viman Δημοσ. πριν από 20 ώρες Δημοσ. πριν από 20 ώρες (επεξεργασμένο) 18 λεπτά πριν, manolis940 είπε Ωραίο δεν θα το έλεγα. Με χαλάει η διάταξη των φαναριών αν και παρόμοια στα προηγούμενα που μου άρεσαν οι δύο κάθετε στήλες μου ξενίζουν κάπως. Το θετικό όμως είναι το one pedal drive. Πρέπει να μπει σε όλα τα ηλεκτρικά και κρίμα είναι να μην υπάρχει. Το one pedal δεν απαγορεύεται πια στην Κίνα ή στην Κορέα; Σκέψεις υπάρχουν και για Ευρώπη, λόγω ασφάλειας στην οδήγηση. https://www.drive.gr/news/one-pedal-tha-apagoreytei-stin-kina-logo-ton-tesla#:~:text=To one-pedal θα απαγορευτεί στην Κίνα λόγω,Tesla φέρνουν την πλήρη απαγόρευση του one-pedal. Επεξ/σία πριν από 20 ώρες από viman
Papakaliati Δημοσ. πριν από 18 ώρες Δημοσ. πριν από 18 ώρες 2 hours ago, viman said: Το one pedal δεν απαγορεύεται πια στην Κίνα ή στην Κορέα; Σκέψεις υπάρχουν και για Ευρώπη, λόγω ασφάλειας στην οδήγηση. https://www.drive.gr/news/one-pedal-tha-apagoreytei-stin-kina-logo-ton-tesla#:~:text=To one-pedal θα απαγορευτεί στην Κίνα λόγω,Tesla φέρνουν την πλήρη απαγόρευση του one-pedal. Πότε δεν κατάλαβα τον ενθουσιασμό με το 1 pedal driving. Ποιο το νόημα; Ακόμη και μέσα στην πόλη, σε μεγάλο ποσοστό πάω με cruise control. Όταν κάτι πάει λάθος και πετάγεται κάποιος πατάω φρένα σαν φυσιολογική αντίδραση (reflex), κάθε οδηγός είναι πολύ καλά wired να το κάνει ασυναίσθητα. Με 1 pedal πρέπει να αφήσεις το γκάζι, κάτι που είναι αντίθετο σε όλα σου τα ένστικτα. Ασυναίσθητα πας να πατήσεις τα φρένα, έλα όμως που πατάς το γκάζι. Άσε που δεν κάνει sailing το αμάξι άμα πλησιάζεις πχ σε φανάρι όπως κάνει βγάζοντας το cruise control… 2
teodor_ch Δημοσ. πριν από 17 ώρες Δημοσ. πριν από 17 ώρες 20 λεπτά πριν, Papakaliati είπε Πότε δεν κατάλαβα τον ενθουσιασμό με το 1 pedal driving. Ποιο το νόημα; Ακόμη και μέσα στην πόλη, σε μεγάλο ποσοστό πάω με cruise control. Όταν κάτι πάει λάθος και πετάγεται κάποιος πατάω φρένα σαν φυσιολογική αντίδραση (reflex), κάθε οδηγός είναι πολύ καλά wired να το κάνει ασυναίσθητα. Με 1 pedal πρέπει να αφήσεις το γκάζι, κάτι που είναι αντίθετο σε όλα σου τα ένστικτα. Ασυναίσθητα πας να πατήσεις τα φρένα, έλα όμως που πατάς το γκάζι. Άσε που δεν κάνει sailing το αμάξι άμα πλησιάζεις πχ σε φανάρι όπως κάνει βγάζοντας το cruise control… Δεν οδηγώ πολύ σε πόλη αλλά όσες φορές έβγαλα το ipedal δεν άντεξα πολύ. Καταρχάς θέλω να έχω άμεσα τον έλεγχο στο γκάζι με τους τρελούς οδηγούς. Και σε περίπτωση που πέσει κάποιος απο πίσω και για να ξεφύγω αν κάτι πάει να γίνει μπροστά. Με το Ipedal μια χαρά κάνεις "sailing". Είναι ανάλογα πόσο το πατάς. Έχει ένα σημείο που είναι το μηδέν. Ούτε γκάζι αλλά ούτε και φρένο. Πιθανότατα θα σου ταίριαζε το auto regen της hyundai που ανάλογα την απόσταση με τον μπροστινό αλλάζει το regen. Αν πεταχτεί κάτι η πρώτη αντίδραση είναι να αφήσεις το γκάζι (όπως έχουμε μάθει όλα τα χρόνια). Και η δεύτερη να πατήσεις το φρένο όσο (και αν) χρειαστεί. Το πρόβλημα προκύπτει όταν είναι κάποιος νέος οδηγός και δεν έχει μάθει να πατάει το φρένο σε έκτακτη ανάγκη. Και δε ξέρω αν μπορεί κάποιος να ξεμάθει εάν οδηγεί 99.99% χαλαρά και δεν χρειάζεται ποτέ το έξτρα φρένο. Η γυναίκα μου δουλεύει το level3 regen που είναι σχεδόν ipedal αλλά δεν σταματάει αν δεν πατήσεις φρένο.
