Προς το περιεχόμενο

Προτεινόμενες αναρτήσεις

Δημοσ.
2 ώρες πριν, greg4 είπε

Εδώ λέει πάντως ότι στη Γερμανία βγήκε στα 30k η βασική έκδοση για το urban cruise.

https://autogreeknews.gr/nea/polla-diafora/diafora-nea/se-ti-times-paizei-to-neo-toyota-urban-cruiser/

310l πορτμπαγκάζ... αν υπολογίσεις και την αεροδυναμική αντίσταση της μπαγκαζιέρας, η μεγάλη μπαταρία είναι μονόδρομος

  • Απαντ. 2,6k
  • Δημ.
  • Τελ. απάντηση

Συχνή συμμετοχή στο θέμα

Δημοσ.
27 λεπτά πριν, majunior είπε

310l πορτμπαγκάζ... αν υπολογίσεις και την αεροδυναμική αντίσταση της μπαγκαζιέρας, η μεγάλη μπαταρία είναι μονόδρομος

η toyota δεν ασχοληθηκε και πολυ με αυτο το αμαξι. το παραγει η suzuki ινδιας και βαζει πανω το σημα της. δεν την ενδιαφερει να πουλησει, ισως να θελει να μην πουλησει κιολας.

Δημοσ. (επεξεργασμένο)
On 10/08/2025 at 12:21, Dante80 said:

H NAXTRA της CATL ξεκινάει παραγωγή τέλη του 25 και έχει πέσει ήδη κάτω από τα 50$/kWh (δλδ στα ίδια επίπεδα με LFP χωρίς να έχουν μπει σε EoS κύκλους ακόμα). Θα την δούμε σε φορτηγάκια και IX μέχρι το 27 σίγουρα. 

Μιας και το συζητούσαμε...

υγ: υπόψιν πάντως, τα κόστη που δίνει είναι για τις δυτικές αγορές και ιδιαίτερα την Αμερικάνικη, όχι την αγορά της Κίνας. Εκεί οι LFP όπως λέγαμε έχουν ήδη πέσει κάτω από τα 50$/kWh..

Επεξ/σία από Dante80
Δημοσ.
8 ώρες πριν, basilis_k6 είπε

η toyota δεν ασχοληθηκε και πολυ με αυτο το αμαξι. το παραγει η suzuki ινδιας και βαζει πανω το σημα της. δεν την ενδιαφερει να πουλησει, ισως να θελει να μην πουλησει κιολας.

Κι όμως, ασχέτως που δεν είναι δικό της, το Urban Cruiser θα κάνει πωλήσεις γιατί είναι B-SUV, λέγεται Toyota και θα ακολουθεί το μοντέλο των 11 ετών εγγύησης.

Δημοσ.
14 λεπτά πριν, QuantumWanderer είπε

Κι όμως, ασχέτως που δεν είναι δικό της, το Urban Cruiser θα κάνει πωλήσεις γιατί είναι B-SUV, λέγεται Toyota και θα ακολουθεί το μοντέλο των 11 ετών εγγύησης.

τιποτα δεν θα πουλησει, με τοσα παιρνεις corola cross που εχει χωρο και δεν ειναι και σαν στραβοχυμενο μεσα. 

Δημοσ.
11 λεπτά πριν, basilis_k6 είπε

τιποτα δεν θα πουλησει, με τοσα παιρνεις corola cross που εχει χωρο και δεν ειναι και σαν στραβοχυμενο μεσα. 

Δεν έχει ανακοινωθεί τιμή ακόμα.

Ο σκοπός του δεν είναι να ανταγωνιστεί θερμικά/υβριδικά.

Κάθε αμιγώς ηλεκτρικό τοποθετείται απέναντι στο δικό του ανταγωνισμό, με άλλα αμιγώς ηλεκτρικά.

Το οποίο σημαίνει ότι πρέπει να δει κανείς παρόμοιες λύσεις B-SUV σε αμιγώς ηλεκτρικά.

