Προς το περιεχόμενο

Προτεινόμενες αναρτήσεις

Δημοσ. (επεξεργασμένο)

@cmaniac

Θα αγόραζα ποτέ το Ιοniq 6 ? Oχι, σιγουρα, εφ' οσον υπάρχει το "κλάσεις ανώτερο" Seal.

Θα ηθελα αλλη review από σένα ? Ναι αμέ !!! Γράφεις στρωτά, ξερεις πράγματα, αγαπάς το αντικείμενο και οταν σε πιανει ο ενθουσιασμος σου το απογειώνεις. 👋👍

Επεξ/σία από Red_Bear
  • Like 1
  • Thanks 1
  • Απαντ. 2,9k
  • Δημ.
  • Τελ. απάντηση

Συχνή συμμετοχή στο θέμα

Δημοσ. (επεξεργασμένο)
3 ώρες πριν, Red_Bear είπε

@cmaniac

Θα αγόραζα ποτέ το Ιοniq 6 ? Oχι, σιγουρα, εφ' οσον υπάρχει το "κλάσεις ανώτερο" Seal.

Θα ηθελα αλλη review από σένα ? Ναι αμέ !!! Γράφεις στρωτά, ξερεις πράγματα, αγαπάς το αντικείμενο και οταν σε πιανει ο ενθουσιασμος σου το απογειώνεις. 👋👍

Danke!

Και δεν σας είπα για πορτμπαγκάζ (ρηχό), ούτε για το infotainment / AC control (φέρτε πίσω τα κανονικά κουμπιά για το AC! Η αφή είναι μια χαζομάρα! ).

Το Seal το έχω δει από κοντά, όπως υπονόησα, αλλά δεν έχω δει πώς τσουλάει. Θυμάμαι ότι ήταν υπερβολικά μεγάλο, αλλά όμορφο επί της αρχής. Το U, που έχω μπει λίγο παραπάνω μέσα, μου φάνηκε πολύ επιτηδευμένο. Σαν Seal σε ξυλοπόδαρα.

Άλλο τεστ συμβίωσης δεν έχω εύκαιρο, αλλά αν σου βρίσκεται ένα ID.7 για δύο - τρεις μέρες, θα το έπαιρνα, τώρα που πήραμε το κολάι :P

Έχω ρίξει μια ματιά όπως έχω πει στο R5 - κάποια στιγμή θα πάω για test drive, και έχω κάνει test drive παλιότερα το LBX, το οποίο μου είχε φανεί πολύ ενδιαφέρον, μιας και είναι ένα πολύ βελτιωμένο (αλλά και ακριβό) Yaris Cross.

Έχω στο ραντάρ μου επίσης το Puma Gen-E που είπε ο φίλος πιο πριν, μιας και απ'όσο ξέρω είναι το μόνο Ford σε αυτή τη φάση που δεν πατάει στην MEB της VW (edit: μαζί με την Mustang), αλλά και το EV3 που μου φαίνεται πολύ παράξενο να είναι τόσο οφφ, μιας και το group πλέον έχει αρκετή εμπειρία στα ηλεκτρικά.

Επεξ/σία από cmaniac
Δημοσ.

Θα αγόραζα άνετα το Ioniq 5 αντί του 6. Έχουν μεγάλο ατού την 800V αρχιτεκτονική σε σχέση με τα υπόλοιπα.

Κάποιος κάτοχος να μας διαφωτίσει σχετικά με τις ταχύτητες φόρτισης που έχει πιάσει ?   

Δημοσ.
7 ώρες πριν, Vasilisxd είπε

Θα αγόραζα άνετα το Ioniq 5 αντί του 6. Έχουν μεγάλο ατού την 800V αρχιτεκτονική σε σχέση με τα υπόλοιπα.

Κάποιος κάτοχος να μας διαφωτίσει σχετικά με τις ταχύτητες φόρτισης που έχει πιάσει ?   

Ioniq 5 εδώ με μεγάλη μπαταρία.

Ότι γράφει η hyundai.

239kW έχω δεί με πολύ ζέστη και μετά απο διαδρομή 200+χλμ στα 130++ χλμ/ώρα. Δεν έχει precondition απο όσο γνωρίζω στην Ελλάδα.

Δε μπορώ να πώ ότι με καθυστερεί η φόρτιση. Πρίν το αγοράσω έλεγα σιγά μην κάθομαι να περιμένω να φορτίσει το αμάξι αλλά στα ~300χλμ τα 15 λεπτά στάσης είναι απαραίτητα εάν θέλεις να απολαύσεις τη διαδρομή. Έχω κάνει και το ένα και το άλλο και ξέρω πολύ καλά πλέον τις διαφορές. Άσε που τα 15 λεπτά αν θές να κατουρήσεις, φάς, πιείς κάτι δεν φτάνουν και αντί να περιμένω το αμάξι φορτίζαμε παραπάνω απο όσο χρειαζόμασταν.

