Προς το περιεχόμενο

Προτεινόμενες αναρτήσεις

Δημοσ.
49 λεπτά πριν, jaguar13 είπε

Τέτοια αυτοκίνητα που θα εκπληρώνουν το ρόλο του κύριου οικογενειακού αυτοκινήτου που περιλαμβάνει και τα παραδοσιακά ταξίδια σε χωριό κλπ γνώμη μου δεν κοιτάς τίποτα με κάτω από 77-80kwh μπαταρία. Γιατί καλή η πόλη αλλά όταν θα βγεις τις καυτές ημερομηνίες μαζί με την μισή Αθήνα (που εδώ που τα λέμε είναι και το πιο πιθανό σενάριο) θα έχεις το άγχος αν θα βρεις διαθέσιμο φορτιστή.

εχει την ιδια μπαταρια με το τεσλα μ3 60 αλλα εκεινο παει σχεδον 100χλμ πιο περα. 

Δημοσ.

Νόμιζα ότι έχει έκθεση η Land Rover αλλά το discovery ήταν κινέζικο… ξέρεις κανείς τίποτα για αυτό; 

IMG_1320.jpeg

Δημοσ.
5 ώρες πριν, basilis_k6 είπε

εχει την ιδια μπαταρια με το τεσλα μ3 60 αλλα εκεινο παει σχεδον 100χλμ πιο περα. 

Το τεσλα εχει καλυτερο efficiency.

Δημοσ.
8 ώρες πριν, jaguar13 είπε

Τέτοια αυτοκίνητα που θα εκπληρώνουν το ρόλο του κύριου οικογενειακού αυτοκινήτου που περιλαμβάνει και τα παραδοσιακά ταξίδια σε χωριό κλπ γνώμη μου δεν κοιτάς τίποτα με κάτω από 77-80kwh μπαταρία. Γιατί καλή η πόλη αλλά όταν θα βγεις τις καυτές ημερομηνίες μαζί με την μισή Αθήνα (που εδώ που τα λέμε είναι και το πιο πιθανό σενάριο) θα έχεις το άγχος αν θα βρεις διαθέσιμο φορτιστή.

Θέλω να σας ενημερώσω ότι πολλοί φορτιστές δείχνουν αν είναι διαθέσιμοι. Δεν είναι σαν να ψάχνεις ανοικτό πρατήριο. Το μόνο πρόβλημα είναι ότι ορισμένοι κάφροι έχουν παρκάρει χωρίς να φορτίζουν ή έχουν παρκάρει κάφροι με θερμικά. Αυτό βέβαια γίνεται κυρίως σε super market.

  • Like 2
Δημοσ.
2 ώρες πριν, Dante80 είπε

 

 

Φανταστικο αυτοκινητο αλλα πρεπει να πέσει ενα δεκαρικο τουλαχιστον για να ειναι εστω και καπως λογικη αγορα. Η βασικη εκδοση ειναι τραγικη και η μικρη μπαταρία δεν παει ουτε στο περίπτερο. 

Δημοσ.
Στις 4/5/2025 στις 12:45 ΠΜ, basilis_k6 είπε

μου αρεσε πολυ οταν βγηκε. μετα ειδα τιμη και οκ.. το ξεχασα αλλα το ψευτοχαζευω ακομα γιατι θεωρω οτι εχει ολο το πακετο σε σημαντικους τομεις οπως εμφανιση μεσα/εξω, μεγεθος, σχεδιασμο καμπινας, χωρους και δυναμη. τωρα ειδα την καταναλωση... 24kwh/100km με 120 σταθερα. λολ. δηλαδη σε ταξιδι η 60αρα (δεν ειναι καν η entry level) φτανει οριακα στη λαμια!

Όλα τα SUV τέτοια κατανάλωση έχουν. Αν θες χαμηλή κατανάλωση, πρέπει να είναι αεροδυναμικό, άρα σεντάν.

Στις 4/5/2025 στις 12:06 ΜΜ, basilis_k6 είπε

εχει την ιδια μπαταρια με το τεσλα μ3 60 αλλα εκεινο παει σχεδον 100χλμ πιο περα. 

To tesla είναι σεντάν

Το BYD Dolphin Surf, το μικρό BEV της BYD, παρουσιάζεται για πρώτη φορά στην Ευρώπη στις 23-25 Μαΐου στη Δανία, ενώ στις 27 Μαΐου θα υπάρχουν ανακοινώσεις στο Investor Day της BYD στη Γερμανία. Πάρτε μια πρώτη ιδέα από το site της BYD στη Δανία

https://www.bydauto.dk/modeller/byd-dolphin-surf

  • Like 1
Δημοσ.
3 λεπτά πριν, malakudi είπε

Όλα τα SUV τέτοια κατανάλωση έχουν. Αν θες χαμηλή κατανάλωση, πρέπει να είναι αεροδυναμικό, άρα σεντάν.

