Προς το περιεχόμενο

Προτεινόμενες αναρτήσεις

Δημοσ. (επεξεργασμένο)
19 ώρες πριν, basilis_k6 είπε

πηραν τα καλα στοιχεια που ειδαν απο αλλους και ακουσαν και τους πελατες τους. 

εχουμε και λεμε, 4.11μ, κινηση εμπρος, 2 μοτερ, 130-211hp, 2 μπαταριες 38.5-56(not sure yet), top speed 175km (not sure yet)

χωροι, επιτελους καποιος αντεγραψε το πουμα, 450 πισω μαζι με το box αν δεν κανω λαθος, 38 κατω απο τα πισω καθισματα και 25 frunk

φυσικοι διακοπτες hvac ΚΑΙ στο τιμονι!, εσωτερικο αντιγραφη απο skoda (το καλυτερο εως τωρα) με μικρη οθονη οδηγου και μεγαλυτερη αλλα κοντα σου οθονη info. απλη γραμμη στο εσωτερικο εμπρος με μπολικο χωρο για πραγματα χωρις φανφαρες. επιλογεας ταχυτητων σε paddle σαν το inster και volume knob. Με πολυ χωρο επιβατων μπρος και πισω. καλο ανοιγμα πορτας πισω, οχι σαν toyota..., μπολικο παραθυρο για τους πισω, οχι σαν puma...

μπορει να κουβαλησει πισω ποδηλατο εως 75kg (πολυ καλο αυτο)

κλασσικη φορτιση 11ac + dc μαλλον 100αρα? 22 λεπτα λεει 10-80. 

range 300-420 αναλογα τη μπαταρια. ξεκιναει απο περιπου 28κ με την μικρη μπαταρια (confirmed)

id polo btw λενε ξεκιναει απο 22!

αρνητικα για μενα μεχρι τωρα μονο το ηλιθιο τιμονι (στο πολο ειδα στρογγυλο) και η μικρη μπαταρια ειναι μαλλον πολυ μικρη. ομως αν εχει κανει κανα μαγικο η vw και βγαζει πολη 11-12 kw/100 πιανει ευκολα τα 300χλμ. 

φοβαμαι κλασσικα τα εξτρα τους. μπορει αυτα που θα προσθεσεις για να γινει κανονικο αμαξι να το πανε στα 35+

το πανε ομως πολυ πολυ πολυ καλα. 

edit: numbers και launch date λιγο μετα το καλοκαιρι.

 Πολυ καλη περίπτωση, αλλα 28.000€ για 38αρα μπαταρια σε b-suv(που το παιρνουν οικογένειες και για ταξίδια) είναι αρκετά. 

Ας ελπισουμε οτι αυτο με την 56αρα δεν θα είναι πολυ ακριβοτερο.

38αρα μπαταρια σημαινει 200χλμ αυτονομια, δηλαδη σταση καθε 150χλμ σε ταξιδι. 

Επεξ/σία από haHa
  • Like 2
  • Απαντ. 2,9k
  • Δημ.
  • Τελ. απάντηση

Συχνή συμμετοχή στο θέμα

Δημοσ.

Δυστηχως δεν είχαμε έκθεση φέτος στην Αθηνα να βλέπαμε όλα αυτά τα καινούργια ηλετρικά από κοντά

 

Δημοσ.
5 hours ago, haHa said:

38αρα μπαταρια σημαινει 200χλμ αυτονομια, δηλαδη σταση καθε 150χλμ σε ταξιδι. 

Ειναι κακη επιλογη να βαλουν τοσο μικρη μπαταρια. Δεν καταλαβαινω γιατι πυροβολουν τα ποδια τους εκει στη VW καθε φορα με τις επιλογες τους . Οι επιλογες στην μπαταρια θα επρεπε να ηταν +10kwh τουλαχιστον.

  • Like 3
Δημοσ.
39 λεπτά πριν, chek2fire είπε

Δυστηχως δεν είχαμε έκθεση φέτος στην Αθηνα να βλέπαμε όλα αυτά τα καινούργια ηλετρικά από κοντά

 

Τα ευρωπαϊκά ηλεκτρικά δεν υπάρχουν σε αυτή την έκθεση; 

Πάντως ενδιαφέρομαι τον τελευταίο καιρό για van και τα Maxus φαίνονται οκ αν από εξοπλισμό αλλά κρύβουν τιμές. Ειδικά στο eD5 δεν βρήκα καμιά πληροφορία . Έχει κάποιος ψαχτεί με την αγορά van και να δει μερικά από κοντά να μας δώσει μερικές απόψεις; Διότι εδώ στην Κρήτη έμπορο με ηλεκτρικά δεν έχω για να δω κάποιο. 