Αυτή τη στιγμή είναι στα 28000 το Atto 2.

Σε μια παρόμοια τιμή, θα κάνει καλές πωλήσεις το Urban Cruiser, πιστεύω. Κουβέντα να γίνεται.

Αρχίζει δημιουργείται μια ωραία ζώνη ανταγωνισμού στα ηλεκτρικά B-SUV στο εύρος 25000-30000 ευρώ.

Θέλουμε την Toyota να μπει δυναμικά, γιατί και να μη πάρει κανείς Toyota ηλεκτρικό, θα κάνει τους άλλους να ιδρώσουν, οπότε αν δεν εμπνέουν την αξιοπιστία που έχει ο μεγαλύτερος κατασκευαστής, θα αναγκαστούν να ρίξουν τιμές.

Προσωπικά έχω αποφασίσει να μην πάω ακόμα σε αγορά ηλεκτρικού, με τον ανταγωνισμό που έχει να γίνει πάρτυ το 2026 και θα δούμε αλλαγές σε εμπορικές πολιτικές.

Δημοσ.
4 λεπτά πριν, QuantumWanderer είπε

Δεν έχει ανακοινωθεί τιμή ακόμα.

Ο σκοπός του δεν είναι να ανταγωνιστεί θερμικά/υβριδικά.

Κάθε αμιγώς ηλεκτρικό τοποθετείται απέναντι στο δικό του ανταγωνισμό, με άλλα αμιγώς ηλεκτρικά.

Το οποίο σημαίνει ότι πρέπει να δει κανείς παρόμοιες λύσεις B-SUV σε αμιγώς ηλεκτρικά.

Αυτή τη στιγμή είναι στα 28000 το Atto 2.

Σε μια παρόμοια τιμή, θα κάνει καλές πωλήσεις το Urban Cruiser, πιστεύω. Κουβέντα να γίνεται.

Αρχίζει δημιουργείται μια ωραία ζώνη ανταγωνισμού στα ηλεκτρικά B-SUV στο εύρος 25000-30000 ευρώ.

Θέλουμε την Toyota να μπει δυναμικά, γιατί και να μη πάρει κανείς Toyota ηλεκτρικό, θα κάνει τους άλλους να ιδρώσουν, οπότε αν δεν εμπνέουν την αξιοπιστία που έχει ο μεγαλύτερος κατασκευαστής, θα αναγκαστούν να ρίξουν τιμές.

max 300l πορτ μπαγκαζ, 49kwh μπαταρια και 30κ λιρες αγγλιας λενε οι εγγλεζοι οτι το περιμενουν. τι να πουλησει?

Δημοσ.
12 λεπτά πριν, basilis_k6 είπε

max 300l πορτ μπαγκαζ, 49kwh μπαταρια και 30κ λιρες αγγλιας λενε οι εγγλεζοι οτι το περιμενουν. τι να πουλησει?

Στην Ελλάδα με branding Toyota, μέχρι και τσουβάλι πατάτες θα πήγαινε τάπα σε πωλήσεις.

Δεν βλέπω να ζορίζονται στην ελληνική αντιπροσωπεία με τέτοια ζήτηση, να δυσκολευτούν να το πουλήσουν.

Ας περιμένουμε και τιμή στην Ελλάδα, και επανερχόμαστε σε εκτιμήσεις.

Δημιουργήστε ένα λογαριασμό ή συνδεθείτε για να σχολιάσετε

Πρέπει να είστε μέλος για να αφήσετε σχόλιο

Δημιουργία λογαριασμού

Εγγραφείτε με νέο λογαριασμό στην κοινότητα μας. Είναι πανεύκολο!

Δημιουργία νέου λογαριασμού

Σύνδεση

Έχετε ήδη λογαριασμό; Συνδεθείτε εδώ.

Συνδεθείτε τώρα

  • Δημιουργία νέου...