cmaniac Δημοσ. πριν από 4 ώρες Δημοσ. πριν από 4 ώρες Θυμίζω τι έκανε μια "μεγάλη κινέζικη αυτοκινητοβιομηχανία" για να φουσκώσει τις πωλήσεις της Chinese Auto Industry Uses Scam To Inflate Vehicle Sales Numbers - autoevolution
basilis_k6 Δημοσ. πριν από 4 ώρες Δημοσ. πριν από 4 ώρες 21 λεπτά πριν, QuantumWanderer είπε Το Skoda Elroq, που συζητούσαμε παραπάνω και είπαν κάποιοι ότι δεν έχει καμία τύχη, έχει πάει πολύ δυνατά και είναι μέσα στη δεκάδα. Εξαιρετικές επιδόσεις πωλήσεων, παρά τη μη ανταγωνιστική του τιμή. Αυτό κάτι λέει από μόνο του. Στην οποία δεκάδα δεν υπάρχει κανένα μοντέλο BYD. Σημαντική σημείωση. Τέλος, να σημειώσω ότι αυτά τα γράφω αποκλειστικά για να έχουμε τα απλά νούμερα και να μην γράφουμε αφηγήματα περί πωλήσεων, που δεν ανταποκρίνονται στην πραγματικότητα. Τα νούμερα είναι σαφή. στην ευρωπη εχουν finance που στα ηλεκτρικα μπορει να βρεις σε κουφες τιμες. επισης εχουν φοβερες εκπτωσεις. αντιμετωπιζουν τα αμαξια σαν ρουχα, τελος σεζον, εκπτωσεις κτλ. εδω εχουμε τιμη καταλογου ανεγγιχτη για 5 χρονια. ελλαντα
jimmy1966 Δημοσ. πριν από 2 ώρες Δημοσ. πριν από 2 ώρες 2 ώρες πριν, QuantumWanderer είπε Ναι, αν δούμε μόνο τα τεχνικά χαρακτηριστικά και την τιμή ευρύτερα σαν εύρος, ναι. Μόνο που υπάρχουν κι άλλοι παράμετροι αγοράς για πολλούς, από ό,τι φαίνεται και γι' αυτό δεν πουλάει μόνο η Tesla. (θα παραθέσω κάποια νούμερα που βρήκα παρακάτω) Στην Ελλάδα, ένας λόγος που δεν πουλάει η Tesla εκτός Αθήνας και Θεσσαλονίκης, είναι η απουσία υποστήριξης με κάθετη μονάδα ή mobile service. Δεν λέω αν συμφωνώ ή διαφωνώ, απλά η υποστήριξη είναι ένας σημαντικός λόγος για πολλούς. Τα 5000-7000 που μερικές φορές αναφέρουμε ως αμελητέα διαφορά ότι «με άλλα τόσα παίρνεις το τάδε», δεν είναι. Μπορεί κάποιος να μην έχει να δώσει τη διαφορά και να μη θέλει κιόλας μεγάλη μπαταρία ή το Χ χαρακτηριστικό. Είναι πιο ολοκληρωμένο το πιο ακριβό τάδε; Κάποιες φορές ναι, αλλά απουσία χρημάτων, καμία αγορά δεν γίνεται. Ο καθένας όπου φτάνει η δυνατότητά του. Τα νούμερα των πωλήσεων στην Ευρώπη, δεν συμφωνούν με αυτή την ανάλυση περί «μη λόγων ύπαρξης». https://autovista24.autovistagroup.com/news/europes-best-selling-evs-in-2025-so-far/ Στο πρώτο εξάμηνο του 2025 έχουν πολύ ενδιαφέρον οι πωλήσεις ηλεκτρικών στην Ευρώπη. Το Tesla Model Y είναι μακράν το πρώτο μοντέλο, χωρίς να πλησιάζει δεύτερο. Το Tesla Model 3 πουλάει το ίδιο