Προς το περιεχόμενο

Προτεινόμενες αναρτήσεις

Δημοσ.
1 ώρα πριν, basilis_k6 είπε

ωραιο το μικρα. σαν ενα πιο παιχνιδιαρικο σκιν για το ρ5.

το Byd εχει νοημα μονο στην εκδοση Boost 23.790 € αν και η βασικη ειναι σουπερ αλλα δεν υπαρχει με την μεγαλη μπαταρια. 30kwh δεν υπαρχει λογος καν να εισαγεται imo. ομορφο, lfp, πλουσιο σε εξοπλιμο... καλη προταση. βεβαια εχει παλι τα απαραδεκτα ψευτοδερματινα μεσα, αν ειναι δυνατον..

απεναντι στο inster ομως ολα χανουν. ειναι η καλυτερη προταση στα μικρα ev

Πραγματικά  τι κόλλημα έχουν στην BYD με τα πλαστικά καθίσματα τύπου ΚΤΕΛ του 1980? Deal breaker για μένα, αφού κολλάς επάνω τους με τον ιδρώτα, δεν αναπνέουν, καίνε στον ήλιο, πολυμερίζονται γρήγορα κλπ. Tρελλοί είναι οι υπόλοιποι κατασκευαστές με τα διάφορα υφασμάτινα; Έλεος. 

  • Απαντ. 2,1k
  • Δημ.
  • Τελ. απάντηση

Συχνή συμμετοχή στο θέμα

Δημοσ. (επεξεργασμένο)
8 ώρες πριν, kalmik είπε

Πραγματικά  τι κόλλημα έχουν στην BYD με τα πλαστικά καθίσματα τύπου ΚΤΕΛ του 1980? Deal breaker για μένα, αφού κολλάς επάνω τους με τον ιδρώτα, δεν αναπνέουν, καίνε στον ήλιο, πολυμερίζονται γρήγορα κλπ. Tρελλοί είναι οι υπόλοιποι κατασκευαστές με τα διάφορα υφασμάτινα; Έλεος. 

Που το είδες το πλαστικό κάθισμα; Νόμιζα ο Βασίλης ότι εννοεί ότι δεν είναι κανονικό δέρμα αλλά δεν στάθηκα και πολύ σε αυτό γιατί όντως τα δερμάτινα ή δερματίνης καθίσματα ούτε και εμένα δεν μ' αρέσουν για τους ίδιους λόγους.

Αν είναι σαν του Dolphin δεν έχει κανένα πρόβλημα κάτω απ' τον ήλιο και μια χαρά αναπνέει.

Επεξ/σία από manolis940
Δημοσ.
9 ώρες πριν, basilis_k6 είπε

το 85% των πελατων επιλεγει την μεγαλη μπαταρια.

Πιθανολογώ ότι οι περισσότεροι είναι νέοι κάτοχοι EV.

Και εγώ πρίν αποκτήσω εμπειρία ήθελα τη μεγάλη μπαταρία. Οκ για το κύριο όχημα βολεύει γιατί θα πάς και πιο μακριά (μπούρδες διαφορά) αλλά για το δεύτερο όχημα πόλης με 200χλμ αυτονομία είμαι καλυμμένος σχεδόν για ολόκληρη την εβδομάδα.

Τώρα θα το έπαιρνα με τη μικρή μπαταρία. Πιο πολύ με ενδιαφέρουν τα άλογα αν αλλάζουν στην δυνατότερη έκδοση παρά η αυτονομία. 

Ευτυχώς/δυστυχώς έχω "εγκλωβιστεί" στο βενζινοκίνητο swift του 2011 σαν δεύτερο όχημα. Καίει <5.3 πραγματικά, δεν βγάζει βλάβες, αν το ακουμπίσει κανείς δε με ενδιαφέρει, έχει λίγα τέλη και ασφάλεια και αν πάω να το πουλήσω δε νομίζω να πάρω πάνω απο €6.000. Οπότε θα πρέπει να δώσω 14.000 για καινούργιο που δεν θα τα πάρω πίσω ποτέ! 

