basilis_k6 Δημοσ. Σάββατο στις 03:41 μμ Δημοσ. Σάββατο στις 03:41 μμ 1 λεπτό πριν, paparen είπε αν εβρισκες κατω με θερμικο και τρυπουσες εξατμιση, πιστευεις οτι η εταιρεια θα σε αποζημιωνε; εχω βρει κατω 50 φορες δεν εχω τρυπησει ποτε εξατσμιση αλλα και παλι σιγα το κοστος. κατι πλαστικα εχω σπασει. εδω μιλαμε για τη μιση αξια του αμαξιου. λογικα εχει μεταλλικη βαση και μια πετρα δεν θα κανει κατι αλλα ενας βραχος?
teodor_ch Δημοσ. Σάββατο στις 03:47 μμ Δημοσ. Σάββατο στις 03:47 μμ 34 λεπτά πριν, basilis_k6 είπε αν σκοπευεις να πας σε τιποτα κατσικοδρομους σε ελληνικα νησακια για παραλια ομως μπορει να βρεθεις με χτυπημενη μπαταρια και να μετανιωσεις πικρα. Αυτό ισχύει για όλα τα οχήματα προφανώς. Απλά στα ηλεκτρικά είναι μεγαλύτερο το κόστος επισκευής. Είναι καθαρά θέμα του οδηγού. 3 μηνών το ioniq5 και πήγαμε στους Παξούς 300 μέτρα να ακουμπάει δεξιά και αριστερά τα κλαδιά χωματόδρομος με λακούβες που δεν είχα καν περιθώριο να στρίψω το τιμόνι 🤪 Ψάχναμε μία παραλία που τελικά είχε πρόσβαση απο άλλο δρόμο. Φτού φτού δύσκολα βρίσκει κάτω. Έχω βρεί δύο φορές στους πλαστικούς λασπωτήρες που έχει στις ρόδες απο την εσωτερική πλευρά. Την πρώτη φορά που το άκουσα κάτι ένιωσα στο στομάχι μου Αν χτυπήσει καλά απο κάτω το κόστος είναι τεράστιο. Όποιος πηγαίνει συχνά σε τέτοιους δρόμους μπορεί να προσθέσει μεταλλική πλάκα απο κάτω. Το έχω δεί στην Αμερική στο ioniq5. 1
paparen Δημοσ. Σάββατο στις 04:10 μμ Δημοσ. Σάββατο στις 04:10 μμ Προσωπικα δεν θα ηθελα να χτυπησω βραχο ειτε με ηλεκτρικο ειτε με θερμικο Τα πραγματα δεν ειναι τοσο τραγικα οσο νομιζετε, αλλα προφανως δεν κανουμε χαζομαρες. Δεν θα πηγαινα κανενα αμαξι το οποιο "λυπαμαι" σε κατσικοδρομους σαν αυτους που περιγραφετε. Για αυτες τις διαδρομες υπαρχουν παντα τα ενοικιαζομενα 4
QuantumWanderer Δημοσ. Σάββατο στις 04:23 μμ Δημοσ. Σάββατο στις 04:23 μμ 13 λεπτά πριν, paparen είπε Προσωπικα δεν θα ηθελα να χτυπησω βραχο ειτε με ηλεκτρικο ειτε με θερμικο Τα πραγματα δεν ειναι τοσο τραγικα οσο νομιζετε, αλλα προφανως δεν κανουμε χαζομαρες. Δεν θα πηγαινα κανενα αμαξι το οποιο "λυπαμαι" σε κατσικοδρομους σαν αυτους που περιγραφετε. Για αυτες τις διαδρομες υπαρχουν παντα τα ενοικιαζομενα Υπάρχει και η πιο έξυπνη επιλογή, να μην πας καθόλου σε δρόμους με βράχους γενικότερα. 🤣 3
basilis_k6 Δημοσ. Σάββατο στις 04:40 μμ Δημοσ. Σάββατο στις 04:40 μμ 14 λεπτά πριν, QuantumWanderer είπε Υπάρχει και η πιο έξυπνη επιλογή, να μην πας καθόλου σε δρόμους με βράχους γενικότερα. 🤣 το gps με εχει στείλει πολλες φορες σε λαθος δρομους. εγω τα γυριζω τα μερη, θα μπω σε δρομους που δεν θα εβαζα ενα ακριβο αμαξι η καποιος αλλος δεν θα εβαζε κανενα αμαξι. παντως δεν μπορω να πω, οταν φτανω κατω παντα υπαρχει καποιος με πολυ χαμηλοτερο και πολυ ακριβοτερο και μενω με το στομα ανοιχτο. εχω δει καμπριο slk να κατεβαινει χωματοδρομο πισω απο 4χ4 και να βρισκει ΠΑΝΤΟΥ. ο τυπος αταραχος, του λεω τι κανεις?! μου λεει αφου μπηκαμε τωρα παμε... Του λεω μετα ειναι χειροτερα. Δεν πειραζει λεει, ας βρει παλιο ειναι. 2
