QuantumWanderer Δημοσ. πριν από 15 ώρες Δημοσ. πριν από 15 ώρες Skoda Epiq, έρχεται το 2026, για να δούμε. Ανεβαίνει ο ανταγωνισμός. https://www.gocar.gr/news/feed/51430,SUV_25000_fernei_to_2026_h_Skoda.html 1
haHa Δημοσ. πριν από 14 ώρες Δημοσ. πριν από 14 ώρες (επεξεργασμένο) 1 ώρα πριν, lvrysis είπε Μιας και μιλήσαμε για καταναλώσεις, ας θέσουμε κάποιες τυπικές τιμές βάσει φυσικής. Πάντα σε ανοικτό δρόμο και με σταθερή ταχύτητα, ώστε να είναι τίμιες οι συγκρίσεις. Από κει και πέρα, αν ένα αυτοκίνητο είναι καλύτερο, όσον αφορά την κατανάλωση, στον ανοικτό δρόμο από ένα άλλο, τότε θα είναι καλύτερο και εντός πόλης. Δεν είναι κανονας αυτο. Δυο δυναμεις επιβραδυνουν το αυτοκίνητο: αντίσταση κυλισης και αντισταση αεροδυναμικης. Στις χαμηλές ταχύτητες σταματα να παιζει μεγαλο ρολο η αεροδυναμικη(η αντισταση αεροδυναμικης είναι χαμηλη) και η βασικη δυναμη που πρεπει να κερδισει ενα αυτοκινητο για να κινηθει ειναι η αντίσταση κυλισης. Σε αυτην την περίπτωση παιζει μεγαλο ρολο το βαρος του αυτοκινήτου(με παρομοια ελαστικα και πιεσεις) . Δυο ακραία παραδειγματα: ενα dolphin surf μπορει να εχει μικροτερη καταναλωση στην πολη απο ενα tesla model 3 long range, αλλα το model 3 λογω αεροδυναμικης θα εχει μικροτερη καταναλωση στον αυτοκινητοδρομο με 120km/h. Τελος, συγκεκριμένα για τα ηλεκτρικα, στην κινηση στην πολη παιζει μεγαλο ρολο η ρύθμιση του regen, κατι που δεν επηρεάζει κατα την στον αυτοκινητοδρομο. 1 ώρα πριν, basilis_k6 είπε αν ειναι linear το ποσοστο ναι. Τι εννοείς; Εχεις δει ηλεκτρικο που δεν εχει linear καταναλωση(πχ στο 90% και στο 20%) σε ιδιες συνθηκες; Ενεργεια παιρνει, δηλαδη kwh, ειναι agnostic του τι ποσοστο εχει η μπαταρία. Επεξ/σία πριν από 14 ώρες από haHa
basilis_k6 Δημοσ. πριν από 14 ώρες Δημοσ. πριν από 14 ώρες 25 λεπτά πριν, haHa είπε Τι εννοείς; Εχεις δει ηλεκτρικο που δεν εχει linear καταναλωση(πχ στο 90% και στο 20%) σε ιδιες συνθηκες; Ενεργεια παιρνει, δηλαδη kwh, ειναι agnostic του τι ποσοστο εχει η μπαταρία. στο reddit εχω διαβασει για μοντελα που πεφτουν πιο αργα απο το 100 στο 90 και καποια που κατω απο 10-15 πεφτουν πολυ πολυ αργα, αυτο υποθετω ειναι επιτηδες για να μην μεινεις απο μπαταρια. idk if true or not
haHa Δημοσ. πριν από 14 ώρες Δημοσ. πριν από 14 ώρες (επεξεργασμένο) 4 λεπτά πριν, basilis_k6 είπε στο reddit εχω διαβασει για μοντελα που πεφτουν πιο αργα απο το 100 στο 90 και καποια που κατω απο 10-15 πεφτουν πολυ πολυ αργα, αυτο υποθετω ειναι επιτηδες για να μην μεινεις απο μπαταρια. idk if true or not Τοτε απλα δεν εχουν σωστη μετρηση ποσοστου. Οπως και να εχει, το 70% μιας 38αρας μπαταρίας ειναι 26.6kWh, δηλαδη φορτιση ανα ~150km(ή ανα ~200km για κίνηση στην πολη). Επεξ/σία πριν από 14 ώρες από haHa
basilis_k6 Δημοσ. πριν από 13 ώρες Δημοσ. πριν από 13 ώρες 29 λεπτά πριν, haHa είπε Τοτε απλα δεν εχουν σωστη μετρηση ποσοστου. Οπως και να εχει, το 70% μιας 38αρας μπαταρίας ειναι 26.6kWh, δηλαδη φορτιση ανα ~150km(ή ανα ~200km για κίνηση στην πολη). μικρότερη του ρ5 που ομως ειναι πιο χαμηλο, λογικα πιο ελαφρυ και συμφωνα με τα reviews εχει πολυ χαμηλη καταναλωση. λενε οτι στην πολη η 40αρα τα βλεπει τα 300κμ 100-0%. τα 200 ειναι πολυ λιγα, ας ελπισουμε οτι βλεπει 10αρια ωστε το 70% να ειναι 250 πολη.