To tesla είναι σεντάν

δεν διαφωνω αλλα υπεθεσα οτι αφου το εβγαλαν στην αγορα και μαλιστα με 50αρα θα μπορουσε η 60αρα να κανει ταξιδι. ε αυτο δεν κανει ταξιδι.

Δημοσ. (επεξεργασμένο)
13 λεπτά πριν, basilis_k6 είπε

δεν διαφωνω αλλα υπεθεσα οτι αφου το εβγαλαν στην αγορα και μαλιστα με 50αρα θα μπορουσε η 60αρα να κανει ταξιδι. ε αυτο δεν κανει ταξιδι.

Γιατί δε κάνει ταξίδι; Η συγκεκριμένη μπαταρία φορτίζει αρκετά γρήγορα, 10-60% σε 15 λεπτά. Οπότε με 2 δεκαπεντάλεπτες στάσεις βγάζεις 500 km

edit: Και οι 24 KWh/100km στα 120 ήταν με κρύο καιρό. Σε καλό καιρό είναι αρκετά λιγότερο, γύρω στις 21 KWh/100km

Επεξ/σία από malakudi
Δημοσ.
8 λεπτά πριν, malakudi είπε

Γιατί δε κάνει ταξίδι; Η συγκεκριμένη μπαταρία φορτίζει αρκετά γρήγορα, 10-60% σε 15 λεπτά. Οπότε με 2 δεκαπεντάλεπτες στάσεις βγάζεις 500 km

edit: Και οι 24 KWh/100km στα 120 ήταν με κρύο καιρό. Σε καλό καιρό είναι αρκετά λιγότερο, γύρω στις 21 KWh/100km

δεν το λεω ταξιδι αυτο. καποιος αλλος μπορει να εχει τετοια υπομονη η να γουσταρει να ταξιδευει με 100-110. θεωρω οτι ενα αυτοκινητο που μπορει να κανει ταξιδι βγαζει τουλαχιστον 300κμ με 120 σταθερα. αν υπολογισουμε και το οτι δεν μπορεις να φτασεις με 0% μπαταρια θα πρεπει να εχει αυτονομια περιπου 350. ισως την εχει το 85αρι. αλλα η τιμη του ειναι εκτος πραγματικοτητας.

Δημοσ. (επεξεργασμένο)

Έριξα μια ματιά σε ευρωπαϊκές σελίδες μεταχειρισμένων χθες, κυριως στο mobile. 

Με τη διαφαινόμενη οριστική λήξη του ΚΗ3 και χωρίς ΚΗ4 στον ορίζοντα νομίζω είναι λογικό κάποιος να κοιτάξει για μεταχειρισμένα ηλεκτρικά. Το depreciation είναι σημαντικό ακόμα και για αυτοκίνητα 2-3 ετών με κάτω από 50.000χλμ. 

Για παράδειγμα κάτω από τα χρήματα που κάνει καινούριο το ATTO 3 του οποίου είμαι κάτοχος(εννοώ τιμή χωρίς επιδότηση, εγώ πρόλαβα το ΚΗ3) το βρίσκεις Mustang Mach-e 99kWh με 40.000χλμ. Ή Kia ev6 77kWh. Πολλά από τα αυτοκίνητα είναι με πιστοποιητικό καλής λειτουργίας μπαταρίας.

Με δεδομένο το μηδενικό τελωνείο νομίζω ότι είναι μια πολύ λογική λύση για όσους κοιτούν ηλεκτρικό χωρίς επιδότηση. 

Επεξ/σία από doctorkostis
  • Like 6
Δημοσ.
1 λεπτό πριν, doctorkostis είπε

Έριξα μια ματιά σε ευρωπαϊκές σελίδες μεταχειρισμένων χθες, κυριως στο mobile. 

Με τη διαφαινόμενη οριστική λήξη του ΚΗ3 και χωρίς ΚΗ4 στον ορίζοντα νομίζω είναι λογικό κάποιος να κοιτάξει για μεταχειρισμένα ηλεκτρικά. Το depreciation είναι σημαντικό ακόμα και για αυτοκίνητα 2-3 ετών με κάτω από 50.000χλμ. 