paparen Δημοσ. Σάββατο στις 05:10 μμ Δημοσ. Σάββατο στις 05:10 μμ 29 λεπτά πριν, basilis_k6 είπε το gps με εχει στείλει πολλες φορες σε λαθος δρομους. εγω τα γυριζω τα μερη, θα μπω σε δρομους που δεν θα εβαζα ενα ακριβο αμαξι η καποιος αλλος δεν θα εβαζε κανενα αμαξι. παντως δεν μπορω να πω, οταν φτανω κατω παντα υπαρχει καποιος με πολυ χαμηλοτερο και πολυ ακριβοτερο και μενω με το στομα ανοιχτο. εχω δει καμπριο slk να κατεβαινει χωματοδρομο πισω απο 4χ4 και να βρισκει ΠΑΝΤΟΥ. ο τυπος αταραχος, του λεω τι κανεις?! μου λεει αφου μπηκαμε τωρα παμε... Του λεω μετα ειναι χειροτερα. Δεν πειραζει λεει, ας βρει παλιο ειναι. στην αθηνα παιζουν συγκρουομενα, λες να κολλησει στο αν θα βρει λιγο απο κατω;
SaFiS Δημοσ. Κυριακή στις 04:23 μμ Δημοσ. Κυριακή στις 04:23 μμ Το R5 πουλαει σαν ζεστο ψωμι. Ανοιγει ακομη μια νυχτερινη βαρδια γιατι δεν προλαβαινουν… Spoiler Renault Douai: Επαναφορά νυχτερινής βάρδιας λόγω της τεράστιας επιτυχίας του Renault 5 Για πρώτη φορά μετά από σχεδόν μια δεκαετία, το εργοστάσιο της Renault στο Douai θα λειτουργήσει ξανά με νυχτερινή βάρδια. Η ζήτηση για το νέο Renault 5 E-Tech, που λανσαρίστηκε τον Οκτώβριο, είναι τόσο υψηλή που το εργοστάσιο μπαίνει σε φάση έντονης παραγωγικής δραστηριότητας. 550 νέες προσλήψεις έως το φθινόπωρο Η Renault ανακοίνωσε την επαναφορά μιας νυχτερινής βάρδιας «μισής βάρδιας» από το φθινόπωρο, κάτι που είχε να συμβεί από το 2016. Για να καλύψει τις ανάγκες της γραμμής συναρμολόγησης, η Ampère θα προσλάβει 550 προσωρινούς εργαζομένους: 500 εργάτες παραγωγής και περίπου 50 τεχνικούς υποστήριξης. Πρόκειται για την τελευταία σε μια σειρά θετικών εξελίξεων για το εργοστάσιο. Ήδη από τον Μάιο, η λειτουργία επέστρεψε σε πλήρη ημερήσια διπλή βάρδια. Από το 2022, η Renault ElectriCity –ο όμιλος που περιλαμβάνει τα εργοστάσια Douai, Maubeuge και Ruitz– έχει προσλάβει 700 μόνιμους υπαλλήλους, εκ των οποίων οι 330 στο Douai-Cuincy. Το Renault 5 E-Tech σαρώνει τις πωλήσεις Η μεγάλη ώθηση οφείλεται κυρίως στην επιτυχία του R5 E-Tech, που ανακηρύχθηκε «Αυτοκίνητο της Χρονιάς 2025» στο Σαλόνι Αυτοκινήτου του Παρισιού. Από την εμπορική του έναρξη τον Οκτώβριο του 2024, έχουν καταγραφεί χιλιάδες παραγγελίες. Με 16.722 μονάδες στο πρώτο εξάμηνο του 2025, το R5 είναι το νούμερο ένα σε πωλήσεις στη Γαλλία. Είναι μάλιστα συμβολικό ότι το πρώτο αυτοκίνητο που βγήκε ποτέ από τη γραμμή παραγωγής του Douai το 1975 ήταν επίσης ένα Renault 5. Η επιτυχία δεν περιορίζεται