Δημοσ.
33 λεπτά πριν, gbras είπε

Ειναι κακη επιλογη να βαλουν τοσο μικρη μπαταρια. Δεν καταλαβαινω γιατι πυροβολουν τα ποδια τους εκει στη VW καθε φορα με τις επιλογες τους . Οι επιλογες στην μπαταρια θα επρεπε να ηταν +10kwh τουλαχιστον.

Γιατι ολος ο κοσμος μιλαει για το ηλεκτρικο των 25κ που περιμένει καποτε να έρθει. Ολοι τωρα προσπαθούν να φτασουν σε αυτο το σημειο. Αν ειχε μεγαλυτερη θα ηταν αυτοματως 30κ χωρις να προσθεσεις τιποτα αλλο. Μαρκετινγκ ειναι πιο πολυ, δεν θα κανει πωλησεις απλα κανει τιτλο.

Βεβαια σημασια εχει ποσα χλμ βγαζει γιατι αν με καποιο μαγικο τροπο βλεπει πολη 300 απο 80% σε 10% τοτε μια χαρα ειναι. Εθνικη θα ξεφτιλιζεται αλλα δεν εχει σημασία. Κατσε να δουμε τιμη πολο.

Δημοσ. (επεξεργασμένο)
20 λεπτά πριν, basilis_k6 είπε

το ηλεκτρικο των 25κ

Μιλάμε για καινοτόμο αυτοκίνητο που με τιμές 2007 θα είχε 18 χιλιάδες, αν συνυπολογίσεις κάτι πληθωρισμούς. Το 2007 δεν θυμάμαι να έπαιρνες καινοτομίες με 18 χιλιάρικα, άρα δεν ξέρω τι ακριβώς περιμένουμε.

Το ότι οι μισθοί δεν έχουν ακολουθήσει ούτε τον πληθωρισμό είναι το πρόβλημα.

Επεξ/σία από cmaniac
Δημοσ.
17 λεπτά πριν, cmaniac είπε

Μιλάμε για καινοτόμο αυτοκίνητο που με τιμές 2007 θα είχε 18 χιλιάδες, αν συνυπολογίσεις κάτι πληθωρισμούς. Το 2007 δεν θυμάμαι να έπαιρνες καινοτομίες με 18 χιλιάρικα, άρα δεν ξέρω τι ακριβώς περιμένουμε.

Το ότι οι μισθοί δεν έχουν ακολουθήσει ούτε τον πληθωρισμό είναι το πρόβλημα.

2007?

το 2018 με 20κ επερνες καροκ! https://www.caranddriver.gr/review/arthro/dokimazoume_to_neo_skoda_karoq_1_0_tsi_116_ps-7722467/

το καμικ ηταν 14 νομιζω. 

δεν υπαρχει καινοτομια, απλα ειναι ηλεκτρικο. τεχνολογια ναι, κυριως αχρηστα adas δηλαδη. τα 25 δεν ειναι τυχαιο νουμερο, απο εκει και πανω χανει απο τα υβριδικα. το πολο με 50αρα πρεπει να φτασει εκει στη βασικη εκδοση.

 

Δημοσ.
49 minutes ago, basilis_k6 said:

Γιατι ολος ο κοσμος μιλαει για το ηλεκτρικο των 25κ που περιμένει καποτε να έρθει. Ολοι τωρα προσπαθούν να φτασουν σε αυτο το σημειο. Αν ειχε μεγαλυτερη θα ηταν αυτοματως 30κ χωρις να προσθεσεις τιποτα αλλο. Μαρκετινγκ ειναι πιο πολυ, δεν θα κανει πωλησεις απλα κανει τιτλο.

Βεβαια σημασια εχει ποσα χλμ βγαζει γιατι αν με καποιο μαγικο τροπο βλεπει πολη 300 απο 80% σε 10% τοτε μια χαρα ειναι. Εθνικη θα ξεφτιλιζεται αλλα δεν εχει σημασία. Κατσε να δουμε τιμη πολο.