lvrysis Δημοσ. πριν από 17 ώρες Δημοσ. πριν από 17 ώρες (επεξεργασμένο) Επειδή οι μετρήσεις κατανάλωσης είναι όπως του φανεί του καθενός reviewer, και πολλές φορές δεν μπορούν να γίνουν συγκρίσεις, και επειδή βρήκα αυτό το κανάλι στο YouTube (https://www.youtube.com/@1001cars) που τα μετράει όλα και με σταθερή ταχύτητα στον αυτοκινητόδρομο, μπήκα στον κόπο να τα αποτυπώσω σε ένα spreadsheet: https://tinyl.co/3hZU Επεξ/σία πριν από 17 ώρες από lvrysis 1 1
malakudi Δημοσ. πριν από 17 ώρες Δημοσ. πριν από 17 ώρες Στις 11/9/2025 στις 10:33 ΜΜ, jimmy1966 είπε για πιο λογο να το παρει κανεις,οταν με 5 χιλιαρικα επιπλεον παιρνει το Tesla Model 3 !!!Δεν εχουν καταλαβει οι διαφοροι κατασκευαστες οτι με αυτες τις τιμες,δεν προκειται να πουλησουν τιποτα!!Και το τελειωτικο χτυπημα θα το φανε οταν με το καλο,βγει το Model 2 που ετοιμαζει ο Ελον!! Γιατί δε θέλουν όλοι μια μαούνα 4,72 μέτρα με κύκλο στροφής 11,8 μέτρα. Επίσης δε θέλουν όλοι χαμηλό αυτοκίνητο, 138 mm απόσταση εδάφους Το Elroq έχει 4,48 μήκος και κύκλο στροφής 9,3 μέτρα με 186 mm απόσταση εδάφους. 1 1
Red_Bear Δημοσ. πριν από 17 ώρες Δημοσ. πριν από 17 ώρες (επεξεργασμένο) 12 λεπτά πριν, malakudi είπε Το Elroq έχει 4,48 μήκος και κύκλο στροφής 9,3 μέτρα με 186 mm απόσταση εδάφους. Αν το Elroq RS είχε 60-80 άλογα παραπάνω, εστω σε αυτην την τιμη που εχει τωρα (55000 - 3000 έκπτωση της Skoda = 52000) θα το σκεφτόμουνα σοβαρά Επεξ/σία πριν από 17 ώρες από Red_Bear
sattack Δημοσ. πριν από 16 ώρες Δημοσ. πριν από 16 ώρες 1 ώρα πριν, Papakaliati είπε Πότε δεν κατάλαβα τον ενθουσιασμό με το 1 pedal driving. Το one pedal driving ήταν η μεγάλη μου αγάπη για την ηλεκτροκίνηση. Όταν η Tesla το μείωσε πολύ με κάποια updates μετά τα Kινεζικα freak accidents, μου κακοφάνηκε πολύ. Βέβαια επειδή εγώ μπορεί να μην έχω κανένα πρόβλημα χωρίς καμμία σκέψη να αλλάζω από ηλεκτρικό σε θερμικό, αυτό δεν σημαίνει ότι δεν δέχομαι ότι άλλοι οδηγοί μπορεί να έχουν πρόβλημα με αυτό. Ελπίζω πάντως να μην χρειαστεί να το μειώσουν ακόμα πιο πολύ.
