Προς το περιεχόμενο

Προτεινόμενες αναρτήσεις

  • Απαντ. 2,5k
  • Δημ.
  • Τελ. απάντηση

Συχνή συμμετοχή στο θέμα

Δημοσ.

Όσο περιμένουμε να υπάρξει καθαρή εικόνα με τα προγράμματα επιδοτήσεων ΚΗ3 και ΚΗ4 ... και καθυστερούμε την αγορά ... όσον αφορά την επιλογή δεύτερου οικογενειακού (για 4 άτομα) κυρίως για πόλη και κοντινές εκδρομές (χωρίς ανάγκες φόρτισης στο απομακρυσμένο, από το σπίτι, σημείο) ...

... θα επιλέγατε στις προσιτές τιμές, κάτι άλλο εκτός από BYD;

Δημοσ.
3 hours ago, QuantumWanderer said:

Όσο περιμένουμε να υπάρξει καθαρή εικόνα με τα προγράμματα επιδοτήσεων ΚΗ3 και ΚΗ4 ... και καθυστερούμε την αγορά ... όσον αφορά την επιλογή δεύτερου οικογενειακού (για 4 άτομα) κυρίως για πόλη και κοντινές εκδρομές (χωρίς ανάγκες φόρτισης στο απομακρυσμένο, από το σπίτι, σημείο) ...

... θα επιλέγατε στις προσιτές τιμές, κάτι άλλο εκτός από BYD;

Δεν αναφέρεις μπάτζετ, αλλά αν μιλάμε για κάτι μεγαλύτερο από το Dolphin αρχίζουμε και μπαίνουμε σε κατηγορία τιμής Tesla model 3 SR. Προφανώς και το μέγεθος δε βολεύει εντός πόλης.

Το νέο KIA EV3 είναι στο μέγεθος του Dolphin, διαφορές 1-2 εκατοστά σε μήκος και μεταξόνιο άρα δεν ξέρω αν μπορούμε να θεωρήσουμε ότι καλύπτει ως "οικογενειακό". Η βασική έκδοση του EX30 είναι με μικρή μπαταρία και επίσης δε βολεύει ιδιαίτερα για 4 άτομα. ID3 μια από τα ίδια στη βασική έκδοση (λίγο μεγαλύτερο μεταξόνιο από το δελφίνι) ενώ υστερεί λίγο σε μπαταρία και είναι πιο ακριβό από BYD. Stellantis δε θα κοίταζα καν.

(Γράφω ως biased κάτοχος ATTO 3)

Δημοσ.
8 ώρες πριν, doctorkostis είπε

Δεν αναφέρεις μπάτζετ, αλλά αν μιλάμε για κάτι μεγαλύτερο από το Dolphin αρχίζουμε και μπαίνουμε σε κατηγορία τιμής Tesla model 3 SR. Προφανώς και το μέγεθος δε βολεύει εντός πόλης.

Το νέο KIA EV3 είναι στο μέγεθος του Dolphin, διαφορές 1-2 εκατοστά σε μήκος και μεταξόνιο άρα δεν ξέρω αν μπορούμε να θεωρήσουμε ότι καλύπτει ως "οικογενειακό". Η βασική έκδοση του EX30 είναι με μικρή μπαταρία και επίσης δε βολεύει ιδιαίτερα για 4 άτομα. ID3 μια από τα ίδια στη βασική έκδοση (λίγο μεγαλύτερο μεταξόνιο από το δελφίνι) ενώ υστερεί λίγο σε μπαταρία και είναι πιο ακριβό από BYD. Stellantis δε θα κοίταζα καν.

(Γράφω ως biased κάτοχος ATTO 3)

Είναι λίγο άκυρο αυτό που ρωτάω αλλά γιατί τόση εστίαση στο μεταξόνιο ;

Δημοσ.
20 minutes ago, manolis940 said:

Είναι λίγο άκυρο αυτό που ρωτάω αλλά γιατί τόση εστίαση στο μεταξόνιο ;

Γιατί είναι ένα νούμερο που  δίνει μια αδρή αλλά μετρήσιμη εκτίμηση για τους εσωτερικούς χώρους του οχήματος. 

  • Like 1
  • Thanks 1
Δημοσ.
19 ώρες πριν, doctorkostis είπε

Δεν αναφέρεις μπάτζετ, αλλά αν μιλάμε για κάτι μεγαλύτερο από το Dolphin αρχίζουμε και μπαίνουμε σε κατηγορία τιμής Tesla model 3 SR. Προφανώς και το μέγεθος δε βολεύει εντός πόλης.

