Προς το περιεχόμενο

Προτεινόμενες αναρτήσεις

Δημοσ. (επεξεργασμένο)

--------

Κοιταω ενδεικτικα ground clearance:

Nissan Qashqai 188mm

Ionic 5 160mm

Toyota Yaris Cross 170mm

Toyota Yaris 150mm

 

Το ionic είναι πολυ πιο κοντά σε ground clearance σε ενα μικρο hatchback απο οτι σε ενα compact crossover σαν το Qashqai. 

 

 

9 λεπτά πριν, basilis_k6 είπε

ιδιο ground clearance με ενα μοδελ Υ

To ground clearance των tesla ειναι για γελια. Εχουν ομως εξαιρετική κατανάλωση. 

Επεξ/σία από haHa
Δημοσ.
42 λεπτά πριν, basilis_k6 είπε

πως οριζουμε το crossover ? γιατι το κασκαι ειναι αρκετα ψηλο. 

Με την αυτη καθεαυτη εννοια των SUV (σασι τυπου Wrangler, Land Cruiser, οπου το υπολοιπο αμαξωμα καθεται πανω στο ξεχωριστο σασι: body-on-frame), σχεδον κανενα δεν ειναι SUV.

Απλα συνηθιζεται πια να λεμε SUV , τα μεγαλα crossover(unibody κατασκευη σε αντιθεση με τα SUV). Ας παρουμε για παραδειγμα την BMW που μαλλον εχει την πιο πληρη γκαμα:
Crossover: BMW X1/X2, BMW X3/X4

SUV: BMW X5/X6, BMW X7

Δημοσ.

Το ioniq 5 (που το έχω) έχει μεταξόνιο 3 μέτρα.

Είναι ΜΕΓΑΛΟ. Φαίνεται μικρότερο αλλά δεν είναι. 

Επειδή συγγενής έχει το Qashqai και τα είχαμε βάλει δίπλα δίπλα η διαφορά απο κοντά είναι μεγάλη. Ειδικά με τους 20" τροχούς...

Μέσα παίζεις ποδόσφαιρο στα πίσω καθίσματα. Είμαι 1.90 και μπορώ να κάτσω και στη θέση του οδηγού και απο πίσω να είμαι σταυροπόδι. 

Πάει όπου το πάς. Πήγαμε Παξούς και το χώσαμε εκεί που δεν χωρούσε (κυριολεκτικά ακουμπούσε δεξιά/αριστερά σε κλαδιά). Επειδή μένω επαρχία δε το μετανιώνω. Το απολαμβάνουμε καθημερινά. Μέσα στο Ηράκλειο Κρήτης δεν μπαίνω σε στενά (εκεί και με το golf είχα θέμα), μία φορά το έβαλα και πήγα παράνομα ένα τετράγωνο μονόδρομο γιατί δεν έβγαινε αλλιώς.

Δεν είναι για καθημερινή χρήση στην πόλη. Όχι ότι δεν το παίρνουμε για να πάμε Ηράκλειο. Αλλά αν έμενα Αθήνα δεν θα το διάλεγα για μέσα στην πόλη καθημερινά.

Απο κρατήματα επειδή το σύγκρινα με το golf που είναι άδικο είχα απογοητεύει στην αρχή αλλά τελικά φταίω εγώ που δεν έχω συνηθίσει να παίρνει τόσες κλίσεις. Τα πολλά άλογα στον πίσω άξονα θέλουν πολύ καλό χειρισμό...

Στα πολλά >>140 αρχίζει και γίνεται βάρκα. Όχι ότι δεν πάει αλλά δεν είναι golf 🤦‍♂️

Σε στροφιλίκια μπαίνει αλλά δε ξέρω ακόμα πόσο γιατί το φοβάμαι. Σίγουρα τσιμπάω λίγο το γκάζι στην κορυφή της στροφής για να γυρίσει πιο γρήγορα τη μούρη αλλά δεν το έχω μάθει όπως είχα μάθει το γκολφ. 

Το γκόλφ είχε απίστευτα προβλέψιμο χειρισμό. Ακόμα και με πολλά >>130 μπορούσες να το φέρεις στα όρια να φεύγει και ακόμα και τότε ήταν προβλέψιμο το γλίστρημα. Στο ioniq δε ξέρω ακόμα. Αν είχαμε πίστα στην Κρήτη θα το είχα βάλει...Μέχρι τώρα κάνω δοκιμές όπου βρίσκω ευκαιρία με 100% ασφάλεια που είναι ελάχιστες.

