haHa Δημοσ. πριν από 13 ώρες Δημοσ. πριν από 13 ώρες (επεξεργασμένο) 14 λεπτά πριν, QuantumWanderer είπε Θεωρώ πως ο λόγος ήταν η τιμή και ήταν το πρώτο της πείραμα. Αυτό ίσως να φαίνεται και από το γεγονός ότι σε άλλες χώρες που δεν έχουν το δικό μας οικονομικό πρόβλημα, έκανε καλές πωλήσεις για πειραματικό μοντέλο. Πιστεύω ότι μέσα στο 2026 θα βάλει δύσκολα στον ανταγωνισμό ηλεκτρικών στην Ελλάδα. Πιστεύω ότι θα δούμε πολύ καλή πορεία ειδικά για το C-HR+. Μια πρόβλεψη κάνω, θα επανέρθουμε. Πουθενα δεν εκανε αξιολογες πωλησεις το bz4x, ανταξιες του ονόματος της toyota. Το chr+ ειναι c-suv 4.52m αλλα με πορτπαγκαζ b-suv(416lt), οταν πχ το kia ev3 και το byd atto 3 εχουν μεγαλύτερο χωρο αποσκευών παρολο το πιο συμμαζεμενο μέγεθος τους. Αυτο θα εχει αντικτυπο και στην αυτονομια του chr+, ενω θα ερθει με τιμη πάνω απο 40.000€, πιθανα στα 45.000€ χωρις επιδοτησεις κλπ. Θα τα παει καλυτερα απο το bz4x, αλλα δυστυχώς θα ειναι μια μέτρια επιλογή(τιμη, αυτονομια, χωροι) σε σχέση με τον ανταγωνισμό. Επεξ/σία πριν από 13 ώρες από haHa
QuantumWanderer Δημοσ. πριν από 13 ώρες Δημοσ. πριν από 13 ώρες 5 λεπτά πριν, aissaris είπε Συμφωνώ σε όλα, αυτό που εννοούσα είναι ότι, ακόμα και TOYOTA να είσαι, αν βγάλεις πατάτα ΔΕΝ ΘΑ ΠΟΥΛΗΣΕΙ. Σχήμα λόγου ήταν αυτό. 🤓 Απλά θεωρώ ότι το όνομα που έχει ειδικά στην Ελλάδα, θα τής δώσει σημαντικές πωλήσεις όταν τα (όποια) ηλεκτρικά της μοντέλα κοιτάξουν σοβαρά τον ανταγωνισμό σε χαρακτηριστικά. Το C-HR+ στα 37000 ευρώ θεωρώ ότι είναι το πρώτο της ηλεκτρικό που θα το κάνει αυτό. 1 λεπτό πριν, haHa είπε Το chr+ ειναι c-suv 4.52m αλλα με πορτπαγκαζ b-suv(416lt), οταν πχ το kia ev3 και το byd atto 3 εχουν μεγαλύτερο χωρο αποσκευών παρολο το πιο συμμαζεμενο μέγεθος τους. Περιμένω να οδηγήσω το C-HR+, αλλά όποιος οδηγήσει το KIA EV3 θα δει για τί κουβά μιλάμε. Ο μεγαλύτερος ηλεκτρικός κουβάς που έχω οδηγήσει. Στα ηλεκτρικά δεν συγκρίνουμε χαρακτηριστικά από τα αποδυτήρια. Αν αυτό ίσχυε μία φορά στα θερμικά, στα ηλεκτρικά αρχίζει να ανεβαίνει σε πολύ μεγαλύτερη σημαντικότητα λόγω βάρους. Θα αποτύχουν άπειροι κατασκευαστές στο πώς φρενάρει και κυλάει ένα ηλεκτρικό. Η KIA/Hyundai έχει πρόβλημα σε αυτό (όχι σε όλα της τα μοντέλα). 3 λεπτά πριν, haHa είπε Αυτο θα εχει αντικτυπο και στην αυτονομια του chr+, ενω θα ερθει με τιμη πάνω απο 40.000€. 36990 ευρώ επίσημη τιμή καταλόγου στην Ελλάδα, έχει ανακοινωθεί ήδη. 1
haHa Δημοσ. πριν από 13 ώρες Δημοσ. πριν από 13 ώρες 7 λεπτά πριν, QuantumWanderer είπε Rο C-HR+ στα 37000 ευρώ θεωρώ ότι είναι το πρώτο της ηλεκτρικό που θα το κάνει αυτό. Εχουμε στοιχεια για τετοια τιμη στην Ελλάδα;
QuantumWanderer Δημοσ. πριν από 13 ώρες Δημοσ. πριν από 13 ώρες Μόλις τώρα, haHa είπε Εχουμε στοιχεια για τετοια τιμη στην Ελλάδα; Στον ιστότοπο της ελληνικής Toyota. https://www.toyota.gr/new-cars/neo-toyota-c-hr-plus 1
haHa Δημοσ. πριν από 13 ώρες Δημοσ. πριν από 13 ώρες 4 λεπτά πριν, QuantumWanderer είπε Στον ιστότοπο της ελληνικής Toyota. Α, πολυ ενδιαφέρον, η τιμη του είναι αμταγωνιστικη. Το περίμενα πιο ακριβό.
