλια "καλούδια" έχει , θόρυβος στην καμπίνα <33χλμ/ώρα, μάπα ηχεία , μάπα κλιματισμό (edit1 δεν εννοώ την αντλία που δεν έχει , απλά δεν αποδίδει)  , κακό cruise , μάπα φόρτιση 😆

edit2 : το πιο σημαντικό , η μπαταρία είναι αερόψυκτη 

κρίμα , σε 15 χρονάκια όλο και κάτι θα υπάρχει της προκοπής 😛

Επεξ/σία από korakios
Δημοσ.
1 ώρα πριν, MikhailBakurin είπε

Διαφωνώ, απλώς. Jack of all trades για ΠΟΛΗ (όχι για προάστια! ) δεν είναι το δόλφιν. Το παρκάρισμά του είναι κόλαση.

Είσαι λιγάααακι υπερβολικός. Ναι είναι μακρύ αμάξι όπως είπα και πιο πριν αλλά το τιμόνι του κόβει πάρα πολύ και το σύστημα των καμερών 360ο δίνει την δυνατότητα και στον πιο άσχετο με το παρκάρισμα να βάλει το αμάξι σε σημεία που χωράει ίσα ίσα.

Προφανώς δεν κάνει για πόλη γιατί δεν θα μπορέσει να μπει κάπου αν η θέση είναι μικρότερη απ' το μέγεθος του. Κακά τα ψέματα όμως αν θες να βρίσκεις θέση ή να πηγαίνεις σε στενούς δρόμους καλύτερα να ψάξεις σε αυτοκίνητα που έχουν μέγεθος όσο ένα vw up. Όμως εγώ προσωπικά δεν θα τα έβγαζα αυτά τα αυτοκίνητα σε επαρχιακό δρόμο ή δρόμο ταχείας κυκλοφορίας.

Δημοσ.
10 minutes ago, korakios said:

είδα review

  Hide contents

 

κρίμα , σε 15 χρονάκια όλο και κάτι θα υπάρχει της προκοπής 😛

 

Η χιουντάη έχει αποδείξει ότι ξέρει να βγάζει ποιοτικά κι αποτελεσματικά οχήματα. Περιμένω το ινστερ (εγώ και πολύς κόσμος) ως μάλλον το πρώτο all rounder αξιόπιστο - καινοτόμο - ευέλικτο ηλεκτρικό πόλης με κάποια κροσσοβερ χαρ/κά. Εκ πρώτης, φαίνεται πολύ δυνατό μπάργκεν για τα Ελληνικά δεδομένα, ειδικά της νότιας και νησιωτικής χώρας. Αν μένεις Έδεσσα και δουλεύεις Θεσσαλονίκη παίρνεις Ντίζελ χωρίς σκέψη, δεν ασχολείσαι με ηλεκτρικά και βενζίνες.

Αν είσαι σε οποιοδήποτε Ελληνικό νησί και ΔΕΝ κάνεις καθημερινά τη διαδρομή Ηράκλειο - Χανιά των 160χλμ, τότε ινστερ είναι για σένα, παμ.

Το αυτό και για Αθήνα - Πάτρα και πέριξ. Λάρισα Βόλος πχ, επίσης και άλλο κομιούτινκ.

Επίσης, το ινστεράκι φαίνεται να μετατρέπεται πανεύκολα σε ''κλούβα'', ή σε υπεράνετο όχημα 2 ατόμων, αντί κάπως άνετο 4ων. Μαζεύεις - κουνάς καθίσματα κατά το δοκουν μεγαλώνοντας αποθηκευτικό χώρο, το τετραγωνισμένο σχήμα δίνει χώρους ΚΑΙ η αυτονομία είναι εξαιρετική για όσα περιγράφω, πάνω από 320-350χλμ. Τόσα κάνω τη βδομάδα στις διακοπές μου στο ένα νησί καταγωγής μου, ενώ στην Κρήτη τόσα κάνω ανα 4-5 μέρες. Και είμαι ΔΙΑΚΟΠΕΣ.

Αθήνα πχ μακάρι να κάνω 100χλμ τις καθημερινές και άλλα 200 το ΣΚ. Αν δεν έχει καλό καιρό, μένω στα 100χλμ τις καθημερινές.

  • Like 1
Δημοσ.
4 λεπτά πριν, manolis940 είπε

Όμως εγώ προσωπικά δεν θα τα έβγαζα αυτά τα αυτοκίνητα σε επαρχιακό δρόμο ή δρόμο ταχείας κυκλοφορίας.