Για παράδειγμα κάτω από τα χρήματα που κάνει καινούριο το ATTO 3 του οποίου είμαι κάτοχος(χωρίς επιδότηση) το βρίσκεις Mustang Mach-e 99kWh με 40.000χλμ. Ή Kia ev6 77kWh. Πολλά από τα αυτοκίνητα είναι με πιστοποιητικό καλής λειτουργίας μπαταρίας.

Με δεδομένο το μηδενικό τελωνείο νομίζω ότι είναι μια πολύ λογική λύση για όσους κοιτούν ηλεκτρικό χωρίς επιδότηση. 

αν είναι KIA EV6 του 23 με κλειστά μάτια το παίρνεις σε αυτή τη τιμή

Δημοσ. (επεξεργασμένο)
4 λεπτά πριν, doctorkostis είπε

Έριξα μια ματιά σε ευρωπαϊκές σελίδες μεταχειρισμένων χθες, κυριως στο mobile. 

Με τη διαφαινόμενη οριστική λήξη του ΚΗ3 και χωρίς ΚΗ4 στον ορίζοντα νομίζω είναι λογικό κάποιος να κοιτάξει για μεταχειρισμένα ηλεκτρικά. Το depreciation είναι σημαντικό ακόμα και για αυτοκίνητα 2-3 ετών με κάτω από 50.000χλμ. 

Για παράδειγμα κάτω από τα χρήματα που κάνει καινούριο το ATTO 3 του οποίου είμαι κάτοχος(εννοώ τιμή χωρίς επιδότηση, εγώ πρόλαβα το ΚΗ3) το βρίσκεις Mustang Mach-e 99kWh με 40.000χλμ. Ή Kia ev6 77kWh. Πολλά από τα αυτοκίνητα είναι με πιστοποιητικό καλής λειτουργίας μπαταρίας.

Με δεδομένο το μηδενικό τελωνείο νομίζω ότι είναι μια πολύ λογική λύση για όσους κοιτούν ηλεκτρικό χωρίς επιδότηση. 

ισχυει. θεωρω οτι ο μεγαλυτερος ανταγωνισμος που θα εχουν τα ηλεκτρικα την επομενη 5ετια δεν θα ειναι απο τα αλλα οχηματα αλλα απο τα μεταχειρισμένα ηλεκτρικα τα οποια παιζουν σε τιμες χωμα με το που κλείσουν 3ετια. 

 

το μηδενικο τελωνειο βεβαια θα το κλείσουν γρηγορα οι φιλοι της κυβερνησης

Επεξ/σία από basilis_k6
  • Like 1
Δημοσ.
7 λεπτά πριν, basilis_k6 είπε

δεν το λεω ταξιδι αυτο. καποιος αλλος μπορει να εχει τετοια υπομονη η να γουσταρει να ταξιδευει με 100-110. θεωρω οτι ενα αυτοκινητο που μπορει να κανει ταξιδι βγαζει τουλαχιστον 300κμ με 120 σταθερα. αν υπολογισουμε και το οτι δεν μπορεις να φτασεις με 0% μπαταρια θα πρεπει να εχει αυτονομια περιπου 350. ισως την εχει το 85αρι. αλλα η τιμη του ειναι εκτος πραγματικοτητας.

Δεν λες ταξίδι να σταματήσεις 2 15λεπτα στα 500km; Μια χαρά ταξίδι το λέω εγώ. Ξεκολλήστε λίγο από τις συνήθειές σας. Δε θα πάθεις κάτι να σταματήσεις 15 λεπτά. Πόσα ταξίδια θα κάνεις το χρόνο; Τα λεφτά για να πάρεις την 77αρα μπαταρία είναι 6000 ευρώ επιπλέον, 10 ταξίδια το χρόνο να κάνεις των 500km θα γλυτώσεις 10 στάσεις, στα 10 χρόνια 100 στάσεις των 15 λεπτών => 1500 λεπτά. 4 ευρώ το λεπτό. Αν είναι τόσο ακριβός ο χρόνος σου, πλήρωσε τα +6000 ευρώ. Αλλά μη λες ότι δε κάνεις ταξίδι, μια χαρά κάνεις.

Δημιουργήστε ένα λογαριασμό ή συνδεθείτε για να σχολιάσετε

Πρέπει να είστε μέλος για να αφήσετε σχόλιο

Δημιουργία λογαριασμού

Εγγραφείτε με νέο λογαριασμό στην κοινότητα μας. Είναι πανεύκολο!

Δημιουργία νέου λογαριασμού

Σύνδεση

Έχετε ήδη λογαριασμό; Συνδεθείτε εδώ.

Συνδεθείτε τώρα
  • Δημιουργία νέου...