avacan23 Δημοσ. πριν από 13 ώρες Δημοσ. πριν από 13 ώρες Mετά την bmw iΧ3 απαντάει η mercedes καταιγισμός νέων μοντέλων έρχονται Ελλάδα στους επόμενους μήνες και κάνουν την επιλογή της ηλεκτροκίνησης πολύ δελεαστική. Η Škoda παρουσιάζει το Epiq, ένα πλήρως ηλεκτρικό SUV πόλης, με μινιμαλιστικό σχεδιασμό, προηγμένες τεχνολογίες και αυτονομία έως 425 χλμ. Η Leapmotor με το B05, το B10 μέσω του δικτύου της Stellantis με τιμές >30.000 ευρώ. Deepal S07 θα είναι και το πρώτο μοντέλο της Changan που θα έρθει στη χώρα μας το Φθινόπωρο, το οποίο είναι ένα 100% ηλεκτρικό crossover μήκους 4,75 μέτρων, με μέγιστη ισχύς 217 ίππων και αυτονομία κατά WLTP με μια φόρτιση 475 χιλιομέτρων. R4 E-Tech με αυτονομία έως 400 χιλιομέτρων,
lvrysis Δημοσ. πριν από 12 ώρες Δημοσ. πριν από 12 ώρες (επεξεργασμένο) 11 hours ago, haHa said: Δεν είναι κανονας αυτο. Δυο δυναμεις επιβραδυνουν το αυτοκίνητο: αντίσταση κυλισης και αντισταση αεροδυναμικης. Στις χαμηλές ταχύτητες σταματα να παιζει μεγαλο ρολο η αεροδυναμικη(η αντισταση αεροδυναμικης είναι χαμηλη) και η βασικη δυναμη που πρεπει να κερδισει ενα αυτοκινητο για να κινηθει ειναι η αντίσταση κυλισης. Σε αυτην την περίπτωση παιζει μεγαλο ρολο το βαρος του αυτοκινήτου(με παρομοια ελαστικα και πιεσεις) . Δυο ακραία παραδειγματα: ενα dolphin surf μπορει να εχει μικροτερη καταναλωση στην πολη απο ενα tesla model 3 long range, αλλα το model 3 λογω αεροδυναμικης θα εχει μικροτερη καταναλωση στον αυτοκινητοδρομο με 120km/h. Τελος, συγκεκριμένα για τα ηλεκτρικα, στην κινηση στην πολη παιζει μεγαλο ρολο η ρύθμιση του regen, κατι που δεν επηρεάζει κατα την στον αυτοκινητοδρομο. Τι εννοείς; Εχεις δει ηλεκτρικο που δεν εχει linear καταναλωση(πχ στο 90% και στο 20%) σε ιδιες συνθηκες; Ενεργεια παιρνει, δηλαδη kwh, ειναι agnostic του τι ποσοστο εχει η μπαταρία. Ναι, ισχύει και προφανώς υπάρχει και το rolling resistance αλλά είναι ψιλοαδιάφορη ποσότητα γιατί σχεδόν όλα τα οχήματα ανταποκρίνονται το ίδιο (καλά). Πχ ακόμα και το model 3 έχει χαμηλότερη κατανάλωση από το surf ακόμη και εντός πόλης (και ενώ είναι, πόσο είναι, 400 κιλά πιο βαρύ): https://ev-database.org/car/3186/Tesla-Model-3-RWD https://ev-database.org/car/3193/BYD-DOLPHIN-SURF-30-kWh-Active Επίσης το regen, σε όλα τα αυτοκίνητα πρέπει να αποδίδει (και αποδίδει) καλά. Επεξ/σία πριν από 3 ώρες από lvrysis 1
Προτεινόμενες αναρτήσεις
Δημιουργήστε ένα λογαριασμό ή συνδεθείτε για να σχολιάσετε
Πρέπει να είστε μέλος για να αφήσετε σχόλιο
Δημιουργία λογαριασμού
Εγγραφείτε με νέο λογαριασμό στην κοινότητα μας. Είναι πανεύκολο!
Δημιουργία νέου λογαριασμούΣύνδεση
Έχετε ήδη λογαριασμό; Συνδεθείτε εδώ.
Συνδεθείτε τώρα