 

Κάναμε το ΣΚ που πέρασε Ηράκλειο-Σητεία-Κουρεμένος και δεν μπορώ να περιγράψω τί απίστευτη εμπειρία είναι. Στροφές, ανηφόρες και κατηφόρες 2 ώρες με μηδενική κούραση. 

Ειδικά αν κάποιος αλλάξει απο ice με μηχανικό κιβώτιο σε ηλεκτρικό θα νιώσει ότι ταξίδεψε στο μέλλον! 

 

  • Like 11
Δημοσ.
5 ώρες πριν, teodor_ch είπε

Ioniq 5 εδώ με μεγάλη μπαταρία.

Ότι γράφει η hyundai.

239kW έχω δεί με πολύ ζέστη και μετά απο διαδρομή 200+χλμ στα 130++ χλμ/ώρα. Δεν έχει precondition απο όσο γνωρίζω στην Ελλάδα.

Δε μπορώ να πώ ότι με καθυστερεί η φόρτιση. Πρίν το αγοράσω έλεγα σιγά μην κάθομαι να περιμένω να φορτίσει το αμάξι αλλά στα ~300χλμ τα 15 λεπτά στάσης είναι απαραίτητα εάν θέλεις να απολαύσεις τη διαδρομή. Έχω κάνει και το ένα και το άλλο και ξέρω πολύ καλά πλέον τις διαφορές. Άσε που τα 15 λεπτά αν θές να κατουρήσεις, φάς, πιείς κάτι δεν φτάνουν και αντί να περιμένω το αμάξι φορτίζαμε παραπάνω απο όσο χρειαζόμασταν.

 

Κάναμε το ΣΚ που πέρασε Ηράκλειο-Σητεία-Κουρεμένος και δεν μπορώ να περιγράψω τί απίστευτη εμπειρία είναι. Στροφές, ανηφόρες και κατηφόρες 2 ώρες με μηδενική κούραση. 

Ειδικά αν κάποιος αλλάξει απο ice με μηχανικό κιβώτιο σε ηλεκτρικό θα νιώσει ότι ταξίδεψε στο μέλλον! 

 

Συμφωνώ σε όλα. Να προσθέσω ότι σε βόλτα αποφεύγω μεγάλους δρόμους. Ωραία η Εθνική πας γρήγορα εκεί που θες αλλά αν θες να απολαύσεις διαδρομή δεν θα το κάνεις σε ένα δρόμο με πλάτος 50m τσιμεντωμένο και ούτε στα 130χλμ.+ . Πχ όταν θέλω να πάω Ρέθυμνο μιας και ξέρεις τις διαδρομές προτιμώ να αποφύγω να ανέβω Ηράκλειο να πάρω τον ΒΟΑΚ. Πάω από Σπίλι που η διαδρομή είναι ελάχιστα πιο αργή αλλά είναι απολαυστική. 

Τώρα αν έκανα την απόσταση αυτή για δουλειά σίγουρα θα προτιμούσα την γρηγορότερη οδό αλλά βιάζομαι κάθε μέρα. Γιατί να το κάνω και στην βόλτα; 

Δημοσ.
30 λεπτά πριν, manolis940 είπε

 Τώρα αν έκανα την απόσταση αυτή για δουλειά σίγουρα θα προτιμούσα την γρηγορότερη οδό αλλά βιάζομαι κάθε μέρα. Γιατί να το κάνω και στην βόλτα; 

Γιατί ένας αυτοκινητόδρομος είναι πολύ πιο ασφαλής από το επαρχιακό δίκτυο;

Δημοσ.
13 λεπτά πριν, majunior είπε

Γιατί ένας αυτοκινητόδρομος είναι πολύ πιο ασφαλής από το επαρχιακό δίκτυο;

Μιλάμε για Κρήτη οπότε το επαρχιακό είναι ασφαλέστερο απο τον ΒΟΑΚ σε πολλά σημεία.

Ειδικά όταν ακούς Ρέθυμνο - Χανιά ο οποιοσδήποτε κατσικόδρομος στην Ελλάδα είναι ασφαλέστερος.