Το νέο KIA EV3 είναι στο μέγεθος του Dolphin, διαφορές 1-2 εκατοστά σε μήκος και μεταξόνιο άρα δεν ξέρω αν μπορούμε να θεωρήσουμε ότι καλύπτει ως "οικογενειακό". Η βασική έκδοση του EX30 είναι με μικρή μπαταρία και επίσης δε βολεύει ιδιαίτερα για 4 άτομα. ID3 μια από τα ίδια στη βασική έκδοση (λίγο μεγαλύτερο μεταξόνιο από το δελφίνι) ενώ υστερεί λίγο σε μπαταρία και είναι πιο ακριβό από BYD. Stellantis δε θα κοίταζα καν.

(Γράφω ως biased κάτοχος ATTO 3)

Ίσως δεν έγινε απολύτως κατανοητό από τη διατύπωσή μου.

Λέγοντας προσιτές τιμές, εννοώ τις πρώτες τιμές ηλεκτρικών μοντέλων των προσιτών κατασκευαστών. Εν ολίγοις, Dolphin, Inster, C3, κα.

Οι ανάγκες για πόλη και κοντινές εκδρομές, δεν θέλουν μεγάλους χώρους. Π.χ. θεωρώ υπεραρκετό το Dolphin. Δεν θα έπαιρνα ηλεκτρικό στην παρούσα φάση να ξεκινήσω υπεραστικό ταξίδι μεγαλύτερης εκδρομής και να ψάχνω να φορτίσω με 2 παιδιά να γκρινιάζουν τί κάνουμε τόση ώρα στο «βενζινάδικο».

Άρα μιλάμε πάντα για ονομαστικές τιμές κάτω από 30000 ευρώ και όσο γίνεται πιο κάτω, για να εξυπηρετηθεί η παραπάνω εξίσωση. Πόλη και κοντινές εκδρομές χωρίς αποσκευές και άγχος φόρτισης.

Δημοσ. (επεξεργασμένο)
4 minutes ago, QuantumWanderer said:

Ίσως δεν έγινε απολύτως κατανοητό από τη διατύπωσή μου.

Λέγοντας προσιτές τιμές, εννοώ τις πρώτες τιμές ηλεκτρικών μοντέλων των προσιτών κατασκευαστών. Εν ολίγοις, Dolphin, Inster, C3, κα.

Οι ανάγκες για πόλη και κοντινές εκδρομές, δεν θέλουν μεγάλους χώρους. Π.χ. θεωρώ υπεραρκετό το Dolphin. Δεν θα έπαιρνα ηλεκτρικό στην παρούσα φάση να ξεκινήσω υπεραστικό ταξίδι μεγαλύτερης εκδρομής και να ψάχνω να φορτίσω με 2 παιδιά να γκρινιάζουν τί κάνουμε τόση ώρα στο «βενζινάδικο».

Άρα μιλάμε πάντα για ονομαστικές τιμές κάτω από 30000 ευρώ και όσο γίνεται πιο κάτω, για να εξυπηρετηθεί η παραπάνω εξίσωση. Πόλη και κοντινές εκδρομές χωρίς αποσκευές και άγχος φόρτισης.

Καλά χαλάρωσε, 30 λεπτά αναμονής θα έχεις εάν κάνεις μεγάλο ταξίδι (π.χ Θεσσαλονίκη - Αθήνα). Σταματάς σε ένα ΣΕΑ και ταυτόχρονα τσιμπάς και κάτι.  

Επεξ/σία από Vasilisxd
  • Like 4
  • Sad 1
  • Haha 1
Δημοσ.
3 minutes ago, QuantumWanderer said:

Ίσως δεν έγινε απολύτως κατανοητό από τη διατύπωσή μου.

Λέγοντας προσιτές τιμές, εννοώ τις πρώτες τιμές ηλεκτρικών μοντέλων των προσιτών κατασκευαστών. Εν ολίγοις, Dolphin, Inster, C3, κα.

Οι ανάγκες για πόλη και κοντινές εκδρομές, δεν θέλουν μεγάλους χώρους. Π.χ. θεωρώ υπεραρκετό το Dolphin. Δεν θα έπαιρνα ηλεκτρικό στην παρούσα φάση να ξεκινήσω υπεραστικό ταξίδι μεγαλύτερης εκδρομής και να ψάχνω να φορτίσω με 2 παιδιά να γκρινιάζουν τί κάνουμε τόση ώρα στο «βενζινάδικο».