Επειδή το αμάξι είναι στημένο για άνεση θέλει αρκετό ζόρισμα. Μέχρι τώρα μου δείχνει ότι αντέχει πολύ μέχρι να αρχίσει να φεύγει. 

Υπάρχει και αυτό το τεστ που το βγάζουν αρκετά καλό

Hyundai Ioniq 5 Speeds Through The Moose Test With Style

 

  • Like 5
Δημοσ.
8 λεπτά πριν, teodor_ch είπε

Το ioniq 5 (που το έχω) έχει μεταξόνιο 3 μέτρα.

Είναι ΜΕΓΑΛΟ. Φαίνεται μικρότερο αλλά δεν είναι. 

Επειδή συγγενής έχει το Qashqai και τα είχαμε βάλει δίπλα δίπλα η διαφορά απο κοντά είναι μεγάλη. Ειδικά με τους 20" τροχούς...

Το ioniq 5 είναι σίγουρα μεγαλύτερο αυτοκίνητο απο το qashqai.

Αλλα συζηταγαμε το ground clearance και κατα ποσο το ionic 5 είναι hatchback ή crossover. 

Εμφανισιακα μου κανει περισσότερο σε μεγαλο hatchback κι είναι απο τους λογους που μου αρεσει σε σχεση με αλλα ηλεκτρικά που φερνουν σε crossover περισσότερο. 

Δημοσ.
1 ώρα πριν, teodor_ch είπε

Το ioniq 5 (που το έχω) έχει μεταξόνιο 3 μέτρα.

Είναι ΜΕΓΑΛΟ. Φαίνεται μικρότερο αλλά δεν είναι. 

Επειδή συγγενής έχει το Qashqai και τα είχαμε βάλει δίπλα δίπλα η διαφορά απο κοντά είναι μεγάλη. Ειδικά με τους 20" τροχούς...

Μέσα παίζεις ποδόσφαιρο στα πίσω καθίσματα. Είμαι 1.90 και μπορώ να κάτσω και στη θέση του οδηγού και απο πίσω να είμαι σταυροπόδι. 

Πάει όπου το πάς. Πήγαμε Παξούς και το χώσαμε εκεί που δεν χωρούσε (κυριολεκτικά ακουμπούσε δεξιά/αριστερά σε κλαδιά). Επειδή μένω επαρχία δε το μετανιώνω. Το απολαμβάνουμε καθημερινά. Μέσα στο Ηράκλειο Κρήτης δεν μπαίνω σε στενά (εκεί και με το golf είχα θέμα), μία φορά το έβαλα και πήγα παράνομα ένα τετράγωνο μονόδρομο γιατί δεν έβγαινε αλλιώς.

Δεν είναι για καθημερινή χρήση στην πόλη. Όχι ότι δεν το παίρνουμε για να πάμε Ηράκλειο. Αλλά αν έμενα Αθήνα δεν θα το διάλεγα για μέσα στην πόλη καθημερινά.

Απο κρατήματα επειδή το σύγκρινα με το golf που είναι άδικο είχα απογοητεύει στην αρχή αλλά τελικά φταίω εγώ που δεν έχω συνηθίσει να παίρνει τόσες κλίσεις. Τα πολλά άλογα στον πίσω άξονα θέλουν πολύ καλό χειρισμό...

Στα πολλά >>140 αρχίζει και γίνεται βάρκα. Όχι ότι δεν πάει αλλά δεν είναι golf 🤦‍♂️

Σε στροφιλίκια μπαίνει αλλά δε ξέρω ακόμα πόσο γιατί το φοβάμαι. Σίγουρα τσιμπάω λίγο το γκάζι στην κορυφή της στροφής για να γυρίσει πιο γρήγορα τη μούρη αλλά δεν το έχω μάθει όπως είχα μάθει το γκολφ. 

Το γκόλφ είχε απίστευτα προβλέψιμο χειρισμό. Ακόμα και με πολλά >>130 μπορούσες να το φέρεις στα όρια να φεύγει και ακόμα και τότε ήταν προβλέψιμο το γλίστρημα. Στο ioniq δε ξέρω ακόμα. Αν είχαμε πίστα στην Κρήτη θα το είχα βάλει...Μέχρι τώρα κάνω δοκιμές όπου βρίσκω ευκαιρία με 100% ασφάλεια που είναι ελάχιστες.

Επειδή το αμάξι είναι στημένο για άνεση θέλει αρκετό ζόρισμα. Μέχρι τώρα μου δείχνει ότι αντέχει πολύ μέχρι να αρχίσει να φεύγει. 