47 λεπτά πριν, manolis940 είπε

Συμφωνώ σε όλα. Να προσθέσω ότι σε βόλτα αποφεύγω μεγάλους δρόμους. Ωραία η Εθνική πας γρήγορα εκεί που θες αλλά αν θες να απολαύσεις διαδρομή δεν θα το κάνεις σε ένα δρόμο με πλάτος 50m τσιμεντωμένο και ούτε στα 130χλμ.+ . Πχ όταν θέλω να πάω Ρέθυμνο μιας και ξέρεις τις διαδρομές προτιμώ να αποφύγω να ανέβω Ηράκλειο να πάρω τον ΒΟΑΚ. Πάω από Σπίλι που η διαδρομή είναι ελάχιστα πιο αργή αλλά είναι απολαυστική. 

Τώρα αν έκανα την απόσταση αυτή για δουλειά σίγουρα θα προτιμούσα την γρηγορότερη οδό αλλά βιάζομαι κάθε μέρα. Γιατί να το κάνω και στην βόλτα; 

Τώρα το πας αλλού. Ο αυτοκινητόδρομος είναι πάντα η πιο βαρετή διαδρομή αλλά κουράζει ελάχιστα αφού μπορείς να βάλεις cruise control (+ αυτόματο τιμόνι στα καινούργια οχήματα) και απλά να ακουμπάς το τιμόνι.

Αν είχαμε σωστό αυτοκινητόδρομο όπως πχ. Ηράκλειο - Χερσόνησο σε όλον τον ΒΟΑΚ δε νομίζω να πήγαινες απο τους επαρχιακούς 😋

Αλλά πάντα ανάλογα τον λόγο που κάνεις τη διαδρομή.

Δημοσ.
4 λεπτά πριν, teodor_ch είπε

Μιλάμε για Κρήτη οπότε το επαρχιακό είναι ασφαλέστερο απο τον ΒΟΑΚ σε πολλά σημεία.

Ειδικά όταν ακούς Ρέθυμνο - Χανιά ο οποιοσδήποτε κατσικόδρομος στην Ελλάδα είναι ασφαλέστερος.

Δεν είπε μόνο για το ΒΟΑΚ:

Συμφωνώ σε όλα. Να προσθέσω ότι σε βόλτα αποφεύγω μεγάλους δρόμους. Ωραία η Εθνική πας γρήγορα εκεί που θες αλλά αν θες να απολαύσεις διαδρομή δεν θα το κάνεις σε ένα δρόμο με πλάτος 50m τσιμεντωμένο και ούτε στα 130χλμ.+ 

Δημοσ.
1 λεπτό πριν, teodor_ch είπε

Μιλάμε για Κρήτη οπότε το επαρχιακό είναι ασφαλέστερο απο τον ΒΟΑΚ σε πολλά σημεία.

Ειδικά όταν ακούς Ρέθυμνο - Χανιά ο οποιοσδήποτε κατσικόδρομος στην Ελλάδα είναι ασφαλέστερος.

Τώρα είναι λίγο άσχετο με το θέμα αλλά φτάνοντας στο Ρέθυμνο με ένα καλό ποσοστό μπαταρίας(60KW) πχ 80%+ τι καλύτερη επιλογή υπάρχει απ' το να πάρεις τον ΒΟΑΚ και να πας Χανιά; 

25 λεπτά πριν, majunior είπε

Γιατί ένας αυτοκινητόδρομος είναι πολύ πιο ασφαλής από το επαρχιακό δίκτυο;

Ασφαλέστερος δεν είναι. Πιο ωραίος για βόλτα είναι. Βόλτα βέβαια σημαίνει για μερικούς ότι δεν έχω πρόβλημα να πηγαίνω με 60χμ/ω

14 λεπτά πριν, teodor_ch είπε

(+ αυτόματο τιμόνι στα καινούργια οχήματα) και απλά να ακουμπάς το τιμόνι.

Με καραγκιόζιδες που πιάνουν δύο λωρίδες ή μισή ΛΕΑ μπερδεύεται αρκετές φορές. Φυσικά έχεις τον νου σου αλλά το να επιταχύνει το αμάξι και να φρενάρει μετά απότομα καταντάει κουραστικό και δυστυχώς υπάρχουν πολλοί τέτοιοι :( 

  • Like 1
Δημοσ.

οι αυτοκινητοδρομοι σωζουν ζωες. ποτε και για κανενα λογο δεν θα επιλεξω κατι αλλο. ξερω τα διοδια ειναι ληστεια αλλα δυστυχως η αλλη επιλογη στην κωλοχωρα αυτη ειναι πολυ επικινδυνη. αμαξια φευγουν στο αντιθετο για πλακα συνεχως. και οπως εχω ξαναπει, πλεον ειμαστε στην εποχη των 2τονων suv και αν δεν εχεις και εσυ ενα τετοιο καλυτερα να μην συναντηθεις με του αλλου. 