Άρα μιλάμε πάντα για ονομαστικές τιμές κάτω από 30000 ευρώ και όσο γίνεται πιο κάτω, για να εξυπηρετηθεί η παραπάνω εξίσωση. Πόλη και κοντινές εκδρομές χωρίς αποσκευές και άγχος φόρτισης.

Thanks για τη διευκρινηση. Κατα τη γνωμη μου σε αυτο που ζητας δεν υπαρχει κατι αλλο πλην του Dolphin. Δε θα κοιτουσα καν το ΑΤΤΟ 2, στην υπαρχουσα διαμορφωση ειναι χειροτερο απο το δελφινι, μονο οπτικα κερδιζει. Τα υπολοιπα μικρα που αναφερεις μπορει να ειναι οριακα φθηνοτερα αλλα με πολλες παραχωρησεις σε μπαταρια, κινητηρα, χωρους και φυσικα εξοπλισμο.

  • Like 2
  • Thanks 1
Δημοσ. (επεξεργασμένο)

πάντως έχουν ξεφύγει αλλάξει οι ανάγκες της οικογένειας με αμαξι επαρχία και πόλη!! Διαπιστώνουμε ολοι ότι το αυτοκίνητο σχεδόν απαγορεύεται στην Αθήνα με όσα ακούμε.Στην επαρχία η οικογένεια κινείται με άνεση καθημερινα σε κοντινές αποστάσεις αλλά και τους φαίνεται αστειο το μισάωρο κλπ για φόρτιση.Όσοι ζουν επαρχία έχουν διαθέσιμο χρόνο και για τέτοια πραγματα.Στη μεγαλούπολη οκ.. που δεν ειναι καν για αυτοκινητο εχει άγχος και ο χρονος φόρτισης...

Ζω επαρχία και παρκάρω το αυτοκίνητο μου χωρις πολύ αναζήτηση σχεδόν στα 10-15 μέτρα απ το σπιτι και γκρινιάζω αν χρειαστει να το παω στα 50 μετρα.Έχει τύχει και το λεω συνειδητα...(μεταχειρισμενο ειναι σχετικά παλιό) να το αφήσω αρκετά βράδυ και ξεκλείδωτο.Και μια και 2 και 3 φορες...άγχος κανενα.

Στην επαρχία θεωρώ ότι ειναι μέσο επίδειξης...τα Tesla δεν είναι ακόμα πολλά...ούτε τα μεγάλα Mercedes κλπ ακριβά οχήματα.Πιστεύω όμως ότι παρ ότι δεν τα θέλουν πολλά επαγγέλματα (φοβούνται τις άλλαγες πολλοί επαγγελματίες) τα ηλεκτρικά  ήρθαν για να μεινουν.

Επεξ/σία από Denmark1
  • Like 1
Δημοσ.
52 λεπτά πριν, Vasilisxd είπε

Καλά χαλάρωσε, 30 λεπτά αναμονής θα έχεις εάν κάνεις μεγάλο ταξίδι (π.χ Θεσσαλονίκη - Αθήνα). Σταματάς σε ένα ΣΕΑ και ταυτόχρονα τσιμπάς και κάτι.  

Την έχω ξαναπιάσει αυτή τη συζήτηση εδώ μέσα και δεν έχω όρεξη να την κάνω για πολλοστή φορά. Με το ζόρι να πάρουμε ηλεκτρικό για υπεραστικό και να σταματήσουμε για καφέ και για τσίμπημα. ΔΕΝ ΓΟΥΣΤΑΡΟΥΜΕ να σταματήσουμε και μερικές φορές κιόλας ΔΕΝ ΜΠΟΡΟΥΜΕ.

Καθένας με τα γούστα του και τις ανάγκες του.

Εσύ να προσέξεις λίγο τις εκφράσεις σου που θέλεις να επιβάλεις τα γούστα σου και τις ανάγκες σου στους άλλους, λες και ξέρεις τις ανάγκες τους.

Για μένα αυτό ισχύει και για τον καθένα ισχύει ή κάτι παρόμοιο ή κάτι άλλο. Όπως αγαπά ο καθένας.

  • Like 1
Δημοσ.
19 minutes ago, QuantumWanderer said:

Την έχω ξαναπιάσει αυτή τη συζήτηση εδώ μέσα και δεν έχω όρεξη να την κάνω για πολλοστή φορά. Με το ζόρι να πάρουμε ηλεκτρικό για υπεραστικό και να σταματήσουμε για καφέ και για τσίμπημα. ΔΕΝ ΓΟΥΣΤΑΡΟΥΜΕ να σταματήσουμε και μερικές φορές κιόλας ΔΕΝ ΜΠΟΡΟΥΜΕ.

