Προς το περιεχόμενο

Προτεινόμενες αναρτήσεις

Δημοσ.
9 ώρες πριν, gbak είπε

800€ για τακακια ? 🤣  ελεος που εισαι μαν , ουτε στο UK δεν μου ζηταγανε τοσα, εγω τα κανω ολα μονος μου , ειναι πανευκολες δουλειες αυτες , μην σαν τρωνε τζαμπα λεφτα .

καλα το ηλεκτρικο προφανως δεν εχει τιποτα στο service  λογικα μονο υγρο καθαριστικο παμπριζ αντε καμια επιθεωρηση το σασι  , ελαστικα και κανα λαμπακι καμενο

Εντωμεταξύ ένα από τα ελάχιστα service που θέλει το ηλεκτρικό είναι τα τακάκια 😂

  • Like 1
  • Haha 1
  • Απαντ. 2k
  • Δημ.
  • Τελ. απάντηση

Συχνή συμμετοχή στο θέμα

Δημοσ.
1 ώρα πριν, Papakaliati είπε

Land Rover σε evoque, Discovery Sport 1200 ευρώ για αλλαγή δισκόφρενα θελανε. Τα τακακια μόνο 700 κοντά. Και το κερασάκι στην τούρτα, δεν τα έβρισκες πουθενά τα κατάλληλα από τρίτα μαγαζιά και αντιπροσώπους Brembo, ούτε καν σε όλη την Γερμανία που εψαξα. 

Με τόσα λεφτά που ζητάνε αλλάζεις και βάζεις after market αγωνιστικά 😶

  • Like 1
Δημοσ.
3 hours ago, Papakaliati said:

Land Rover σε evoque, Discovery Sport 1200 ευρώ για αλλαγή δισκόφρενα θελανε. Τα τακακια μόνο 700 κοντά. Και το κερασάκι στην τούρτα, δεν τα έβρισκες πουθενά τα κατάλληλα από τρίτα μαγαζιά και αντιπροσώπους Brembo, ούτε καν σε όλη την Γερμανία που εψαξα. 

νταξ λογικο δεδομενου της φιρμας και δισκοι, καταλαβα τωρα

αλλα και παλι θυμαμαι και σε M140i 345mm και ακομα και στο clubsport που εχω με 340mm δισκους τακακια δισκοι και περαστικα δεν ημουν πανω απο τα 400 ευρο .

Δημοσ.
2 ώρες πριν, denthnpalevw είπε

Καλό βλέπω το ινστερ.

Δεν ξέρω γιατί.

Το καλό βλέπω πολύ 

Ηδα ηδη ενα στο δρομο χτες.

Δημοσ.

Στα τακάκια να ξέρετε την ποιότητα του αρχικής τοποθέτησης υλικού δεν έχει καμία "έξω" επιλογή ακόμα και να λένε ότι είναι ΟΕΜ κλπ.

Το aftermarket ίσως να έχει αντοχή στη θερμοκρασία (αν είναι "σπορ") αλλά μάλλον θα σου σκίζει το δίσκο και θα κάνει παραπάνω θόρυβο ενώ θα έχει και λιγότερη αντοχή στο χρόνο/χρήση. Αν μπει απλό μοντέλο θα είναι απλά παντού χειρότερο (έως και επικίνδυνο, μου έχει τύχει).

Από την άλλη το πραγματικό ΟΕΜ έχει τόσο κόστος (συχνά 3πλάσιο) που σαν απόδοση/τιμή δεν αξίζει.

Έκανα μπρος/πίσω τα ελαστικά μου στο MODEL Y στα 25Κ. Οι δίσκοι είναι καινούργιοι (κανένα "νύχι" στην αφή). Η άλλη όψη είναι ότι τα τακάκια έκαναν 20.000χλμ να στρώσουν! 😂

  • Like 2
Δημοσ.
Στις 18/2/2025 στις 1:30 ΠΜ, filarhos είπε

Ένα πχ id3 με 50% της αρχικής χωρητικότητας της 58αρας έχει αυτονομία 150 με 200 χλμ. Για εντός πόλης μετακίνηση μπορεί και να σε καλύπτει με καθημερινή φόρτιση, για ταξίδι όχι.

Δεν πάει έτσι, αν η μπαταρία πέσει στο 70% μετά είναι πολύ κοντά στο τέλος της. Μετά το 70% αυξάνει ο κίνδυνος εσωτερικού βραχυκυκλώματος ενώ η πτώση είναι εκθετική.