  • Like 4
Δημοσ.

Μπερδευτήκατε. Μίλησε για Κρήτη. 

Εννοείται ο αυτοκινητόδρομος είναι ασφαλέστερος.

Εμείς εδώ στον ΒΟΑΚ έχουμε ταχύτητες αυτοκινητόδρομου με υποδομή επαρχιακού. 

Οπότε είναι ασφαλέστερο να οδηγείς στον επαρχιακό με ταχύτητες επαρχιακού!!!

 

  • Like 5
Δημοσ.
2 ώρες πριν, teodor_ch είπε

Οπότε είναι ασφαλέστερο να οδηγείς στον επαρχιακό με ταχύτητες επαρχιακού!!!

Και να καις πενταροδεκαρες, συμπληρώνω.

Εκείνο που ήθελα να ρωτήσω είναι εάν εχει δυνατότητα να του βάλεις καπως ανω όριο ταχύτητας για τη διαδρομή σου. Σαν κόφτη δηλαδή. Κάπου το είδα χθες σε άλλο όχημα του ομίλου (eNiro νομίζω)και μου έκανε εντύπωση.

Δημοσ.
9 ώρες πριν, cmaniac είπε

Και να καις πενταροδεκαρες, συμπληρώνω.

Εκείνο που ήθελα να ρωτήσω είναι εάν εχει δυνατότητα να του βάλεις καπως ανω όριο ταχύτητας για τη διαδρομή σου. Σαν κόφτη δηλαδή. Κάπου το είδα χθες σε άλλο όχημα του ομίλου (eNiro νομίζω)και μου έκανε εντύπωση.

Στο BYD αν έχει δεν το έχω βρει. Μια φορά είχα οδηγήσει ένα peugeot 208 και είχε αυτή την επιλογή στο cruise control του. 

Δημοσ. (επεξεργασμένο)
9 ώρες πριν, cmaniac είπε

Και να καις πενταροδεκαρες, συμπληρώνω.

Εκείνο που ήθελα να ρωτήσω είναι εάν εχει δυνατότητα να του βάλεις καπως ανω όριο ταχύτητας για τη διαδρομή σου. Σαν κόφτη δηλαδή. Κάπου το είδα χθες σε άλλο όχημα του ομίλου (eNiro νομίζω)και μου έκανε εντύπωση.

Για τις πενταροδεκάρες δε ξέρω πώς το εννοείς, αλλά σε επαρχιακούς δρόμους η κατανάλωση στα ηλεκτρικά είναι ελάχιστη. Μιλάμε πχ για ~15kWh/100km αντί για >20kWh/100km για το ioniq5.

 

Για τη μέγιστη ταχύτητα έχει σίγουρα στο Valet mode. Δεν το έχω ψάξει παραπάνω. Υπάρχει και η επιλογή να ακολουθεί τα όρια ταχύτητας αλλά δουλεύει αξιόπιστα μόνο σε αυτοκινητόδρομο. 

Επεξ/σία από teodor_ch
  • Like 2
Δημοσ.
2 λεπτά πριν, teodor_ch είπε

σε επαρχιακούς δρόμους η κατανάλωση στα ηλεκτρικά είναι ελάχιστη.

Εννοώ οτι είναι πολύ οικονομικά λόγω regen.

Αν τα οδηγείς σωστά, και στα θερμικά ισχύει αυτό σε έναν βαθμό.

Η διαφορά με τα θερμικά είναι οτι ενώ σε εκείνα οταν αφήνεις το γκάζι με ταχύτητα μεσα μηδενίζουν την κατανάλωση (σταματάνε να λειτουργούν τα μπεκ), ενώ στα ηλεκτρικά έχεις και κέρδος λόγω regen.

34 λεπτά πριν, teodor_ch είπε

Για τη μέγιστη ταχύτητα έχει σίγουρα στο Valet mode.

Το έψαξα, το λεει MSLA (Manual Speed Limit Assistance).

 

  • Like 3

Δημιουργήστε ένα λογαριασμό ή συνδεθείτε για να σχολιάσετε

Πρέπει να είστε μέλος για να αφήσετε σχόλιο

Δημιουργία λογαριασμού

Εγγραφείτε με νέο λογαριασμό στην κοινότητα μας. Είναι πανεύκολο!

Δημιουργία νέου λογαριασμού

Σύνδεση

Έχετε ήδη λογαριασμό; Συνδεθείτε εδώ.

Συνδεθείτε τώρα
  • Δημιουργία νέου...