Καθένας με τα γούστα του και τις ανάγκες του.

Εσύ να προσέξεις λίγο τις εκφράσεις σου που θέλεις να επιβάλεις τα γούστα σου και τις ανάγκες σου στους άλλους, λες και ξέρεις τις ανάγκες τους.

Για μένα αυτό ισχύει και για τον καθένα ισχύει ή κάτι παρόμοιο ή κάτι άλλο. Όπως αγαπά ο καθένας.

Γενικά μιλώντας, η οικονομία χρήσης στην καθημερινότητα είναι κίνητρο για αποκλειστική αγορά/χρήση ηλεκτρικού με ότι συνεπάγεται αυτό.

  • Like 1
Δημοσ.
1 ώρα πριν, Denmark1 είπε

πάντως έχουν ξεφύγει αλλάξει οι ανάγκες της οικογένειας με αμαξι επαρχία και πόλη!! Διαπιστώνουμε ολοι ότι το αυτοκίνητο σχεδόν απαγορεύεται στην Αθήνα με όσα ακούμε.Στην επαρχία η οικογένεια κινείται με άνεση καθημερινα σε κοντινές αποστάσεις αλλά και τους φαίνεται αστειο το μισάωρο κλπ για φόρτιση.Όσοι ζουν επαρχία έχουν διαθέσιμο χρόνο και για τέτοια πραγματα.Στη μεγαλούπολη οκ.. που δεν ειναι καν για αυτοκινητο εχει άγχος και ο χρονος φόρτισης...

Ζω επαρχία και παρκάρω το αυτοκίνητο μου χωρις πολύ αναζήτηση σχεδόν στα 10-15 μέτρα απ το σπιτι και γκρινιάζω αν χρειαστει να το παω στα 50 μετρα.Έχει τύχει και το λεω συνειδητα...(μεταχειρισμενο ειναι σχετικά παλιό) να το αφήσω αρκετά βράδυ και ξεκλείδωτο.Και μια και 2 και 3 φορες...άγχος κανενα.

Στην επαρχία θεωρώ ότι ειναι μέσο επίδειξης...τα Tesla δεν είναι ακόμα πολλά...ούτε τα μεγάλα Mercedes κλπ ακριβά οχήματα.Πιστεύω όμως ότι παρ ότι δεν τα θέλουν πολλά επαγγέλματα (φοβούνται τις άλλαγες πολλοί επαγγελματίες) τα ηλεκτρικά  ήρθαν για να μεινουν.

Μου το είπε και εμένα κάποιος που κάνει με το ζόρι 5000 χιλιόμετρα τον χρόνο ενώ εγώ φτάνω και τα 30000. Όπως και εγώ του είπα ότι αν πάρει το συγκεκριμένο αμάξι θα είναι όντως μέσο επίδειξης. Εμένα μου βάζει λεφτά στην τσέπη και μου κερδίζει χρόνο απ' το συνεργείο που το μεταχειρισμένο που έχω έχει καταντήσει να μπαίνει σε αυτό κάθε 5000 χιλιόμετρα.

  • Like 3
Δημοσ.
11 hours ago, manolis940 said:

Μου το είπε και εμένα κάποιος που κάνει με το ζόρι 5000 χιλιόμετρα τον χρόνο ενώ εγώ φτάνω και τα 30000. Όπως και εγώ του είπα ότι αν πάρει το συγκεκριμένο αμάξι θα είναι όντως μέσο επίδειξης. Εμένα μου βάζει λεφτά στην τσέπη και μου κερδίζει χρόνο απ' το συνεργείο που το μεταχειρισμένο που έχω έχει καταντήσει να μπαίνει σε αυτό κάθε 5000 χιλιόμετρα.

Μια από τα ίδια. 2,5 χρόνια - 60.000χλμ.

Ταξίδι μέχρι Φιλιππούπολη Βουλγαρία βγαίνει 2 ώρες παραπάνω. Θα κάτσω να σκάσω ; Ούτε καν, και 30 λεπτά από αυτά θα τα κάτσω και με το θερμικό για μια στάση.

Θα ήθελα να γλύτωνα την 1:30 παραπάνω ώρα ; Φυσικά, αλλά δεν θέλω και δεν μπορώ να συντηρώ θερμικό για μεγάλα ταξίδια που προκύπτουν συνήθως μια στο τόσο.