Οπότε για να καταφέρω να το αλλάξω, αγοράστε μικρά EVs μπας και βρώ μεταχειρισμένο τα επόμενα χρόνια 😋

Με τη μικρή μπαταρία έτσι? 🤑

  • Haha 2
Δημοσ.
48 minutes ago, teodor_ch said:

Πιθανολογώ ότι οι περισσότεροι είναι νέοι κάτοχοι EV.

Και εγώ πρίν αποκτήσω εμπειρία ήθελα τη μεγάλη μπαταρία. Οκ για το κύριο όχημα βολεύει γιατί θα πάς και πιο μακριά (μπούρδες διαφορά) αλλά για το δεύτερο όχημα πόλης με 200χλμ αυτονομία είμαι καλυμμένος σχεδόν για ολόκληρη την εβδομάδα.

Τώρα θα το έπαιρνα με τη μικρή μπαταρία. Πιο πολύ με ενδιαφέρουν τα άλογα αν αλλάζουν στην δυνατότερη έκδοση παρά η αυτονομία. 

Ευτυχώς/δυστυχώς έχω "εγκλωβιστεί" στο βενζινοκίνητο swift του 2011 σαν δεύτερο όχημα. Καίει <5.3 πραγματικά, δεν βγάζει βλάβες, αν το ακουμπίσει κανείς δε με ενδιαφέρει, έχει λίγα τέλη και ασφάλεια και αν πάω να το πουλήσω δε νομίζω να πάρω πάνω απο €6.000. Οπότε θα πρέπει να δώσω 14.000 για καινούργιο που δεν θα τα πάρω πίσω ποτέ! 

Οπότε για να καταφέρω να το αλλάξω, αγοράστε μικρά EVs μπας και βρώ μεταχειρισμένο τα επόμενα χρόνια 😋

Με τη μικρή μπαταρία έτσι? 🤑

Με 5.3λτ πραγματικά είσαι στα ~9€/100χλμ. Με 10.000χλμ/χρόνο + σέρβις/σήμα πας στα περίπου 1200€/χρόνο και περίπου 300€/χρόνο το μικρό ηλεκτρικό, μια διαφορά 900€/χρόνο.

Εάν έκανες 30.000χλμ, θα ήσουν στα 2500€/χρόνο διαφορά, οπότε μεγάλο ρόλο παίζουν τα χλμ/χρόνο στην εξοικονόμηση. 

Έχω φίλο που δίνει 300€+ τον μήνα σε καύσιμο (αέριο), τον προηγούμενο μήνα έδωσε 550€. Αφού οδήγησε το δικό μου, πάει φουλ για μεταχειρισμένο ID3 στα ~22.000€. Στην περιοχή μας έχουμε δωρεάν γέμισμα σε ηλεκτρικά.  

Δημοσ.

Δεν κάνουμε 10.000χλμ/έτος και απο τότε που πήραμε το ioniq φορτώνουμε εκεί τα χλμ για ευνόητους λόγους. Σε 11 μήνες έχουμε 17,000χλμ ενώ στο προηγούμενο κάναμε 9-10.000χλμ. 

 

Πέταξα στο excel που είχα τα δεδομένα για μία γρήγορη ματιά (μπορεί να έχει λάθη)

image.png.1c0c93b39db74e446c21bb627c772e1c.png

  • Haha 1
Δημοσ.
Στις 9/5/2025 στις 9:14 ΠΜ, manolis940 είπε

Το ίδιο έλεγα τις προάλλες σε ένα ταξιτζή που μου έλεγε ακριβώς τα ίδια. Του πρότεινα να πάρει ένα Model 3 Long Range όπου η επιδότηση του πλήρωνε κυριολεκτικά μισό αμάξι.

Και είχε super market με ταχυφορτιστή που σε 20 λεπτά θα του έδινε τουλάχιστον 400km εντός πόλης που κάνει τις περισσότερες του διαδρομές.