Με τις μπαταριες να εχουν πεσει κατω απο 50$ η kwh δεν βλεπω τον λογο να ανεβει η τιμη δηλαδη 10kwh παραπανω στο εργοστασιο θα πρεπει να κοστιζουν 500$ η κατι παραπανω.  Το θεμα ειναι οτι στην ευρωπη αυτοκινητα αυτου του μεγεθους τα εχουμε για ταξιδια οχι μονο για την πολη και τα περιχωρα..

  • Like 2
Δημοσ.
3 λεπτά πριν, gbras είπε

Με τις μπαταριες να εχουν πεσει κατω απο 50$ η kwh δεν βλεπω τον λογο να ανεβει η τιμη δηλαδη 10kwh παραπανω στο εργοστασιο θα πρεπει να κοστιζουν 500$ η κατι παραπανω.  Το θεμα ειναι οτι στην ευρωπη αυτοκινητα αυτου του μεγεθους τα εχουμε για ταξιδια οχι μονο για την πολη και τα περιχωρα..

αυτη η τιμη μπορει να ειναι μονο στην κινα και μονο για την φθηνοτερη μπαταρια. σε καθε περιπτωση δυστυχως οι κατασκευαστες την μπαταρια την κοστολογουν 2-3κ ανα 10kwh.

πχ

Elroq 50: 34.500€ 
Elroq 60: 38.900€
Elroq 85: 44.900€ 

αν βγαλεις τον φπα καπου τοσο ανεβαινει ανα 10kwh

Δημοσ.
1 ώρα πριν, basilis_k6 είπε

κυριως αχρηστα adas δηλαδη.

Όχι ρε παιδιά και άχρηστα τα ADAS. Δηλαδή αν σου πεταχτεί ένα παιδάκι πίσω από ένα αμάξι μέσα στην πόλη θα ανταποκριθείς πιστεύεις καλύτερα απ' ότι τα ADAS του αυτοκινήτου σου; 

Πέραν απ' ότι θα σωθεί το παιδάκι ή θα έχει ελαφρύτερα τραύματα καθώς θα χτυπήσει με μικρότερη ταχύτητα το αμάξι πάνω του λόγο της πρόωρης και πιο αποτελεσματικής πέδησης, ακόμα και αν δεν νοιάζεσαι γι αυτό θα σου γλιτώσει δικαστήρια που μπορεί να φτάνουν και τα 10 χρόνια. 

  • Like 2
Δημοσ. (επεξεργασμένο)
27 λεπτά πριν, manolis940 είπε

Όχι ρε παιδιά και άχρηστα τα ADAS. Δηλαδή αν σου πεταχτεί ένα παιδάκι πίσω από ένα αμάξι μέσα στην πόλη θα ανταποκριθείς πιστεύεις καλύτερα απ' ότι τα ADAS του αυτοκινήτου σου; 

Πέραν απ' ότι θα σωθεί το παιδάκι ή θα έχει ελαφρύτερα τραύματα καθώς θα χτυπήσει με μικρότερη ταχύτητα το αμάξι πάνω του λόγο της πρόωρης και πιο αποτελεσματικής πέδησης, ακόμα και αν δεν νοιάζεσαι γι αυτό θα σου γλιτώσει δικαστήρια που μπορεί να φτάνουν και τα 10 χρόνια. 

Στη θεωρία. Στην πράξη μια δουλεύει, δέκα δε δουλεύει (της VW). Συν ghost braking, συν να μην έχεις τον ήλιο αντίθετα, συν το lane assist ακολουθεί τις ραφές στην άσφαλτο αντί για τις γραμμές κ.α.

Επεξ/σία από majunior
  • Like 1
Δημοσ.
3 ώρες πριν, basilis_k6 είπε

Βεβαια σημασια εχει ποσα χλμ βγαζει γιατι αν με καποιο μαγικο τροπο βλεπει πολη 300 απο 80% σε 10% τοτε μια χαρα ειναι. Εθνικη θα ξεφτιλιζεται αλλα δεν εχει σημασία. Κατσε να δουμε τιμη πολο.

Απο 10% σε 80%, ειναι 70%. Το 70% της 38αρας μπαταριας ειναι 0.7*38= 26.6kWh.
Για να βγαλει 300χλμ με 26.6kWh, θελει 26.6/3 = 8.85kWh/100km που δεν υπαρχει περιπτωση να το καταφερει σε B-Suv, ειδικα η VW.