με το VW ID4. Το οποίο ούτε εγώ θα το περίμενα, αλλά συμβαίνει. Άρα υπάρχει λόγος ύπαρξης για άλλους εκτός Tesla. Το Skoda Elroq, που συζητούσαμε παραπάνω και είπαν κάποιοι ότι δεν έχει καμία τύχη, έχει πάει πολύ δυνατά και είναι μέσα στη δεκάδα. Εξαιρετικές επιδόσεις πωλήσεων, παρά τη μη ανταγωνιστική του τιμή. Αυτό κάτι λέει από μόνο του. Στην οποία δεκάδα δεν υπάρχει κανένα μοντέλο BYD. Σημαντική σημείωση. Τέλος, να σημειώσω ότι αυτά τα γράφω αποκλειστικά για να έχουμε τα απλά νούμερα και να μην γράφουμε αφηγήματα περί πωλήσεων, που δεν ανταποκρίνονται στην πραγματικότητα. Τα νούμερα είναι σαφή. Δεκτο,αλλα απο θεμα υποστηριξης η Tesla εχει mobile service.Αλλωστε ,και επειδη μενω επαρχια,αρκετα μακρυα απο Αθηνα-Θεσσαλονικη,ειναι πολυ δυσκολο να βρεις υποστηριξη επισημη στο νομο σου για παρα πολλες μαρκες αυτοκινητων,ηλεκτρικα και θερμικα.Οποτε δεν ειναι απαγορευτικο για καποιον υποψηφιο αγοραστη αυτο.Προσωπικα θα περιμενα οι Ευρωπαικες και οι Κινεζικες εταιρίες να εχουν ανταγωνιστικότερες τιμες,πάντως,μιας και ποτε δεν θα μπορεσουν τεχνολογικα να φτασουν την Tesla.
lvrysis Δημοσ. πριν από 2 ώρες Δημοσ. πριν από 2 ώρες 2 hours ago, QuantumWanderer said: Ναι, αν δούμε μόνο τα τεχνικά χαρακτηριστικά και την τιμή ευρύτερα σαν εύρος, ναι. Μόνο που υπάρχουν κι άλλοι παράμετροι αγοράς για πολλούς, από ό,τι φαίνεται και γι' αυτό δεν πουλάει μόνο η Tesla. (θα παραθέσω κάποια νούμερα που βρήκα παρακάτω) Στην Ελλάδα, ένας λόγος που δεν πουλάει η Tesla εκτός Αθήνας και Θεσσαλονίκης, είναι η απουσία υποστήριξης με κάθετη μονάδα ή mobile service. Δεν λέω αν συμφωνώ ή διαφωνώ, απλά η υποστήριξη είναι ένας σημαντικός λόγος για πολλούς. Τα 5000-7000 που μερικές φορές αναφέρουμε ως αμελητέα διαφορά ότι «με άλλα τόσα παίρνεις το τάδε», δεν είναι. Μπορεί κάποιος να μην έχει να δώσει τη διαφορά και να μη θέλει κιόλας μεγάλη μπαταρία ή το Χ χαρακτηριστικό. Είναι πιο ολοκληρωμένο το πιο ακριβό τάδε; Κάποιες φορές ναι, αλλά απουσία χρημάτων, καμία αγορά δεν γίνεται. Ο καθένας όπου φτάνει η δυνατότητά του. Τα νούμερα των πωλήσεων στην Ευρώπη, δεν συμφωνούν με αυτή την ανάλυση περί «μη λόγων ύπαρξης». https://autovista24.autovistagroup.com/news/europes-best-selling-evs-in-2025-so-far/ Στο πρώτο εξάμηνο του 2025 έχουν πολύ ενδιαφέρον οι πωλήσεις ηλεκτρικών στην Ευρώπη. Το Tesla Model Y είναι μακράν το πρώτο μοντέλο, χωρίς να πλησιάζει