Ακόμη όμως ας πούμε ότι δεν σταματάει καθόλου. 400km σε ένα θερμικό merchendez των 2000 κυβικών κοστίζουν 15€/100km δηλαδή στα 400km θα έχει έξοδα 60€. Σε ένα Tesla να έδινε 30€ στην φόρτιση; Υπάρχει περίπτωση σε 20 λεπτά να βγάλει κέρδος 30€; Δεν νομίζω οπότε τώρα θα μπορέσει και να ξαποστάσει λίγο και να πάρει ένα καφέ. 

Δεν συζητάμε φυσικά για το ότι θέλει μια φορά το μήνα service το θερμικό οπότε έτσι κι αλλιώς μένει εκτός κούρσας.

o υπολογισμός είναι λάθος. δεν καίει 10 λίτρα στα 100 το diesel. άντε να καίει 6. τα κόστη είναι παρόμοια. αυτό που μένει ως κέρδος είναι το service του αυτοκινήτου.

Δημοσ.
11 λεπτά πριν, james01gr είπε

o υπολογισμός είναι λάθος. δεν καίει 10 λίτρα στα 100 το diesel. άντε να καίει 6. τα κόστη είναι παρόμοια. αυτό που μένει ως κέρδος είναι το service του αυτοκινήτου.

Δεν είναι yaris. Είναι 2000cc μπορεί και παραπάνω Mercendez D class και κινείται μέσα σε πόλη. Όπως βλέπεις τόσα καίει το swift του @teodor_ch μέσα στην πόλη.

18 λεπτά πριν, teodor_ch είπε

Δεν κάνουμε 10.000χλμ/έτος και απο τότε που πήραμε το ioniq φορτώνουμε εκεί τα χλμ για ευνόητους λόγους. Σε 11 μήνες έχουμε 17,000χλμ ενώ στο προηγούμενο κάναμε 9-10.000χλμ. 

 

Πέταξα στο excel που είχα τα δεδομένα για μία γρήγορη ματιά (μπορεί να έχει λάθη)

image.png.1c0c93b39db74e446c21bb627c772e1c.png

Σε 10 χρόνια δεν θα το πουλήσεις τουλάχιστον στα μισά χρήματα το μικρό EV; Επίσης το 15kWh/100χμ ίσως είναι λίγο πολύ για πόλη. Δεν το έχω οδηγήσει το συγκεκριμένο αλλά με το dolphin τις προάλλες που έκανα αρκετές βόλτες μέσα στην πόλη ήμουν στο 9,8kWh/100χμ. Μιας και είσαι στα 5,3 λογικά κάνεις και αρκετά ομαλή οδήγηση οπότε δεν το θεωρώ δύσκολο να το καταφέρεις και εσύ. Αυτό ως πιο ελαφρύ ίσως βοηθάει ακόμα περισσότερο στην κατανάλωση.

Βέβαια πάλι οριακά θα είσαι αλλά το swift είναι ήδη παλιό. Αν βγάλει όμως μία σοβαρή ζημιά το 6000€ θα πέσει εύκολα στο 3000€.

Απ' την άλλη η τιμή της KWh σου μήπως είναι πάρα πολύ μικρή; Έχει φωτοβολταϊκά;

Δημοσ. (επεξεργασμένο)
52 minutes ago, teodor_ch said:

Δεν κάνουμε 10.000χλμ/έτος και απο τότε που πήραμε το ioniq φορτώνουμε εκεί τα χλμ για ευνόητους λόγους. Σε 11 μήνες έχουμε 17,000χλμ ενώ στο προηγούμενο κάναμε 9-10.000χλμ. 