Aν το καταφερει, τοτε βαζει και μια 80αρα μπαταρια και θα εχει 1000χλμ αυτονομια εντος πολης και θα τελειωσει τον ανταγωνισμο. Δεν υπαρχουν τετοιες καταναλωσεις.

  • Like 3
Δημοσ.
2 ώρες πριν, manolis940 είπε

Όχι ρε παιδιά και άχρηστα τα ADAS. Δηλαδή αν σου πεταχτεί ένα παιδάκι πίσω από ένα αμάξι μέσα στην πόλη θα ανταποκριθείς πιστεύεις καλύτερα απ' ότι τα ADAS του αυτοκινήτου σου; 

Πέραν απ' ότι θα σωθεί το παιδάκι ή θα έχει ελαφρύτερα τραύματα καθώς θα χτυπήσει με μικρότερη ταχύτητα το αμάξι πάνω του λόγο της πρόωρης και πιο αποτελεσματικής πέδησης, ακόμα και αν δεν νοιάζεσαι γι αυτό θα σου γλιτώσει δικαστήρια που μπορεί να φτάνουν και τα 10 χρόνια. 

θα τα κλεισω εχει δεν εχει. 

1 ώρα πριν, haHa είπε

Απο 10% σε 80%, ειναι 70%. Το 70% της 38αρας μπαταριας ειναι 0.7*38= 26.6kWh.
Για να βγαλει 300χλμ με 26.6kWh, θελει 26.6/3 = 8.85kWh/100km που δεν υπαρχει περιπτωση να το καταφερει σε B-Suv, ειδικα η VW.

Aν το καταφερει, τοτε βαζει και μια 80αρα μπαταρια και θα εχει 1000χλμ αυτονομια εντος πολης και θα τελειωσει τον ανταγωνισμο. Δεν υπαρχουν τετοιες καταναλωσεις.

αν ειναι linear το ποσοστο ναι. δεν περιμενω να βγαζει 300 γιαυτο ειπα "μαγικο" τροπο. 

Δημοσ. (επεξεργασμένο)

Μιας και μιλήσαμε για καταναλώσεις, ας θέσουμε κάποιες τυπικές τιμές βάσει φυσικής.

Πάντα σε ανοικτό δρόμο και με σταθερή ταχύτητα, ώστε να είναι τίμιες οι συγκρίσεις. Από κει και πέρα, αν ένα αυτοκίνητο είναι καλύτερο, όσον αφορά την κατανάλωση, στον ανοικτό δρόμο από ένα άλλο, τότε θα είναι καλύτερο και εντός πόλης.

Χρησιμοποιώντας τυπικές τιμές για ένα μεσαίο αυτοκίνητο, Cd 0.25, A 2.5 m^2 με 100-110 km/h η κατανάλωση είναι περίπου 15 kWh -και δε γίνεται να είναι πολύ παρακάτω ούτε για τον θεό: https://ecomodder.com/forum/tool-aero-rolling-resistance.php

H Tesla μόνο το τερματίζει στο Model 3, με Cd 0.22 και A (frontal area) 2.2 m^2, γι' αυτό δεν παίζεται στην κατανάλωση στον αυτοκινητόδρομο, που μπορεί να αγγίζει και τo 13 kWh / 100 km, πηγαίνοντας εκεί με 100-110 km/h. Σημαντικά χαμηλότερη κατανάλωση δε γίνεται να δούμε με τίποτα.

Ένας χοντρικός κανόνας είναι ότι με ταχύτητα εκεί στα 100 km/h, πάνω/κάτω καίμε 15 kWh / 100 km. Αν κάποιο αμάξι είναι πιο παντόφλα, τότε τείνει προς τις 20 kWh / 100 km.

Επεξ/σία από lvrysis
  • Like 1

Δημιουργήστε ένα λογαριασμό ή συνδεθείτε για να σχολιάσετε

Πρέπει να είστε μέλος για να αφήσετε σχόλιο

Δημιουργία λογαριασμού

Εγγραφείτε με νέο λογαριασμό στην κοινότητα μας. Είναι πανεύκολο!

Δημιουργία νέου λογαριασμού

Σύνδεση

Έχετε ήδη λογαριασμό; Συνδεθείτε εδώ.

Συνδεθείτε τώρα

  • Δημιουργία νέου...