QuantumWanderer Δημοσ. πριν από 13 ώρες Δημοσ. πριν από 13 ώρες 11 λεπτά πριν, haHa είπε Α, πολυ ενδιαφέρον, η τιμη του είναι αμταγωνιστικη. Με γνώση αυτής της τιμής αναφέρθηκα παραπάνω ότι μπαίνει δυνατά στον ηλεκτρικό ανταγωνισμό στη χώρα. Για να δούμε. Είναι σημαντικό για τους καταναλωτές να δυναμώσει ο ανταγωνισμός.
chek2fire Δημοσ. πριν από 11 ώρες Μέλος Δημοσ. πριν από 11 ώρες πάντως το bz4x εδώ στην Ελλάδα έχει σχεδόν καθημερινές ταξινομήσεις. 1 ώρα πριν, QuantumWanderer είπε Σχήμα λόγου ήταν αυτό. 🤓 Απλά θεωρώ ότι το όνομα που έχει ειδικά στην Ελλάδα, θα τής δώσει σημαντικές πωλήσεις όταν τα (όποια) ηλεκτρικά της μοντέλα κοιτάξουν σοβαρά τον ανταγωνισμό σε χαρακτηριστικά. Το C-HR+ στα 37000 ευρώ θεωρώ ότι είναι το πρώτο της ηλεκτρικό που θα το κάνει αυτό. Περιμένω να οδηγήσω το C-HR+, αλλά όποιος οδηγήσει το KIA EV3 θα δει για τί κουβά μιλάμε. Ο μεγαλύτερος ηλεκτρικός κουβάς που έχω οδηγήσει. Στα ηλεκτρικά δεν συγκρίνουμε χαρακτηριστικά από τα αποδυτήρια. Αν αυτό ίσχυε μία φορά στα θερμικά, στα ηλεκτρικά αρχίζει να ανεβαίνει σε πολύ μεγαλύτερη σημαντικότητα λόγω βάρους. Θα αποτύχουν άπειροι κατασκευαστές στο πώς φρενάρει και κυλάει ένα ηλεκτρικό. Η KIA/Hyundai έχει πρόβλημα σε αυτό (όχι σε όλα της τα μοντέλα). 36990 ευρώ επίσημη τιμή καταλόγου στην Ελλάδα, έχει ανακοινωθεί ήδη. αν οδηγήσεις κάποιο σοβαρό αμάξι από ΚΙΑ η Hyundai όπως EV6 η Ioniq θα καταλάβεις τι άψογη οδηγική συμπεριφορά έχουν 1
Ntinaras Δημοσ. πριν από 1 ώρα Δημοσ. πριν από 1 ώρα 12 ώρες πριν, aissaris είπε Προφανώς υπήρχαν λόγοι που δεν πούλησε. Άρα δεν αγοράζουν τσουβάλια με πατάτες στην Ελλάδα Στη νορβηγία πούλησε πάρα πολύ ως ταξί, κυρίως λόγω δικτύου υποστήριξης της τουοτα εκει. 1
teodor_ch Δημοσ. πριν από 16 λεπτά Δημοσ. πριν από 16 λεπτά 13 ώρες πριν, haHa είπε Α, πολυ ενδιαφέρον, η τιμη του είναι αμταγωνιστικη. Το περίμενα πιο ακριβό. Επειδή είναι πατάτα το τιμολογούν σαν πατάτα αλλιώς θα είχε και πωλήσεις πατάτα 🤪 Σε αυτή τη τιμή σίγουρα θα πουλήσει πολύ. Ελάχιστοι θα κρίνουν/συγκρίνουν με τον ανταγωνισμό. Απο τη μία φοβούνται τα ηλεκτρικά αλλά απο την άλλη ακούν Toyota και αγοράζουν με κλειστά μάτια. 1
QuantumWanderer Δημοσ. πριν από 3 λεπτά Δημοσ. πριν από 3 λεπτά 11 ώρες πριν, chek2fire είπε πάντως το bz4x εδώ στην Ελλάδα έχει σχεδόν καθημερινές ταξινομήσεις. αν οδηγήσεις κάποιο σοβαρό αμάξι από ΚΙΑ η Hyundai όπως EV6 η Ioniq θα καταλάβεις τι άψογη οδηγική συμπεριφορά έχουν Στα 50000+ ευρώ, δεν θα περίμενα να βρω κουβάδες. Το ζήτημα είναι τί συμβαίνει στα 25000-35000 ευρώ αυτή τη στιγμή στα ηλεκτρικά. Το EV3 κάνει με προωθητική γύρω στα 37000 ευρώ αυτή τη στιγμή και μιλάμε για επικό ηλεκτρικό κουβά. Αυτό σημαίνει ότι η KIA αυτή τη στιγμή δεν μπορεί να παρέχει προσιτές λύσεις και αν δεν συμβεί κανένα θαύμα, τη βλέπω σε κατηφορική πορεία στα ηλεκτρικά, όταν ο ανταγωνισμός ανεβαίνει.
Προτεινόμενες αναρτήσεις
Δημιουργήστε ένα λογαριασμό ή συνδεθείτε για να σχολιάσετε
Πρέπει να είστε μέλος για να αφήσετε σχόλιο
Δημιουργία λογαριασμού
Εγγραφείτε με νέο λογαριασμό στην κοινότητα μας. Είναι πανεύκολο!
Δημιουργία νέου λογαριασμούΣύνδεση
Έχετε ήδη λογαριασμό; Συνδεθείτε εδώ.
Συνδεθείτε τώρα