Στις 19/2/2025 στις 9:33 ΜΜ, Vasilisxd είπε

Εντωμεταξύ σήμερα είδα το εξής. 

Πήγα σε φορτιστή με 6% μπαταρία και φόρτισα ακριβώς μέχρι το 80% το οποίο ήταν 41,51Kwh.

Η μπαταρία είναι 58Kwh, οπότε εάν θέλει 41,51Kwh για 74%, τότε για το 100% έχουμε 56,1Kwh, οπότε η υγεία μπαταρίας είναι στο 96,6% μετά από 55.000χλμ.  

Είναι ακριβής/σωστός αυτός ο τύπος αξιολόγησης της υγείας μπαταρίας ;

Δεν το ψήνω να σκάσω 100€ στην Aviloo, ίσως στην 5ετια που θα είμαι στα 100.000χλμ. 

Όχι, υπάρχουν απώλειες κατά τη φόρτιση, δε μπορείς να το μετρήσεις έτσι.

Για αρχή δεν έχεις 58 KWh σε καινούριο από 0-100. Έχεις λίγο κάτω από 56. Στο τεστ του Bjorn Nyland με 90 και 120km/h το υπολόγισε στις 55 KWh, σε αστική χρήση είναι λίγο παραπάνω. Από τις 62 ονομαστικές KWh στη πραγματικότητα έχεις 61,65 - 9 modules των 6,85 KWh. Από αυτές, το 100% SoC είναι στη πραγματικότητα 96% BMS SoC, άρα χάνεις ένα 4% σαν top buffer. Οπότε πέφτουμε από το 61,65 στις 59,2. Το αυτοκίνητο όταν είναι σε 0% στη πραγματικότητα είναι στο 5,6% BMS SoC. Οπότε τελικά από 0-100 είναι διαθέσιμο 55,8 περίπου. Αυτό σαν καινούριο γιατί όλα τα MEB έχουν υψηλό degradation στο πρώτο χρόνο, σχεδόν 5%.

Αν θες να μετρήσεις manually τη μπαταρία σου, θα φορτίσεις αργά ως 100%, θα μηδενίσεις το trip computer και μετά θα οδηγήσεις με χαμηλές ταχύτητες (όχι εθνική με επιταχύνσεις κτλ) μέχρι κάτω από το 10% και όσο πιο κοντά στο 0 μπορείς. Στο διάστημα αυτό μη κάνεις κατανάλωση για θέρμανση καμπίνας ενώ είναι παρκαρισμένο γιατί δε θα καταγραφεί η ενέργεια αυτή στο trip computer. Όταν τελειώσεις θα δεις το trip computer, θα πολλαπλασιάσεις τις KWh/100km με τα χιλιόμετρα που έχουν καταγραφεί και θα κάνεις αναγωγή στο 100%.

Εγώ έχω ID3 του 5/2021 με 74000 km και είμαι αυτή τη στιγμή στις 49,5 KWh σε σχέση με τις 55,8 καινούριο, στο 89% δηλαδή - αν και σίγουρα θα ξέρω το καλοκαίρι αφού το χειμώνα οι μετρήσεις είναι διαφορετικές. Πρόπερσι (Ιούνιος 23) είχα 51,4 KWh στα 30000 km ενώ πέρυσι (Ιούνιος 24) είχα 50,4 KWh στα 55000 km. Λογικά θα πρέπει να έχω πάνω από 49,5 τον Ιούνιο.

Το Aviloo θεωρεί σαν 100% health τις 54 KWh, σε σχέση με αυτό είμαι στο 92%. Σύμφωνα με το ABRP που μετράει επίσης degradation σε συνδυασμό με OBD2 module, είμαι στο 93%.

 

Στις 17/2/2025 στις 9:09 ΜΜ, gbak είπε

Να κανω μια ερωτηση σχετικη με το θεμα ,  στην Αθηνα υπαρχει καποιο εξειδικευμενο συνεργειο για EV αυτοκινητα μονο ?

Δλδ πες οτι κατεβαζω ενα Etron η ακομα και ενα id3 που τελικα δειχνει αρκετα ενδιαφερων , το κραταω μια τριετια και ειμαι εκτος εγγυησης ,και μου σκαει μπαταρια αλλαγη , πρεπει να παω μονο στον αντιπροσωπο ?