Καταλαβαίνω ότι η καθυστέρηση στο ταξίδι είναι deal breaker για πολλούς γι αυτό δεν προχωρούν σε αγορά ή παίρνουν ηλεκτρικό για δεύτερο αμάξι.

  • Like 2
Δημοσ.
12 λεπτά πριν, Vasilisxd είπε

Μια από τα ίδια. 2,5 χρόνια - 60.000χλμ.

Ταξίδι μέχρι Φιλιππούπολη Βουλγαρία βγαίνει 2 ώρες παραπάνω. Θα κάτσω να σκάσω ; Ούτε καν, και 30 λεπτά από αυτά θα τα κάτσω και με το θερμικό για μια στάση.

Θα ήθελα να γλύτωνα την 1:30 παραπάνω ώρα ; Φυσικά, αλλά δεν θέλω και δεν μπορώ να συντηρώ θερμικό για μεγάλα ταξίδια που προκύπτουν συνήθως μια στο τόσο.

Καταλαβαίνω ότι η καθυστέρηση στο ταξίδι είναι deal breaker για πολλούς γι αυτό δεν προχωρούν σε αγορά ή παίρνουν ηλεκτρικό για δεύτερο αμάξι.

60.000χλμ και να γεμίζεις ντεπόζιτο κάθε 600χλμ (εγώ γέμιζα πολύ πιο συχνά αλλά λέμε τώρα) = 100 φορές σε βενζινάδικο.

Μή μου πείς ότι κάνεις λιγότερο απο 5' τη φορά. Εγώ πληρώνω με κάρτα και έχω και κάρτα με πόντους (ΕΚΟ) άρα το 5λεπτο είναι σίγουρο (δεν έχουν φορητό pos). 

Δεν υπολογίζω κίνηση/απόσταση προς το βενζινάδικο γιατί κάποιες φορές δεν θα είναι στο δρόμο σου κλπ κλπ...

 

Άρα θα είχες ξοδέψει 500 λεπτά που είναι περισσότερες απο 8 ώρες! Στα 2.5 χρόνια = πάνω απο 3 ώρες ανα έτος!!!!!

Οπότε έχεις τουλάχιστον 3 ώρες να "ξοδέψεις" σε φορτιστές.

Που αυτές οι 3 ώρες είναι περισσότερο χρήσιμες γιατί είναι τουλάχιστον 10λεπτα στην ηρεμία σου και μπορείς να κάνεις ότι θές. Εμείς στο ταξίδι μας αποφασίζαμε πού θα πάμε!

Αυτά για κάποιον που κάνει 1-2 ταξίδια/έτος και φορτίζει σπίτι του.

 

ΥΓ. Κάντε τις πράξεις για κάποιον που βάζει €20ευρα στο βενζινάδικο! Που αν τα υπολογίσεις για 5 χρόνια μιλάμε για τρελά νούμερα. Και σε χρόνο και σε χρήμα.

 

ΥΓ2. Δεν υπολογίζω το χαμένο καύσιμο για να πάς βενζινάδικο...

  • Like 2
Δημοσ.
14 ώρες πριν, Denmark1 είπε

Στην επαρχία θεωρώ ότι ειναι μέσο επίδειξης...τα Tesla δεν είναι ακόμα πολλά...ούτε τα μεγάλα Mercedes κλπ ακριβά οχήματα.Πιστεύω όμως ότι παρ ότι δεν τα θέλουν πολλά επαγγέλματα (φοβούνται τις άλλαγες πολλοί επαγγελματίες) τα ηλεκτρικά  ήρθαν για να μεινουν.

Τα τελευταία χρόνια έχουν αντιστραφεί τα πράγματα. Τα προάστια έχουν αρχίσει να κατακλύζονται από αγροτικά. Περιμένω πως και πως να βγάλουν οι εταιρείες Β-αγροτικά και C-αγροτικά για να μπορέσουμε να γευτούμε τη γλύκα κι εμείς οι πλεμπαίοι.

Δημιουργήστε ένα λογαριασμό ή συνδεθείτε για να σχολιάσετε

Πρέπει να είστε μέλος για να αφήσετε σχόλιο

Δημιουργία λογαριασμού

Εγγραφείτε με νέο λογαριασμό στην κοινότητα μας. Είναι πανεύκολο!

Δημιουργία νέου λογαριασμού

Σύνδεση

Έχετε ήδη λογαριασμό; Συνδεθείτε εδώ.

Συνδεθείτε τώρα
  • Δημιουργία νέου...