στο R5. Το εργοστάσιο υποστηρίζεται και από τις πωλήσεις των Scénic E-Tech, Mégane E-Tech και του Alpine A290. Η Renault είναι πλέον η νούμερο ένα μάρκα στη Γαλλία με μερίδιο αγοράς 20,4%, κερδίζοντας σχεδόν 4 μονάδες και ξεπερνώντας τον δεύτερο κατά σχεδόν 10 μονάδες. Επέκταση παραγωγής και για Nissan και Mitsubishi Η παραγωγή στο Douai-Cuincy, που από το 2023 είναι πλήρως αφιερωμένη στην ηλεκτροκίνηση, δεν δείχνει σημάδια επιβράδυνσης. Το εργοστάσιο ετοιμάζεται να αναλάβει την παραγωγή δύο μοντέλων συνεργαζόμενων εταιρειών: του νέου Nissan Micra και του Mitsubishi Eclipse Cross. Παράλληλα, η ευημερία της Renault Ampère ενισχύει και τη δυναμική του γειτονικού εργοστασίου μπαταριών AESC-Envision στο Lambres-lez-Douai. Στις αρχές Ιουνίου, η AESC ανακοίνωσε την παραγωγή των πρώτων 1.000 μπαταριών της – παρουσία του προέδρου Μακρόν. Οι γαλλικής κατασκευής μπαταρίες έχουν ήδη αντικαταστήσει τις κινεζικές στο R5 E-Tech. Η AESC έχει ήδη προσλάβει 600 άτομα και σχεδιάζει 350 ακόμα προσλήψεις αορίστου χρόνου μέχρι το τέλος του 2025. #Renault5 #RenaultNews 5
paparen Δημοσ. Κυριακή στις 05:08 μμ Δημοσ. Κυριακή στις 05:08 μμ 44 λεπτά πριν, SaFiS είπε Το R5 πουλαει σαν ζεστο ψωμι. Ανοιγει ακομη μια νυχτερινη βαρδια γιατι δεν προλαβαινουν… Εμφάνιση κρυμμένου περιεχομένου Renault Douai: Επαναφορά νυχτερινής βάρδιας λόγω της τεράστιας επιτυχίας του Renault 5 Για πρώτη φορά μετά από σχεδόν μια δεκαετία, το εργοστάσιο της Renault στο Douai θα λειτουργήσει ξανά με νυχτερινή βάρδια. Η ζήτηση για το νέο Renault 5 E-Tech, που λανσαρίστηκε τον Οκτώβριο, είναι τόσο υψηλή που το εργοστάσιο μπαίνει σε φάση έντονης παραγωγικής δραστηριότητας. 550 νέες προσλήψεις έως το φθινόπωρο Η Renault ανακοίνωσε την επαναφορά μιας νυχτερινής βάρδιας «μισής βάρδιας» από το φθινόπωρο, κάτι που είχε να συμβεί από το 2016. Για να καλύψει τις ανάγκες της γραμμής συναρμολόγησης, η Ampère θα προσλάβει 550 προσωρινούς εργαζομένους: 500 εργάτες παραγωγής και περίπου 50 τεχνικούς υποστήριξης. Πρόκειται για την τελευταία σε μια σειρά θετικών εξελίξεων για το εργοστάσιο. Ήδη από τον Μάιο, η λειτουργία επέστρεψε σε πλήρη ημερήσια διπλή βάρδια. Από το 2022, η Renault ElectriCity –ο όμιλος που περιλαμβάνει τα εργοστάσια Douai, Maubeuge και Ruitz– έχει προσλάβει 700 μόνιμους υπαλλήλους, εκ των οποίων οι 330 στο Douai-Cuincy. Το Renault 5 E-Tech σαρώνει τις πωλήσεις Η μεγάλη ώθηση οφείλεται κυρίως στην επιτυχία του R5 E-Tech, που ανακηρύχθηκε «Αυτοκίνητο της Χρονιάς 2025» στο Σαλόνι Αυτοκινήτου του Παρισιού. Από την εμπορική του έναρξη τον Οκτώβριο του 2024, έχουν καταγραφεί χιλιάδες παραγγελίες. Με 16.722 μονάδες στο πρώτο εξάμηνο του 2025, το R5 είναι το νούμερο ένα σε πωλήσεις στη Γαλλία. Είναι μάλιστα συμβολικό ότι