Ρωταω καθως βλεπω και αρχιζει και κινειται καπως το εμποριο μεταχειρισμενων μπαταριων με εγγυηση κιολας , απο ebay. Αλλα να υποθεσω και η εργασια θα παει στον θεο πιστευω , διαβαζω κατι 2ημερα 3ημερα για αντικαστασταση σε etron .

Διαβαζω σε αμερικανικα site ηδη εχουν ξεκινησει πολλα εξειδικευμενα συνεργεια , που κανουν repair στην ιδια την μπαταρια διχως να επωμιστεις το συνολικο κοστος.

Δεν υπαρχει εχω αρχισει και εγω και κουραζομαι με τις βενζινες στην Αθηνα , το πρωτο αμαξι μ ειναι και 2λιτρο 320hp.

το δευτερο ενα χρεπι σχεδον 15ετιας c2 και καιει οτι βρει , και πρεπει οπωσδηποτε να το αλλαξω αλλα το θελω φουλ ηλεκτρικο το επομενο .

Σε 3-4 χρόνια δε ξέρω τι θα συμβαίνει, αυτή τη στιγμή αν έχεις αυτοκίνητο με μπαταρία εκτός εγγύησης το πιο κοντινό συνεργείο που έχει τεχνογνωσία και αναλαμβάνει τέτοιες δουλειές (αλλαγή module κτλ) είναι το ev clinic στη Κροατία.

  • Like 1
Δημοσ.

κανεις εμπειρια με το κουπερ αυτο , η μπαταρια στα  33 kWh    🤔  θα εχει λιγο μουφα range λογικα image.png.e0ed67b0901a1b022449e7dd1762e544.png

Δημοσ.
15 λεπτά πριν, gbak είπε

κανεις εμπειρια με το κουπερ αυτο , η μπαταρια στα  33 kWh    🤔  θα εχει λιγο μουφα range λογικα image.png.e0ed67b0901a1b022449e7dd1762e544.png

Ωραιο ειναι, αλλα εισαι σιγουρος πως θες να παρεις EV με βαση μονο την εξωτερικη εμφανιση?

Δημοσ.
23 minutes ago, Ntinaras said:

Ωραιο ειναι, αλλα εισαι σιγουρος πως θες να παρεις EV με βαση μονο την εξωτερικη εμφανιση?

βασικα δεν μου αρεσει τοσο το κουπερ αυτο , και γενικα σε θεμα design δεν με καλυπτουνε τα ev καθολου , το μονο που παω με τα χιλια ειναι το bmw i4 , ειναι το θεμα οτι ειναι για δευτερο και αρεσει και στην γυναικα για αυτο , κοιτα ναι περα την ηλεκτροκινησης ναι θελω να μου αρεσει εμφανισιακα καπως .

Δημοσ.
1 ώρα πριν, gbak είπε

βασικα δεν μου αρεσει τοσο το κουπερ αυτο , και γενικα σε θεμα design δεν με καλυπτουνε τα ev καθολου , το μονο που παω με τα χιλια ειναι το bmw i4 , ειναι το θεμα οτι ειναι για δευτερο και αρεσει και στην γυναικα για αυτο , κοιτα ναι περα την ηλεκτροκινησης ναι θελω να μου αρεσει εμφανισιακα καπως .

Fiat 500e με την μεγαλη μπαταρια ποσο βρισκεις μεταχειρισμενο? Ειμαι σιγουρος οτι θα της αρεσει σε rose gold :P

  • Haha 1
Δημοσ.
On 23/02/2025 at 12:29, malakudi said:

Σε 3-4 χρόνια δε ξέρω τι θα συμβαίνει, αυτή τη στιγμή αν έχεις αυτοκίνητο με μπαταρία εκτός εγγύησης το πιο κοντινό συνεργείο που έχει τεχνογνωσία και αναλαμβάνει τέτοιες δουλειές (αλλαγή module κτλ) είναι το ev clinic στη Κροατία.

Πολύ ενδιαφέρον το Site τους, έχει μπόλικα άρθρα. 

Δημιουργήστε ένα λογαριασμό ή συνδεθείτε για να σχολιάσετε

Πρέπει να είστε μέλος για να αφήσετε σχόλιο

Δημιουργία λογαριασμού

Εγγραφείτε με νέο λογαριασμό στην κοινότητα μας. Είναι πανεύκολο!

Δημιουργία νέου λογαριασμού

Σύνδεση

Έχετε ήδη λογαριασμό; Συνδεθείτε εδώ.

Συνδεθείτε τώρα
  • Δημιουργία νέου...