Υπάρχει και αυτό το τεστ που το βγάζουν αρκετά καλό

Hyundai Ioniq 5 Speeds Through The Moose Test With Style

 

Αν ήταν πιο σκληρο,μαζι τους 20ριδες θα σας τσακιζε σε κακους δρομους. Αν δεν εισαι γκαζοφονιας, που δεν θα έπαιρνες ουτως η αλλως κατι τετοιο, είναι στημενο σωστα για τη χρηση που το θες.

Δημοσ.
1 ώρα πριν, haHa είπε

Το ioniq 5 είναι σίγουρα μεγαλύτερο αυτοκίνητο απο το qashqai.

Αλλα συζηταγαμε το ground clearance και κατα ποσο το ionic 5 είναι hatchback ή crossover. 

Εμφανισιακα μου κανει περισσότερο σε μεγαλο hatchback κι είναι απο τους λογους που μου αρεσει σε σχεση με αλλα ηλεκτρικά που φερνουν σε crossover περισσότερο. 

Όντως φαίνεται σαν hatchback (με αναβολικά...). Αν μπείς μέσα βέβαια δε μπορείς να το πείς hatchback! 

29 λεπτά πριν, basilis_k6 είπε

Αν ήταν πιο σκληρο,μαζι τους 20ριδες θα σας τσακιζε σε κακους δρομους. Αν δεν εισαι γκαζοφονιας, που δεν θα έπαιρνες ουτως η αλλως κατι τετοιο, είναι στημενο σωστα για τη χρηση που το θες.

Ναί δεν διαφωνώ. Είναι πολύ καλά στημένο για τη χρήση που προορίζεται. Ίσως να το ήθελα πιο σκληρό αν είχα δρόμους για >130χλμ/ώρα αλλά μέχρι να φτιαχτεί ο ΒΟΑΚ θα έχουν μεγαλώσει τα παιδιά και δεν θα χρειάζομαι τόσο μεγάλο αμάξι 🙃

Δημοσ.
1 ώρα πριν, teodor_ch είπε

αλλά μέχρι να φτιαχτεί ο ΒΟΑΚ θα έχουν μεγαλώσει τα παιδιά και δεν θα χρειάζομαι τόσο μεγάλο αμάξι 🙃

μεχρι να φτιαχτει ο βοακ θα εχεις εγγονια 

Δημοσ.

Το να οδηγείς στην Κρήτη είναι από μόνο του πράξη ηρωισμού… τώρα το καλοκαίρι στο ηράκλειο συγκεκριμένα το πάρκινγκ στο Παγκράτι μοιάζει  παιχνιδάκι.. οι επιχειρήσεις πάρκινγκ κάνουν χρυσές δουλειές…

οσο για το βοακ έμαθα ότι σύμβουλος ασφαλείας είναι ο Τάκης πουρναρακης και θα τα φτιάξει όλα..

https://www.mononews.gr/auto/kriti-voak-ena-megalo-vima-gia-tin-odiki-asfaleia

τώρα για το ioniq εγώ με τα ίδια λεφτά θα έπαιρνα το Kia ev5 που έρχεται σύντομα 

https://carselectric.gr/kia-ev5-erchetai-evropi-me-aftonomia-850-chlm-ypsili-technologia-anesi-kai-asfaleia/

Δημοσ. (επεξεργασμένο)
9 ώρες πριν, Dante80 είπε

To συγκεκριμένο το αγαπώ ως γραμμή αν και επί της αρχής απεχθάνομαι τα SUV για πολλαπλούς λόγους. 

Νομίζω πως αυτό συμβαίνει γιατί αν και τεράστιο στο σουλούπι σου φέρνει περισσότερο για hatchback αντί για τζιποειδές. Μέχρι να το δεις από κοντά φυσικά, είναι σαν να πήρες ένα hatch και να το φούσκωσες κατά 25% προς όλες τις πλευρές. 

εγώ που το έχω δει από κοντά είναι αρκετά μαζεμένο σαν αυτοκίνητο. Πιστεύω ότι είναι από τα κορυφαία EV αυτοκίνητα. 

Επεξ/σία από chek2fire

Δημιουργήστε ένα λογαριασμό ή συνδεθείτε για να σχολιάσετε

Πρέπει να είστε μέλος για να αφήσετε σχόλιο

Δημιουργία λογαριασμού

Εγγραφείτε με νέο λογαριασμό στην κοινότητα μας. Είναι πανεύκολο!

Δημιουργία νέου λογαριασμού

Σύνδεση

Έχετε ήδη λογαριασμό; Συνδεθείτε εδώ.

Συνδεθείτε τώρα
  • Δημιουργία νέου...