δεύτερο. Το Tesla Model 3 πουλάει το ίδιο με το VW ID4. Το οποίο ούτε εγώ θα το περίμενα, αλλά συμβαίνει. Άρα υπάρχει λόγος ύπαρξης για άλλους εκτός Tesla. Το Skoda Elroq, που συζητούσαμε παραπάνω και είπαν κάποιοι ότι δεν έχει καμία τύχη, έχει πάει πολύ δυνατά και είναι μέσα στη δεκάδα. Εξαιρετικές επιδόσεις πωλήσεων, παρά τη μη ανταγωνιστική του τιμή. Αυτό κάτι λέει από μόνο του. Στην οποία δεκάδα δεν υπάρχει κανένα μοντέλο BYD. Σημαντική σημείωση. Τέλος, να σημειώσω ότι αυτά τα γράφω αποκλειστικά για να έχουμε τα απλά νούμερα και να μην γράφουμε αφηγήματα περί πωλήσεων, που δεν ανταποκρίνονται στην πραγματικότητα. Τα νούμερα είναι σαφή. 100%. Στο αρχικό μήνυμα εννοούσα όλους τους Κινεζους και δεν το έγραψα. Όλα αυτά με αφορμή τη ΔΕΘ και όλα αυτά τα κινέζικα μοντέλα που ήταν εκεί παρατεταγμένα. Μια χαρά αυτοκίνητα, αλλά λίγα κοστίζουν κάτω από 30k και από εκεί και πάνω πέφτουν στα Tesla, και διορθώνοντας, και στα ευρωπαϊκά. Και να το πω αλλιώς, αν το ATTO3 δεν έχει την προσφορά, πηγαίνει στα 38k. Εκεί πέφτει σε ανταγωνιστικά αυτοκίνητα, δε θα πουλήσει κομμάτι. Αν έχουν το electric bonus για πάντα, ΟΚ. Το infotainment της BYD είναι παιδικό μπροστά στης Tesla. Έχει φορτωμένα 200 άλογα στον μπροστινό άξονα, ψιλοgimmick. Πανέμορφο. Ας μην είχε το electric bonus και να δούμε αν σταύρωνε κομμάτι.
manolis940 Δημοσ. πριν από 28 λεπτά Δημοσ. πριν από 28 λεπτά 1 ώρα πριν, jimmy1966 είπε Δεκτο,αλλα απο θεμα υποστηριξης η Tesla εχει mobile service.Αλλωστε ,και επειδη μενω επαρχια,αρκετα μακρυα απο Αθηνα-Θεσσαλονικη,ειναι πολυ δυσκολο να βρεις υποστηριξη επισημη στο νομο σου για παρα πολλες μαρκες αυτοκινητων,ηλεκτρικα και θερμικα.Οποτε δεν ειναι απαγορευτικο για καποιον υποψηφιο αγοραστη αυτο.Προσωπικα θα περιμενα οι Ευρωπαικες και οι Κινεζικες εταιρίες να εχουν ανταγωνιστικότερες τιμες,πάντως,μιας και ποτε δεν θα μπορεσουν τεχνολογικα να φτασουν την Tesla. Τι ακριβώς λείπει τεχνολογικά αυτή την στιγμή στα κινέζικα έναντι της Tesla στα αντίστοιχα τιμής τουλάχιστον μοντέλα που καθιστά την αξία ενός Tesla κατά 10000€ μεγαλύτερη;
Προτεινόμενες αναρτήσεις
Δημιουργήστε ένα λογαριασμό ή συνδεθείτε για να σχολιάσετε
Πρέπει να είστε μέλος για να αφήσετε σχόλιο
Δημιουργία λογαριασμού
Εγγραφείτε με νέο λογαριασμό στην κοινότητα μας. Είναι πανεύκολο!
Δημιουργία νέου λογαριασμούΣύνδεση
Έχετε ήδη λογαριασμό; Συνδεθείτε εδώ.
Συνδεθείτε τώρα