υπερβολή

Δημοσ.
1 λεπτό πριν, korakios είπε

υπερβολή

Μπορεί και να είμαι. Έχω όμως συνδέσει και τους επαρχιακούς με υψηλές ταχύτητες καθώς τουλάχιστον εδώ που μένω συχνά θα συναντήσεις κάποιον λακαμά που θα τρέχει με 100+. Οπότε θες αμάξι που να έχει φρένα κρατήματα και φυσικά ασφάλεια αν τελικά αγκαλιαστείτε ή αναγκαστείς να βγεις εκτός δρόμου για να μην το κάνετε.

  • Like 1
Δημοσ.
3 minutes ago, manolis940 said:

Είσαι λιγάααακι υπερβολικός. Ναι είναι μακρύ αμάξι όπως είπα και πιο πριν αλλά το τιμόνι του κόβει πάρα πολύ και το σύστημα των καμερών 360ο δίνει την δυνατότητα και στον πιο άσχετο με το παρκάρισμα να βάλει το αμάξι σε σημεία που χωράει ίσα ίσα.

Προφανώς δεν κάνει για πόλη γιατί δεν θα μπορέσει να μπει κάπου αν η θέση είναι μικρότερη απ' το μέγεθος του. Κακά τα ψέματα όμως αν θες να βρίσκεις θέση ή να πηγαίνεις σε στενούς δρόμους καλύτερα να ψάξεις σε αυτοκίνητα που έχουν μέγεθος όσο ένα vw up. Όμως εγώ προσωπικά δεν θα τα έβγαζα αυτά τα αυτοκίνητα σε επαρχιακό δρόμο ή δρόμο ταχείας κυκλοφορίας.

Δεν υπάρχουν οι θέσεις 4.40-4.50 που χρειάζεσαι για ένα αμάξι 4.29. Τόσο απλά. Ας έχει και ρομποτικό πάρκινκ με ακρίβεια 99,99%. ΔΕΝ θα βρεις 4.40 χώρο στα 9/10 των εργασιακά εντατικών περιοχών της Αθήνας. Θα πληρώνεις πάρκινκ ή θα το βάζεις σε επίφοβα σημεία, ή θα το βάζεις σε (ημι)παράνομα σημεία. Όλα αυτά ακυρώνουν τη χαρά του ηλεκτρικού.

Τα ηλεκτρικά πόλης στο γλυκύ σημείο των 3.90-4.00, άντε 4.10, βρίσκουν πιο εύκολα χώρο.

Αυτή τη στιγμή οδηγώ 3.75 όχημα (suzuki splash 2011) και γελάω χαιρέκακα όποτε μπαίνω σε πάρκινκ που δε χωράει το πάλαι ποτέ μικρό κι ευέλικτο γιάρις, που κι αυτό πλέον μετατρέπεται σε βάρκα (4.05). Δεν υπάρχει περίπτωση να ευχαριστηθεί κάποιος αστικό commuting με τέτοια μήκη οχημάτων, οπότε αν θέλετε την ψυχική σας ηρεμία με ακούτε και πάτε στα 3.80 μαξ.

Για εθνική οδό/αυτοκινητόδρομο, ή μπαίνουμε σπανίως και προσεκτικά με το μικρό, ή αν αυτή είναι η κύρια κυκλοφορία μας, ΔΕΝ παίρνουμε μικρό. 😛 Αν αυτή είναι περιστασιακή/ εποχική κυκλοφορία, ζυγίζουμε αν θα έχουμε αγορασμένο και θερμικό, αν θα νοικιάζουμε, ή αν θα κάνουμε ευκαιριακό μηνιαίο λήζινκ.

4 minutes ago, korakios said:

υπερβολή

Τοποθεσία Ηράκλειο Κρήτης γράφει ο άνθρωπος, ξέρω πολύ καλά τι λέει, γι' αυτό και του απαντώ ως άνω. Μέχρι να τελειώσει ο ΒΟΑΚ στη Β. Κρήτη θες ένα leopard 2a6HEL αν θες να είσαι απολύτως ασφαλής.

  • Thanks 1
  • Haha 2

Δημιουργήστε ένα λογαριασμό ή συνδεθείτε για να σχολιάσετε

Πρέπει να είστε μέλος για να αφήσετε σχόλιο

Δημιουργία λογαριασμού

Εγγραφείτε με νέο λογαριασμό στην κοινότητα μας. Είναι πανεύκολο!

Δημιουργία νέου λογαριασμού

Σύνδεση

Έχετε ήδη λογαριασμό; Συνδεθείτε εδώ.

Συνδεθείτε τώρα
  • Δημιουργία νέου...