basilis_k6 Δημοσ. πριν από 16 ώρες Δημοσ. πριν από 16 ώρες 5 λεπτά πριν, sattack είπε Το one pedal driving ήταν η μεγάλη μου αγάπη για την ηλεκτροκίνηση. Όταν η Tesla το μείωσε πολύ με κάποια updates μετά τα Kινεζικα freak accidents, μου κακοφάνηκε πολύ. Βέβαια επειδή εγώ μπορεί να μην έχω κανένα πρόβλημα χωρίς καμμία σκέψη να αλλάζω από ηλεκτρικό σε θερμικό, αυτό δεν σημαίνει ότι δεν δέχομαι ότι άλλοι οδηγοί μπορεί να έχουν πρόβλημα με αυτό. Ελπίζω πάντως να μην χρειαστεί να το μειώσουν ακόμα πιο πολύ. παντως και εγω καπου πεταχτα ειδα οτι παει προς απαγορευση. δν το πιστευω ομως
malakudi Δημοσ. πριν από 16 ώρες Δημοσ. πριν από 16 ώρες 27 λεπτά πριν, Red_Bear είπε Αν το Elroq RS είχε 60-80 άλογα παραπάνω, εστω σε αυτην την τιμη που εχει τωρα (55000 - 3000 έκπτωση της Skoda = 52000) θα το σκεφτόμουνα σοβαρά Τι να τα κάνεις τα 60-80 πάνω από τα 340 που ήδη έχει - 400-420 άλογα; Για μένα η RS έκδοση είναι πεταμένα λεφτά, δεν αξίζει τις +10.000 ευρώ
Red_Bear Δημοσ. πριν από 16 ώρες Δημοσ. πριν από 16 ώρες 4 λεπτά πριν, malakudi είπε Τι να τα κάνεις τα 60-80 πάνω από τα 340 που ήδη έχει - 400-420 άλογα; Για μένα η RS έκδοση είναι πεταμένα λεφτά, δεν αξίζει τις +10.000 ευρώ Εχω ήδη με το τωρινο μου θερμικό τέτοιες επιδόσεις, αν παω σε ηλεκτρικο θα πάω μονο σε πιο δυνατό
malakudi Δημοσ. πριν από 16 ώρες Δημοσ. πριν από 16 ώρες 1 λεπτό πριν, Red_Bear είπε Εχω ήδη με το τωρινο μου θερμικό τέτοιες επιδόσεις, αν παω σε ηλεκτρικο θα πάω μονο σε πιο δυνατό Πάω πάσο τότε. Πάντως το ξανακοίταξα και η διαφορά είναι 5.000, τα άλλα 5.000 είναι σε επιπλέον εξοπλισμό (360 κάμερα, progressive steering κτλ)
teodor_ch Δημοσ. πριν από 16 ώρες Δημοσ. πριν από 16 ώρες Τα άλογα βέβαια δεν συγκρίνονται σε ηλεκτρικό με θερμικό. Τουλάχιστον μέχρι τα 150χλμ/ώρα. Μετά το θερμικό θα αρχίσει να φαίνεται στον καθρέπτη.
Red_Bear Δημοσ. πριν από 16 ώρες Δημοσ. πριν από 16 ώρες 1 λεπτό πριν, teodor_ch είπε Τα άλογα βέβαια δεν συγκρίνονται σε ηλεκτρικό με θερμικό. Τουλάχιστον μέχρι τα 150χλμ/ώρα. Μετά το θερμικό θα αρχίσει να φαίνεται στον καθρέπτη. Οταν λέω πιο δυνατό εννοώ σε ενδιάμεσες επιταχύνσεις, η τελική δεν έχει για μενα ιδιαίτερη σημασία
teodor_ch Δημοσ. πριν από 16 ώρες Δημοσ. πριν από 16 ώρες BEV vs ICE και τα δύο με 300άλογα πάς με 50/80/100 και ξαφνικά πατάς τέρμα γκάζι ποιό θα εξαφανιστεί?
Red_Bear Δημοσ. πριν από 15 ώρες Δημοσ. πριν από 15 ώρες 10 λεπτά πριν, teodor_ch είπε BEV vs ICE και τα δύο με 300άλογα πάς με 50/80/100 και ξαφνικά πατάς τέρμα γκάζι ποιό θα εξαφανιστεί? Αυτο με το υγραέριο.... 1
Προτεινόμενες αναρτήσεις
Δημιουργήστε ένα λογαριασμό ή συνδεθείτε για να σχολιάσετε
Πρέπει να είστε μέλος για να αφήσετε σχόλιο
Δημιουργία λογαριασμού
Εγγραφείτε με νέο λογαριασμό στην κοινότητα μας. Είναι πανεύκολο!
Δημιουργία νέου λογαριασμούΣύνδεση
Έχετε ήδη λογαριασμό; Συνδεθείτε εδώ.
Συνδεθείτε τώρα