Νόμιζα θα είναι το πρώτο ηλεκτρικό σου αμάξι 😄

Και εγώ εκεί που έκανα 15.000χλμ/χρόνο ανέβηκα στα 25.000χλμ (π.χ το καλοκαίρι κάθε Σουκου στο χωρίο κλπ)

Επεξ/σία από Vasilisxd
  • Like 1
Δημοσ.
13 λεπτά πριν, manolis940 είπε

Σε 10 χρόνια δεν θα το πουλήσεις τουλάχιστον στα μισά χρήματα το μικρό EV; Επίσης το 15kWh/100χμ ίσως είναι λίγο πολύ για πόλη. Δεν το έχω οδηγήσει το συγκεκριμένο αλλά με το dolphin τις προάλλες που έκανα αρκετές βόλτες μέσα στην πόλη ήμουν στο 9,8kWh/100χμ. Μιας και είσαι στα 5,3 λογικά κάνεις και αρκετά ομαλή οδήγηση οπότε δεν το θεωρώ δύσκολο να το καταφέρεις και εσύ. Αυτό ως πιο ελαφρύ ίσως βοηθάει ακόμα περισσότερο στην κατανάλωση.

Βέβαια πάλι οριακά θα είσαι αλλά το swift είναι ήδη παλιό. Αν βγάλει όμως μία σοβαρή ζημιά το 6000€ θα πέσει εύκολα στο 3000€.

Απ' την άλλη η τιμή της KWh σου μήπως είναι πάρα πολύ μικρή; Έχει φωτοβολταϊκά;

Σε 10 χρόνια μακάρι να πιάσει το 1/3 το EV! 

Για την κατανάλωση έχεις δίκιο αλλά έχει μικρή διαφορά. Απο €56/έτος πέφτει στα €38/έτος αν βάλω 10kWh/100km -->> Που δείχνει ότι εκτός απο την αυτονομία η κατανάλωση δε μας ενδιαφέρει καθόλου στα ηλεκτρικά. Γενικά μπορείς να οδηγείς σαν τον τρελό με ελάχιστη οικονομική επιβάρυνση!

Για τη σοβαρή ζημιά το θεωρώ απίθανο. Στο car.gr βρίσκω ολόκληρο κινητήρα απο €100 !! Γενικά είναι η χαρά του μηχανικού. Φτιάχνουν όλα πανεύκολα και έχω πάρει και ανταλλακτικά απο κίνα με <€10 (κουμπί πορτ μπαγκαζ, λεβιές ταχυτήτων κλπ) και αυτά γιατί είναι πάμφθηνα και δε μου αρέσει να τα βλέπω φθαρμένα! Στο μεγάλο σερβις έδωσα €270 για τα πάντα - όλα (όλοι οι ιμάντες, νερά, λάδια, φίλτρα) στη suzuki! (Με δικά μου λάδια βέβαια άρα +€45)

 

Τιμή kWh έβαλα αυτή γιατί έχω ΦΒ.

  • Like 1
Δημοσ.
47 λεπτά πριν, teodor_ch είπε

Σε 10 χρόνια μακάρι να πιάσει το 1/3 το EV! 

Για την κατανάλωση έχεις δίκιο αλλά έχει μικρή διαφορά. Απο €56/έτος πέφτει στα €38/έτος αν βάλω 10kWh/100km -->> Που δείχνει ότι εκτός απο την αυτονομία η κατανάλωση δε μας ενδιαφέρει καθόλου στα ηλεκτρικά. Γενικά μπορείς να οδηγείς σαν τον τρελό με ελάχιστη οικονομική επιβάρυνση!

Για τη σοβαρή ζημιά το θεωρώ απίθανο. Στο car.gr βρίσκω ολόκληρο κινητήρα απο €100 !! Γενικά είναι η χαρά του μηχανικού. Φτιάχνουν όλα πανεύκολα και έχω πάρει και ανταλλακτικά απο κίνα με <€10 (κουμπί πορτ μπαγκαζ, λεβιές ταχυτήτων κλπ) και αυτά γιατί είναι πάμφθηνα και δε μου αρέσει να τα βλέπω φθαρμένα! Στο μεγάλο σερβις έδωσα €270 για τα πάντα - όλα (όλοι οι ιμάντες, νερά, λάδια, φίλτρα) στη suzuki! (Με δικά μου λάδια βέβαια άρα +€45)

 

Τιμή kWh έβαλα αυτή γιατί έχω ΦΒ.

