satgrey Δημοσ. πριν από 14 ώρες Δημοσ. πριν από 14 ώρες https://www.caranddriver.gr/promo/arthro/episimo_h_nio_patise_ellada_me_pente_nea_montela_times_ekdoseis-7845552/ Τιμές στην Ελλάδα για την Nio και Firefly. Πολύ ακριβές οι τιμές αλλά ποιοτικά αυτοκίνητα. Άραγε θα φτιάξουν σταθμούς swap batteries,, δεν νομίζω να γίνουν στην Ελλάδα. 1
QuantumWanderer Δημοσ. πριν από 14 ώρες Δημοσ. πριν από 14 ώρες 3 ώρες πριν, Vasilisxd είπε Σοβαρή επιλογή και 45άρα δεν πάνε μαζί. Για να έχεις το ηλεκτρικό ως μοναδικό σου αμάξι, νομίζω 80+ είναι μονόδρομος. Οι μικρές μπαταρίες "κουράζουν" με τις συχνές φορτίσεις - αλλά και "κουράζονται" εάν δεν μπορείς καθημερινά να τηρείς το 20%-80%, που σε αφήνει ουσιαστικά με το 60% της μπαταρίας, δηλαδή για τη 45άρα να έχεις 150χλμ. Άλλο έγραψα. Ότι η μόνη σοβαρή επιλογή μέχρι τα 25000 ευρώ είναι το Atto 2, το οποίο έχει 45αρα. Όπως σωστά διατύπωσες, με 45αρα δεν υπάρχει άνεση αυτονομίας κλπ, οπότε αυτό ενισχύει την τοποθέτηση ότι δεν έχουμε ακόμα ηλεκτρικό για το «λαό», άρα αργούμε ακόμα.
malakudi Δημοσ. πριν από 14 ώρες Δημοσ. πριν από 14 ώρες 16 ώρες πριν, avacan23 είπε Το ηλεκτρικό crossover Zeekr 7X από την Geely Group, είναι διαθέσιμο για παραγγελία στην Ευρώπη στα 46.269 ευρώ.στην Ολλανδία, τη Σουηδία και τη Νορβηγία. Για Ολλανδία δεν ισχύει αυτό που γράφεις, 54000 έχει το RWD με την 75αρα και 57000 με την 100ρα. Η διαφορά είναι δηλαδή κυρίως στο ΦΠΑ (24% εδώ - 21% Ολλανδία). Η Νορβηγία δεν είναι στην ΕΕ, οπότε δεν επιβάλλει δασμούς στα κινέζικα - στην ΕΕ έχουμε 20% για την Geely. Σουηδία λίγο που έψαξα οι τιμές είναι 580000 και 630000 κορώνες - δηλαδή 52 και 56,5 χιλιάδες ευρώ
QuantumWanderer Δημοσ. πριν από 14 ώρες Δημοσ. πριν από 14 ώρες 3 ώρες πριν, teodor_ch είπε Αυτό ισχύει προφανώς για την τσέπη σου. 1) Αμάξια δεν πωλούνται μέχρι €25.000. 2) Τα ηλεκτρικά έχουν μικρότερο κόστος χρήσης οπότε πρέπει να τα συγκρίνεις με ακριβότερα θερμικά. 3) Τα specs των ηλεκτρικών είναι πολύ ψηλά οπότε πάλι συγκρίνονται με πανάκριβα θερμικά Χονδρικά υπάρχει μία διαφορά €5-6.000 υπέρ των ηλεκτρικών στην 5ετία (να μήν πώ παραπάνω). Πιάσε ένα ηλεκτρικό των €25.000 και βρές αντίστοιχο θερμικό να δείς πόσα πρέπει να δώσεις. Δεν κάνω συγκρίσεις. Βλέπω τί πουλάει στην ελληνική αγορά. Για να δούμε λίγο τις ταξινομήσεις πλέον. Έχει γίνει κύρια οικογενειακή κατηγορία η κατηγορία B-SUV, και μειώνεται όλο και πιο πολύ η ζήτηση για C και C-SUV segments. Ναι, όντως, υπάρχουν και άλλες τιμές, αλλά μιλάμε για το 10% του πληθυσμού που μπορεί να τις προσεγγίσει. Αυτοί κυρίως αγοράζουν αυτή τη στιγμή ηλεκτρικά (πέραν αυτών που πρόλαβαν τα Dolphin για οικονομία, στα 20000 ευρώ). Για να πας όμως σε σοβαρή διείσδυση μιας τεχνολογίας σε μια χώρα, πρέπει κάτι να γίνει προσιτό στη μεσαία τάξη. Οπότε μέχρι να γεμίσουμε επιλογές στα 20000-25000 στοιχειωδώς σοβαρών ηλεκτρικών (π.χ. όχι Stellantis προς το παρόν), έχουμε ακόμα δρόμο. Σπάει πλάκα η Toyota στους άλλους με τα υβριδικά, μέχρι νεωτέρας.