το πρώτο αυτοκίνητο που βγήκε ποτέ από τη γραμμή παραγωγής του Douai το 1975 ήταν επίσης ένα Renault 5. Η επιτυχία δεν περιορίζεται στο R5. Το εργοστάσιο υποστηρίζεται και από τις πωλήσεις των Scénic E-Tech, Mégane E-Tech και του Alpine A290. Η Renault είναι πλέον η νούμερο ένα μάρκα στη Γαλλία με μερίδιο αγοράς 20,4%, κερδίζοντας σχεδόν 4 μονάδες και ξεπερνώντας τον δεύτερο κατά σχεδόν 10 μονάδες. Επέκταση παραγωγής και για Nissan και Mitsubishi Η παραγωγή στο Douai-Cuincy, που από το 2023 είναι πλήρως αφιερωμένη στην ηλεκτροκίνηση, δεν δείχνει σημάδια επιβράδυνσης. Το εργοστάσιο ετοιμάζεται να αναλάβει την παραγωγή δύο μοντέλων συνεργαζόμενων εταιρειών: του νέου Nissan Micra και του Mitsubishi Eclipse Cross. Παράλληλα, η ευημερία της Renault Ampère ενισχύει και τη δυναμική του γειτονικού εργοστασίου μπαταριών AESC-Envision στο Lambres-lez-Douai. Στις αρχές Ιουνίου, η AESC ανακοίνωσε την παραγωγή των πρώτων 1.000 μπαταριών της – παρουσία του προέδρου Μακρόν. Οι γαλλικής κατασκευής μπαταρίες έχουν ήδη αντικαταστήσει τις κινεζικές στο R5 E-Tech. Η AESC έχει ήδη προσλάβει 600 άτομα και σχεδιάζει 350 ακόμα προσλήψεις αορίστου χρόνου μέχρι το τέλος του 2025. #Renault5 #RenaultNews Μπράβο στη Ρενώ γιατί κινείται εδώ και χρόνια προς την σωστή κατεύθυνση στο θέμα της ηλεκτροκίνησης. Σε αντίθεση με ένα σωρό άλλες ευρωπαϊκές αυτοκινητοβιομηχανίες 2
majunior Δημοσ. Κυριακή στις 05:36 μμ Δημοσ. Κυριακή στις 05:36 μμ 27 λεπτά πριν, paparen είπε Μπράβο στη Ρενώ γιατί κινείται εδώ και χρόνια προς την σωστή κατεύθυνση στο θέμα της ηλεκτροκίνησης. Σε αντίθεση με ένα σωρό άλλες ευρωπαϊκές αυτοκινητοβιομηχανίες 3
cmaniac Δημοσ. Κυριακή στις 05:55 μμ Δημοσ. Κυριακή στις 05:55 μμ Για το R5 διάβαζα ότι έχουν γίνει οι παραδόσεις σαλάτα. Στην Αγγλία, τους πηγαίνουν 3 μήνες πίσω όλους. Εμένα τον Ιούνιο μου έδιναν το Iconic σε λευκό από Σεπτέμβριο και Οκτώβριο σε μαύρο. Είμαι σίγουρος ότι αν θα πάω τώρα θα ακούσω 2026. Είναι ένα ηλεκτρικό αυτοκίνητο που βγάζει νόημα, πάντως. Είναι ελαφρύ, όμορφο, το infotainment είναι καλά integrated, έχει ικανοποιητική αυτονομία, λέγεται ότι στο δρόμο είναι ευχάριστο (πίσω πολλαπλοί ε; ) και πολλά άλλα θετικά. 1
vasilllis Δημοσ. Κυριακή στις 07:31 μμ Δημοσ. Κυριακή στις 07:31 μμ Στις 26/7/2025 στις 3:41 ΜΜ, basilis_k6 είπε εχω βρει κατω 50 φορες δεν εχω τρυπησει ποτε εξατσμιση αλλα και παλι σιγα το κοστος. κατι πλαστικα εχω σπασει. εδω μιλαμε για τη μιση αξια του αμαξιου. λογικα εχει μεταλλικη βαση και μια πετρα δεν θα κανει κατι αλλα ενας βραχος? Το οτι εχεις βρει εσυ απο κατω και δεν εχει γινει ζημια δεν σημαινει οτι δεν εχει βρει κανενας αλλος και εχει σπασει καρτερ,ψυγεια κ.α. Αν βρεις σε βραχο πιστευεις οτι μια εταιρεια πρεπει να σε αποζημιωσει?