Μετά την αγορά ενός vitara είχα αποκτήσει μία αγάπη για τα Suzuki αλλά δεν τα είχα εκτιμήσει τόσο.

  • Like 1
Δημοσ.
15 λεπτά πριν, basilis_k6 είπε

Αν εχεις ηδη ηλεκτρικο δεν δινεις το swift για κανενα λογο. 

Αν με συνέφερε θα το είχα αλλάξει με το ΚΗ3. Αλλά δεν βγαίνει οικονομικά η αλλαγή. 

 

  • Like 2
Δημοσ.

ρε παιδια να ρωτησω κατι...πως βγαζετε τιμη kwh 0,11 και 0,15; βαζετε μονο την τιμη χωρις τα υπολοιπα; γιατι εμενα και στους 2 χωρους που μου ερχεται το ρευμα βγαζω συνολο με ολα μεσα στο ενα 0,32/kwh και στο αλλο 0,34/kwh..

οποτε με αυτες τις τιμες στις 20kwh εχουμε 6,4€ για 100χλμ

Δημοσ.
8 λεπτά πριν, arxontas2323 είπε

ρε παιδια να ρωτησω κατι...πως βγαζετε τιμη kwh 0,11 και 0,15; βαζετε μονο την τιμη χωρις τα υπολοιπα; γιατι εμενα και στους 2 χωρους που μου ερχεται το ρευμα βγαζω συνολο με ολα μεσα στο ενα 0,32/kwh και στο αλλο 0,34/kwh..

οποτε με αυτες τις τιμες στις 20kwh εχουμε 6,4€ για 100χλμ

Εξαρτάται τι υπόλοιπα βάζεις μέσα. Αν παίρνεις τον λογαριασμό και κάνεις απ' το σύνολο του διαίρεση με τις KWh που κατανάλωσες τότε είναι λογικό το νούμερο να σου βγαίνει εκεί ψηλά.

Οι λογαριασμοί ρεύματος έχουν αρκετούς φόρους και αρκετά πάγια έξοδα που ακόμη και 0 KWh να γράψει ο μετρητής σου ο λογαριασμός σου δεν θα έρθει μηδενικός. Πχ εμένα τον προηγούμενο μήνα ήρθε στα 140€ και τα 60€ ήταν τέτοιες χρεώσεις.

Δημοσ.
31 λεπτά πριν, manolis940 είπε

Εξαρτάται τι υπόλοιπα βάζεις μέσα. Αν παίρνεις τον λογαριασμό και κάνεις απ' το σύνολο του διαίρεση με τις KWh που κατανάλωσες τότε είναι λογικό το νούμερο να σου βγαίνει εκεί ψηλά.

Οι λογαριασμοί ρεύματος έχουν αρκετούς φόρους και αρκετά πάγια έξοδα που ακόμη και 0 KWh να γράψει ο μετρητής σου ο λογαριασμός σου δεν θα έρθει μηδενικός. Πχ εμένα τον προηγούμενο μήνα ήρθε στα 140€ και τα 60€ ήταν τέτοιες χρεώσεις.

ολα τα βαζω μεσα... σημασια εχει τι πληρωνουμε στο τελος

  • Like 1

Δημιουργήστε ένα λογαριασμό ή συνδεθείτε για να σχολιάσετε

Πρέπει να είστε μέλος για να αφήσετε σχόλιο

Δημιουργία λογαριασμού

Εγγραφείτε με νέο λογαριασμό στην κοινότητα μας. Είναι πανεύκολο!

Δημιουργία νέου λογαριασμού

Σύνδεση

Έχετε ήδη λογαριασμό; Συνδεθείτε εδώ.

Συνδεθείτε τώρα
  • Δημιουργία νέου...