malakudi Δημοσ. πριν από 14 ώρες Δημοσ. πριν από 14 ώρες 14 ώρες πριν, avacan23 είπε Αλλά σε κάθε περίπτωση δεν έχει σημασία είναι πιο ακριβό από Tesla Y και sealion 7 οπότε θα πάει άπατο Το 7Χ με την 100αρα είναι ανώτερο τεχνολογικά αυτοκίνητο από το Model Y. 800V αρχιτεκτονική, CATL Qilin battery με φόρτιση 10-80% σε 10 λεπτά σε 1MW charger, 13 λεπτά σε κλασικό 400KW charger που έχουμε Ευρώπη. 2
EuphangeL Δημοσ. πριν από 13 ώρες Δημοσ. πριν από 13 ώρες Στις 11/8/2025 στις 5:47 ΜΜ, manolis940 είπε Ναι φυσικά πρέπει να δώσεις ένα ποσό για να αγοράσεις καινούργιο όμως αν έχεις δώσει ας πούμε 28Κ για να πάρεις ένα dolphin και το πουλήσεις 10Κ σε πέντε έτη είναι σαν να σου κόστισε 18Κ και όχι 37Κ που θα σου κοστίσει το επόμενο. Έχεις μια πολύ καλή προκαταβολή στην άκρη για το επόμενο. Τα 20Κ χιλιόμετρα δεν είναι πολλά, είναι normal και οι περισσότερες εταιρείες leasing σε χρεώνουν επιπλέον αν κάνεις παραπάνω. Έχω στην επιχείρηση μου επαγγελματικό χωρίς leasing και όλα τα έξοδα του μπαίνουν στην επιχείρηση. Έχει ο αδερφός μου και ο πατέρας μου επίσης το ίδιο. Έχω ακούσει ότι κάποιοι ΚΑΔ απαιτούν leasing η αλήθεια είναι ότι δεν έχω βρει κάτι συγκεκριμένο. Εκεί ίσως αν ισχύει κάτι τέτοιο τότε ναι είναι μία απ' τις υποπεριπτώσεις που το leasing θα σου βγάλει χρήματα. Ίσως βέβαια προσθέτοντας ένα ακόμη ΚΑΔ να το έλυνες αυτό το πρόβλημα. Σε γενικές γραμμές πάντως το leasing δεν αποτελεί καλύτερη επιλογή. Όσον αφορά την Instacar έχεις κάποια πιο οικονομική να δώσεις ένα παράδειγμα; Πχ το δικό σου; Τι αμάξι είναι από που το πήρες κτλ; Τσέκαρε εδώ
chek2fire Δημοσ. πριν από 11 ώρες Μέλος Δημοσ. πριν από 11 ώρες 2 ώρες πριν, satgrey είπε https://www.caranddriver.gr/promo/arthro/episimo_h_nio_patise_ellada_me_pente_nea_montela_times_ekdoseis-7845552/ Τιμές στην Ελλάδα για την Nio και Firefly. Πολύ ακριβές οι τιμές αλλά ποιοτικά αυτοκίνητα. Άραγε θα φτιάξουν σταθμούς swap batteries,, δεν νομίζω να γίνουν στην Ελλάδα. μπορεί τα συνεργεία τους να έχουν swap η οι αντιπροσωπείες αφού το υποστηρίζει η εταιρεία
dtk-386 Δημοσ. πριν από 10 ώρες Δημοσ. πριν από 10 ώρες 6 ώρες πριν, teodor_ch είπε Αυτό ισχύει προφανώς για την τσέπη σου. Ισχύει για την τσέπη πολλών. Σε άλλη χώρα ζεις? Μην ξαναλέμε τα ίδια γερασμένο στόλο και ότι βλέπουμε καινούριο να κυκλοφορεί είναι συνήθως leasing. Εγώ θαεωρώ ότι και τα 25 πλέον είναι απλησίαστα για πολύ πληθυσμό εκεί έξω.