basilis_k6 Δημοσ. Κυριακή στις 09:47 μμ Δημοσ. Κυριακή στις 09:47 μμ 3 ώρες πριν, cmaniac είπε Για το R5 διάβαζα ότι έχουν γίνει οι παραδόσεις σαλάτα. Στην Αγγλία, τους πηγαίνουν 3 μήνες πίσω όλους. Εμένα τον Ιούνιο μου έδιναν το Iconic σε λευκό από Σεπτέμβριο και Οκτώβριο σε μαύρο. Είμαι σίγουρος ότι αν θα πάω τώρα θα ακούσω 2026. Είναι ένα ηλεκτρικό αυτοκίνητο που βγάζει νόημα, πάντως. Είναι ελαφρύ, όμορφο, το infotainment είναι καλά integrated, έχει ικανοποιητική αυτονομία, λέγεται ότι στο δρόμο είναι ευχάριστο (πίσω πολλαπλοί ε; ) και πολλά άλλα θετικά. το αμαξι φαινοταν οτι θα παει τραινο. καλως η κακως ενα ομορφο αμαξι πουλαει πολυ ακομα και αν ειναι μετριο, το ρ5 ομως ειναι και καλο αμαξι. θα το βλεπουμε παντου τα απομενα 10 χρονια...
chek2fire Δημοσ. χθες στις 12:51 πμ Μέλος Δημοσ. χθες στις 12:51 πμ (επεξεργασμένο) Aπό τι βλέπω η Renault δίνει εγγύηση 5 χρόνια όταν σχεδόν όλοι δίνουν 7 με την Toyota να ξεχωρίζει και να δίνει 10 χρόνια. https://www.efsyn.gr/aytokinito/478622_ilektrikes-protaseis Αυτά τα 5 χρόνια εγγύηση είναι σαν να μην έχεις καμία εμπιστοσύνη σε ότι έχεις φτιάξει. Πάντως αυτά τα ηλεκτρικά της Toyota θυμίζουν όλο και περισσότερο τα crown που τα βλεπεις παντού στην Ιαπωνία Επεξ/σία χθες στις 01:09 πμ από chek2fire
manolis940 Δημοσ. πριν από 17 ώρες Δημοσ. πριν από 17 ώρες Στις 26/7/2025 στις 10:37 ΠΜ, teodor_ch είπε Όχι δεν έχει. Δεν έχω χρειαστεί precondition. Το ioniq5 έχει μάλλον πολύ δυνατή ψύξη και τα καταφέρνει το καλοκαίρι παράλληλα χωρίς πρόβλημα. Το είχα ζορίσει και έπιασε τα μέγιστα. Το χειμώνα δεν έχω χρησιμοποιήσει DC ακόμα και δε ξέρω αν χρειαστώ. Τα ταξίδια μου εκτός Ελλάδας είναι με αεροπλάνο οπότε δε με ενδιαφέρει. Σιγά μην πάρω το καράβι απο Κρήτη για να κάνω roadtrip στην Ευρώπη! Θα πάω με αεροπλάνο και θα νοικιάσω απο εκεί θερμικό. Δεν έχεις χρειαστεί στην Κρήτη Precondition ; Εγώ το χρησιμοποιώ αρκετά συχνά ειδικά όταν πάω βόλτα που δεν έχω σκιά. Στις 26/7/2025 στις 10:37 ΠΜ, teodor_ch είπε Τα ταξίδια μου εκτός Ελλάδας είναι με αεροπλάνο οπότε δε με ενδιαφέρει. Σιγά μην πάρω το καράβι απο Κρήτη για να κάνω roadtrip στην Ευρώπη! Θα πάω με αεροπλάνο και θα νοικιάσω απο εκεί θερμικό. Δεν μπορώ προσωπικά να βάλω ξανά στα χέρια μου θερμικό όσον αφορά την βόλτα. Ήμουν στην ίδια λογική αλλά τώρα θέλω να πηγαίνω με το αμάξι μου παντού και δυστυχώς τα ηλεκτρικά είναι πανάκριβα χωρίς λόγο όταν τους κάνεις χιλιόμετρα. Αν και έχει περάσει καιρός θυμάμαι ότι η Hertz σε χρέωνε ανά χιλιόμετρο σε βαθμό που σου έβγαινε το ηλεκτρικό πιο ακριβό απ το θερμικό. Στις 26/7/2025 στις 11:42 ΠΜ, paparen είπε Επισης, δεν χρειαζεται να υπαρχει αντλια θερμοτητας για να ενεργοποιησεις απομακρυσμενα τον κλιματισμο ή την θερμανση. Ειναι αλλωστε μια λειτουργια που εχουν phev, hev και θερμικα. Είναι μια δυνατότητα που δόθηκε πολύ πριν βγουν τα ηλεκτρικά οπότε τα θερμικά της εποχής που την είχαν, πχ κάτι mercendez έπαιρναν μπρος στο ρελαντί για να προθερμάνουν την καμπίνα αλλά η ταχύτητα ήταν πάρα πολύ αργή. Δεν έχω τεράστια εικόνα και μεγάλη σύγκριση μεταξύ AC και αντλίας θερμότητας αλλά στο dolhin κάτω απ' τον ήλιο σε 5 λεπτά το πρωί(κατά τις 10:00) και 10 λεπτά το μεσημέρι με το αυτοκίνητο να είναι ρυθμισμένο στους 28 βαθμούς και έξω να έχει 40αρια χωρίς σκίαστρα στα τζάμια ήταν πολύ εντάξει για να ξεκινήσεις το ταξίδι σου. Σε αυτοκίνητο χωρίς αντλία θερμότητας δεν το έχω δει αυτό. Στις 26/7/2025 στις 4:40 ΜΜ, basilis_k6 είπε το gps με εχει στείλει πολλες φορες σε λαθος δρομους. εγω τα γυριζω τα μερη, θα μπω σε δρομους που δεν θα εβαζα ενα ακριβο αμαξι η καποιος αλλος δεν θα εβαζε κανενα αμαξι. παντως δεν μπορω να πω, οταν φτανω κατω παντα υπαρχει καποιος με πολυ χαμηλοτερο και πολυ ακριβοτερο και μενω με το στομα ανοιχτο. εχω δει καμπριο slk να κατεβαινει χωματοδρομο πισω απο 4χ4 και να βρισκει ΠΑΝΤΟΥ. ο τυπος αταραχος, του λεω τι κανεις?! μου λεει αφου μπηκαμε τωρα παμε... Του λεω μετα ειναι χειροτερα. Δεν πειραζει λεει, ας βρει παλιο ειναι. Γι αυτό κοιτάμε απ' το που μας πάει πριν ξεκινήσουμε ειδικά όταν δεν γνωρίζουμε καλά την περιοχή που κινούμαστε. Έχω γυρίσει και εγώ πολλές φορές το αμάξι πίσω. Δεν ρισκάρω να το χτυπήσω ποτέ ανεξαρτήτως κατηγορίας. Αν είμαι τώρα με το αγροτικό μου δεν με νοιάζει αλλά συνήθως με αυτό σπάνια πάω κάπου αλλού εκτός από χωράφια. 1
teodor_ch Δημοσ. πριν από 17 ώρες Δημοσ. πριν από 17 ώρες (επεξεργασμένο) 30 λεπτά πριν, manolis940 είπε .... Precondition = ψύξη/θέρμανση μπαταρίας για ταχύτερη φόρτιση. Άλλο θέμα η καμπίνα. Για τις βόλτες/θερμικά που είπες στην Κρήτη είμαστε περιορισμένοι και χρονικά και οικονομικά. Πάς με το αεροπλάνο και νοικιάζεις εκεί ότι θές. Γλιτώνεις έξοδα/χρόνο καραβιού. Επεξ/σία πριν από 17 ώρες από teodor_ch 1
Προτεινόμενες αναρτήσεις
Δημιουργήστε ένα λογαριασμό ή συνδεθείτε για να σχολιάσετε
Πρέπει να είστε μέλος για να αφήσετε σχόλιο
Δημιουργία λογαριασμού
Εγγραφείτε με νέο λογαριασμό στην κοινότητα μας. Είναι πανεύκολο!
Δημιουργία νέου λογαριασμούΣύνδεση
Έχετε ήδη λογαριασμό; Συνδεθείτε εδώ.
Συνδεθείτε τώρα