Dante80 Δημοσ. πριν από 10 ώρες Δημοσ. πριν από 10 ώρες (επεξεργασμένο) 17 minutes ago, dtk-386 said: Ισχύει για την τσέπη πολλών. Σε άλλη χώρα ζεις? Μην ξαναλέμε τα ίδια γερασμένο στόλο και ότι βλέπουμε καινούριο να κυκλοφορεί είναι συνήθως leasing. Εγώ θαεωρώ ότι και τα 25 πλέον είναι απλησίαστα για πολύ πληθυσμό εκεί έξω. Τα δύο πρώτα μοντέλα σε πωλήσεις στην Ελλάδα φέτος είναι το Yaris Cross και το Peugeot 2008. Και τα δύο είναι οχήματα που κοστίζουν 24-25 στις εκδόσεις που φεύγουν. Εννοείται πως πολύ κόσμος σήμερα δεν έχει τα λεφτά για καινούριο αυτοκίνητο. Απλά να έχουμε και ρεαλιστικές προσδοκίες για το που βρίσκεται και που θα κινηθεί η αγορά. Δεν αναμένεται να δούμε φθηνότερα μοντέλα σε κάθε segment στο μέλλον, αλλά περιμένουμε να δούμε καλύτερα μοντέλα, και κυρίως, μεγαλύτερη ποικιλία και δυνατότητα επιλογής. Το 2010 αγόρασα το Toyota Auris 1.3 στα 15,5 χιλιάρικα, δλδ στα 22 χιλιάρικα σήμερα με τον πληθωρισμό. Τότε όμως, ο μισθός μου και το κόστος ζωής ήταν συγκριτικά καταφανώς καλύτερα από ότι τώρα. Δεν ακρίβυναν τόσο τα αμάξια, εμείς έχουμε φτωχοποιηθεί. Επεξ/σία πριν από 10 ώρες από Dante80 1
dtk-386 Δημοσ. πριν από 10 ώρες Δημοσ. πριν από 10 ώρες (επεξεργασμένο) 9 λεπτά πριν, Dante80 είπε Δεν ακρίβυναν τόσο τα αμάξια, εμείς έχουμε φτωχοποιηθεί. Σαφώς και εμείς έχουμε φτωχοποιηθεί. Αυτό λέω. Δεν ισχύει μόνο για την τσέπη του φίλου επάνω. Αλλά της πλειοψηφίας των ελλήνων. Μην βλέπετε τους 20 που γράφουν εδώ μέσα. Επεξ/σία πριν από 10 ώρες από dtk-386 2
teodor_ch Δημοσ. πριν από 7 ώρες Δημοσ. πριν από 7 ώρες 2 ώρες πριν, dtk-386 είπε Ισχύει για την τσέπη πολλών. Σε άλλη χώρα ζεις? Μην ξαναλέμε τα ίδια γερασμένο στόλο και ότι βλέπουμε καινούριο να κυκλοφορεί είναι συνήθως leasing. Εγώ θαεωρώ ότι και τα 25 πλέον είναι απλησίαστα για πολύ πληθυσμό εκεί έξω. Δεν με κατάλαβες. Εσύ μου λές ότι μέχρι 25.000 οι Έλληνες αγοράζουν καινούργια και απο εκεί και πάνω μόνο μεταχειρισμένα ή leasing. Εγώ σου λέω ότι για όλες τις τιμές υπάρχει και bev επιλογή μιλώντας προς το παρόν για όσους αγοράζουν καινούργια. Τυχαίες επιλογές... Qashqai φθηνότερο €29.990 (ψοφίμι, manual, βενζινάδικα, μικρότερο κλπ) Ioniq 5 φθηνότερο €36.500 Αν βάλεις και κόστος χρήσης για 5ετία (εφόσον φορτίζει κάποιος σπίτι του) το ηλεκτρικό συμφέρει. Καινούργια δεν αγοράζουν μόνο όσοι δεν έχουν λεφτά!!!!
manolis940 Δημοσ. πριν από 7 ώρες Δημοσ. πριν από 7 ώρες 5 ώρες πριν, EuphangeL είπε Τσέκαρε εδώ Σόρι αλλά δεν μπροώ να καταλάβω τι γράφεις που είναι το leasing και που είναι το αυτοκίνητο με την αγορά, πιο είναι το αυτοκίνητο της αγοράς και τα αρχικά δεδομένα. Αν έχεις όρεξη κάτσε και μάζεψε τα και κάνε μια σύγκριση. Ειδάλλως δεν πειράζει.
teodor_ch Δημοσ. πριν από 7 ώρες Δημοσ. πριν από 7 ώρες (επεξεργασμένο) Εδώ οι πωλήσεις το 2024 ανα μοντέλο. Εγώ δεν βλέπω μόνο αμάξια των <€25.000 Όλα αυτά είναι leasing? <D4E1EEE9EDEFECDEF3E5E9F220E5F0E9E2E1F4E9EAFEED20E1EDDC205365676D656E74202D20446563656D6265722032342E786C7378> 60% βλέπω ότι είναι τα leasing https://www.autoagora.gr/news/data/agora/To-Leasing-sto-60-twn-pwlhsewn-Einai-swsth-tash-h-to-thewreis-yperektimhmeno_275973.asp Επεξ/σία πριν από 7 ώρες από teodor_ch
Προτεινόμενες αναρτήσεις
Δημιουργήστε ένα λογαριασμό ή συνδεθείτε για να σχολιάσετε
Πρέπει να είστε μέλος για να αφήσετε σχόλιο
Δημιουργία λογαριασμού
Εγγραφείτε με νέο λογαριασμό στην κοινότητα μας. Είναι πανεύκολο!
Δημιουργία νέου λογαριασμούΣύνδεση
Έχετε ήδη λογαριασμό; Συνδεθείτε εδώ.
Συνδεθείτε τώρα